Ik post ze gewoon staffel gewijs tussne nu en dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ok! Nou tot straks dan maar!
*fap*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Truste Brab! In gedachte zijn we bij je
En dat geldt voor sommigen ongetwijfeld heel letterlijk
Heh? Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en Arma zo een tijd geleden zo van: "Ga dood, JK. Sterf kutnewbie."
En ik toen zo van: "Nee Arma, JK is tof. Je moet lief doen."
En Arma toen weer zo van: "Nee trut, het is een kutnewbie en ik ga NU een bushokje halen."
Kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!111!!!!!!!!!!.!11111111!
Eh, nou, toen.quote:
Ik luisterde, maar ja ik was natuurlijk de gebeten hond. Gebeten hond die ik was.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef MUUS het volgende:
Maar ja, niemand luistert naar mij. Omdat ik klein ben natuurlijk.
Zo kan die wel weer MUUS!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, voor eL. heb ik ook nog mijn leven gewaagd.
Arma zo van: "eL. teringnewbie, ga dood."
En ik zo van: "Neehee, da's geen newbie. Hij is okay."
Arma zo van: "Toch moet hij dood, omdat het een newbie is."
En kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!!111!!.!!!!
Maar ja, niemand luistert naar mij. Omdat ik klein ben natuurlijk.
Oeh ja, dat en bossen hout.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef Armageddon het volgende:
Zo kan die wel weer MUUS!![]()
Kunnen we het nu gewoon weer over neuken hebben enzo?
Ik ben heul niet klein.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
We luisteren wel naar je MUUS, maar het geluid moet van zover komen dat het soms een beetje vervormd aankomt.
Goftedomme. Zit ik me daar een hele FB-rel van 6 topics uit de mouw te schudden en dan geeft ze een tagje met relneger aan JOU!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Zo behalve een tagje heb ik ook knopjes gekregen van Yvonne!
Zal ik dit topic even wissen?
Wat zeg je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef MUUS het volgende:
Ik ben heul niet klein.
Jij bent abnormaal lang! Ja, dat is het. Ha!
Nou, die van mij staat anders fier overeind.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
Vaak, als ze groot zijn, hangen ze ook. Wist je dat?
Ik las hem net pas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
Wel leuk geprobeerd hoor, speknek.
Het geeft niet hoor. Binnen je mogelijkheden heb je vast je best gedaan.quote:
*~jaloers is~*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Ik duik mijn bed weer in, weltrusten allemaal,.
Jij moet relnicht!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goftedomme. Zit ik me daar een hele FB-rel van 6 topics uit de mouw te schudden en dan geeft ze een tagje met relneger aan JOU!
Wat een twut.
Ik las trouwens zwaffelquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:36 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik post ze gewoon staffel gewijs tussne nu en dan.
Pushup?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef Armageddon het volgende:
Merel heeft flinke jetsers maar die hangen echt niet.
Alhoewel pushups wel de tering roeleren.quote:
Nice!quote:
Dee roel vrij hard inderdaad. Beste uitvinding na het wiel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alhoewel pushups wel de tering roeleren.
Ik was wel eens thuis hoor, Q.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Q. het volgende:
Was ik maar thuis.
Hahahahahaha.. zo koel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Armageddon het volgende:
Sudoku kan ook op de schroothoop lees ik net.
http://www.instructables.com/id/EJLUBKN48JEPD7QXGR/?ALLSTEPS
Alvast een voorraad luiers oid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb morgen een huwelijk en ik moet van te voren een cadeau kopen namens 5 dames. Iemand suggesties?![]()
Maak bij de Oil & Vinegar zelf een heel groot pakket met schalen, receptenboekjes, amuse lepeltjes, olijfbootje, flesje olijfolie en andere vreterijen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ik heb morgen een huwelijk en ik moet van te voren een cadeau kopen namens 5 dames. Iemand suggesties?![]()
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:52 schreef eL. het volgende:
Gadver ik krijg een kwaaie dronk op het balkon, ik ga douchen.
Ik doe de douchecabine wel even onder het douchen. Goeie tip, het is tijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.
Da's net als wanneer je moet poepen als je net de plee hebt uitgebikt..
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef MUUS het volgende:
Ik heb net heel mijn douchekabine gepoetst. Ik zweet me de tering, maar douchen in die schone bak vind ik zo zonde.
Da's net als wanneer je moet poepen als je net de plee hebt uitgebikt..
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.
Meerdere vliegen in één klap.
Ik was met anti-kalkmeuk bezig en daar staat op dat het de ogen en huid irriteert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja had ook nakend die bak kunnen schoonmaken met de douche aan.
Meerdere vliegen in één klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |