quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg net door dat Ripley "alles wel best vind". Kan iemand dat bevestigen misschien?
Je bedoelt dat je er keigeil van wordt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:21 schreef GI het volgende:
Ik niet, maar ik zou het wel een stimulerende gedachte vinden.
Nee, ik zou het stimulerend vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er keigeil van wordt?
Man, ik loop nog met die erecti van gisteren rond!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J, ze tijpt weer "spuitlijm".
Ik ban d'r dol op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijft niettemin een geile bende, zoals je zo treffend omschreef.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ontmoetingspunt blanke meisjes en grootgeschapen negers
Ik heb gehoord dat je bij 40.000 posts een hele grote piemel krijgt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Good busy, J.
Zo een plastieken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef Jarno het volgende:
Ik heb gehoord dat je bij 40.000 posts een hele grote piemel krijgt.
Ik weet het niet, ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik 2 van die grote piemels moet laten J.quote:
Had je een erectie terwijl je dit tijpte?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ripley is een geil sletje met grote tieten en babyvet
Even aan UIO vragen dan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik 2 van die grote piemels moet laten J.
Het is eigenlijk gewoone en vorm van Gilles de la tourette he, A?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:32 schreef SeLang het volgende:
Ripley is een geil sletje met grote tieten en babyvet
Zo... dat is nog eens een exotische bloem!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:30 schreef GI het volgende:
Ter stimulans van de heren met erecties :
R, als hij weg moet zeg je het maar maar ik betwijfel dat ie weg moet
Mag ik je handtekening?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
Ik heb d'r in het echt gezien!.
Nee.quote:
Wie niet, J. Wie niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Jarno het volgende:
Oeh, een neuk-update.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef GI het volgende:
Ik heb .... nevermind.
*~vleeswaar verwensing~*quote:
Ikkuh!quote:
Exotische bloem!quote:
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
NOU DAN NEUKEN JULLIE TOCH LEKKER NIET STELLETJE FRIGIDE HOMO'S!!!!
Jah!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
Neuk jij nog wel dan momenteel zegmaar ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef Jarno het volgende:
Ik ben ook niet UIO.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
Grote Tieten ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef GI het volgende:
[..]
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!
Ik wel hoor, dat red ik bij lange na nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef GI het volgende:
Ook nofi, en over die tieten ben ik niet helemaal zeker.
Demmit je hebt de hele rage gemist men.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
De laatste keer dat ik jullie in dezelfde ruimte staat is best lang geleden. Maar toen vielen die van jou bijna door je strakke truitje heen. En die van haar waren vrij bedekt. Dus ik kon niet goed vergelijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel hoor, dat red ik bij lange na niet
Ik wel, hihihihi.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Jarno het volgende:
Ik ben niet bie.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef GI het volgende:
[..]
ACH OVERSEXTE BISEXUEEL IK NEUK TOCH GEWOON MET MIJN VROUW MAN! DIE HEEFT TOCH GROTERE TIETEN!
hihihihihihihihiquote:
Je mag het best nog iets plastischer omschrijven, K.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GI het volgende:
De laatste keer dat ik jullie in dezelfde ruimte staat is best lang geleden. Maar toen vielen die van jou bijna door je strakke truitje heen. En die van haar waren vrij bedekt. Dus ik kon niet goed vergelijken.
Of visualiseren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag het best nog iets plastischer omschrijven, K.
Hey Mamquote:
Hoi Skaaiquote:
Je hebt toch een stel handen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef GI het volgende:
Dus ik kon niet goed vergelijken.
Ik ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Jarno het volgende:
Gha!
Maar ik heb. Smike
. gezien. So there!
Hoi.quote:
Ehm, ja, sorry?quote:
*zucht*quote:
Strakke truitjes met doorheenvallende tieten zijn geil !quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:49 schreef GI het volgende:
Ow, niks negatiefs tegen strakke truitjes waar tieten doorheenvallen. Die zijn erg okay.
Correct. Maar de situatie leek me niet gepast om een vergelijkend warenonderzoek uit te voeren op de meeting.quote:
Jij hihihihihihihi't toch. Ik niet.quote:
Tsja, dat zeg je nu wel...quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Zullen we het even over de tieten van skaai hebben mensen, die zijn ook behoorlijk mals![]()
ik heb liever wat stevigs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Zullen we het even over de tieten van skaai hebben mensen, die zijn ook behoorlijk mals![]()
Mag hihihi niet meer, tegenwoordig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij hihihihihihihi't toch. Ik niet.
En dan zeg jij sorry.
Skaai bedekt haar tieten altijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Niet weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
Ja, we hebben elkaar ook al zo vaak gezien, dat heb je van die ene keer knap onthouden zeg!quote:
Bij mals moet ik denken aan de tieten van Skaai, sudderend in het vet in een koekenpan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mals moet ik denken aan de tieten van Skaai, sudderend in het vet in een2 koekenpannen.
Die heeft ook een beste bos hout toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef GI het volgende:
Ik heb MUUS gemeet. Telt dat ?
Dat ze van die jetsers heeft, dus?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die heeft ook een beste bos hout toch?
Hihihihihihi is voor My Little Pony's.quote:
En grote tieten ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihihihihihi is voor My Little Pony's.
Ja, die zijn vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Psychopatisch eerder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.
Noem me stoer.
Nu de doos met barbie's nog, C.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat nooit! Ik heb ze vorig jaar zomer allemaal verbrand. Ik ben over mijn My Little Pony-fase heen.
Noem me stoer.
Dat je zegt dat je ff perplex stond ?quote:
Echt ook dat je zoiets hebt vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jetsers van tetsers inderdaad, J.
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?quote:
Wie?quote:
Nee, ze had namelijk kleren aan. Dat haalt het perplex gedeelte wat weg. Maar onder die wollige trui zat zeker een stel tieten die perplexheid zouden kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat je zegt dat je ff perplex stond ?
Gezien het formaat van de jetsers van zijn wederhelft denk ik dat hij het wel weet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |