goed juist zo. Al die zielige titels altijdquote:Edit: kut, topictitel vergeten
Hij mocht niet mee op trainingskampquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Spaanse competitie begint altijd pas erg laat, dus ik betwijfel of die trainingen al zijn begonnen.
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:05 schreef Messenga het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Hoofdklasse toch? tegen HHC (waar ze nog met 1-0 achter kwamen te staan vorig jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?
Hoofdklassequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat voor klasse is de tegenstander vandaag?
quote:Martin van Geel heeft aan het einde van het afgelopen seizoen korte tijd rondgelopen met de gedachte om te stoppen als technisch directeur. De Brabantse Ajacied werd naar eigen zeggen 'gek' van verdraaide verhalen in de media.
"Als je vraagt of er momenten zijn geweest waarop ik het helemaal zat was, moet ik bevestigend antwoorden. In de media zijn vaak genoeg verhalen verschenen over interne stress bij Ajax, maar ik kan je zeggen dat het allemaal wel meeviel", zegt Van Geel in Voetbal International.
"Alleen de laatste weken van het seizoen waren er wat interne discussies over wanneer wij naar buiten zouden komen met het nieuws over het aanstaande vertrek van Danny Blind. Toen verloor ik het vertrouwen in enkele journalisten volledig, waardoor ik er op een gegeven moment over heb gedacht te stoppen. Ik werd daar gek van", bekent Van Geel.
quote:Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?) Doelpunten komen weer van voorzetten van de flanken
Misschien wel weer een 1-0 ruststandquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat HHC er weer net zo'n spektakel van maakt als vorig jaar.![]()
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.quote:Nadruk ligt duidelijk op pressie, zo snel mogelijk in balbezit komen en voetballen op de zijde van de tegenstander. Stam speelt als inschuivende man (als Blind van 95). Schilder zal zich moeten richten op Linksback als goede 2e man achter Urby. Hij wil de Ajax huisstijl (4-3-3 aanvallend) houden. Gabri gaat werken als stofzuiger voor de no. 10 (sneijder?) Doelpunten komen weer van voorzetten van de flanken
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:20 schreef Adothehague het volgende:
Dit word pas een graadmetertje voor ajax, eens kijken of ze hun doel kunnen schoon houden.
great minds....quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.
Ja aangezien er ook een aantal neuzen in het ado topic komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.
Hij is tot inkeer gekomen dat moet je respecterenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij bent wel veel met ajax bezig als ado Den Haag supporter.
Nooit van me levuhquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Hij is tot inkeer gekomen dat moet je respecteren![]()
tsja, tot nu toe gebeurd het wel Stam is de gene die het middenveld inspeelt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Stam als inschuivende man? Dat word geen succes denk ik.
Volgend seizoen ook Unicef op het shirtquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:
Leuk stukje in de Telegraaf vandaag
Nadruk ligt op plezier en pressen zegt Ten Cate
Idd, mooie sfeerreportagequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vi had ook wel een mooie, ik probeer hem ff te scannen...
ik denk dat ten Cate dat ook wel door zal hebben...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef twi het volgende:
De voetballende capaciteiten van Stam worden denk ik onderschat. Heb 'm toch regelmatig z'n rushes naar voren zien doen bij Milan, ook al was dat vanaf rechts.
Nou zo goed waren die rushes ook weer niet. Heb hem een aantal wedstrijden in de champions league live gezien. Ik denk dat Vermaelen beter kan inschuiven dan Stam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef twi het volgende:
De voetballende capaciteiten van Stam worden denk ik onderschat. Heb 'm toch regelmatig z'n rushes naar voren zien doen bij Milan, ook al was dat vanaf rechts.
Klopt! Dat heb je vaker met Boomstammen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef Adothehague het volgende:
Stam is Houterig
De voetballer stamquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt! Dat heb je vaker met Boomstammen!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:45 schreef Adothehague het volgende:
Stam is Houterig
Ik zit eigenlijk elke thuiswedstrijd ergens andersquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
Zet mij in dat stadionoverzicht maar gezellig naast Montana bij 409/410
Jawel maar hij is wel een beetje houterig. Ik bedoel zijn passen zijn niet vloeiend als een arjen robben ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja inderdaad, eigenlijk is het absoluut geen goede verdediger he?
Ja want die kan je met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jawel maar hij is wel een beetje houterig. Ik bedoel zijn passen zijn niet vloeiend als een arjen robben ofzo.
of een zidanequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jawel maar hij is wel een beetje houterig. Ik bedoel zijn passen zijn niet vloeiend als een arjen robben ofzo.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat je zegt, doe mij Stijn Vreven maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja inderdaad, eigenlijk is het absoluut geen goede verdediger he?
Succes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef Nashje het volgende:
Doe dat stadionoverzicht maar in de OP.
Na dit seizoen ga ik me aanmelden voor ergens op Zuid.
Wat komen er toch een ""experts" af op ons mooie topic altijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Of C. Ronaldo!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk kan Stam ook niet zo mooi vallen als Robben.
Wil je niet van de ranzig smerige woorden in dit topic gebruiken?quote:
sorry!quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je niet van de ranzig smerige woorden in dit topic gebruiken?.
Nooitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Tissal goed, als je maar oppast, het is een net topic.
Zijn er Ajacieden die die rat in het team zouden willen, na dit wk?
dat leert henk hem wel afquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus niet, hoe goed ie ook KAN zijn, zo'n anti-voetbal rat hoef ik niet in het Ajax shirt te zien. Hij is de schande van de voetbalwereld imho..
Nee, het is een goede technische voetballer. Maar dat vervelende gedrag en die maniertjes stuiten mij tegen de borst. Hetzelfde geldt voor Figo, Inzaghi en nog paar spelers uit die categorie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
jouw naamquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb liever Ronaldo op rechts dan Rosales.
agree.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik dus niet, hoe goed ie ook KAN zijn, zo'n anti-voetbal rat hoef ik niet in het Ajax shirt te zien. Hij is de schande van de voetbalwereld imho..
Niemand weet het nog.... Ik ga ook morgen op vakantie dus heb ook geen idee hoe ik dat moet gaan regelen, heb scc namelijk ook nog niet binnen. Erg lekker geregeld allemaal weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:15 schreef kevin6188 het volgende:
Heeft iemand al enig idee wanneer de kaartverkoop voor de JC-Schaal begint?
Op de site van Ajax kon ik niks vinden en een antwoord op m'n mailtje kan nog wel een dag of vijf duren. Maar dan ben ik al op vakantie, anders ga ik zo even bellen. Maar mocht iemand het toevallig weten...
Ik denk 1-1.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Badabingea het volgende:
6-0 voor Ajax vanavond
Ik wil Van der Sar bij Ajaksssquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of C. Ronaldo!
Ik vind trouwens dat van der Sar beter is bij hoge ballen!
Ik hoef Van der Sar niet meer, wij hebben Steek en Vermeer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil Van der Sar bij Ajaksss![]()
er was toen sprake van in z'n fulham tijd dat hij bij Ajax af ging bouwen, ging ie naar Manchester![]()
Zal wel uitgesteld worden, en dan nog een keer tot het uiteindelijk helemaal niet meer doorgaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Vicente het volgende:
C.Ronaldo.. rendement van een drol
Wanneer is die uitspraak nou in Italië?
Lekker belangrijk, alsof Patrick Vieira écht naar Ajax komt. Hugo Borst lult uit zijn nek, selectie is goed zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef Vicente het volgende:
C.Ronaldo.. rendement van een drol
Wanneer is die uitspraak nou in Italië?
Waarschijnelijk gaan ze naar de serie b . milan krijgt 9 punten aftrek, florentina en lazio krijgen een geldboetequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef Vicente het volgende:
Ben ook tevreden met de huidige selectie en ook zeker het middenveld. Maar sowieso benieuwd of Juve daadwerkelijk naar Serie C moet.
je bent er nog steeds pissed om he Heat..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Cristiano Ronaldo? Waarom niet? Omdat hij wat gemakkelijk gaat liggen? Lekker belangrijk, hij is net iets beter dan Mauro Rosales en Tom de Mul, dus ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Wij van Ajax vinden dat het de laatste jaren met ADO ook geweldig gaat, maar dat is voor ons geen reden om jullie topic te bezoeken. Maar goed, als jullie graag eens iets lezen over het wel en wee van een topclub, blijf dan vooral hier langskomen. Helemaal geen problemen mee!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef soccerbrain het volgende:
wij van ado vinden dat het fantastisch gaat met ajax de laatste jaren ......daarom mengen we ons in dit topic........ik voorspel dat het dit jaar weer 'heel goed' zal gaan....
Dan brengt die passie jullie verdomde weinig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:51 schreef soccerbrain het volgende:
ik geef toe 4 europacups...landskampioenschappen....wij mogen jullie schoenveters nog niet vastmaken...maar wij hebben meer passie in een pink dan jullie in je hele lijf.....
die passie brengt ons een echte voetbal sfeerquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dan brengt die passie jullie verdomde weinig.
Zodra de tegenstander en de datum bekend is. Na 28 juli dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef thewishmaster het volgende:
Maar hoe zit het met de voorronde CL? Eventueel speelt Ajax op 8 augustus thuis. Wanneer begint de kaartverkoop daarvoor?
Ajax speelt die eerste wedstrijd nooit thuis, daar geloof ik niks van. En de loting is pas de 28e geloof ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef thewishmaster het volgende:
Maar hoe zit het met de voorronde CL? Eventueel speelt Ajax op 8 augustus thuis. Wanneer begint de kaartverkoop daarvoor?
Daar zijn jullie wel goed in he verlaten supportershomes vechten , dat is gebleken. Dat bewijst de lafheidquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Hagenezen, zullen we het op het veld uitvechten of eventueel ergens in een verlaten supportershome? Op internet, al die kinderachtige argumenten, schiet niemand er wat mee op.
Sar > Steekquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik hoef Van der Sar niet meer, wij hebben Steek en Vermeer.
Je zou niet meer reageren...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar zijn jullie wel goed in he verlaten supportershomes vechten , dat is gebleken. Dat bewijst de lafheid
wat een ordinaire laffe agressie!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Hagenezen, zullen we het op het veld uitvechten of eventueel ergens in een verlaten supportershome? Op internet, al die kinderachtige argumenten, schiet niemand er wat mee op.
Zou je ook even in het ado topic willen kijken dan want daar hebben een aantal neuzen misselijkmakende opmerkingen geplaatst.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een hele zwik zooi verwijderd (en ga even de zooi beoordelen), kan het nou nooit een keer normaal?
Allemaal kappen nu!
Als jij er gelukkig van word wil ik het best voor je doen hoor, je hoeft het maar te vragen en ik doe het, als die neuzen zich uit het ado topic terug trekkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga jij je hier dan ook terugtrekken?
Sarquote:
Zo, d'r gaan veel mensen weg maandagquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sar
Maar jongens, maandag ga ik op vakantie en ik wil topic 400 wel meemaken
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het is heel erg stil. Verwacht er iemand nog dat er spelers komen of vertrekken?
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)
Stam/Ogaraguquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.
Zit meer te denken aan een CV die ook op links uit de voeten kan. Op RB kunnen Ogararu, Heitinga en Boakye uit de voeten.quote:
Ik vind dat er wel een vervanger moet komen, vooral iemand die centraal kan.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef ILCILA het volgende:
Heej jongens, gedraag je vanavond ennuh ik zal vanavond nog wel even wat foto's posten denk iklaterzz ik ga die kant op
Wie niet, onhaalbaar alleen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al een voorstander van geweest.
Hoe graag ik het ook zou willen, dat zie ik de eerstkomende jaren echt niet gebeuren.quote:
''Goeie wiet hier in Amsterdam''quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Die uitdrukking op z'n gezicht... ik kan daar helemaal niets van maken.
Ja, normaal gesproken wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:18 schreef Nashje het volgende:
[..]. Duurt zeker lang. Langer dan een 409/410/411 ?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Het zijn 2 wedstrijden heurquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...![]()
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het zijn 2 wedstrijden heur.
en voor de rest woon ik in het oosten van het land, dus ga ik sowieso niet zovaak naar wedstrijden, en dan is het leuk om dit mee te pakken. Daarnaast is het de eerste echt testcase voor Ajax.
Helaas heb ik niet de leeftijd om mijn ouders te vertellen dat dat moet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemen![]()
Kom ik er komend halfjaar gezellig bijstaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
Zet mij in dat stadionoverzicht maar gezellig naast Montana bij 409/410
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ik kan denk ik weer gratis naar de CL wedstrijden![]()
Ligt eraan waar ze me nodig hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.
We hebben te maken met een klerenkast.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja zoietsAlleen met risicowedstrijden
![]()
Jij nieuwe scc-kaart houder 409/410?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom ik er komend halfjaar gezellig bijstaan.
Afgelopen seizoen met regelmaat geweest, nu neem ik hem voor een halfjaar over van een vriend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij nieuwe scc-kaart houder 409/410?
Gezellig, dan zie ik je vast nog wel
Gewoon af en toe ziek zijn kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
Alle joden, komend jaar soms op dinsdagavond een uur naar school, als Ajax CL speelt gvd
Wat voor school is dat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
Alle joden, komend jaar soms op dinsdagavond een uur naar school, als Ajax CL speelt gvd
Hij wordt nu massaal bestormd door Ajacieden, dus ligt die eruitquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
De live-stream: http://www.omroepreestenvecht.nl/livestream![]()
alleen geluid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
ik krijg helemaal niets te horen of te zien. WMP zeikt over protocols en codecs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
het is dat ik zo naar de fitness ga kleine bofferd. dat is er weer 1 minder op de stream.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Xrenity het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
Maar waarom tijdens die wedstrijd?
/edit
steeds bufferen nu. bedankt fokkers
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Pritt het volgende:
Wat een josti verslag: Manuchrien en Sint Nikolaas Mitea. :/
Ik denk dat hij echt clubliefde heeft.. Papa Harry..quote:''Ik blijf voor honderd procent bij Ajax'', die woorden sprak Angelos Charisteas vanavond tegenover Elf nadat hij voor Ajax viermaal had gescoord in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van De Lutte (18-0). ''Er is een nieuwe trainer, dus zijn er nieuwe kansen. Daar wil ik voor gaan, al besef ik dat het niet makkelijk zal zijn gezien de aanwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar. Hij is een Nederlandse jongen en erg populair bij het publiek. Maar als ik de wel de voorkeur krijg, kan ik maar zo 25 goals maken dit seizoen.''
Hij verdient een hoop centen, dat zal het eerder zijn denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef Ordinair het volgende:
Harry..
[..]
Ik denk dat hij echt clubliefde heeft.. Papa Harry..
Kut seizoen! kut trainer!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Pritt het volgende:
32 minuten nog 0-1
Vaduzquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:07 schreef Pritt het volgende:
Haha hij maakt Excelsior '31 belachelijk, was dat niet de club van Tong?
Een kerel van de amateurs maakte een fout in de verdediging en de commentator zei: Ow die fouten kan je wel tegen Excelsior 31 maken maar maak ze nou niet tegen Ajax.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Nee, van Vaduz. Hoezo dan Pritt?
Wie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:07 schreef Pritt het volgende:
Haha hij maakt Excelsior '31 belachelijk, was dat niet de club van Tong?
Nou, gekke commentator dan, want die straft Looms echt wel af!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Pritt het volgende:
[..]
Een kerel van de amateurs maakte een fout in de verdediging en de commentator zei: Ow die fouten kan je wel tegen Excelsior 31 maken maar maak ze nou niet tegen Ajax.![]()
Zie mijn ZEER objectieve post boven jequote:
Hij doet ook wel eens aan afbreken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:16 schreef Pritt het volgende:
Je hoort wel vaak dat Stam de opbouw verzorgt.
Je kan ook even opnieuw laten bufferen als je weer op de link klikt, werkt ie weer ok voor 30 seconde.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef JeroenV het volgende:
Buffer buffer haper buffer buffer
Okquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Pritt het volgende:
Het is nu de 52e minuut.
Aan de hand van een radioverslag van een paar boeren die alles ophemelen wat HHC goed doetquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liveverslagen van een oefenwedstrijd in de middle of nowhere
Nee joh, hij scoort gewoon ffquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef jna het volgende:
Huntelaar kreeg een ferme schop.
Als ie geblesseerd is kan die verdediger wat verwachten gok ik
Een contract?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef jna het volgende:
Huntelaar kreeg een ferme schop.
Als ie geblesseerd is kan die verdediger wat verwachten gok ik
Ja klaasjan, nu is het wel leuk geweest. Laat de anderen ook eens...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
0-4 Huntelaar weer
Kolere, is die gast van glas? Die kost meer aan medische kosten dan dat hij opbrengt...quote:
laten we maar hopen dat het niet zo is... anders is het snel einde carriere voor die gast..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef jna het volgende:
Ja dat zeiden die 2 boeren he, nog niks is zeker.
WATquote:
klinkt hard, maar zo is hetquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef HeatWave het volgende:
Spijtig hoor, maar zo iemand kan je niet jaren lekker laten revalideren......
Als je nooit kan spelen hoor je niet bij Ajax....
het is ook hard, en ik heb het ook liever niet. Maar als je nooit speelt en zelfs (no offence) tegen dit soort teams al niet heel kan blijven hoe moet het dan tegen Inter?quote:
wel kut voor hem, volgens mij is ook zijn contract laatst verlengdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook hard, en ik heb het ook liever niet. Maar als je nooit speelt en zelfs (no offence) tegen dit soort teams al niet heel kan blijven hoe moet het dan tegen Inter?
Hoop dat het meevalt en dat hij wel kan blijven meedoen, anders denk ik dat het einde Ajax is voor hem nu..
Tuurlijk is het kut, maar zo kan het niet langer door..... kost alleen maar geld...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
wel kut voor hem, volgens mij ook zijn contract laatst verlengd
dat lijkt me verstandig jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef jna het volgende:
Laten we maar eerst wachten tot we horen wat er echt aan de hand is.
1-5 staat me bij, maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Vorig jaar werd het 3-4 ofzo?
1-5quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Yup, volgens mij Boukhari die in blessuretijd scoordequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:21 schreef versteegrob het volgende:
Hoe laat is de wedstijd begonnen dan?19.30?
Netjes gedaan hoor na zo'n zwaar programma afgelopen weekquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:21 schreef jna het volgende:
afgelopen, 0-4 eindstand
Tuurlijk, maar ALS het zo is........quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef BadRabbit het volgende:
Die reacties over MiteaKomop zeg, wacht nou eerst eens af wat er werkelijk aan de hand is.
Hehe idd, één of andere josti van omroep Heikneuter roept iets over een hamstring en Mitea moet meteen opdonderen. Wacht nu maar rustig af wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:23 schreef BadRabbit het volgende:
Die reacties over MiteaKomop zeg, wacht nou eerst eens af wat er werkelijk aan de hand is.
Als je een film met iemand zit te kijken, vraag je dan ook wie er in beeld is, waar 'ie naartoe gaat, wat 'ie aan het doen is en waarom?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef versteegrob het volgende:
Is 0-4 goed dan? lijkt mij niet echt, ze speelde tegen een club die 2 divivies lager staat.
Jawel 0-4 is goed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef versteegrob het volgende:
Is 0-4 goed dan? lijkt mij niet echt, ze speelde tegen een club die 2 divivies lager staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |