wat een ordinaire laffe agressie!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Hagenezen, zullen we het op het veld uitvechten of eventueel ergens in een verlaten supportershome? Op internet, al die kinderachtige argumenten, schiet niemand er wat mee op.
Zou je ook even in het ado topic willen kijken dan want daar hebben een aantal neuzen misselijkmakende opmerkingen geplaatst.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een hele zwik zooi verwijderd (en ga even de zooi beoordelen), kan het nou nooit een keer normaal?
Allemaal kappen nu!
Als jij er gelukkig van word wil ik het best voor je doen hoor, je hoeft het maar te vragen en ik doe het, als die neuzen zich uit het ado topic terug trekkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga jij je hier dan ook terugtrekken?
Sarquote:
Zo, d'r gaan veel mensen weg maandagquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sar
Maar jongens, maandag ga ik op vakantie en ik wil topic 400 wel meemaken
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Het is heel erg stil. Verwacht er iemand nog dat er spelers komen of vertrekken?
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk alleen Grygera (afwachtende wat er in Italie gebeurd)
Stam/Ogaraguquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan zal er ook een vervanger(s) komen.
Zit meer te denken aan een CV die ook op links uit de voeten kan. Op RB kunnen Ogararu, Heitinga en Boakye uit de voeten.quote:
Ik vind dat er wel een vervanger moet komen, vooral iemand die centraal kan.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef ILCILA het volgende:
Heej jongens, gedraag je vanavond ennuh ik zal vanavond nog wel even wat foto's posten denk iklaterzz ik ga die kant op
Wie niet, onhaalbaar alleen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd al een voorstander van geweest.
Hoe graag ik het ook zou willen, dat zie ik de eerstkomende jaren echt niet gebeuren.quote:
''Goeie wiet hier in Amsterdam''quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Die uitdrukking op z'n gezicht... ik kan daar helemaal niets van maken.
Ja, normaal gesproken wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:18 schreef Nashje het volgende:
[..]. Duurt zeker lang. Langer dan een 409/410/411 ?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:14 schreef Messenga het volgende:
Kaarten voor het Amsterdam Tournament bestelt.
Het zijn 2 wedstrijden heurquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:03 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Met alle respect maar waarom echt? Een kaartje van zo'n wedstrijd is gewoon duurder dan een CL wedstrijd straks. Beter bewaar je dit geld voor een pas-partout mochten we voor het hoofdtoernooi kwalificeren. Amsterdam Tournament is gewoon echt...![]()
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het zijn 2 wedstrijden heur.
en voor de rest woon ik in het oosten van het land, dus ga ik sowieso niet zovaak naar wedstrijden, en dan is het leuk om dit mee te pakken. Daarnaast is het de eerste echt testcase voor Ajax.
Helaas heb ik niet de leeftijd om mijn ouders te vertellen dat dat moet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:08 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gewoon naar regio Amsterdam verhuizen en seizoenkaart nemen![]()
Kom ik er komend halfjaar gezellig bijstaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
Zet mij in dat stadionoverzicht maar gezellig naast Montana bij 409/410
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ik kan denk ik weer gratis naar de CL wedstrijden![]()
Ligt eraan waar ze me nodig hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hehe ik ken ook dat soort mensen die altijd gratis kunnen. Maarja welk vak zit je dan? Want lange zijde is meestal zo ongezellig.
We hebben te maken met een klerenkast.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja zoietsAlleen met risicowedstrijden
![]()
Jij nieuwe scc-kaart houder 409/410?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kom ik er komend halfjaar gezellig bijstaan.
Afgelopen seizoen met regelmaat geweest, nu neem ik hem voor een halfjaar over van een vriend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij nieuwe scc-kaart houder 409/410?
Gezellig, dan zie ik je vast nog wel
Gewoon af en toe ziek zijn kan geen kwaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
Alle joden, komend jaar soms op dinsdagavond een uur naar school, als Ajax CL speelt gvd
Wat voor school is dat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Jasza het volgende:
Alle joden, komend jaar soms op dinsdagavond een uur naar school, als Ajax CL speelt gvd
Hij wordt nu massaal bestormd door Ajacieden, dus ligt die eruitquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
De live-stream: http://www.omroepreestenvecht.nl/livestream![]()
alleen geluid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
ik krijg helemaal niets te horen of te zien. WMP zeikt over protocols en codecs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Urquhart het volgende:
het is dat ik zo naar de fitness ga kleine bofferd. dat is er weer 1 minder op de stream.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Xrenity het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
Maar waarom tijdens die wedstrijd?
/edit
steeds bufferen nu. bedankt fokkers
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Pritt het volgende:
Wat een josti verslag: Manuchrien en Sint Nikolaas Mitea. :/
Ik denk dat hij echt clubliefde heeft.. Papa Harry..quote:''Ik blijf voor honderd procent bij Ajax'', die woorden sprak Angelos Charisteas vanavond tegenover Elf nadat hij voor Ajax viermaal had gescoord in de oefenwedstrijd tegen de amateurs van De Lutte (18-0). ''Er is een nieuwe trainer, dus zijn er nieuwe kansen. Daar wil ik voor gaan, al besef ik dat het niet makkelijk zal zijn gezien de aanwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar. Hij is een Nederlandse jongen en erg populair bij het publiek. Maar als ik de wel de voorkeur krijg, kan ik maar zo 25 goals maken dit seizoen.''
Hij verdient een hoop centen, dat zal het eerder zijn denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:01 schreef Ordinair het volgende:
Harry..
[..]
Ik denk dat hij echt clubliefde heeft.. Papa Harry..
Kut seizoen! kut trainer!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:04 schreef Pritt het volgende:
32 minuten nog 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |