Gelukkig staat die camera ook niet in de lijst. Had graag een 828 gekocht maar die was er toen nog niet en om nou ieder jaar een andere te kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb een F828 van bijna twee jaar oud, maar gelukkig geen last van
Het mailtje dat je terugkreeg is vermoedelijk een standaard document waar ze alleen wat gegevens in hoeven te veranderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef JuniperBerry het volgende:
Hey, hetzelfde probleem hier!
Mijn 3 jaar oude DSC-F717 geeft ineens kleurafwijkingen, d.w.z. wit wordt roze.
Had ook Sony gebeld en kreeg hetzelfde verhaal als MaGNeT te horen, maaaar:
voor de zekerheid had ik de klacht ook nog beschreven via het webformulier op de Sony website ("Vraag aan een expert") en heb ze een link gestuurd, waar ze zelf de roze foto's kunnen bekijken.
In mijn klacht heb ik ook gevraagd of dit te maken kan hebben met het bekende CCD probleem.
Vandaag kreeg ik van hun onderstaande e-mail, zónder afzender-adres (ik had'm al bijna in de spam gegooid):
- lang verhaal knip -
Geen woord over het bekende CCD probleem, geen woord over mogelijke gratis reparatie.
Nu twijfel ik of ik'm wel zal opsturen.
Ben zeer benieuwd hoe het voor MaGNeT zal aflopen. Ik hoop dat je het resultaat hier even wilt posten, MaGNeT.
Had je die toevallig net op Marktplaats.nl gezet? Daar staat er namelijk ook ééntje te koop met dezelfde klachten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:17 schreef Tha_Flash het volgende:
even een tvp, ik heb nog een u-20 liggen met een paars beeld met strepen eroverheen.
Ik ga volgende week wel naar sony toe, eens kijken wat ze zeggen
Nope, ligt hier stof te happen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had je die toevallig net op Marktplaats.nl gezet? Daar staat er namelijk ook ééntje te koop met dezelfde klachten.
Ik heb ook zo'n kastquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:41 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Nope, ligt hier stof te happen.
Ik heb al een nieuwe gekocht ( DSC-W40 ) en de U-20 in de kast gelegd.
Doe ik, ik ben wel benieuwd........quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kast
Hou ons up to date!
Haha, eerste hindernis overwonnen!quote:M'n camera is in ieder geval nog niet zoekgeraakt
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Hij is terug!
Vandaag werd mijn Sony F717 camera terugbezorgd!
En hij doet het weer perfect
Op de factuur stond ¤ 0,00 dus ook dat was uiteraard zeer naar tevredenheid
Draagband heb ik gehouden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:26 schreef JuniperBerry het volgende:
Hee MaGNeT, wat goed!!![]()
En bedankt dat je ons hier op de hoogte gehouden hebt.
Nou zal ik er dus ook eens voor gaan zitten om een brief aan Sony te formuleren,
zodat ik de mijne ook kan opsturen.
Had jij 'm "uitgekleed" opgestuurd, dus zonder draagband, batterij en memory-stick?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |