Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:09 schreef GI het volgende:
Mag ik die van jou en Skaai samen posten ?
Jah diequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die ene met bier, die heeft bijna 2 jaar in m'n FB gestaan
Ow, dan post ik de foto van je tweelingbroer welquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.
Dus jouw broer heeft in mijn tent liggen meuren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! Dat is mijn tweelingbroer! Ik was heel niet op die 5 jaar meet bij Utrecht waar jij en S en nog meer mensen ook waren op dat veldje bij het water met die ganzen enzo.
wat doet yvonne en magneet in dit topic?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:07 schreef GI het volgende:
Hier, skaai der tieten toen ik er een keer meette.
[afbeelding]
Ok have fun ! en ontloop mn ex !quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, dan post ik de foto van je tweelingbroer wel
[afbeelding]
Dat moet ik vanwege de luxe.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef GI het volgende:
Moet nog besteld worden hoor, maar in ieder geval hoef ik niet te pompen.
Als je het niet okay had gevonden had ik hem weer weggehaald hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, hij staat er al.
Ik was toen al redelijk heen denk ik.
Koekie !quote:
Apie !quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef Jarno het volgende:
Hey (e)L.
Tijgers.quote:..
JA!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die ene foto van e(L) met die 2 Benno's zo geniaal. Dat je niet wist hoe je ze op zou hangen ofzo. Was volgens mij een Forumhoeren topic. Briljant.
Jezus ja, zal ik die nog ergens hebben ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
Ik vind die ene foto van e(L) met die 2 Benno's zo geniaal. Dat je niet wist hoe je ze op zou hangen ofzo. Was volgens mij een Forumhoeren topic. Briljant.
Die staat er net zo goed naar te kijken. Dat zie je toch ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Skaai het volgende:. En dat terwijl (toen nog) vriendinlief achter je stond! HET LEF!
Volgens mij kijk je recht in Yvonne's inkijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:14 schreef GI het volgende:
Als je goed kijkt zie je hier hoe ik op slinkse wijze uit mijn ooghoek naar de tieten van skaai kijk..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je recht in Yvonne's inkijk
ACHTER JE, K! EEN BISEKSUEEL!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef GI het volgende:
[..]
Die staat er net zo goed naar te kijken. Dat zie je toch ?
Met die oer- en oerdroge kop van je ook. Mén wat heb ik dubbel gelegen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef eL. het volgende:
[..]
Jezus ja, zal ik die nog ergens hebben ?.
Potse!quote:
Een geile slet met jetsers van prammen is het, Arma.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Zeg die skaai mag er ook wel wezen of niet?
Die vouwt je dubbel Armaquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Barb het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef Barb het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag!
Goed plan, eL,quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef eL. het volgende:
Ik ga ze even posten.
.
FacialAbuse is okay.quote:
Always darling.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, je weet wel je beste foto's naar voren te halen hč
Dat soort dingen doe ik nog steeds wel,quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:18 schreef GI het volgende:!
Ik kan mij nog een meeting in Coco's herrineren dat jij iemand half neersloeg omdat hij je peuk afpakte
Rechts of links?quote:
Doe eens gek. Allebei!quote:
Gelukkig, ik had niet anders van je verwachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:20 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nog steeds wel,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |