quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Boeiend. Hij is 39 en te vaak geblesseerd.
Zat alleen niet op Timmer te wachten.
[..]
![]()
wow dat is de moeite jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Cart_man het volgende:
Laatste bericht uit het vorige topic:
[..]
Iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:04 schreef twi het volgende:
Haha, Feyenoord zijn club gewordenNog geen twee weken terug bij Voetbal Insite meldde 'ie dat 'ie van huis uit een PSV-supporter is
Inderdaad ik had graag gezien dat Ekramy de kans had gekregen dit seizoen, maar Timmer als derde keeper is op zich niet slecht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
TimmerWaar zijn ze in godsnaam mee bezig! Word die gast dan 1e, 2e of 3e keeper? Dit houd de groei van Ekramy alleen maar tegen
![]()
Timmer is inderdaad een goede keeper, maar dat is Lodewijks ook, en Ekramy is me ook niet tegengevallen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef Calciumdude het volgende:
zo simpel ligt het gewoon , en Timmer is gewoon een goede keeper !
Ja leuk, laten we die discussie in elk topic opnieuw gaan houdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef renz0r het volgende:
In de VI staat dat Feyenoord simpelweg het geld niet heeft voor topspelers en salarissen voor topspelers. Terwijl Ajax en PSV dat wel hebben (mede door Phillips en beursgang).
Nu heb ik is een x gehoord dat (top)inversteerders simpelweg niet in Feyenoord willen investeren, omdat van de Herik er zit. Pas wanneer hij wordt opgevolgd zullen bedrijven weer in Feyenoord willen inversteren.
Is dit nou waar?
Zwolle toch wel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben ook niet al te gek van die timmer, die man heeft echt geen enkel clubgevoel.
(en nou weet ik dat dat tegenwoordig ver te zoeken is, maar 0,0% clubgevoel is wel heel weinig)
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:39 schreef Showtime het volgende:
Timmer en Lodewijks, kunnen ze nu mooi carpoolen naar al die voetbal praatprogramma's op tv.
Het wordt gezegd, ja.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef renz0r het volgende:
In de VI staat dat Feyenoord simpelweg het geld niet heeft voor topspelers en salarissen voor topspelers. Terwijl Ajax en PSV dat wel hebben (mede door Phillips en beursgang).
Nu heb ik is een x gehoord dat (top)inversteerders simpelweg niet in Feyenoord willen investeren, omdat van de Herik er zit. Pas wanneer hij wordt opgevolgd zullen bedrijven weer in Feyenoord willen inversteren.
Is dit nou waar?
Ben nog niet thuis geweest. Is dat de DVD die beloofd is bij de aankoop van je scc?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
heb vandaag een dvd gekregen van feyenoord, jullie ook gehad ?
alle goals van dit jaar
ja is die, kreeg ook brief dat me scc geactiveerd wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ben nog niet thuis geweest. Is dat de DVD die beloofd is bij de aankoop van je scc?
Dan zal ik 'm ook inmiddels ontvangen hebben.
Beloftes zijn niet veel waard in de voetballerij. Timmer was echt niet naar Feyenoord gegaan als hij 1e keeper was geworden. Dan schiet hij er natuurlijk niets mee op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
En Lodewijks die nog een jaartje doorging dan ?
Als hij dat had geweten was die wel gestopt.
Dat het een Malinees is zegt al genoegquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:37 schreef cultheld het volgende:
Zal die Malinees Bosschaart doen vergeten?
Lekker vooroordeel weer. Wie weet is 't gewoon een prima back. Maar het is geen naam en men begint alweer te zeuren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het een Malinees is zegt al genoeg![]()
Verhaal van die havenbaronnen gaat geloof ik al 20 jaar..quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef renz0r het volgende:
Is dit nou waar?
Ja maar, ja maar, ja maar....quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:32 schreef snabbi het volgende:
Jezus zeg, komt er een keer iemand wel op stage bij ons gaat men weer janken. Het is ook nooit goed. Wanneer ze iemand niet nemen dan is het janken en wanneer ze het wel nemen ook.
Alsof Mahamadou Diarra, Momo Sissoko en Frédéric Kanouté slechte spelers zijn!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat het een Malinees is zegt al genoeg![]()
quote:FEYENOORD POPULAIR IN ROTTERDAMSE HAVEN
Onder grote belangstelling heeft Feyenoord donderdagmiddag voor het tweede opeenvolgende jaar een bezoek gebracht aan de Rotterdamse haven. In het kader van het jaarlijkse ‘Feyenoord meets the port’ reisde de selectie per boot naar de bedrijven Seabrex en Vopak, waar nog maar eens werd benadrukt hoezeer Feyenoord leeft in het havengebied. De spelers beleefden een plezierige en leerzame middag. ‘Fantastisch en indrukwekkend om te zien’, reageerde Benjamin De Ceulaer, die onder de indruk was van de aandacht die Feyenoord ten deel viel.
Rond half twee voer de selectie vanaf de Piet Smitkade richting Seabrex. Bij de marktleider in overslag van fruit werd de selectie een klein uur later toegesproken door directeur Herman de Knijf, die een vergelijk maakte tussen presteren op het voetbalveld en bij zijn bedrijf. Daarna volgde een korte rondleiding over het complex, waarna het personeel met de spelers en technische staf op de foto ging.
Na het nuttigen van vele soorten fruit en nadat algemeen directeur Onno Jacobs een ingelijst en gesigneerd Feyenoord-shirt aan De Knijf had overhandigd, vertrok de selectie naar de volgende bestemming: het tankopslagbedrijf Vopak.
Bij één van de terminals van het internationale bedrijf werd duidelijk dat er de nodige voorbereiding aan Feyenoords komst vooraf was gegaan. Het terrein was speciaal ingericht met voetbalveldjes, luchtkussens en zelfs een stier die door Ron Vlaar, Pascal Bosschaart en fysiotherapeut Dennis Lion werd getrotseerd. Vlaar durfde het als eerste aan en hield het bijna twee minuten vol. Bosschaart viel na 44 seconden van de stier, terwijl Lion na 16 seconden zijn meerdere moest erkennen. Moet gezegd dat de stier bij Lion net even wat wilder leek dan bij zijn voorgangers. Een veronderstelling die uiteraard na afloop werd benadrukt door de hoofdpersoon. ‘Duidelijk gemanipuleerd’, verwoordde de vrolijke Lion, die de lachers daarmee op zijn hand kreeg.
De meeste voorbereiding van het bezoek bleek niet te zitten in het plaatsen van de attributen, maar vooral met het oog op de veiligheid. ‘We hebben onder andere een ontruimingsplan moeten schrijven. We zitten hier midden in de haven en hebben vandaag veel bezoekers waar we de veiligheid van moeten kunnen garanderen. Dat heeft ongeveer drie weken gekost’, aldus terminal manager Ronald Verboon, die speciaal zijn vakantie onderbrak voor de komst van Feyenoord. Op maandag vertrok Verboon met de auto naar Barcelona om op woensdag samen met zijn kinderen weer terug te vliegen naar Nederland. ‘Morgen vertrekken we weer naar Spanje. We zijn nu vijf jaar seizoenkaarthouder. Dit wilden we echt niet missen. Het was het zeker waard.’
De vele kinderen vermaakten zich met de Feyenoorders. Patrick Lodewijks en Pierre van Hooijdonk namen het op het veld tegen elkaar op, Mohammed Abubakari en Romeo Castelen zetelden zich in een luchtkussen waar ze poseerden met de kinderen en Ali Boussaboun toonde zich net als een jaar eerder zeer geïnteresseerd voor de verhalen van de werknemers. Vele handtekeningen en foto’s werden gemaakt, waarna de selectie even voor zes uur terugkeerde in De Kuip. ‘Dit maak je met de A1 niet mee’, aldus Jeffrey Altheer, die aangaf het prima naar zijn zin te hebben gehad. Dat gold ook voor De Ceulaer. ‘Ik vond het een leuke dag. We hebben een indruk gekregen van het havengebied en veel kinderen blij gemaakt. Vooral dat laatste vind ik leuk, het is mooi om ze te zien genieten.’
de gracht in ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Timmer(krijg een soort Don-Leo gevoel bij hem)
Vandaag wel een DVD'tje in de bus gekregen, plus het bericht dat ik 11,50 kan gaan dokken omdat ik m'n SCC heb weggegooid na ajax-thuis verloren.![]()
Nou?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Erasmusch het volgende:
Weten jullie waarom je Feyenoord met een d schrijft!?!?!?! Moewahahahha![]()
![]()
![]()
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.quote:
We hadden toch alleen schuld aan Jorien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.
Ook de gehele transfersom van Paauwe?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.
alleen salaris tochquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook de gehele transfersom van Paauwe?![]()
![]()
Kutaankoop natuurlijk, die Timmer.
Details weet ik niet, dit zinnetje is het enige dat mij is verteld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hadden toch alleen schuld aan Jorien?
Weet ik. Eigenaar van Trust is er een van. Die wilde Feijenoord ook overnemen, meende ik ooit gelezen te hebben hier of ergens anders..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe hete die gozer ook alweer? Ik dacht dat hij er 100 miljoen in wilde steken een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet ik. Eigenaar van Trust is er een van. Die wilde Feijenoord ook overnemen, meende ik ooit gelezen te hebben hier of ergens anders..
100 miljoen lijkt me een beetje overdreven. Was 25 miljoen. Hij heeft al wel geld aan Feijenoord gegeven. Geld dat ook afbetaald moet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe hete die gozer ook alweer? Ik dacht dat hij er 100 miljoen in wilde steken een paar jaar geleden.
Michel Perridon inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:52 schreef Erasmusch het volgende:
Perridon oid
En geld bezit...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Sender_ het volgende:
Die Michel Peridon heeft idd al veel geld gestoken in Feijenoord, en ook bepaalde spelers gekocht voor ons, vorig jaar nog onze topper Ostlund.
Hij is 1 van de grote kanshebbers om volgend jaar wanneer GKL aftreed hem op te volgen, wat denk ik nog geen eens zo'n slechte zet is omdat die vent ook veel mensen in het bedrijfsleven kent.
Misschien kan jij het dan gaan doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Eigenlijk zouden ze verkiezingen moeten houden![]()
Is er al bekend voor hoelang Timmer heeft getekend?
Klopt. Zat ook bij Dordt lange tijd, nu niet meer zo geloof ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is die kerel van de F1 toch met Trust oid?
Dat zijn ze geloof ik allemaal zodra ze een miljoen op de bank hebben staan...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef twi het volgende:
Het is verder alleen best een onsympathieke en nare man, van wat ik allemaal van 'm heb gezien. Ik zou 'm echt niet als voorzitter willen hebben. Dan ben je met GKL nog beter af.
Laat hem maar lekker geld erin pompenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft in ieder geval al een Skybox in de Kuip, waar de medewerkers van Trust zich regelmatig laven aan de champagne en het kaviaar. En oh ja, af en toe kijken ze een beetje voetbal.
"De supporters zijn Feyenoord" en dan beloof ik Been, Kiprich, Gio en Buijs te halen. Bovendien ken ik de familie Woerts, dus dat zit wel snorquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien kan jij het dan gaan doen.
Niks anders met de andere skyboxen in de Kuip. Voetbal is bijzaak, het gaat om het netwerken hè. Super interessant.. En tsjah wij kijken elkaar aan met een Amstel Light, daar schuiiven ze de sterke drank naar binnen. Rode stoeltjes zelfde verhaal, zit nauwelijks gevuld tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft in ieder geval al een Skybox in de Kuip, waar de medewerkers van Trust zich regelmatig laven aan de champagne en het kaviaar. En oh ja, af en toe kijken ze een beetje voetbal.
Dus jij houdt er wel van een Scheringaatje als voorzitter te hebben?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker geld erin pompen![]()
Ach, als ik daar zou zitten tijdens Feyenoord-RKC zou ik hetzelfde doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook gelijk in Staanplaats, dat is niet alleen Perridon. Maar toch vind ik het altijd vreemd dat die mensen zich dan ook supporter noemen.
Als hij zichzelf niet zo op de voorgrond profieleerd als Scheringa maar wel het geld erin pompt vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij houdt er wel van een Scheringaatje als voorzitter te hebben?
Ja, en zich alleen met de zaken bezig houd waar hij verstand van heeft.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Zolang een voorzitter niet meegaat op de selectiefoto is het een goede voorzitter toch?
Als er iets is wat Perridon fijn vond in z'n tijd bij sponsoring van Verstappen (en Albers, weet ik niet) is het wel om alle macht in handen te hebben en op de voorgrond te treden. Het nieuws te halen met twijfelachtige beslissingen, e.d. Dan zou ik liever gewoon via de normale weg, sponsoring, geld binnen proberen te trekken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, en zich alleen met de zaken bezig houd waar hij verstand van heeft.
Dat lukt de laatste jaren nog niet echtquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik liever gewoon via de normale weg, sponsoring, geld binnen proberen te trekken.
Het zit bij de PR toch al niet zo snor bij Feyenoord, dus ik zou er niet aan twijfelen dat dat aan het personeel ligt, in plaats van aan de uitstraling van de club.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat lukt de laatste jaren nog niet echt![]()
Volgens mij viel het ook wel mee. Ik heb wel eens van die lijstjes gezien waar pure sponsor inkomsten van alle clubs naast elkaar waren gelegd. Nu natuurlijk niet meer te vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
Volgens mij scoort Feijenoord op dat gebied helemaal niet zo slecht. Het is vooral het missen van CL voetbal en het niet goed kunnen doorverkopen van spelers wat opbreekt tov de concurrentie.
dat heb je best netjes gezegd, hij is aandachtsgeilquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:23 schreef twi het volgende:
Het is verder alleen best een onsympathieke en nare man, van wat ik allemaal van 'm heb gezien. Ik zou 'm echt niet als voorzitter willen hebben. Dan ben je met GKL nog beter af.
Maar de verleden tijd zorgt er heulemaal niet voor dat woorden met een d eindigenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Iets met verleden tijd ofzo...
Sja, dat zijn meestal wel mensen die met zo'n positie om kunnen gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:29 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat zijn ze geloof ik allemaal zodra ze een miljoen op de bank hebben staan...
Zover ik hem ken uit de media is het inderdaad een onsympathieke arrogante lul ja. Kan het mis hebben.
nog veel 7.5quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:44 schreef Staanplaats het volgende:
Cijfers uit 2005/2006
Feyenoord
Hoofdsponsor
Fortis is een internationale financiële dienstverlener in bankieren en verzekeringen die particuliere, zakelijke en institutionele klanten in haar portefeuille heeft. 'Voetbal is nog altijd volkssport nummer één en de sterkste sport in termen van media-aandacht. Door middel van voetbalsponsoring geeft Fortis mede invulling aan haar doelstelling de naamsbekendheid in Nederland onder een breed publiek te vergroten. Fortis kent daarnaast via haar dochters AMEV (FC Utrecht) en Stad Rotterdam (Feyenoord) een lange historie als sponsor van betaald voetbal Het toegankelijke karakter van Feyenoord en de winnaarsmentaliteit van het elftal (geen woorden, maar daden), spreekt Fortis erg aan. Feyenoord behoort al decennialang tot de (inter)nationale top in het betaalde voetbal en daarnaast is het de club met de grootste en meest trouwe supporters van Nederland. Daarmee identificeert Fortis zich graag. Fortis heeft drie doelstellingen met het sponsorschap: vergroting van de naamsbekendheid, aanbieden van kwalitatief hoogwaardige hospitality aan relaties en vergroting de company pride. Deze doelstellingen worden ruimschoots gehaald en ook Feyenoord zelf is tevreden over de actieve rol die Fortis speelt in haar samenwerking met de club. Vooral de bekendheid heeft een enorme positieve impuls gekregen door de sponsoring. Naast de reclame op boarding en shirts heeft de door Fortis ontwikkelde tv-commercial met Ruud Gullit daar sterk aan bijgedragen. We hebben nog een contract tot en met liet seizoen 2006/2007, met een optie tot verlenging voor minimaal twee jaar.'
Bijdrage hoofdsponsor 5,5 miljoen euro
Kledingsponsor Kappa
Aantal sponsors 12 sponsors/partners
Inkomsten sponsoring 12,5 miljoen euro
Clubbegroting 50 miljoen euro
Opbrengsten televisiegelden 7,5 miljoen euro
Opbrengsten entreegelden 4 miljoen euro
Aantal seizoenkaarten 30.118
Duurste seizoenkaart 403 euro
-Goedkoopste seizoenkaart 75 euro
Duurste entreebewijs 34 euro
Goedkoopste entreebewijs 6 euro
alle clubs van de eredivisie: http://www.scarlet.nl/~vitesse/media_2005_2006/spvi.html
dus toch iddquote:Vanmiddag wist Radio Rijnmond het gerucht te melden dat bij een eventueel vertrek van Dirk Kuijt ene Mateja Kezman hoog op de verlanglijst van Feijenoord zou staan als opvolger van Dirk ...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:17 schreef Erwtensoep het volgende:
bij den bosch heb je voor 6 euro een seizoenskaart
Ik moet er niet aan denken dat een Scheringa'tje onze club op zou kopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet ik. Eigenaar van Trust is er een van. Die wilde Feijenoord ook overnemen, meende ik ooit gelezen te hebben hier of ergens anders..
Weer een ex-psv'er, je moet er maar op zitten wachten... Vraag me ook af of Kezman wel terug naar Nederland wil (en dan ook nog eens niet op het hoogste niveau - CL), helemaal na z'n blamage op dit WKquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:43 schreef daaaaan het volgende:
Maar die wil toch niet terug naar Nederland.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:43 schreef daaaaan het volgende:
Kezman zou een goede opvolger voor Kuyt zijn. Maar die wil toch niet terug naar Nederland.
Tis ook niet gauw goed met jullie he? Die is een ex-jood, die is een geldwolf, die is arrogant, die heeft lastig gedaan bij z'n vorige club, die heeft een te grote mondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
die arrogante kwal hoef ik echt niet in onze clubkleuren te zien.
Zou me niks verbazen dat jij Kluivert nog in bij ons zou willen contracteren, hij heeft immers ook een doelpuntje gemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:19 schreef daaaaan het volgende:
Tis ook niet gauw goed met jullie he? Die is een ex-jood, die is een geldwolf, die is arrogant, die heeft lastig gedaan bij z'n vorige club, die heeft een te grote mond![]()
't is al gauw goed bij jou he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tis ook niet gauw goed met jullie he? Die is een ex-jood, die is een geldwolf, die is arrogant, die heeft lastig gedaan bij z'n vorige club, die heeft een te grote mond![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat jij Kluivert nog in bij ons zou willen contracteren, hij heeft immers ook een doelpuntje gemaakt![]()
Ik bedoel dat 50 % van alle goede haalbare spelers niet hoeft te komen van veel mensen hier, omdat er iets is wat ze niet bevalt aan die spelers. En wel helemaal positief hier als er van die spelers komen die al helemaal blij zijn dat ze bij Feyenoord mogen spelen omdat ze bij andere topclubs niet aan de bak komen.quote:Verder moet je mijn mening niet verwarren met die van een aantal anderen op dit forum. Ik vermoed dat je toespelingen maakt naar De Cler (die wil ik best zien), Pierre (had niet van mij gehoven vanwege beperkte speeltijd, maar verder boeit het me niet zo), Kezman dus, Defour (sta ik niet negatief tegen over omdat ik immers hem nooit heb zien spelen, maar vindt het gejank dat hij niet komt overdreven omdat men zelf ook niet weet waar men over praat).
doen wij toch ook ff als kuyt weggaatquote:PSV onderzoekt haalbaarheid Makaay
14 juli 2006, 10:09
Door: Jelmer Geerds
PSV heeft Roy Makaay op de korrel als vervanger van de mogelijk vertrekkende Jan Vennegoor of Hesselink, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Het is echter de vraag of Bayern München zich coulant wil opstellen.
Makaay lijkt zijn vette jaren in Zuid-Duitsland achter zich te hebben. Tijdens het afgelopen seizoen was de Wijchense spits niet langer onomstreden. Met de komst van Lucas Podolski en mogelijk ook Ruud van Nistelrooy zal zijn perspectief in Beieren slechts vertroebelen.
Gedurende de afgelopen maanden heeft Makaay al laten doorschemeren PSV een mooie club te vinden om zijn loopbaan af te sluiten. Het zal echter grotendeels van Bayern München afhangen of de daad bij het woord kan worden gevoegd. Naar verwachting zal de Duitse werkgever van Makaay, die eerder achttien miljoen euro voor hem betaalde, een flinke transfersom verlangen. Daarnaast kan ook het salaris van de oud-international een probleem vormen voor de Eindhovenaren.
Veel zal ook afhangen van de toekomst van Jan Vennegoor of Hesselink. De Tukker staat open voor een buitenlands avontuur, maar vooralsnog is geen enkele club bereid de verlangde transfersom op tafel te leggen. FC Porto onderneemt mogelijk een nieuwe poging wanneer het er zelf in slaagt één of twee spelers te verkopen.
Waar halen die boeren toch dat geld vandaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doen wij toch ook ff als kuyt weggaat
Kezman is niet haalbaar. Hoef hem ook niet te zien bij Feijenoord. Zal ook helemaal niet tot zijn recht komen met twee vleugelspelers. Het is wel goed dat Feijenoord dit kaliber spelers zoekt...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef daaaaan het volgende:
Ik bedoel dat 50 % van alle goede haalbare spelers niet hoeft te komen van veel mensen hier, omdat er iets is wat ze niet bevalt aan die spelers.
Bullshit.quote:En wel helemaal positief hier als er van die spelers komen die al helemaal blij zijn dat ze bij Feyenoord mogen spelen omdat ze bij andere topclubs niet aan de bak komen.
Frits' urn?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar halen die boeren toch dat geld vandaan
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Staanplaats het volgende:
Gewoon catering in eigen beheer, normaal bier schenken en tadaaaa
Geld stroomt binnen
Nee, niet bepaald... hoewel Paauwe in z'n goede tijd een zeer bruikbare speler wasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:53 schreef methodmich het volgende:
Op TV Rijnmond Sport een item over Paauwe op zijn eerste werkdag.
Trainer is helemaal blij met Paauwe. Zijn teammaats spraken geen Engels, hij geen Frans, maar "ik begreep ze wel al goed hoor, via handen en voetenwerk." Zijn vrouw was helemaal blij dat ze lekker in Frankrijk mocht gaan wonen en voor de verandering had Patrick een leuk blond spoelinkje ingedaan.
Gaan jullie hem missen?
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:53 schreef methodmich het volgende:
Gaan jullie hem missen?
Ja, we hebben sms contact zodat we onze meningen over een aantal spelers kunnen uitwisselenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Hebben jullie ook al telefoonnumers uitgewisseld?
Vandaar dat Kolka is gekocht...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, we hebben sms contact zodat we onze meningen over een aantal spelers kunnen uitwisselen![]()
quote:Het wordt geen 0-19, we zijn geen bierelftal
Door: Cor Hulsbos
Alle leden van FC Boszoom zijn supporter van Feyenoord. Fanatieke fans. Velen staan achter het doel. Morgen spelen zij tegen hun grote idolen.
Feyenoord is een samenwerkingsverband aangegaan met een aantal amateurclubs. Over het feit of FC Boszoom zich aan moest melden als potentieel partner, hoefde het bestuur geen seconde na te denken. Immers, vrijwel alle leden van de club hebben een seizoenkaart voor Feyenoord. Morgen is het dan eindelijk zo ver. Erwin Koeman en zijn selectie komen de Van Brienenoordbrug over om meteen onderaan de eerste afslag het complex aan de rand van het Kralingse Bos op te zoeken. Een rit van nog geen zeven kilometer.
Look-a-like
De trainers, Jerrel Letoe en Raymond Lanser kijken al maanden reikhalzend uit naar dit bijzondere duel. Beiden speelden jarenlang in het eerste elftal maar staan nu als trainer/coach voor de groep. Letoe werd in het verleden regelmatig als de look-a-like van Ulrich van Gobbel gezien en moest regelmatig handtekeningen uitdelen. Lanser is Crooswijker en het duo weet als geen ander hoe je met de als mondig bekend staande selectiespelers moet omgaan.
Voor dit duel is iedereen toch zeker teruggekeerd van vakantie? “Dat zou je wel verwachten ja. Maar een enkeling kon niet meer annuleren. Robbie Batenburg, een voor ons zeer belangrijke speler die gelukkig is gebleven, baalt gigantisch. Maar ik denk niet dat het goed zou zijn voor zijn relatie als hij hier was gebleven voor deze bijzondere wedstrijd”, vertelt het trainersduo.
Afgang
Raymond Lanser en Jerrel Letoe startten hun eerste training voor dit seizoen afgelopen dinsdag. Twee dagen later vond de tweede en voorlopig laatste oefenbijeenkomst plaats. Is de selectie nu klaar voor het treffen met hun idolen? “We zullen nooit van Feyenoord kunnen winnen. Maar we laten ons ook niet weg spelen. Ik las maandag uitslagen van Sparta (0-19 bij PPSC) en Excelsior (0-28 bij FSV) en schrok me rot. Zo’n afgang willen wij niet meemaken. We zijn geen topteam maar ook geen bierelftal.”
“FC Boszoom speelt in de vierde klasse zaterdag en is in die afdeling gebleven, omdat een andere club noodgedwongen naar de laagste afdeling moest afdalen. Jerrel en ik speelden in het verleden in het eerste elftal. De selectie telt nu wel wat nieuwe gezichten. Een jongen als Ton Strooband (werkzaam bij Feyenoord), keert terug in de selectie. Ton verdedigde jarenlang ons doel, is al boven de veertig, maar wil er weer voor gaan.”
Dromen Durven Doen
“FC Boszoom heeft ook een nieuwe sponsor. Een bijzondere geldschieter die ons heeft voorzien van nieuwe tenues, trainingspakken en tassen. Het gaat om ‘Dromen Durven Doen’. Een project waarbij ‘kansloze’ jongeren worden begeleid en aan een baan worden geholpen.”
“Het complex is bovendien flink aangepakt. Een garage waar alleen een oude tractor in stond, is omgebouwd tot verzorgingshok. We hebben de laatste jaren als club ook flink geïnvesteerd in een jeugdafdeling. FC Boszoom is niet alleen die club van de Feyenoordsupporters. FC Boszoom is er voor iedereen. Hoewel, Ajax-supporters die lid wilden worden, hebben we hier nog niet aangetroffen.”
Gepubliceerd op: 14 juli 2006
Bron: Metro
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, we hebben sms contact zodat we onze meningen over een aantal spelers kunnen uitwisselen![]()
Toen ik de foto zag dacht ik eerst dat die twee ook spelers waren en toen vond ik die kop over geen 0-19 wel erg optimistisch.quote:
Enig realisme is je ook vreemd, niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Shoppen in de serie a. Uitspraak is nu ongeveer
welke pagina staat dat in de metro
kon het niet vinden namelijk onlinequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Poeh, dat weet ik echt niet uit het hoofd. Rond het sportgedeelte of rond Rotterdam.
Hoe kom je daar aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kon het niet vinden namelijk online
Morgen perskaart daarhopelijk gratis drinken ook ofzo
Wie mail je dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mailen..
heb er ook 1 voor tegen halsteren, maar hoe ik daar ga komen geen idee
mjahquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:25 schreef twi het volgende:
Dus als we interviews zien verschijnen met de vraag wanneer Portillo, Buffon, Zambrotta, Trezeguet en Toni worden gepresenteerd, weten we wie de vragen heeft gesteld
edit, laat maar --> vakantie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef jorienvdherik het volgende:
dinsdag om 19:00 uur, heb er een gratis kaart liggen.. maar niet echt vervoer
Ja, mooi om terug te zien toch.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:31 schreef ruud_fr het volgende:
Alle goals, meer niet
Wel grappig, omdat Boszoom morgen tegen Feyenoord speelt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat zo speciaal dan?
Kwestie van paar jaartjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok..Zou leuker zijn als je volgend jaar zelf tegen Feyenoord kon spelen
![]()
quote:*UPDATE* Feyenoord nog steeds in de markt voor Barreto
[Bron: FR1908-Online.nl]
UPDATE
Volgens de lokale Radio Nijmegen van zoeven zou Edgar Barreto aanstaande maandag een vierjarig contract tekenen bij Feyenoord. De voorzitter van NEC zou hebben bevestigd dat er een akkoord is met Feyenoord.
Eerder verschenen bericht
Feyenoord is nog steeds in de markt voor Edgar Barreto. De middenvelder van NEC staat al een tijdje hoog op het lijstje van Feyenoord.
De middenvelder van de Nijmeegse club is gehaald met behulp van externe financiers. Hierdoor is hij niet echt goedkoop. Een eventuele komst van deze middenvelder is volledig afhankelijk van een eventuele verkoop van Dirk Kuyt en/of Romeo Castelen.
quote:Feyenoord toont belangstelling voor Calvin Kadi
Feyenoord zou volgens de Schotse krant Evening Times één van de clubs zijn die interesse heeft voor Calvin Kadi. Ook Manchester City en Glasgow Rangers zijn nadrukkelijk geïnteresseerd. De 18-jarige speler maakte indruk tijdens jeugdtoernooien met Jomo Cosmos in mei en juni in Nederland en Duitsland.
De snelle spits heeft een opmerkelijk jaar achter de rug. Afgelopen winter werd hij aangetrokken door het Belgische FC Brussel vanuit de jeugd van Jomo Cosmos. Om een nog onbekende reden keerde hij in februari al terug naar Zuid-Afrika, waar hij doorbrak in het eerste elftal en vervolgens afreisde met de jeugdploeg naar Nederland.
Glasgow Rangers beweert dat de speler helemaal niet duur is en daarom een extra interessante aankoop zou zijn.
Hey, ben je al aangenomen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef yvette1982 het volgende:
vraag gelijk aan Koeman of hij op wil stappen als hij dit jaar weer zo blundert. Met zijn mooie presentatie en praatjes kopen we niks.
zullen we van Koeman ruilen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef yvette1982 het volgende:
vraag gelijk aan Koeman of hij op wil stappen als hij dit jaar weer zo blundert. Met zijn mooie presentatie en praatjes kopen we niks.
weg met Dirkie, Ali B. is de manquote:Tussenstand: FC Boszoom - Feyenoord 0 - 7
0-1 Ali Boussaboun
0-2 Diego Biseswar
0-3 Ali Boussaboun
0-4 Ali Boussaboun
0-5 Joonas Kolkka
0-6 Ali Boussaboun
0-7 André Bahia
Na ja, goed geprobeerdquote:“We zullen nooit van Feyenoord kunnen winnen. Maar we laten ons ook niet weg spelen. Ik las maandag uitslagen van Sparta (0-19 bij PPSC) en Excelsior (0-28 bij FSV) en schrok me rot. Zo’n afgang willen wij niet meemaken. We zijn geen topteam maar ook geen bierelftal.”
Nou, voor Boszoom is zoiets geweldig. Allemaal Feyenoord-fans. Weer veel jonge leden die nu zeker weten dat ze later een seizoenskaart willen. Dus voor de binding niet verkeerd.quote:
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, voor Boszoom is zoiets geweldig. Allemaal Feyenoord-fans. Weer veel jonge leden die nu zeker weten dat ze later een seizoenskaart willen. Dus voor de binding niet verkeerd.
Bij Willem II moesten ze enige jaren geleden zelf de mensen die twijfelden over een kaart opbellen, dus ik sta nergens van te kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?
Die mensen komen wel en op deze manier geef je ze nog wat meer terug. Ik vind het wel netjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?
Ik vind het wel komisch zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef snabbi het volgende:
Nou Boszoom ook weer tevreden, het werd geen 0-19.
baretto zou inderdaad wel een goede zijn, misschien nog wel iets beter dan dikke Theoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is geen 0-19 geworden!
Ben benieuwd wat De Ceulaer gaat brengen aankomend seizoen. En Baretto zou een prima aankoop zijn imho!
Ze zijn nu toch al 3 weken uitgeschakeld. Als ze de finale halen a la. Maar ik neem aan dat die gasten gewoon graag ook de voorbereiding mee willen doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor onzin dat hun nog zo lang vakantie hadden.
Beetje rust kan ook geen kwaad, vooral bij Kuyt niet omdat hij altijd speelt.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn nu toch al 3 weken uitgeschakeld. Als ze de finale halen a la. Maar ik neem aan dat die gasten gewoon graag ook de voorbereiding mee willen doen.
Tegen Middlesbourgh en Chelski, daar kun je zo'n gozer pas echt testen. Hopelijk doet hij het goed, zodat we eindelijk een fatsoenlijke linksback hebben!quote:Koeman tevreden over Tamboura
Testspeler Adama Tamboura kan met een tevreden gevoel terugkijken op de wedstrijd tegen Boszoom. De snelle Malinees debuteerde verdienstelijk als linksback en liet zich met een aantal rushes ook in aanvallend opzicht gelden. Trainer Erwin Koeman was dan ook zeker niet ontevreden over het optreden. ‘Maar’, zegt Koeman, ‘we moeten ook niet vergeten dat hij nauwelijks is getest als verdediger. In aanvallend opzicht heeft hij zeker wat in huis. De komende periode kunnen we nog genoeg indrukken van hem opdoen. Maar dat hij kan voetballen is duidelijk.’
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop wel dat Baretto komt. Lijkt me een goede aankoop.
quote:Feyenoord ontkent Barreto-geruchten
Feyenoord heeft de geruchten dat Edgar Barreto in de belangstelling van de Rotterdammers zou zijn opnieuw naar de prullenbak verwezen. De Paraguayaan zou voor komend seizoen Patrick Paauwe moeten opvolgen, die naar het Franse Valenciennes vetrekt.
Ook NEC liet weten dat de geruchten die de ronde doen klinkklare onzin zijn. Wel is het zo dat Feyenoord zich nog met een middenvelder wil versterken. De Rotterdammers maakten echter nog niet bekend wie er bovenaan staat op het lijstje van manager Erwin Koeman.
Geeft in elk geval hoop dit.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Tegen Middlesbourgh en Chelski, daar kun je zo'n gozer pas echt testen. Hopelijk doet hij het goed, zodat we eindelijk een fatsoenlijke linksback hebben!
quote:Irritatie Looyen: Barreto niet naar Feyenoord
16/7/2006 15:44
Edgar Barreto zou bezig zijn aan laatste wedstrijden in het shirt van NEC, zo deden de verhalen de laatste dagen de ronde. De Paraguayaan zou verkassen naar Feyenoord. Leen Looyen spreekt namens NEC alle speculaties tegen.
Na het oefenduel met Juliana'31 reageerde Looyen zaterdag op de hardnekkige verhalen. 'Zover wij weten gaat hij niet naar Feyenoord en blijft hij in De Goffert voetballen', aldus een ietwat geïrriteerde technisch directeur van NEC.
Ook Barreto's zaakwaarnemer Sören Lerby weet niets van een op handen zijnde transfer naar Feyenoord. 'We hebben niet met Feyenoord gesproken. Sterker nog, we hebben met geen enkele club gesproken.'
Barreto werd al eerder in verband gebracht met Feyenoord. Maar de Rotterdamse belangstelling verflauwde, omdat NEC te veel geld vroeg voor de Paraguayaanse middenvelder.
jij gaat toch dinsdag ?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
hehe de wraak op Schijndel
Heb je die dirkmoetblijven.nl actie al aan dirk overhandigt?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon doen
heb een perskaart klaarliggen ja, maar heb geen vervoer.. geen idee hoe het OV daar is., zal ff kijken nogquote:Op zondag 16 juli 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht dat je zelf ook ging?
Morgen ga ik dat eens proberen, ( contact leggen met Kuyt _)quote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je die dirkmoetblijven.nl actie al aan dirk overhandigt?
Als je niet gaat, mag ik dan je perskaart?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb een perskaart klaarliggen ja, maar heb geen vervoer.. geen idee hoe het OV daar is., zal ff kijken nog
jawel, kan je dan fotos maken ? en deze eigenlijk als je thuis wel gelijk mailen ? Zodat ik ze voor me website kan gebruiken, hiervoor krijg jij een gratis kaartquote:Op zondag 16 juli 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je niet gaat, mag ik dan je perskaart?
Ja, maar waar woon je?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jawel, kan je dan fotos maken ? en deze eigenlijk als je thuis wel gelijk mailen ? Zodat ik ze voor me website kan gebruiken, hiervoor krijg jij een gratis kaart![]()
Ik heb even gekeken. Je moet gewoon met de trein naar Bergen op Zoom en daar kan je de buslijnen 101, 102 en 111 pakken.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb een perskaart klaarliggen ja, maar heb geen vervoer.. geen idee hoe het OV daar is., zal ff kijken nog
ik denk dat ie wel blijft , new utd en liverpool vinden allebei de vraagprijs teveel en daarbij komt dat liverpool intresse heeft in David Trezeguet. ( die kan een stuk makkelijker weg nu juve niet meer in de serie A zit. )quote:Op zondag 16 juli 2006 16:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je die dirkmoetblijven.nl actie al aan dirk overhandigt?
En Trezeguet is natuurlijk veel beter dan Dirk Kuyt...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik denk dat ie wel blijft , new utd en liverpool vinden allebei de vraagprijs teveel en daarbij komt dat liverpool intresse heeft in David Trezeguet. ( die kan een stuk makkelijker weg nu juve niet meer in de serie A zit. )
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
het antwoord is al gegeven
Geduld hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Feyenoord nou gaat doen qua aankopen. Er MOET gewoon nog iets bijkomen, want anders zijn er gewoon niet genoeg spelers voor het middenveld, nu Paauwe weg is. Tenzij Greene doorschuift naar het middenveld ofzo.
Jij bent Feijenoords accountant?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld voor aankopen.
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?quote:
Beide joods misschien?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
Steef is een gefrustreerd ventje.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef ook en die beweert ongeveer hetzelfde. Toeval?
quote:Van den Herik beslist morgen over Barreto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Zojuist hebben wij vernomen dat Feyenoord voorzitter Jorien van den Herik om moverende redenen (redenen die hem persoonlijk bezig houden) even tijd nodig heeft, voordat hij morgenochtend een beslissing neemt over Barreto.
Opmerking: De reden is erg persoonlijk en mag ik dus niet prijs geven.
Dit zou overigens ook het Nederlandse voetbal op zijn kop zetten.
Later meer...
wie weet als de hekken open zijn tot 1 aprilquote:Op zondag 16 juli 2006 18:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
rieleks, zie ik je wel op west aankomend seizoen![]()
I know, niet elke post in het Feyenoordtopic is meteen sarcastisch en kritisch bedoeld hoor.quote:
Die zien we niet meer terug...quote:EXTRA RUST VOOR DIRK KUYT
Dirk Kuyt sluit pas volgende week maandag aan bij de groep van Erwin Koeman. De spits heeft op grond van een afspraak tussen Feyenoord en Kuyts management een week langer vrijaf gekregen. ‘In eerste instantie zou hij vandaag weer beginnen’, legt technisch manager Peter Bosz uit, ‘maar Dirk sluit nu op hetzelfde moment aan als bijvoorbeeld zijn collega-internationals van PSV. We gunnen hem die week zodat hij straks weer helemaal fris in De Kuip kan verschijnen.’
Gaat niet weg. Niemand wil 16 miljoen betalen voor een aanvaller die een beroerd wk achter de rug heeft.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
wel benieuwd waar Dirk dan heen gaat, als ie weggaat
Toch Liverpool? Of Newcastle?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef ruud_fr het volgende:
wel benieuwd waar Dirk dan heen gaat, als ie weggaat
quote:Vraag 2: Waarom heeft Feyenoord Henk Timmer teruggehaald, er zijn al 3 keepers. En andere zwakkere plekken in het team?
2. Het is belangrijk om een goede keeper achter de hand te hebben, daarom hebben we aan het verzoek vanuit de technische staf voldaan om een ervaren doelman achter Patrick Lodewijks aan te trekken.
Doe wat aan de opmaak. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Interview met Chris Woerts online op www.fr-fotopage.nl
Ik denk niet dat Klose wilt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Liverpool wil Trezeguet, Newcastle Klose.
Toch?
Kan nog leuk worden jaquote:Op maandag 17 juli 2006 12:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Timmer 1e keus wilde zijn
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Klose wilt.
En ik ben benieuwd of Trez naar Engeland wilt of in de Serie B wilt blijven.
quote:Ik heb gisteren mensen gesproken, die hun vader naast die van Dirk in het ziekenhuis ligt. Hij heeft zijn vader belooft niet uit Nederland te vertrekken, zo lang deze daar ligt. Heel triest natuurlijk, maar zou betekenen dat hij in ieder geval blijft zo lang zijn vader nog leeft.....
"Een" kanker meen ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat heeft de vader van Kuyt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |