quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
Wilde je zoiets?
[afbeelding]
geintje![]()
We dichten vanavond wel ff een betere OPquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zoiets ? [MEET] 27-08: Fokkers fotograferen fokkers op het STRAND!!!
Mooi, maak er een mooi txt filetje van , dan zetten we hem er in voor jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We dichten vanavond wel ff een betere OPDit lijkt natuurlijk nergens op
fotobewerking, ja idd da thoort hier thuis\quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daar wil ik juist over hebben , Officieel het is een fotobewerking dus voor FOT.
Maar wat willen we er mee. vinden we dat Fotosoep/fotobewerking etc hier hoort ? Persoonlijk denk ik ja. FOT is al om/op en rond-om foto's en fotografie en de bewerking ervan. Dus ook dit soort topics.
Dus een vorm van luchtigheid is hier niet gewenst ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Ynske het volgende:
fotofuck, is tot nu toe altijd in dig of onz geplaatst...
temeer omdat dit meer fun is als dat het is voor het daadwerkelijk verbeteren van je foto's
daarom ben ik persoonlijk dan oko van mening dat het hier totaal niet thuishoort...
dat hoor je me niet zeggen, ik geef alleen aan dat het eerder verhuisd werd, en dat ik het daar wel mee eens ben, dat wil verder niet zeggen dat er geen luchtigheid gewenst is, was dat wel zo zou je de sc ook weg moeten doen en dat vind ik onzinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dus een vorm van luchtigheid is hier niet gewenst ?
tuurlijk, ik gaf alleen mijn mening dat wil niet zeggen dat t persee zo moet lopenquote:Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dus een vorm van luchtigheid is hier niet gewenst ?
Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
Ik denk dat je dit soort topics beter in DIG of ONZ kan houden.. voor je het weet lijken alle subfora op elkaar en weet je niet meer waar je voor wat moet zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.
Luchtigheid is prima, ik heb ook geen enkel bezwaar tegen dit soort topics, maar ik vermoed dat TS meer gebaat is bij een schopje naar DIG.
Wat ik gedaan heb is niets anders, dan je mislukte quote netjes in je post gezet, waar door dus de andere post nutteloos wordt , de reactie daarop + reactie daarop ook en die zijn weg. Heeft niets met off-topic of streng modereren te maken met gewoon service van de zaak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Elefes het volgende:
Ik snap dat offtopic niet echt gewenst is en snel uit de hand kan lopen, maar zo streng modereren dat meteen een aantal reacties worden verwijderd zonder waarschuwing is wellicht een beetje overdreven (ik heb het over het macrotopic).
FOT is altijd wel open geweest voor bewerkingen. In de faq stond wel duidelijk "bewerkingen van eigen foto's" en dat is hier dan weer niet het geval. Trouwens zo'n hoofd ergens inpassen is niet echt een bewerking die de meeste FOT users doen bij hun foto's. Dit topic kan beter naar DIG of zelfs ONZ wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk dat het mogleijk moet zijn deze topics hier te houden in FOT. Al is er wel iets over te zeggen. Eerder werden deze topics meteen uitgedreven als enge topics.
In US en DIG hebben we al dergelijke topics. Maar dergelijke topics (vandaag geopend) mogen wel in FOT blijven.. Dan verzand zo'n topic niet in een chaos..
nee als dhr of mvr gevraagd had hoe dat men he taan kan pakken om de foto te verbeteren, op welke manier en hoe binnen een programma, was men verwezen naar het fotobewerkingstopic en had men daar tips en hulp gekregenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Oke dus als de beste man/vrouw het vroeg voor een fot die hij zelf had gemaakt en minder als fun foto maar meer om bv een mooie omlijsting te krijgen of een bewerking waardoor de foto mooier zou worden dan is het wel oké ?
daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over startenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
ehm ik weet niet of het slim is dat hier te vragen , ik zou er een algemeen foto beschermings topic van maken .
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef ChatChewbacca het volgende:
waarom worden goedlopende topics hier steeds gesloten, zoals Nikon topic, is nog lang niet vol, kan nog even door. wazig beleid hier
300 post is vol, dat is standaard. En dat noemen wij technisch vol ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef ChatChewbacca het volgende:
Noemen jullie dit vol? 7 pagina's maar?
Het is redelijk ontopic voor FOT, ik geef hem het voordeel , omdat het in Rotterdam wordt gehouden en Fotografisch is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef Xilantof het volgende:
Deze user: http://forum.fok.nl/user/history/156560
Heeft 2 posts...
oordeel zelf... toeval of niet?
Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slotquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
Fujifilm FinePix S5600
dit kan beter in t centrale topic
klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op konquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:54 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slot
Niet nodig hoor... komt vanzelf goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op kon
Lees eerst de vraag eens voor je een antwoord geeft. Hij heeft het over beschermen tegen licht, een echte foto die je vast kan houden dus, geen online versie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over starten
Die is er nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Ymke het volgende:
Is er nog ergens een voorsteltopic van de nieuwe mods die ik over het hoofd zie?
Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enzquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die is er nietNu ja , echt nieuw zijn we hier ook niet he
Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enz
Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEPquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zo iets ? of bedoel je iets anders ? want voorstellen heb ik nog nooit gedaan
Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.
We hebben dus fotografie als hobbie. Zijn al jaren mod op FOK!. en de eerste FOT meet waar we bij waren was de Kessel meet van een hele tijd geleden (pinksteren vorig jaar of zo) Dus we zitten hier al een tijdje.
Zo iets ? of bedoel je iets anders ? want voorstellen heb ik nog nooit gedaan
grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEP
kutspaties ook altijd en beep of miep wat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |