abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:27:10 #151
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_40691424
Wilde je zoiets?

geintje
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:30:24 #152
52657 pea4fun
pi_40691466
edit: 1 keer is genoeg
pi_40691881
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
Wilde je zoiets?

[afbeelding]

geintje
Een kennis van mij fokt toevallig Sphynxjes. (en ook al houd ik van langharig, ze zijn best schattig, heel zacht en lekker warm )

Leek mij handig in het modellentopic te posten omdat dat vrijblijvend is totdat iemand naar zo'n model op zoek is (al dan niet in die regio) en omdat je dat topic niet hoeft te kicken. Maar ik zal er één dezer dagen wel zelf eentje openen dan.
pi_40812349
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40821015
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_40821261
quote:
We dichten vanavond wel ff een betere OP Dit lijkt natuurlijk nergens op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_40823096
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We dichten vanavond wel ff een betere OP Dit lijkt natuurlijk nergens op
Mooi, maak er een mooi txt filetje van , dan zetten we hem er in voor je
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:06:00 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40828862
Fotosoep mijn collega!!

dit lijkt me eigenlijk niet zo hier op zijn plaats...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_40829607
Daar wil ik juist over hebben , Officieel het is een fotobewerking dus voor FOT.

Maar wat willen we er mee. vinden we dat Fotosoep/fotobewerking etc hier hoort ? Persoonlijk denk ik ja. FOT is al om/op en rond-om foto's en fotografie en de bewerking ervan. Dus ook dit soort topics.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:37:26 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40829830
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daar wil ik juist over hebben , Officieel het is een fotobewerking dus voor FOT.

Maar wat willen we er mee. vinden we dat Fotosoep/fotobewerking etc hier hoort ? Persoonlijk denk ik ja. FOT is al om/op en rond-om foto's en fotografie en de bewerking ervan. Dus ook dit soort topics.
fotobewerking, ja idd da thoort hier thuis\
fotofuck, is tot nu toe altijd in dig of onz geplaatst...
temeer omdat dit meer fun is als dat het is voor het daadwerkelijk verbeteren van je foto's
daarom ben ik persoonlijk dan oko van mening dat het hier totaal niet thuishoort...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40829978
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Ynske het volgende:
fotofuck, is tot nu toe altijd in dig of onz geplaatst...
temeer omdat dit meer fun is als dat het is voor het daadwerkelijk verbeteren van je foto's
daarom ben ik persoonlijk dan oko van mening dat het hier totaal niet thuishoort...
Dus een vorm van luchtigheid is hier niet gewenst ?

Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:44:39 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40830138
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

dat hoor je me niet zeggen, ik geef alleen aan dat het eerder verhuisd werd, en dat ik het daar wel mee eens ben, dat wil verder niet zeggen dat er geen luchtigheid gewenst is, was dat wel zo zou je de sc ook weg moeten doen en dat vind ik onzin
quote:
Ik wacht nog even op meer mensen en hun reacties, aangezien het een globale FOT zaak is.
tuurlijk, ik gaf alleen mijn mening dat wil niet zeggen dat t persee zo moet lopen

maar goed, denk dat ik t voorlopig maar weer ga laten rusten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40830721
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.

Luchtigheid is prima, ik heb ook geen enkel bezwaar tegen dit soort topics, maar ik vermoed dat TS meer gebaat is bij een schopje naar DIG.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:12:47 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_40830838
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:05 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Beetje kwestie van vraag en aanbod denk ik. Van mij mag het blijven staan, maar ik zit er niet om te springen om een foto van een collega van een mij volkomen onbekend iemand te gaan zitten verdingesen. Wat Ynske zegt, de meeste mensen hier zien PS vooral als een middel om foto's te verbeteren Als je een foto verdingest wilt hebben, maak je ws meer kans in DIG.

Luchtigheid is prima, ik heb ook geen enkel bezwaar tegen dit soort topics, maar ik vermoed dat TS meer gebaat is bij een schopje naar DIG.
Ik denk dat je dit soort topics beter in DIG of ONZ kan houden.. voor je het weet lijken alle subfora op elkaar en weet je niet meer waar je voor wat moet zijn.

Photoshop for fun -> DIG/ONZ
Photoshop for improvement -> FOT
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_40830861
Ik snap dat offtopic niet echt gewenst is en snel uit de hand kan lopen, maar zo streng modereren dat meteen een aantal reacties worden verwijderd zonder waarschuwing is wellicht een beetje overdreven (ik heb het over het macrotopic).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40830894
Ik denk dat het mogleijk moet zijn deze topics hier te houden in FOT. Al is er wel iets over te zeggen. Eerder werden deze topics meteen uitgedreven als enge topics.

In US en DIG hebben we al dergelijke topics. Maar dergelijke topics (vandaag geopend) mogen wel in FOT blijven.. Dan verzand zo'n topic niet in een chaos..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_40831147
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:13 schreef Elefes het volgende:
Ik snap dat offtopic niet echt gewenst is en snel uit de hand kan lopen, maar zo streng modereren dat meteen een aantal reacties worden verwijderd zonder waarschuwing is wellicht een beetje overdreven (ik heb het over het macrotopic).
Wat ik gedaan heb is niets anders, dan je mislukte quote netjes in je post gezet, waar door dus de andere post nutteloos wordt , de reactie daarop + reactie daarop ook en die zijn weg. Heeft niets met off-topic of streng modereren te maken met gewoon service van de zaak.
pi_40831151
Dat topic heeft niets met fotografie te maken Gewoon wieberen naar ONZ
pi_40831476
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:15 schreef HMaster-II het volgende:
Ik denk dat het mogleijk moet zijn deze topics hier te houden in FOT. Al is er wel iets over te zeggen. Eerder werden deze topics meteen uitgedreven als enge topics.

In US en DIG hebben we al dergelijke topics. Maar dergelijke topics (vandaag geopend) mogen wel in FOT blijven.. Dan verzand zo'n topic niet in een chaos..
FOT is altijd wel open geweest voor bewerkingen. In de faq stond wel duidelijk "bewerkingen van eigen foto's" en dat is hier dan weer niet het geval. Trouwens zo'n hoofd ergens inpassen is niet echt een bewerking die de meeste FOT users doen bij hun foto's. Dit topic kan beter naar DIG of zelfs ONZ wat mij betreft.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_40831587
Oke dus als de beste man/vrouw het vroeg voor een fot die hij zelf had gemaakt en minder als fun foto maar meer om bv een mooie omlijsting te krijgen of een bewerking waardoor de foto mooier zou worden dan is het wel oké ?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:50:27 #171
52657 pea4fun
pi_40831742
Ik denk dat de TS beter gediend is als dit topic verhuist naar DIG, daar zitten gewoon meer mensen die op die manier bezig zijn met Photoshop. Hier proberen mensen toch meer foto's te verbeteren, of misschien een appart effect te verkrijgen, maar niet iemand totaal in een ander plaatje te passen.

Dat beantwoord meteen je vraag. Als TS zelf een foto had gemaakt en daar een aanpassing op vroeg mbv Photoshop dan was ie hier uitstekend op zijn plaats, zelfs al zou dat een "funbewerking" zijn.

Dit alles is mijn mening uiteraard.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:51:36 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_40831771
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Oke dus als de beste man/vrouw het vroeg voor een fot die hij zelf had gemaakt en minder als fun foto maar meer om bv een mooie omlijsting te krijgen of een bewerking waardoor de foto mooier zou worden dan is het wel oké ?
nee als dhr of mvr gevraagd had hoe dat men he taan kan pakken om de foto te verbeteren, op welke manier en hoe binnen een programma, was men verwezen naar het fotobewerkingstopic en had men daar tips en hulp gekregen

althans in mijn ogen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_40832204
Dan zoeken we gewoon een gulden middenweg er tussen in, zoiets als Pea zegt. Dat lijkt me een zeer goede, en voor de rest is alles op zich zelf staand.

Het topic staat inmiddels in DIG.
pi_40832246
Ik heb net een collage van foto's gemaakt. Heeft iemand enig idee hoe ik de foto's kan beschermen.
Het is namelijk de bedoeling dat de collage aan de muur komt te hangen en volgens mij gaan de foto's dan door het licht vervagen.
Misschien stukje plastic/glas ervoor???
pi_40833157
ehm ik weet niet of het slim is dat hier te vragen , ik zou er een algemeen foto beschermings topic van maken .
pi_40900496
Hallo modjes?
Zou m'n topic titel aangepast mogen worden?

Sony DSC-F717 defect buiten garantie - maar er is hoop!
gaarne veranderen in "CCD van digicam defect buiten garantie - maar er is hoop!" of iets dergelijks!!
BVD!
pi_40900929
done , graag gedaan.
pi_40901071
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
done , graag gedaan.
pi_41055689
waarom worden goedlopende topics hier steeds gesloten, zoals Nikon topic, is nog lang niet vol, kan nog even door. wazig beleid hier
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_41055706
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
ehm ik weet niet of het slim is dat hier te vragen , ik zou er een algemeen foto beschermings topic van maken .
daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over starten
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
pi_41056252
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef ChatChewbacca het volgende:
waarom worden goedlopende topics hier steeds gesloten, zoals Nikon topic, is nog lang niet vol, kan nog even door. wazig beleid hier
Volgens mij is ie gewoon vol, en is er ook al gewoon een nieuwe.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_41058082
Noemen jullie dit vol? 7 pagina's maar?
pi_41058529
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef ChatChewbacca het volgende:
Noemen jullie dit vol? 7 pagina's maar?
300 post is vol, dat is standaard. En dat noemen wij technisch vol ja.

Nieuw topic is Nikon DSLR topic deel 5

[ Bericht 14% gewijzigd door Lord Dreamer op 22-08-2006 13:00:53 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:13:57 #184
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_41078002
Deze user: http://forum.fok.nl/user/history/156560
Heeft 2 posts...

oordeel zelf... toeval of niet?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:39:38 #185
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41078840
Hmm goed gezien Xilantof. Was mij nog niet eens opgevallen

Maar goed, topic is wel handig enzo zoals je zelf ook al zei

[ Bericht 37% gewijzigd door Chell op 23-08-2006 00:11:04 ]
pi_41084840
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef Xilantof het volgende:
Deze user: http://forum.fok.nl/user/history/156560
Heeft 2 posts...

oordeel zelf... toeval of niet?
Het is redelijk ontopic voor FOT, ik geef hem het voordeel , omdat het in Rotterdam wordt gehouden en Fotografisch is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 augustus 2006 @ 12:46:28 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41090716
Fujifilm FinePix S5600

dit kan beter in t centrale topic
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:54:12 #188
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41090964
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
Fujifilm FinePix S5600

dit kan beter in t centrale topic
Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slot
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 augustus 2006 @ 12:55:00 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41090985
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:54 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slot
klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op kon

Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:04:47 #190
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_41091318
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op kon

Niet nodig hoor... komt vanzelf goed
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:59:23 #191
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_41168341
Iemand ervaring met METZ 44 AF 4i flitser ?

Is er ook ergens een centraal flitser topic en zo nee: zou die er misschien moeten komen?
Er zijn wel centrale topics voor camera's en lenzen, maar van flitsers heb ik nog nooit een centraal topic gezien

Ik weet ook niet hoeveel vraag er naar is, maar anders zou dit een goed idee van mij kunnen zijn
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:25:54 #192
52657 pea4fun
pi_41170741
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef ChatChewbacca het volgende:

[..]

daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over starten
Lees eerst de vraag eens voor je een antwoord geeft. Hij heeft het over beschermen tegen licht, een echte foto die je vast kan houden dus, geen online versie.
pi_41204267
laat ook maar zitten ook .

[ Bericht 93% gewijzigd door prupke op 26-08-2006 21:12:14 ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:00:56 #194
79550 Ymke
your ghost
pi_41310034
Is er nog ergens een voorsteltopic van de nieuwe mods die ik over het hoofd zie?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41310079
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Ymke het volgende:
Is er nog ergens een voorsteltopic van de nieuwe mods die ik over het hoofd zie?
Die is er niet Nu ja , echt nieuw zijn we hier ook niet he
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:03:15 #196
79550 Ymke
your ghost
pi_41310129
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Die is er niet Nu ja , echt nieuw zijn we hier ook niet he
Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enz
pi_41310432
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef Ymke het volgende:

[..]

Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enz
Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.

We hebben dus fotografie als hobbie. Zijn al jaren mod op FOK!. en de eerste FOT meet waar we bij waren was de Kessel meet van een hele tijd geleden (pinksteren vorig jaar of zo) Dus we zitten hier al een tijdje.

Zo iets ? of bedoel je iets anders ? want voorstellen heb ik nog nooit gedaan
pi_41310556
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEP

kutspaties ook altijd en beep of miep wat maakt het uit
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:13:56 #199
79550 Ymke
your ghost
pi_41310639
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.

We hebben dus fotografie als hobbie. Zijn al jaren mod op FOK!. en de eerste FOT meet waar we bij waren was de Kessel meet van een hele tijd geleden (pinksteren vorig jaar of zo) Dus we zitten hier al een tijdje.

Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.

Ik vond het niet zo'n rare vraag eigenlijk Er komen en gaan hier nogal eens wat modjes dus is het prettig om eens na te lezen wie er nu weer aan het stuur staan en waarom
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:14:47 #200
79550 Ymke
your ghost
pi_41310683
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef prupke het volgende:

[..]

Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEP

kutspaties ook altijd en beep of miep wat maakt het uit
grappig