daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over startenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
ehm ik weet niet of het slim is dat hier te vragen , ik zou er een algemeen foto beschermings topic van maken .
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef ChatChewbacca het volgende:
waarom worden goedlopende topics hier steeds gesloten, zoals Nikon topic, is nog lang niet vol, kan nog even door. wazig beleid hier
300 post is vol, dat is standaard. En dat noemen wij technisch vol ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef ChatChewbacca het volgende:
Noemen jullie dit vol? 7 pagina's maar?
Het is redelijk ontopic voor FOT, ik geef hem het voordeel , omdat het in Rotterdam wordt gehouden en Fotografisch is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:13 schreef Xilantof het volgende:
Deze user: http://forum.fok.nl/user/history/156560
Heeft 2 posts...
oordeel zelf... toeval of niet?
Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slotquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:46 schreef Ynske het volgende:
Fujifilm FinePix S5600
dit kan beter in t centrale topic
klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op konquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:54 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat had je zelf al aangegeven in dat topic en die zit inmiddels ook al op slot
Niet nodig hoor... komt vanzelf goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, wilde t gewoon even aangeven zodat er een slotje op kon
Lees eerst de vraag eens voor je een antwoord geeft. Hij heeft het over beschermen tegen licht, een echte foto die je vast kan houden dus, geen online versie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
daar is 1 eenduidig antwoord op, kleiner maken dan bruikbaar, want je komt er als je 't wil altijd aan. Is nutteloze discussie, geen topic over starten
Die is er nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:00 schreef Ymke het volgende:
Is er nog ergens een voorsteltopic van de nieuwe mods die ik over het hoofd zie?
Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enzquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die is er nietNu ja , echt nieuw zijn we hier ook niet he
Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo aardig , ik weet bv echt niet wie jullie zijn , wat jullie affiniteit met fotograferen is , enz enz
Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEPquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zo iets ? of bedoel je iets anders ? want voorstellen heb ik nog nooit gedaan
Nou ja , zoiets inderdaad , ik kan me namelijk niet herinneren in al die tijd dat ik in Fot rondloop fotos van jullie te hebben gezien maar dat kan ik mis hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Phoentje kan je al vinden in het Strand Meet topic , daar staat ze als model, maar normaal fotografeerd ze. Ik sta ook achter de camera alleen mijn foto's moet ik nog even bewerken.
We hebben dus fotografie als hobbie. Zijn al jaren mod op FOK!. en de eerste FOT meet waar we bij waren was de Kessel meet van een hele tijd geleden (pinksteren vorig jaar of zo) Dus we zitten hier al een tijdje.
Zo iets ? of bedoel je iets anders ? want voorstellen heb ik nog nooit gedaan
grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Mijn naam is Lord Dreamer en ik doe roadrunner na : MIEP MIEP
kutspaties ook altijd en beep of miep wat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |