Okquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef Pritt het volgende:
Het is nu de 52e minuut.
Aan de hand van een radioverslag van een paar boeren die alles ophemelen wat HHC goed doetquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liveverslagen van een oefenwedstrijd in de middle of nowhere
Nee joh, hij scoort gewoon ffquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef jna het volgende:
Huntelaar kreeg een ferme schop.
Als ie geblesseerd is kan die verdediger wat verwachten gok ik
Een contract?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef jna het volgende:
Huntelaar kreeg een ferme schop.
Als ie geblesseerd is kan die verdediger wat verwachten gok ik
Ja klaasjan, nu is het wel leuk geweest. Laat de anderen ook eens...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:55 schreef jna het volgende:
0-4 Huntelaar weer
Kolere, is die gast van glas? Die kost meer aan medische kosten dan dat hij opbrengt...quote:
laten we maar hopen dat het niet zo is... anders is het snel einde carriere voor die gast..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef jna het volgende:
Ja dat zeiden die 2 boeren he, nog niks is zeker.
WATquote:
klinkt hard, maar zo is hetquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef HeatWave het volgende:
Spijtig hoor, maar zo iemand kan je niet jaren lekker laten revalideren......
Als je nooit kan spelen hoor je niet bij Ajax....
het is ook hard, en ik heb het ook liever niet. Maar als je nooit speelt en zelfs (no offence) tegen dit soort teams al niet heel kan blijven hoe moet het dan tegen Inter?quote:
wel kut voor hem, volgens mij is ook zijn contract laatst verlengdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook hard, en ik heb het ook liever niet. Maar als je nooit speelt en zelfs (no offence) tegen dit soort teams al niet heel kan blijven hoe moet het dan tegen Inter?
Hoop dat het meevalt en dat hij wel kan blijven meedoen, anders denk ik dat het einde Ajax is voor hem nu..
Tuurlijk is het kut, maar zo kan het niet langer door..... kost alleen maar geld...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
wel kut voor hem, volgens mij ook zijn contract laatst verlengd
dat lijkt me verstandig jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:18 schreef jna het volgende:
Laten we maar eerst wachten tot we horen wat er echt aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |