Nou?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Erasmusch het volgende:
Weten jullie waarom je Feyenoord met een d schrijft!?!?!?! Moewahahahha![]()
![]()
![]()
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.quote:
We hadden toch alleen schuld aan Jorien?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.
Ook de gehele transfersom van Paauwe?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik heb uit vrij betrouwbare bron vernomen dat het geld dat er is gekomen uit de verkopen van Kalou en Paauwe allemaal naar schuldeisers gaat.
alleen salaris tochquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook de gehele transfersom van Paauwe?![]()
![]()
Kutaankoop natuurlijk, die Timmer.
Details weet ik niet, dit zinnetje is het enige dat mij is verteld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We hadden toch alleen schuld aan Jorien?
Weet ik. Eigenaar van Trust is er een van. Die wilde Feijenoord ook overnemen, meende ik ooit gelezen te hebben hier of ergens anders..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hoe hete die gozer ook alweer? Ik dacht dat hij er 100 miljoen in wilde steken een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weet ik. Eigenaar van Trust is er een van. Die wilde Feijenoord ook overnemen, meende ik ooit gelezen te hebben hier of ergens anders..
100 miljoen lijkt me een beetje overdreven. Was 25 miljoen. Hij heeft al wel geld aan Feijenoord gegeven. Geld dat ook afbetaald moet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe hete die gozer ook alweer? Ik dacht dat hij er 100 miljoen in wilde steken een paar jaar geleden.
Michel Perridon inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:52 schreef Erasmusch het volgende:
Perridon oid
En geld bezit...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Sender_ het volgende:
Die Michel Peridon heeft idd al veel geld gestoken in Feijenoord, en ook bepaalde spelers gekocht voor ons, vorig jaar nog onze topper Ostlund.
Hij is 1 van de grote kanshebbers om volgend jaar wanneer GKL aftreed hem op te volgen, wat denk ik nog geen eens zo'n slechte zet is omdat die vent ook veel mensen in het bedrijfsleven kent.
Misschien kan jij het dan gaan doen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Eigenlijk zouden ze verkiezingen moeten houden![]()
Is er al bekend voor hoelang Timmer heeft getekend?
Klopt. Zat ook bij Dordt lange tijd, nu niet meer zo geloof ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is die kerel van de F1 toch met Trust oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |