Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.
Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijkEr komen en gaan hier nogal eens wat modjes dus is het prettig om eens na te lezen wie er nu weer aan het stuur staan en waarom
Dat gevoel ken ik welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een echte showcase hebben we nog niet gedaan. maar foto's die we gemaakt hebben staan toch best overalMaar er komen er meer, vooral omdat ik bijvoorbeeld vind dat ik alleen de echt goede foto's die ik maak kan posten
Beter laat dan nooit. Dank je dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik wel
Welkom (beetje laat geloof ik )
Het is idd geen rare vraag hoor, maar Phoen en LD lopen allebei al een tijdje op FOT mee en komen ook op meets ed. Dus ik kan me ook wel weer voorstellen dat zij niet het idee hadden zich voor te moeten stellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:
Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijk![]()
En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef Xilantof het volgende:
Fuji DSLR topic
Naamswijziging is gewenst gezien er geen DSRL dingen worden besproken en Fuji wél een interessant aanbond daarin heeft!
[Centraal] Fuji topicquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En hoe zou ik het moeten noemen ? veel namen die bij me op komen hebben we al een topic van cq. voor.
heel goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[Centraal] Het grote Fuji topic tada
Doe eens niet zo zeiken zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef PKfotografie het volgende:
wanneer gaat An24 nu de foto wedstrijd regelen?
vraag het me zomaar af omdat het al 2 maanden geleden was dat ze de rechten ontving (denk ik)
tot nu toe doen de nieuwe modjes het
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zeiken zegZe heeft een gedeelte gedaan en toen kwam er een vakantie tussendoor en vervolgens wat persoonlijke issues.
thanx voor de link.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen
Kijk eens hier.....zal je ongetwijfeld gelezen hebben
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
dat was niet mijn vraag,
zie alleen steeds dat andere mensen van alles aan hget regelen zijn, en ik zie an met het tachje
mag ik dan vragen wanneer ze de functie gaat vervullen.
al duurd het 6 jaar. vroeg het me geoon af.
niet altijd iets negatiefs denken. soms bedoel ik het echt goed
think, stop, breath, actquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx voor de link.
en ehhhh nope niet gelezen. zit niet zo veel in dat topic
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 oke geopend en gesloten maar de rest? Fotowedstrijd Juli 2006 [Centraal Topic] (zie er niet echt veel werkzaamheden van jou bij staan)
[Stemtopic] Fotowedstrijd juli 2006 (dubbel)
Fotowedstrijd Augustus 2006 [Centraal topic] ( 10 dagen vol gehouden doe je goed)
Waar heb jij gezeten?
Ik hier:
[FOT Wedstrijd Discussietopic] Augustus > Schaduwen ( die reactie had ik dus gemist)
![]()
dus je hebt al een dag of 12 je functie uit geoefend? en over een maand ga je er mee door? wat gek dat ik dat dan gemist heb. als ik verwacht dat je heel de wedstrijd zou gaan doen en niet alleen de OP
ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietLees wat meer en je zult je antwoorden vinden
![]()
I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdagquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik had mijn antwoord al gekregen van meneer de hoog.
heb je denk ik gemist want je gaat er zelf op verder.
en confrontatie? ik laat alleen mijn conclusies blijken over de topics waar jij me mee om de oren wil slaan.
of heb je die topics niet in gekeken?
tot zaterdagquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:28 schreef An24 het volgende:
[..]
I rest my case, ik ga slapen. Tot zaterdag![]()
euh...quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij werkt jou techniek van zuigen en confrontatie niet.....net als bij mijn reclasseringsclienten.....lukt ze ook nietLees wat meer en je zult je antwoorden vinden
![]()
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
euh...
deze opmerking vind ik nergens op slaan !!
je bent niet goed bezig als je je fokmensen ziet als je reclasseringsclienten!!
Grapje....kunnen jullie als uiterst vowassen mensen heel goed hebben. Net zo goed als ik het kan hebben dat mijn taakje in twijfel wordt getrokken, terwijl de afspraken overduidelijk zijn. Vind ik ook grappigquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef prupke het volgende:
[..]
euh...
deze opmerking vind ik nergens op slaan !!
je bent niet goed bezig als je je fokmensen ziet als je reclasseringsclienten!!
blijf bij je logopedistquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat Blackbully's gezuig niet werkt. En dan zegt ze dat haar reclaseringsclienten dat ook niet lukt, maw, ze ziet gezuig al mijlenver aankomen, ze heeft er ervaring mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |