Nou, voor Boszoom is zoiets geweldig. Allemaal Feyenoord-fans. Weer veel jonge leden die nu zeker weten dat ze later een seizoenskaart willen. Dus voor de binding niet verkeerd.quote:
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, voor Boszoom is zoiets geweldig. Allemaal Feyenoord-fans. Weer veel jonge leden die nu zeker weten dat ze later een seizoenskaart willen. Dus voor de binding niet verkeerd.
Bij Willem II moesten ze enige jaren geleden zelf de mensen die twijfelden over een kaart opbellen, dus ik sta nergens van te kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?
Die mensen komen wel en op deze manier geef je ze nog wat meer terug. Ik vind het wel netjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, je laat je dure spelers toch niet als 2ehands seizoenkaartverkopers optreden?
Ik vind het wel komisch zo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef snabbi het volgende:
Nou Boszoom ook weer tevreden, het werd geen 0-19.
baretto zou inderdaad wel een goede zijn, misschien nog wel iets beter dan dikke Theoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is geen 0-19 geworden!
Ben benieuwd wat De Ceulaer gaat brengen aankomend seizoen. En Baretto zou een prima aankoop zijn imho!
Ze zijn nu toch al 3 weken uitgeschakeld. Als ze de finale halen a la. Maar ik neem aan dat die gasten gewoon graag ook de voorbereiding mee willen doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor onzin dat hun nog zo lang vakantie hadden.
Beetje rust kan ook geen kwaad, vooral bij Kuyt niet omdat hij altijd speelt.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze zijn nu toch al 3 weken uitgeschakeld. Als ze de finale halen a la. Maar ik neem aan dat die gasten gewoon graag ook de voorbereiding mee willen doen.
Tegen Middlesbourgh en Chelski, daar kun je zo'n gozer pas echt testen. Hopelijk doet hij het goed, zodat we eindelijk een fatsoenlijke linksback hebben!quote:Koeman tevreden over Tamboura
Testspeler Adama Tamboura kan met een tevreden gevoel terugkijken op de wedstrijd tegen Boszoom. De snelle Malinees debuteerde verdienstelijk als linksback en liet zich met een aantal rushes ook in aanvallend opzicht gelden. Trainer Erwin Koeman was dan ook zeker niet ontevreden over het optreden. ‘Maar’, zegt Koeman, ‘we moeten ook niet vergeten dat hij nauwelijks is getest als verdediger. In aanvallend opzicht heeft hij zeker wat in huis. De komende periode kunnen we nog genoeg indrukken van hem opdoen. Maar dat hij kan voetballen is duidelijk.’
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop wel dat Baretto komt. Lijkt me een goede aankoop.
quote:Feyenoord ontkent Barreto-geruchten
Feyenoord heeft de geruchten dat Edgar Barreto in de belangstelling van de Rotterdammers zou zijn opnieuw naar de prullenbak verwezen. De Paraguayaan zou voor komend seizoen Patrick Paauwe moeten opvolgen, die naar het Franse Valenciennes vetrekt.
Ook NEC liet weten dat de geruchten die de ronde doen klinkklare onzin zijn. Wel is het zo dat Feyenoord zich nog met een middenvelder wil versterken. De Rotterdammers maakten echter nog niet bekend wie er bovenaan staat op het lijstje van manager Erwin Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |