quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg net door dat Ripley "alles wel best vind". Kan iemand dat bevestigen misschien?
Je bedoelt dat je er keigeil van wordt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef GI het volgende:
Ik niet, maar ik zou het wel een stimulerende gedachte vinden.
Nee, ik zou het stimulerend vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er keigeil van wordt?
Man, ik loop nog met die erecti van gisteren rond!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J, ze tijpt weer "spuitlijm".
Ik ban d'r dol op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijft niettemin een geile bende, zoals je zo treffend omschreef.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ontmoetingspunt blanke meisjes en grootgeschapen negers
Ik heb gehoord dat je bij 40.000 posts een hele grote piemel krijgt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Good busy, J.
Zo een plastieken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef Jarno het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij 40.000 posts een hele grote piemel krijgt.
Ik weet het niet, ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik 2 van die grote piemels moet laten J.quote:
Had je een erectie terwijl je dit tijpte?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ripley is een geil sletje met grote tieten en babyvet
Even aan UIO vragen dan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik 2 van die grote piemels moet laten J.
Het is eigenlijk gewoone en vorm van Gilles de la tourette he, A?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ripley is een geil sletje met grote tieten en babyvet
Zo... dat is nog eens een exotische bloem!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef GI het volgende:
Ter stimulans van de heren met erecties :
R, als hij weg moet zeg je het maar maar ik betwijfel dat ie weg moet
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
Ik heb d'r in het echt gezien!.
Nee.quote:
Wie niet, J. Wie niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
Oeh, een neuk-update.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef GI het volgende:
Ik heb .... nevermind.
*~vleeswaar verwensing~*quote:
Ikkuh!quote:
Exotische bloem!quote:
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
NOU DAN NEUKEN JULLIE TOCH LEKKER NIET STELLETJE FRIGIDE HOMO'S!!!!
Jah!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
Neuk jij nog wel dan momenteel zegmaar ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ik ben ook niet UIO.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
Grote Tieten ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef GI het volgende:
[..]
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!
Ik wel hoor, dat red ik bij lange na nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef GI het volgende:
Ook nofi, en over die tieten ben ik niet helemaal zeker.
Demmit je hebt de hele rage gemist men.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
De laatste keer dat ik jullie in dezelfde ruimte staat is best lang geleden. Maar toen vielen die van jou bijna door je strakke truitje heen. En die van haar waren vrij bedekt. Dus ik kon niet goed vergelijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel hoor, dat red ik bij lange na niet
Ik wel, hihihihi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef GI het volgende:
[..]
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!
hihihihihihihihiquote:
Je mag het best nog iets plastischer omschrijven, K.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GI het volgende:
De laatste keer dat ik jullie in dezelfde ruimte staat is best lang geleden. Maar toen vielen die van jou bijna door je strakke truitje heen. En die van haar waren vrij bedekt. Dus ik kon niet goed vergelijken.
Of visualiseren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag het best nog iets plastischer omschrijven, K.
Hey Mamquote:
Hoi Skaaiquote:
Je hebt toch een stel handen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GI het volgende:
Dus ik kon niet goed vergelijken.
Ik ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Jarno het volgende:
Gha!
Maar ik heb. Smike
. gezien. So there!
Hoi.quote:
Ehm, ja, sorry?quote:
*zucht*quote:
Strakke truitjes met doorheenvallende tieten zijn geil !quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef GI het volgende:
Ow, niks negatiefs tegen strakke truitjes waar tieten doorheenvallen. Die zijn erg okay.
Correct. Maar de situatie leek me niet gepast om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren op de meeting.quote:
Jij hihihihihihihi't toch. Ik niet.quote:
Tsja, dat zeg je nu wel...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Zullen we het even over de tieten van skaai hebben mensen, die zijn ook behoorlijk mals![]()
ik heb liever wat stevigs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Zullen we het even over de tieten van skaai hebben mensen, die zijn ook behoorlijk mals![]()
Mag hihihi niet meer, tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij hihihihihihihi't toch. Ik niet.
En dan zeg jij sorry.
Skaai bedekt haar tieten altijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Niet weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ja, we hebben elkaar ook al zo vaak gezien, dat heb je van die ene keer knap onthouden zeg!quote:
Bij mals moet ik denken aan de tieten van Skaai, sudderend in het vet in een koekenpan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mals moet ik denken aan de tieten van Skaai, sudderend in het vet in een2 koekenpannen.
Die heeft ook een beste bos hout toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef GI het volgende:
Ik heb MUUS gemeet. Telt dat ?
Dat ze van die jetsers heeft, dus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die heeft ook een beste bos hout toch?
Hihihihihihi is voor My Little Pony's.quote:
En grote tieten ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihihihihihi is voor My Little Pony's.
Ja, die zijn vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Psychopatisch eerder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.
Noem me stoer.
Nu de doos met barbie's nog, C.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.
Noem me stoer.
Dat je zegt dat je ff perplex stond ?quote:
Echt ook dat je zoiets hebt vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jetsers van tetsers inderdaad, J.
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?quote:
Wie?quote:
Nee, ze had namelijk kleren aan. Dat haalt het perplex gedeelte wat weg. Maar onder die wollige trui zat zeker een stel tieten die perplexheid zouden kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je zegt dat je ff perplex stond ?
Gezien het formaat van de jetsers van zijn wederhelft denk ik dat hij het wel weet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?
Ach als jij 60 bent hangt jouw a cup ook !quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ken je me ofzo?quote:
Die blonde engel. Wétog.quote:
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als jij 60 bent hangt jouw a cup ook !
Als je een A cup hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.
Het naakte bierzuipende cherubijntje. Maar dan dunquote:
A cup, overigens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.
Die zit toch in Nepal ofzo.quote:
Ja die.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het naakte bierzuipende cherubijntje. Maar dan dun
Maar dat heb ik niet. Dus. Há.quote:
Het was een "voorbeeld" , post ff je jesters dan kennen wij ff checken !quote:
Het zou me niks verbazenquote:
Jazekers! En dat op zo'n fijnbesnaard vrouwtje!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Echt ook dat je zoiets hebt van! "welk een prammen!"
! of niet?
repli ben jij lebbisch ofoz whehehehehe!!!!quote:
Dat plaatje was kapot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Ja no way, ik heb mijn tieten gisteren al gepost!
Dat telt niet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Ja, NIET IN DIT TOPIC!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Hier anders niet, hoor!quote:
Heul wel.!quote:
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
repli ben jij lebbisch ofoz whehehehehe!!!!
[teringtubbiemode] Nog een keer [/teringtubbiemode]quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
neem je flemingos dna mee!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.
Want dara heben ze allen maar wijfe whehehehe![]()
Ah, je bent al om dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.
Want dara heben ze allen maar wijfe whehehehe![]()
Link naar de post !quote:
Jij hebt de .rar al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
[teringtubbiemode] Nog een keer [/teringtubbiemode]
Dat waren prive shots beeb ,die zouden we niet sharen.quote:
Piratesquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
nog een uurtjedan naar eindhoven voor een film marathon
Naja marathon 2 delen
Tiroler Tieten 1 & 2?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
Naja marathon 2 delen
We kunnen het ook over kontjes hebben ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Barb het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het over tieten (al dan niet van Rip) te hebben, maar wil toch even hallo zeggen.
Hallo.
Neeeeeeeeeeeee ! jij gaat niet ook naar pirates of the caribean he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
Naja marathon 2 delen
Brab!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Barb het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het over tieten (al dan niet van Rip) te hebben, maar wil toch even hallo zeggen.
Hallo.
Dat is in het geval van Brab wel toepasselijk, ja.quote:
Daaromquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is in het geval van Brab wel toepasselijk, ja.
Stomme fotoquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef GI het volgende:
Hier, skaai der tieten toen ik er een keer meette.
[afbeelding]
Die ene met bier, die heeft bijna 2 jaar in m'n FB gestaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef GI het volgende:
[..]
Mag ik die van jou en Skaai samen posten ?
Moet nog besteld worden hoor, maar in ieder geval hoef ik niet te pompen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:10 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik heb volgens mij mijn longen vol met spuitlijm, ik loop te piepen. Trouwens kek karretje GI, beter dan die T. van Q.
En ik mis MUUS ook..
Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef GI het volgende:
Mag ik die van jou en Skaai samen posten ?
Jah diequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die ene met bier, die heeft bijna 2 jaar in m'n FB gestaan
Ow, dan post ik de foto van je tweelingbroer welquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.
Dus jouw broer heeft in mijn tent liggen meuren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.
wat doet yvonne en magneet in dit topic?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef GI het volgende:
Hier, skaai der tieten toen ik er een keer meette.
[afbeelding]
Ok have fun ! en ontloop mn ex !quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, dan post ik de foto van je tweelingbroer wel
[afbeelding]
Dat moet ik vanwege de luxe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef GI het volgende:
Moet nog besteld worden hoor, maar in ieder geval hoef ik niet te pompen.
Als je het niet okay had gevonden had ik hem weer weggehaald hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, hij staat er al.
Ik was toen al redelijk heen denk ik.
Koekie !quote:
Apie !quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef Jarno het volgende:
Hey (e)L.
Tijgers.quote:..
JA!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die ene foto van e(L) met die 2 Benno's zo geniaal. Dat je niet wist hoe je ze op zou hangen ofzo. Was volgens mij een Forumhoeren topic. Briljant.
Jezus ja, zal ik die nog ergens hebben ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die ene foto van e(L) met die 2 Benno's zo geniaal. Dat je niet wist hoe je ze op zou hangen ofzo. Was volgens mij een Forumhoeren topic. Briljant.
Die staat er net zo goed naar te kijken. Dat zie je toch ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Skaai het volgende:. En dat terwijl (toen nog) vriendinlief achter je stond! HET LEF!
Volgens mij kijk je recht in Yvonne's inkijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef GI het volgende:
Als je goed kijkt zie je hier hoe ik op slinkse wijze uit mijn ooghoek naar de tieten van skaai kijk..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je recht in Yvonne's inkijk
ACHTER JE, K! EEN BISEKSUEEL!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef GI het volgende:
[..]
Die staat er net zo goed naar te kijken. Dat zie je toch ?
Met die oer- en oerdroge kop van je ook. Mén wat heb ik dubbel gelegen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef eL. het volgende:
[..]
Jezus ja, zal ik die nog ergens hebben ?.
Potse!quote:
Een geile slet met jetsers van prammen is het, Arma.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Zeg die skaai mag er ook wel wezen of niet?
Die vouwt je dubbel Armaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Barb het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Barb het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag!
Goed plan, eL,quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef eL. het volgende:
Ik ga ze even posten.
FacialAbuse is okay.quote:
Always darling.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, je weet wel je beste foto's naar voren te halen hè
Dat soort dingen doe ik nog steeds wel,quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:18 schreef GI het volgende:!
Ik kan mij nog een meeting in Coco's herrineren dat jij iemand half neersloeg omdat hij je peuk afpakte
Rechts of links?quote:
Doe eens gek. Allebei!quote:
Gelukkig, ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nog steeds wel,.
Hmmz, ik ben geloof ik nogal wat dingen vergeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
Of die ene gozer (Ik noem geen namen) die steeds dichterbij je ging staan.
Die van de spareribsquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
Hmmz, ik ben geloof ik nogal wat dingen vergeten.
@Rip: sorry, te laat. Macht der gewoonte hé,.
Ik over een half uur al!quote:
Ik heb me zelf ook suf zitten lachen, ik kwam er gewoon niet uit, en dan doe je dat. Maar het werkte en ze hangen. Ik zie trouwens dat ik toen een Sitecom router had en Amstel en COla dronk, dat is allemaal anders inmiddels.quote:
Waar kan ik die halen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[afbeelding]
Niets meer aan veranderen
Geil. Heb je al gemasturbeerd?quote:
Jaaaa!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef eL. het volgende:
Ik heb ook nog een topic daar gehad over mijn werk, kennen jullie die nog nog nog ??
Nee, ik ben nog moe van de sex van vannacht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef Jarno het volgende:
Geil. Heb je al gemasturbeerd?
Does posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik heb me zelf ook suf zitten lachen, ik kwam er gewoon niet uit, en dan doe je dat. Maar het werkte en ze hangen. Ik zie trouwens dat ik toen een Sitecom router had en Amstel en COla dronk, dat is allemaal anders inmiddels.
Ik heb ook nog een topic daar gehad over mijn werk, kennen jullie die nog nog nog ??
Oe, die ken ik, die foto!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
Ik heb nog foto's van een naakte. eL.
. met een boor en van een naakte
. eL.
. met pannen en een kek schortje.
Wie wil me aanraken?.
Ik gok op J, JK, El, K en de rest van het mannelijk cq biseksueel spulquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
. eL.
Wie wil me aanraken?.
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
. eL.
Wie wil me aanraken?.
*als Arma doet maar dan zonder handen*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef Armageddon het volgende:
*raakt MUUS aan*
Well duh, het isquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik gok op J, JK, El, K en de rest van het mannelijk cq biseksueel spul
ow, en hoi!![]()
¿Que?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Ik duik mijn bed weer in, weltrusten allemaal,.
hejje geen sjiek hendige leptop dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik was van plan om buiten te gaan zitten/liggen/stinken eigenlijk.
Slaap zoet prinses.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Truste Brab! In gedachte zijn we bij jequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Dat moet wel heel heftige sex geweest zijn dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
ja met WiFi en alles, maar ik zie geen [x] met die zonnige zon erop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Armageddon het volgende:
hejje geen sjiek hendige leptop dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en Arma zo een tijd geleden zo van: "Ga dood, JK. Sterf kutnewbie."
En ik toen zo van: "Nee Arma, JK is tof. Je moet lief doen."
En Arma toen weer zo van: "Nee trut, het is een kutnewbie en ik ga NU een bushokje halen."
Kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!111!!!!!!!!!!.!11111111!
Die procedure ken ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
En Arma toen weer zo van: "Nee trut, het is een kutnewbie en ik ga NU een bushokje halen."
Kijk nu..
Ok! Nou tot straks dan maar!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef eL. het volgende:
[..]
ja met WiFi en alles, maar ik zie geen [x] met die zonnige zon erop.
Ik post ze gewoon staffel gewijs tussne nu en dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ok! Nou tot straks dan maar!
*fap*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Truste Brab! In gedachte zijn we bij je
En dat geldt voor sommigen ongetwijfeld heel letterlijk
Heh? Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
Kijk nu..
Eh, nou, toen.quote:
Ik luisterde, maar ja ik was natuurlijk de gebeten hond. Gebeten hond die ik was.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef MUUS het volgende:
Maar ja, niemand luistert naar mij. Omdat ik klein ben natuurlijk.
Zo kan die wel weer MUUS!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, voor eL. heb ik ook nog mijn leven gewaagd.
Arma zo van: "eL. teringnewbie, ga dood."
En ik zo van: "Neehee, da's geen newbie. Hij is okay."
Arma zo van: "Toch moet hij dood, omdat het een newbie is."
En kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!!111!!.!!!!
Maar ja, niemand luistert naar mij. Omdat ik klein ben natuurlijk.
Oeh ja, dat en bossen hout.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Zo kan die wel weer MUUS!![]()
Kunnen we het nu gewoon weer over neuken hebben enzo?
Ik ben heul niet klein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
We luisteren wel naar je MUUS, maar het geluid moet van zover komen dat het soms een beetje vervormd aankomt.
Goftedomme. Zit ik me daar een hele FB-rel van 6 topics uit de mouw te schudden en dan geeft ze een tagje met relneger aan JOU!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Zo behalve een tagje heb ik ook knopjes gekregen van Yvonne!
Zal ik dit topic even wissen?
Wat zeg je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Ik ben heul niet klein.
Jij bent abnormaal lang! Ja, dat is het. Ha!
Nou, die van mij staat anders fier overeind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Ik las hem net pas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
Wel leuk geprobeerd hoor, speknek.
Het geeft niet hoor. Binnen je mogelijkheden heb je vast je best gedaan.quote:
*~jaloers is~*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Jij moet relnicht!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goftedomme. Zit ik me daar een hele FB-rel van 6 topics uit de mouw te schudden en dan geeft ze een tagje met relneger aan JOU!
Wat een twut.
Ik las trouwens zwaffelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik post ze gewoon staffel gewijs tussne nu en dan.
Pushup?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
Merel heeft flinke jetsers maar die hangen echt niet.
Alhoewel pushups wel de tering roeleren.quote:
Nice!quote:
Dee roel vrij hard inderdaad. Beste uitvinding na het wiel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alhoewel pushups wel de tering roeleren.
Ik was wel eens thuis hoor, Q.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Q. het volgende:
Was ik maar thuis.
Hahahahahaha.. zo koel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Sudoku kan ook op de schroothoop lees ik net.
http://www.instructables.com/id/EJLUBKN48JEPD7QXGR/?ALLSTEPS
Alvast een voorraad luiers oid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb morgen een huwelijk en ik moet van te voren een cadeau kopen namens 5 dames. Iemand suggesties?![]()
Maak bij de Oil & Vinegar zelf een heel groot pakket met schalen, receptenboekjes, amuse lepeltjes, olijfbootje, flesje olijfolie en andere vreterijen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb morgen een huwelijk en ik moet van te voren een cadeau kopen namens 5 dames. Iemand suggesties?![]()
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef eL. het volgende:
Gadver ik krijg een kwaaie dronk op het balkon, ik ga douchen.
Ik doe de douchecabine wel even onder het douchen. Goeie tip, het is tijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.
Da's net als wanneer je moet poepen als je net de plee hebt uitgebikt..
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.
Da's net als wanneer je moet poepen als je net de plee hebt uitgebikt..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.
Meerdere vliegen in één klap.
Ik was met anti-kalkmeuk bezig en daar staat op dat het de ogen en huid irriteert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.
Meerdere vliegen in één klap.
Maar dan was je wel nakend geweest!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:57 schreef MUUS het volgende:
Ik was met anti-kalkmeuk bezig en daar staat op dat het de ogen en huid irriteert.
Uit ervaring weet ik dat dat waar is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |