Jaaaaaaaaaaaaaaa DRIELUIKquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
toch hoop ik dat ooit de drieluik komt...
niet deze maandquote:
of 1 foto met 3 bewerkingen (andere kleuren)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
Drieluik is op zich wel leuk ja, het is meer dan 1 foto in drie stukken knippen
Die is er ooit, vorig jaar, jaar daarvoor, geweest, was inderdaad erg leuk om te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
toch hoop ik dat ooit de drieluik komt...
onder andere...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
of 1 foto met 3 bewerkingen (andere kleuren)
of 3 foto's op 1 onderwerp
Staat er nog ergens een voorbeeld van online?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Dagonet het volgende:
Die is er ooit, vorig jaar, jaar daarvoor, geweest, was inderdaad erg leuk om te zien..
even zoeken, was december 2003 geloof ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:48 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Staat er nog ergens een voorbeeld van online?
wat een boel onbekende usersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef stil het volgende:
gevondenFotowedstrijd December 2003 - Centraal topic
Als ik in de top-3 zit wil ik het ook nog wel eens insturen als onderwerp hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga deze maand maar in de top 3 zitten dat ik drieluik kan aandragen
Wat is straatfotografie? Snapshots?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Flipper01 het volgende:
Straatfotografie lijkt me ook een erg leuk onderwerp, daar kan je ook heel veel kanten mee op
Dat is echt mijn Favoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:56 schreef Flipper01 het volgende:
Straatfotografie lijkt me ook een erg leuk onderwerp, daar kan je ook heel veel kanten mee op
Ey, rustig! Ik zeg toch: heb ik ingestuurd!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Phoenixx het volgende:
Schanulleke: twee onderwerpen graag.
Ze is rustig...ze ligt al op een oor of 2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ey, rustig! Ik zeg toch: heb ik ingestuurd!
Wel de PI's checken hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Ze is rustig...ze ligt al op een oor of 2
ja heb ik gedaan vandaar mijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel de PI's checken he
Ik dacht dat Phoenixx een mannetje was trouwens![]()
Hmm, 1 vast onderwerp van 3 verschillende hoeken fotograferen, vind ik niet zo heel bijzonderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef stil het volgende:
gevondenFotowedstrijd December 2003 - Centraal topic
Zeg dat wel ja... Vind er echt geen 1tje leuk....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vreselijke onderwerpen zeg
Dan doe je deze maand toch niet mee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:29 schreef SunChaser het volgende:
Wat een vreselijke onderwerpen zeg
Dan doe je dus lekker niet mee. Of je probeert de uitdaging er van in te zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef SunChaser het volgende:
Geel en kleuren is al 1 onderwerp, is mij te abstract, al kun je wel weer alle kanten op, van een blauwe zee tot een grijze lucht. Liefde, leuk voor februari misschien met valentijn en vervorming is ook al weer abstract, of je moet een auto-ongeluk filmen.
Hoe dan ook, niks prikkelends, het is nog slechter dan de vorige maand.
Zo hee! Hebben we jou even snel het positief denken bijgebracht..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Marty26 het volgende:
Zo wat is iedereen lekker vel tekeer aan het gaan.
Naja ik vind het ook niet zulke boeiende onderwerpen. Maar inderdaad wel een uitdaging er iets van te maken
Ach ik ben benieuwd wat het word.
We waren net bezig dit opstootje in de kiem te smoren en als een volgezogen teek onder onze duim uit een te laten spattenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Yeeylaat het grote gezeik over de ruk-onderwerpen ©k-man beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |