Jaaaaaaaaaaaaaaa DRIELUIKquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
toch hoop ik dat ooit de drieluik komt...
niet deze maandquote:
of 1 foto met 3 bewerkingen (andere kleuren)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Drieluik is op zich wel leuk ja, het is meer dan 1 foto in drie stukken knippen
Die is er ooit, vorig jaar, jaar daarvoor, geweest, was inderdaad erg leuk om te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
toch hoop ik dat ooit de drieluik komt...
onder andere...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
of 1 foto met 3 bewerkingen (andere kleuren)
of 3 foto's op 1 onderwerp
Staat er nog ergens een voorbeeld van online?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Dagonet het volgende:
Die is er ooit, vorig jaar, jaar daarvoor, geweest, was inderdaad erg leuk om te zien..
even zoeken, was december 2003 geloof ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Staat er nog ergens een voorbeeld van online?
wat een boel onbekende usersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef stil het volgende:
gevondenFotowedstrijd December 2003 - Centraal topic
Als ik in de top-3 zit wil ik het ook nog wel eens insturen als onderwerp hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga deze maand maar in de top 3 zitten dat ik drieluik kan aandragen
Wat is straatfotografie? Snapshots?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Flipper01 het volgende:
Straatfotografie lijkt me ook een erg leuk onderwerp, daar kan je ook heel veel kanten mee op
Dat is echt mijn Favoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Flipper01 het volgende:
Straatfotografie lijkt me ook een erg leuk onderwerp, daar kan je ook heel veel kanten mee op
Ey, rustig! Ik zeg toch: heb ik ingestuurd!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Phoenixx het volgende:
Schanulleke: twee onderwerpen graag.
Ze is rustig...ze ligt al op een oor of 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ey, rustig! Ik zeg toch: heb ik ingestuurd!
Wel de PI's checken hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Ze is rustig...ze ligt al op een oor of 2
ja heb ik gedaan vandaar mijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel de PI's checken he
Ik dacht dat Phoenixx een mannetje was trouwens![]()
Hmm, 1 vast onderwerp van 3 verschillende hoeken fotograferen, vind ik niet zo heel bijzonderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef stil het volgende:
gevondenFotowedstrijd December 2003 - Centraal topic
Zeg dat wel ja... Vind er echt geen 1tje leuk....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vreselijke onderwerpen zeg
Dan doe je deze maand toch niet mee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vreselijke onderwerpen zeg
Dan doe je dus lekker niet mee. Of je probeert de uitdaging er van in te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef SunChaser het volgende:
Geel en kleuren is al 1 onderwerp, is mij te abstract, al kun je wel weer alle kanten op, van een blauwe zee tot een grijze lucht. Liefde, leuk voor februari misschien met valentijn en vervorming is ook al weer abstract, of je moet een auto-ongeluk filmen.
Hoe dan ook, niks prikkelends, het is nog slechter dan de vorige maand.
Zo hee! Hebben we jou even snel het positief denken bijgebracht..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Marty26 het volgende:
Zo wat is iedereen lekker vel tekeer aan het gaan.
Naja ik vind het ook niet zulke boeiende onderwerpen. Maar inderdaad wel een uitdaging er iets van te maken
Ach ik ben benieuwd wat het word.
We waren net bezig dit opstootje in de kiem te smoren en als een volgezogen teek onder onze duim uit een te laten spattenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Yeeylaat het grote gezeik over de ruk-onderwerpen ©k-man beginnen!
vervorming is weer te breed, daar komt ongetwijfeld weer bitching en moaning van door mensen die vinden dat de foto 'niet aan het onderwerp voldoet'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef Ynske het volgende:
Toevallig dat ik gister op de fiest zat te denken dat vervorming ook wel leuk kon zijn... voor mij dus een makkelijke keuze
quote:
Ik heb sowieso al een paar ideetjes, maar dan moeten wij weer een afspraak makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker te weten
Alleen nog bedenken hoe dit in beeld te brengen.![]()
Liefde is ook heel breed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker te weten
Alleen nog bedenken hoe dit in beeld te brengen.![]()
Hehehe denk het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al een paar ideetjes, maar dan moeten wij weer een afspraak makenen hopen dat je vriendje al een beetje over zijn cameravrees is
![]()
zolang de liefde goed duidelijk is is dat ook helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Liefde is ook heel breed.van liefde voor muziek of sport of auto of whatever.
quote:
me too. Daarom stem ik ook nooit op onderwerpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het juist een uitdaging om iets te doen met een onderwerp waarvan ik het eerst niet zo zie... Dus het maakt me nooit heel veel uit wat het onderwerp wordt, zolang het maar voor iedereen een beetje uit te voeren is.
Op het eerste gezicht geen denderende onderwerpen. Ten minste, voor wie graag in z/w werkt vallen er al twee af. Op het eerste gezicht, op het eerste gezicht. Want wat verder doordenken kan altijd nog...quote:
Die neiging heb ik ook altijd, me laten verrassen door wat het wordt. Maar als iedereen zo denkt komt er natuurlijk nog niets uitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
me too. Daarom stem ik ook nooit op onderwerpen.
ZW met 1 kleurtje: door Shark_Baitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:00 schreef Ilford het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht geen denderende onderwerpen. Ten minste, voor wie graag in z/w werkt vallen er al twee af. Op het eerste gezicht, op het eerste gezicht. Want wat verder doordenken kan altijd nog...![]()
jahquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
voorlopig doet 'liefde' het nog het best
Volgens mij spookt die foto hier ook wel rond, met de goede maat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZW met 1 kleurtje: door Shark_Bait
[afbeelding]
zonder soepwerk
2 kleurtjes, ook het blauwe randje van het schoteltje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
zonder soepwerk
En de spiegeling in de zilveren koffipot rechts..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
2 kleurtjes, ook het blauwe randje van het schoteltje.
Ja, deze bedoel je:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:47 schreef blomst het volgende:
Volgens mij spookt die foto hier ook wel rond, met de goede maat.![]()
Het zou pas een uitdaging zijn als alle 4 de onerwerpen worden gekozenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Het zou pas een uitdaging zijn als alle 4 de onderwerpen worden gekozenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ja, toen had ik ook al zo'n slechte foto's dat ik maar niks ingezonden hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:46 schreef exec het volgende:
[..]
Ja, deze bedoel je:
[afbeelding]
uit dit topic
Erg leukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
zonder soepwerk
Weet je wat jij zou moeten doen? Een keer een heel goeie foto maken! Dan zit je misschien in de top 3, en kan je zelf een keertje échte inspraak hebben ipv alleen maar pixels te verspillenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
Het zou pas een uitdaging zijn als alle 4 de onderwerpen worden gekozen
nee dat is werken in kleur, maar toch ZWquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:52 schreef Ilford het volgende:
[..]
Erg leukmaar da's niet werken in z/w
![]()
Nogmaals, erg goed gedaan!quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dat is werken in kleur, maar toch ZW
Vind ik wel het leukste, dan kan ik het hele proces zelf doen. Nu ja, ik heb ergens ook nog een digitale camera liggen, dus ook kleur kan ik helemaal zef doen...quote:werk jij alleen maar in ZW dan??
Grappig dat het blijkbaar toch opvielquote:en sinds wanneer stemmen we met plaatjes?
Ach, ik zag de humor er wel van in. Sunchaser probeert gelijk zijn inzending al te promoten denk ik. Ik kan eigenlijk met alle onderwerpen wel wat denk ik, Voorkeur heeft liefde want het is immers al bijna lentequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[...]
en sinds wanneer stemmen we met plaatjes?
ja ik vond het wel leuk hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ik zag de humor er wel van in. Sunchaser probeert gelijk zijn inzending al te promoten denk ik. Ik kan eigenlijk met alle onderwerpen wel wat denk ik, Voorkeur heeft liefde want het is immers al bijna lente.
ja in die richting zat ik ook al te denken, maar toch...moeilijk onderwerp.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
vervorming -> van smeltend pakje boter, het beeld door een vergroot glas.
Dit vind ik trouwens goed meegedacht! Dat stemmen duurt altijd toch maar te langquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:53 schreef Phoenixx o.a. het volgende:
Iets korter de tijd om te stemmen misschien, maar er zijn ook minder onderwerpen om uit te kunnen kiezen én zo kunnen we dit weekend al aan de slag!
Mja, reserveer dan maar al vast ruimte in de database voor een topic of 3 discussie, want ik vrees dan veel 'wat heeft dat met het onderwerp' verhalen. Ik dacht bij vervorming meer aan een smit die bezig is met gloeiende ijzers en vonken, grote hamers, leren schortenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
persoonlijk hoop ik dat het het wordtlijkt me een leuke uitdaging, maar gelukkig beslis ik het niet
Bij liefde denk ik ook aan gloeiende ijzers en vonken, grote hamers, leren schortenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, reserveer dan maar al vast ruimte in de database voor een topic of 3 discussie, want ik vrees dan veel 'wat heeft dat met het onderwerp' verhalen. Ik dacht bij vervorming meer aan een smit die bezig is met gloeiende ijzers en vonken, grote hamers, leren schorten.
Maar met liefde kan ik meer.
liefde, met al die gebroken harten hier? kies dat onderwerp maar in febquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:07 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, reserveer dan maar al vast ruimte in de database voor een topic of 3 discussie, want ik vrees dan veel 'wat heeft dat met het onderwerp' verhalen. Ik dacht bij vervorming meer aan een smit die bezig is met gloeiende ijzers en vonken, grote hamers, leren schorten.
Maar met liefde kan ik meer.
Ik heb maar een digitaal eenvoudig cameraatje dus dan zou ik een vervormd iets moeten nemen of het afblazen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef snakelady het volgende:
Ik vind vervorimg juist een leuk onderwerp omdat er zoveel variaties mee te bedenken zijn.
idd met een fish eye of vergrootglas maar ook een gedeukt voorwerp of iemand die bezig is met vervorming zoals in het voorbeeld van freud.
iets fotografen door een zeepbel misschien?\quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb maar een digitaal eenvoudig cameraatje dus dan zou ik een vervormd iets moeten nemen of het afblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |