Hmmz, ik ben geloof ik nogal wat dingen vergeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef GI het volgende:
Of die ene gozer (Ik noem geen namen) die steeds dichterbij je ging staan.
Die van de spareribsquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef Barb het volgende:
[..]
Hmmz, ik ben geloof ik nogal wat dingen vergeten.
@Rip: sorry, te laat. Macht der gewoonte hé,.
Ik over een half uur al!quote:
Ik heb me zelf ook suf zitten lachen, ik kwam er gewoon niet uit, en dan doe je dat. Maar het werkte en ze hangen. Ik zie trouwens dat ik toen een Sitecom router had en Amstel en COla dronk, dat is allemaal anders inmiddels.quote:
Waar kan ik die halen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[afbeelding]
Niets meer aan veranderen
Geil. Heb je al gemasturbeerd?quote:
Jaaaa!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef eL. het volgende:
Ik heb ook nog een topic daar gehad over mijn werk, kennen jullie die nog nog nog ??
Nee, ik ben nog moe van de sex van vannacht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef Jarno het volgende:
Geil. Heb je al gemasturbeerd?
Does posten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik heb me zelf ook suf zitten lachen, ik kwam er gewoon niet uit, en dan doe je dat. Maar het werkte en ze hangen. Ik zie trouwens dat ik toen een Sitecom router had en Amstel en COla dronk, dat is allemaal anders inmiddels.
Ik heb ook nog een topic daar gehad over mijn werk, kennen jullie die nog nog nog ??
Oe, die ken ik, die foto!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
Ik heb nog foto's van een naakte. eL.
. met een boor en van een naakte
. eL.
. met pannen en een kek schortje.
Wie wil me aanraken?.
Ik gok op J, JK, El, K en de rest van het mannelijk cq biseksueel spulquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
. eL.
Wie wil me aanraken?.
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef MUUS het volgende:
. eL.
Wie wil me aanraken?.
*als Arma doet maar dan zonder handen*quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:30 schreef Armageddon het volgende:
*raakt MUUS aan*
Well duh, het isquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik gok op J, JK, El, K en de rest van het mannelijk cq biseksueel spul
ow, en hoi!![]()
¿Que?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Ik duik mijn bed weer in, weltrusten allemaal,.
hejje geen sjiek hendige leptop dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik was van plan om buiten te gaan zitten/liggen/stinken eigenlijk.
Slaap zoet prinses.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Truste Brab! In gedachte zijn we bij jequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
Dat moet wel heel heftige sex geweest zijn dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Barb het volgende:
ja met WiFi en alles, maar ik zie geen [x] met die zonnige zon erop.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef Armageddon het volgende:
hejje geen sjiek hendige leptop dan?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en Arma zo een tijd geleden zo van: "Ga dood, JK. Sterf kutnewbie."
En ik toen zo van: "Nee Arma, JK is tof. Je moet lief doen."
En Arma toen weer zo van: "Nee trut, het is een kutnewbie en ik ga NU een bushokje halen."
Kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!111!!!!!!!!!!.!11111111!
Die procedure ken ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:34 schreef MUUS het volgende:
Oh ja, en Arma zo een tijd geleden zo van: "Ga dood, JK. Sterf kutnewbie."
En ik toen zo van: "Nee Arma, JK is tof. Je moet lief doen."
En Arma toen weer zo van: "Nee trut, het is een kutnewbie en ik ga NU een bushokje halen."
Kijk nu..
IK ZEI HET TOCH!111!!!!!!!!!!.!11111111!
Ok! Nou tot straks dan maar!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef eL. het volgende:
[..]
ja met WiFi en alles, maar ik zie geen [x] met die zonnige zon erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |