Ach als jij 60 bent hangt jouw a cup ook !quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?
Ken je me ofzo?quote:
Die blonde engel. Wétog.quote:
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach als jij 60 bent hangt jouw a cup ook !
Als je een A cup hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.
Het naakte bierzuipende cherubijntje. Maar dan dunquote:
A cup, overigens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik 60. Dan hoef ik geen mannen meer te verleiden enzo, jeweets.
Die zit toch in Nepal ofzo.quote:
Ja die.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het naakte bierzuipende cherubijntje. Maar dan dun
Maar dat heb ik niet. Dus. Há.quote:
Het was een "voorbeeld" , post ff je jesters dan kennen wij ff checken !quote:
Het zou me niks verbazenquote:
Jazekers! En dat op zo'n fijnbesnaard vrouwtje!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:56 schreef Jarno het volgende:
Echt ook dat je zoiets hebt van! "welk een prammen!"
! of niet?
repli ben jij lebbisch ofoz whehehehehe!!!!quote:
Dat plaatje was kapot.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Ja no way, ik heb mijn tieten gisteren al gepost!
Dat telt niet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Ja, NIET IN DIT TOPIC!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Hier anders niet, hoor!quote:
Heul wel.!quote:
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
repli ben jij lebbisch ofoz whehehehehe!!!!
[teringtubbiemode] Nog een keer [/teringtubbiemode]quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
neem je flemingos dna mee!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.
Want dara heben ze allen maar wijfe whehehehe![]()
Ah, je bent al om dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar ik moet trainen voor brazilie.
Want dara heben ze allen maar wijfe whehehehe![]()
Link naar de post !quote:
Jij hebt de .rar al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
[teringtubbiemode] Nog een keer [/teringtubbiemode]
Dat waren prive shots beeb ,die zouden we niet sharen.quote:
Piratesquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
nog een uurtjedan naar eindhoven voor een film marathon
Naja marathon 2 delen
Tiroler Tieten 1 & 2?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
Naja marathon 2 delen
We kunnen het ook over kontjes hebben ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Barb het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het over tieten (al dan niet van Rip) te hebben, maar wil toch even hallo zeggen.
Hallo.
Neeeeeeeeeeeee ! jij gaat niet ook naar pirates of the caribean he?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef miss_bleu het volgende:
Naja marathon 2 delen
Brab!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef Barb het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het over tieten (al dan niet van Rip) te hebben, maar wil toch even hallo zeggen.
Hallo.
Dat is in het geval van Brab wel toepasselijk, ja.quote:
Daaromquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is in het geval van Brab wel toepasselijk, ja.
Stomme fotoquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef GI het volgende:
Hier, skaai der tieten toen ik er een keer meette.
[afbeelding]
Die ene met bier, die heeft bijna 2 jaar in m'n FB gestaanquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef GI het volgende:
[..]
Mag ik die van jou en Skaai samen posten ?
Moet nog besteld worden hoor, maar in ieder geval hoef ik niet te pompen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:10 schreef eL. het volgende:
En weer thuis. Ik heb volgens mij mijn longen vol met spuitlijm, ik loop te piepen. Trouwens kek karretje GI, beter dan die T. van Q.
En ik mis MUUS ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |