Nice... Ik ben wanhopig op zoek naar een regenboog, maar die zijn helaas niet zoveel voorkomendquote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef TheShadow het volgende:
Dit is mijn vernieuwde idee:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey...een TVP
ja sinterklaas komt eraan ik oefen alvast![]()
Triviantjes!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef roger_dry het volgende:
Ik dacht eerst dat ik deze keer niet mee kon doen omdat ik zaterdag 3 weken op vakantie ga. Had dus ook niet gestemd. Maarrrr, toen werd het onderwerp kleurenen daar had ik nog wel foto's van! Voor een kleuradvies site heb ik nl een hele serie gemaakt. Wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
was een zalmkleurig krijtjequote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Phoenixx het volgende:
Persoonlijk zou ik het bruine en het gele krijtje iets verder naar achteren schuiven... dan zijn ze duidelijk onscherp en niet "net out of focus". En misschien ook een krijtje terugstoppen in dat "zwarte gat".
Ik blijf me nu afvragen wat voor verschrikkelijke kleur dat arme krijtje gehad moet hebben dat je hebt besloten "dat 'ie niet mee mag doen"
Ik ook nietquote:
Vond hem gelijk wat hebben toen ik hem per mail binnen kreeg. Lekker frisse kleuren...mooie scherptediepte.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef roger_dry het volgende:
Ik dacht eerst dat ik deze keer niet mee kon doen omdat ik zaterdag 3 weken op vakantie ga. Had dus ook niet gestemd. Maarrrr, toen werd het onderwerp kleurenen daar had ik nog wel foto's van! Voor een kleuradvies site heb ik nl een hele serie gemaakt. Wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
Doe mijn best om niet op te vallenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
is wel een heel slechte tvp.....
je had natuurlijk een foto kunnen maken van de chocolade op je gezichtjequote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe mijn best om niet op te vallen![]()
Als ik nu op tijd een nieuw huisje krijg......maak ik een leuke plaat van alle kleuren verf die ik op de muren kladder.En anders moet ik nog maar even heeeeel hard gaan nadenken.
en dan 30 reacties door moeten scrollen van fokkers die het er wel af willen likken?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
je had natuurlijk een foto kunnen maken van de chocolade op je gezichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |