Ik zoek dus zo'n soort tattoo, alleen zoek ik er eentje met de betekenis 'trots'quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef snakelady het volgende:
Love
[afbeelding]
honor.
[afbeelding]
En nog veel meer.
http://www.free-tattoo.com/kanji-tattoo.html
http://www.free-tattoo.com/chinese-zodiac-tattoo.html
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Om het geklets wat op gang te krijgen -- heeft er iemand wel es gehoord van Anil Gupta ? Ik word helemaal kwijlerig van zijn werk... maar vraag me ook af of die miniaturen niet gewoon kleurloze blobs worden na een paar jaar, vanwege al dat gepriegel.
Het is natuurlijk een hele opgave om met je luie hol van je stoel af te komen en is ff een studio binnen te lopen en de boeken door te bladeren en te informeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:44 schreef Doagere het volgende:
Ik wil ook een tattoo laten zetten.
Al lang wil ik een chinees/japans tekentje op mijn bovenarm (van ongeveer 3 bij 4 cm)
Heeft iemand een site waar leuke voorbeeldjes op staan?
Iemand enig idee wat het kost?
Die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Raphaelo29 het volgende:
vind deez wel erg stoer : http://www.anilgupta.com/(...)mReidWORDSINSKIN.jpg
Kun je chinees? hoe weet je dan of dit de juist is. ga naar een shop (of chinees van mijn part) en zoek het op. waarom zou je alleen op het internet kijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef Doagere het volgende:
De juiste zit er niet bij..![]()
Ik zoek dus deze;
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc378/th_01811_227445_610_1137343914750_kelly_is_verdrietig_378lo.jpg]afbeelding][/URL]
Die is echt geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Raphaelo29 het volgende:
vind deez wel erg stoer : http://www.anilgupta.com/(...)mReidWORDSINSKIN.jpg
Wow, die heeft er echt mooi spul op staan, zeker onbetaalbaar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Om het geklets wat op gang te krijgen -- heeft er iemand wel es gehoord van Anil Gupta ? Ik word helemaal kwijlerig van zijn werk... maar vraag me ook af of die miniaturen niet gewoon kleurloze blobs worden na een paar jaar, vanwege al dat gepriegel.
Wat wou je anders doen dan ??????quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef BreezerFR het volgende:
-edit: ik zal maar normaal doen als ik jou was
JA zeke,r heel erg bedankt, ik ga er zsm mee aan de slag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
breezer, heb je dvd's ontvangen?
Waarschijnlijk wil ze je eerst een dag bannen, en dan een week en dan 3 maand ofzo en dan denken ze dat wij dat allemaal heel erg vinden als we gebanned worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef BreezerFR het volgende:
Wat wou je anders doen dan ??????
Zeker!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef -Marjo- het volgende:
Deze is geweldig!!!:
http://www.anilgupta.com/(...)CooperBioMechArm.jpg
dat is wel knap gedaan zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef -Marjo- het volgende:
Deze is geweldig!!!:
http://www.anilgupta.com/(...)CooperBioMechArm.jpg
Wil zowiezo niet weten wat je betaald voor een tattoo van hemquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Frautie het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik denk een heeeel hoop werk! En ik wil niet weten wat je ervoor betaalt
Moet dat dan:oquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is niet hetzelfde als die van Kelly?!
Laat gaan joh. Wat maakt het nou uit of je "trots" of "liefde" op je lijf hebt staan? Bedoel, het gaat er toch nooit meer af!quote:
Wow.. die zijn echt heel mooi. Je gaat toch bijna overwegen een forse tattoo te nemen als je dit zietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Ziet er mooi uit! Maar euh, waarom wil je persé die tatt? Vroeg ze heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag bij de tattooboer langsgeweest voor m'n oldschool ontwerp en het gaat een combinatie van deze 2 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat de bovenste worden, alleen de botten bij de skull gaan vervangen worden door de soortgelijke delen van het onderste ontwerp + nog wat kleine aanpassingen. 't Is een zwart/wit kopie trouwens, in het echte ontwerp zit ook nog de kleur rood verwerkt... afspraak staat voor de week na lowlands
Deze??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
supercool, ik heb een man's ruin!
Death before dishonor is gaaf!
Wow, nice hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
En waar zie jij aan dat het goed gezet is dan? Waar let je op?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
't is goed gezet, maar ik vind het heel erg lelijk...
maar goed, dat zal jou aan je reet roesten
of de mijnequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmm dan is mijn beeldscherm van de leg.
Neuh, maar het is altijd prettig om met iemand te praten die misschien andere dingen opvalt of ziet dan jezelf. Krijg je een breed perspectief van hequote:
Daar gaat t toch om, dat je m zelf vet vindtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef crrrN het volgende:
Ik heb die vlammen laten inkleuren dat is wat er is veranderd sinds de vorige keer.
Ik vind hem zelf vet. Kga een hele sleeve laten zetten en voor mij hoeft niet alles super strak en symmetrisch te zijn, ik ben er zeer tevreden mee.
Death before dishonor is een hardcore band, en die woorden worden ook vaak gebruikt door hardcore-mensen. 't Is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag bij de tattooboer langsgeweest voor m'n oldschool ontwerp en het gaat een combinatie van deze 2 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat de bovenste worden, alleen de botten bij de skull gaan vervangen worden door de soortgelijke delen van het onderste ontwerp + nog wat kleine aanpassingen. 't Is een zwart/wit kopie trouwens, in het echte ontwerp zit ook nog de kleur rood verwerkt... afspraak staat voor de week na lowlands
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:33 schreef dork22 het volgende:
[..]
Death before dishonor is een hardcore band, en die woorden worden ook vaak gebruikt door hardcore-mensen. 't Is maar dat je het weet.
Zo die Alex Grey is extreem mooi gezet...quote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
HAL9000S; something for your liking![]()
En niet zeggen dat ik je met iemand anders heb verwisselt, want dat zou lullig zijn![]()
hehe zou je dan ook met zo´n speciaal brilletje diepte kunnen zien op het been, net zoals op het 10.000 days album van toolquote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
HAL9000S; something for your liking![]()
En niet zeggen dat ik je met iemand anders heb verwisselt, want dat zou lullig zijn![]()
Ik dacht wel dat je het leuk zou vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zo die Alex Grey is extreem mooi gezet...
Haha, zou wel koel zijn, een 3D piecequote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef lievelieze het volgende:
[..]
hehe zou je dan ook met zo´n speciaal brilletje diepte kunnen zien op het been, net zoals op het 10.000 days album van tool
Oorspronkelijk is het volgens mij een oude USMC tattoo/uitspraak, eigenlijk hetzelfde als "Meine Ehre Heist Treue" van de SSquote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.
En om welke van de 3 redenen zet jij 'm?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.
Wie heeft hier eigenlijk allemaal een IAM?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden![]()
Hij staat op de modblog van bme.
Omdat ik het mooi vind, geen achterliggende redenen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef dork22 het volgende:
[..]
En om welke van de 3 redenen zet jij 'm?
Zie de link in m'n sigquote:Trouwens, als je elke letter van HAL 1 letter van het alfabet opschuift krijg je IBM![]()
quote:Some versions state that the name HAL was derived by a one letter shift (see Caesar cipher) from the name IBM, although this has been denied by both Arthur C. Clarke and his fictional character Dr. Chandra, who states that "by now, any idiot should know that HAL stands for Heuristic ALgorithmic" (2010).
Neuh hoor, ook een eigen profiel maken met een blog en 'modtracker'quote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik had er eentje, maar als iets nutteloos was dan was dat het wel. Enige wat je ermee kunt is andere profielen bekijken. Nou, joepie.
Oh, stond ook in de ontdekking van de hemel.quote:
Iedere non-retard shop ontwerpt zelf..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef dork22 het volgende:
Zouden ze in de tattoo shop zo'n flag kunnen ontwerpen
Hmm ja ik ben best n00b op dit gebiedquote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iedere non-retard shop ontwerpt zelf..
Volgende keer maar eens een grote uitgebreide OP maken ofzo.
Achja je bent nog geen 18 dus nog tijd zat om een goede studio incl ontwerp te zoeken dacht ik zoquote:Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef dork22 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben best n00b op dit gebiedterwijl ik toch heel graag (een) tattoo('s) wil.
Ik zeg puik.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef Doagere het volgende:
En hier ben ik met tattoo
[[url=http://img150.imagevenue.com/loc444/th_71764_Image2_444lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou toch een mooiere nemen als deze scheve kindertekening.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef dork22 het volgende:
Ik wil ook een Tattoo, zoiets als dit:
[afbeelding]
Met de tekst Death or Glory of cogito ergo sum. Zouden ze in de tattoo shop zo'n flag kunnen ontwerpen, ik wil absoluut niet een plaatje uit een catalogusOf kan ik 'm 't beste zelf ontwerpen met tekst erbij??
Mja eerst even 18 worden![]()
Ik heb er zelf ook 1 tussen mijn schouderbladen..ook niet echt makkelijk om bij te komen. Maar als je je rug hol maakt en gewoon wat calendula zalf op je vingertoppen doet, dan kan je er best goed bijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Mgolovic het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag een tattoo tussen mijn schouderbladen laten zetten. Nu begrijp ik dat de tattoo dagelijks ingesmeerd moet worden. Op die plaats kan ik er dus moeilijk zelf bij, en ik geloof niet dat mijn ouders hier aan mee willen werken (zijn anti-tattoo). Hoe ga ik dat dan dus doen? Ik zit ook dagelijks vele uren in de auto, dus is dat niet slecht voor het genezingsproces, een paar uur per dag tegen de autostoel aan schuren?
En hoe zit het met dat schuren tegen een auto stoel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 tussen mijn schouderbladen..ook niet echt makkelijk om bij te komen. Maar als je je rug hol maakt en gewoon wat calendula zalf op je vingertoppen doet, dan kan je er best goed bij
Oefening baart kunst
Had ik geen last van?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Mgolovic het volgende:
En hoe zit het met dat schuren tegen een auto stoel?
En hoe lang moet je ongeveer blijven smeren? Dagen/weken/maanden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:46 schreef Frautie het volgende:
[..]
Had ik geen last van?!
Je moet de korst ook vochtig houden met calendula. Het word pas irri als je korst opdroogt en je jeuk krijgt
Ik had de tube met zalf ook altijd bij me, just in case
'T heeft bij mij 2 weken geduurd, maar mijn tat was niet zo grootquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef Mgolovic het volgende:
En hoe lang moet je ongeveer blijven smeren? Dagen/weken/maanden?
Wat bedoel je met niet zo groot? Ik weet de afmetingen nog niet precies wat ik wil laten zetten, maar 10 bij 10 zal het wel ongeveer worden denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef Frautie het volgende:
[..]
'T heeft bij mij 2 weken geduurd, maar mijn tat was niet zo groot
Ik heb alleen de lijnen laten zetten, dus hij's niet ingekleurd. Ik kan me voorstellen dat dan 't genezen wat langer duurt.
Enneuh, denk eraan....never leave home without the calendula. Want er is niks ergers dan jeuk en niet mogen krabben![]()
![]()
ik heb geen foto van mijn tat. Maar dit is 't plaatje waarmee ik naar de tattoo shop ben gegaan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet zo groot? Ik weet de afmetingen nog niet precies wat ik wil laten zetten, maar 10 bij 10 zal het wel ongeveer worden denk ik.
Wehehe. En of. En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:58 schreef Mgolovic het volgende:
Ja dat is ook zo. Nu nog een mooi ontwerp en een goede shop vinden. Ben laatst voor mn werk bij Gekko Tattoo's in Terneuzen geweest. Was een aardige man en schijnt ook nog behoorlijk goed werk te leveren.
Hoezo?quote:En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.
Omdat ik dat ben!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Mgolovic het volgende:
Ik zie hem nu idd. Is volgens mij meer een keltisch kruis?
'T is idd een ankhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
![]()
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/10/27/de-ankh/
![]()
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach wrom niet, ik ben thuis vandaag, beetje aan het opruimen en mezelf beetje vervelen omdat ik eigenlijk niet goed weet wat ik wil doen
Mensen die om een portret vragen skuppen we ook naar daarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)
En darom heb ik een stronthekel aan nietszeggende kanji.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef bloempjuh het volgende:
Het chinese karakter voor pleasure ziet er zelfs vrolijk uit
Zo'n huisje met zonnestraaltjes eronder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die net zo strįk als die hier staat ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattooquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
mooi!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattoo
4 x deze in aflopende grote verticaal op mn linkerzij
[afbeelding]
Ik vind deze ook wel leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:24 schreef saaw het volgende:
[..]
mooi!
ik wil mijne ook uitbreiden naar binnenkant linkerpols, binnenkant rechterenkel, en een soort rijtje [maar dan niet 'gesorteerd'] op mn linkerzij
zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
vind alleen bij die laatste doe heel kleine ingkleurde sterretjes niet zo mooi, ik ga echt voor alleen een outline
ben er daarom ook nog niet helemaal over uit of ik een strakke of die rondige ster neem, misschien is het mooier als ik overal dezelfde soort ster neerzet, maar voor mn heup vind ik die rondige juist wel weer leuk
Diepere gedachte hierachter?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef crrrN het volgende:
Heb ook weer wat laten zetten.
Mensen die de Large catalogus hebben zullen hem wel herkennen. De rest kan kijken op www.large.nl voor die catalogus (dit is overigens geen reclame ofzo)
[afbeelding]
Hij is nog niet helemaal af, tattooeerder kreeg nogal last van zn rug en is daarom vroegtijd gestopt.
In het echt is hij strakker, maar foto is nogal onduidelijk.
![]()
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattoo
4 x deze in aflopende grote verticaal op mn linkerzij
[afbeelding]
Vind 'm errug leuk, mede door je uitleg van samen met je tweelingbroer gitaar spelen in je band.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef crrrN het volgende:
Ik speel met mn tweeling broer gitaar in mn band.
Verder dan dat zit er niks achter, ik neem tattoo's omdat ik ze mooi vind, er hoeft voor mij geen reden achter te zitten.
Hee die heb ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef Dudette1985 het volgende:
Vanmiddag gezet bij Gekko Tattoos in Terneuzen
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc588/th_71891_tat2_588lo.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry als de foto een beetje groot uitvalt
nou ja dat scheelt weer ik ben geen altoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen is
Zie echt niks anders dan sterren...
Hmmmmmmmmmmmmmmm. Nee. ik vind Waking the Fallen fantastisch, maar ik vind City of Evil nog veel vetter. Sounding the Seventh Trumpet vind ik ook leuk, behalve shadows z'n zang vind ik nogal kut.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
Die vind ik een stuk gaver
avenged sevenfold, de band die onthouden zal worden van de 1e en 2e plaat en daarna hard bergafwaarts...
nja de sterren lijken echt een rage te worden, na de rage van tribalsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen is
Zie echt niks anders dan sterren...
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen. Een ster is altijd een sterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef ukga het volgende:
[..]
nja de sterren lijken echt een rage te worden, na de rage van tribals![]()
jaja en een tattoo is altijd een tattoo, simpelequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen. Een ster is altijd een sterMaar goed, ieder z'n ding
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen.
zeg eerlijk, dit is wel een superwrede tattooquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!![]()
In tribalvorm kun je alle mogelijke dingen en figuren bedenken die je kunt laten zetten; dieren, bloemen, letters, noem het maar op...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!![]()
je hebt vast een tribal of niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:42 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribalvorm kun je alle mogelijke dingen en figuren bedenken die je kunt laten zetten; dieren, bloemen, letters, noem het maar op...
Kun je dat met een ster ook?![]()
Of je het mooi vind, is een tweede ja
Nope, hoef geen voorgekauwde meukquote:
hoezo voorgekauwde meuk? volgens je eigen beweringen waren de variaties oneindig met tribals??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nope, hoef geen voorgekauwde meukEn geef meer de voorkeur aan dingen met schaduw, schets-achtig...of strakke vormen op zichzelf. Maar geen hekgebeuren
![]()
De variaties zijn ook oneindig. Dat betekent toch niet dat ik ze zelf moet hebben?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
hoezo voorgekauwde meuk? volgens je eigen beweringen waren de variaties oneindig met tribals??
Netjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mijn foto's, 21 september ga ik weer verder
Nou ik wilde eerst een vlinder maar omdat die al aan de binnenkant staat stelde mijn tattooeerder voor om een koi te doen... Hij deed hem er als voorbeeld op en ik vond het gaaf....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef ukga het volgende:
mooie tats, alleen, hoe kom je op het idee om een koi-karper te nemen?
Ga je trouwens helemaal door tot je polsen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eerst een vlinder maar omdat die al aan de binnenkant staat stelde mijn tattooeerder voor om een koi te doen... Hij deed hem er als voorbeeld op en ik vond het gaaf....![]()
Zoiets ben ik ook van plan om te nemen, niet op dezelfde lokatie maar toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel leuk
[afbeelding]
Nee dit blijft de lengte van me mouwtjequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ga je trouwens helemaal door tot je polsen?![]()
Euh nee ik vond de elleboog meevallen, fijn is anders maar goed uit te houden... Ik vond de binnenkant inderdaad pijnlijker... Maar je moet maar zo denken (tenminste dat doe ik) dat het maar even is en je daarna wel iets moois op je arm hebquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef crrrN het volgende:
Is de elleboog het pijnlijkste van de arm om te tattooeren? of vond je bijv. de binnenkant pijnlijker?
Mooie mouw trouwens
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er weer goed uit Feyenoordgirl!!Ik word steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat..
![]()
Koiquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Miauw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef BreezerFR het volgende:
Ik ben gek op vrouwen met mauwtjes
Doe eens een fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
met zo'n bos kun je beter een zitmaaier en een kettingzaag nemen.
"t nieuwe stuk op mijn borst jeukt wel een beetje
Sjah.. Wat wil je laten zetten? En hoe ver wil je reizen voor iets moois?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef saaw het volgende:
weet iemand of er een goeie tattoo shop zit in leiden?
ik wil een simpel sterretje dus hoef niet ver te reizen neem ik aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah.. Wat wil je laten zetten? En hoe ver wil je reizen voor iets moois?
Dat is gewoon de stijl van Markus :Squote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef The_Joker het volgende:
Ja, hoi.
Ik heb bij Queen of rings in Rotterdam in zo'n boek zitten bladeren (een hele tijd terug) en daarin zag ik een stijl die ik heel gaaf vond. Weet alleen niet hoe het heet. Misschien dat iemand me hier er mee kan helpen?
De kleuren die ze gebruiken zijn een soort van aardekleuren. Beetje pastelachtig. En dan vooral de kleuren rood, wit en blauw (hmm... nee, ik wil geen NL vlag). De afbeeldingen zijn veel met een soort gezichten en ook rond.
Ik heb het vermoeden dat het indiaans is ofzo... HELP!
Oh, dus ik zoek de stijl van Markus? Heeft dat niet een naam? Want het zag er heel erg uit als iets wat al jaren bestaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat is gewoon de stijl van Markus :S
Geen idee. Ik weet (nog) niet hoe het heet. (google helpt niet als ik zoek op tiki...)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
tiki's bedoel je?
Je bedoelt alsof er iemand in je been gebeten heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef angelfist het volgende:
Ik zit te denken aan een tandafdruk aan de binnenkant van mijn dij, kan alleen geen voorbeeld vinden.
Ja,zo ja, maar kan dus niets vinden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bedoelt alsof er iemand in je been gebeten heeft. Als je een voorbeeld vindt... ben benieuwd hoe dat er uit zou komen te zien dan
.
't Is in ieder geval erg uhm... apartquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef saaw het volgende:
als je op google zoekt naar bitemark krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
bedoel je zoiets? ik kan me er wat moeilijk iets bij voorstellen
Hoewel, deze is ook best goed(had hem ook gezien trouwens, maar niet vergroot)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef saaw het volgende:
als je op google zoekt naar bitemark krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
bedoel je zoiets? ik kan me er wat moeilijk iets bij voorstellen
\quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef saaw het volgende:
wel grappig inderdaad maar ik denk dat het niet heel duidelijk is
Volgens mij bedoel je een ta moko tatoo. Het komt oorspronkelijk van de Maori.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:03 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet (nog) niet hoe het heet. (google helpt niet als ik zoek op tiki...)
Hoe lang ben je er nu mee bezig? En hoeveel tijd zit er tussen elke sessie? Ik ben ongeduldig en wil het liefst m'n rug volgooien in 1 maand, dus ik ben benieuwd naar hoe snel het zal helen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Daar gaan we weer, over een uurtje ofzo. Lijntjes bij de boompjes goed zwart maken en wat servicen.
De kleurtjes voor de achtergrond ben ik al bijna over uit, ik denk van roze naar paars en dan op het laatste blauw. Hip man.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand hier trouwens bij welke tattooshops ze allemaal as (idd als in van een gecremeerd persoon) vermengen met de inkt, dus waar dat mogelijk is? Vooral omgeving Rotterdam.
Gisteren niks meer gedaan, de vorige klant liep wat uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Nee omdat ik weet dat dat niet kan, vraag ik me ook af hoe lang er tussen haar sessies zitten
Nee, dat bedoel ik niet. Het lijkt er wel een beetje op en ik vind die stijl ook erg tof! (moet nog steeds die knakker ff mailen...)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef KingB het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je een ta moko tatoo. Het komt oorspronkelijk van de Maori.
[afbeelding]
Zet m gelijk in je gezicht, das mooi![]()
[afbeelding]
B.
je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef _Boozeroony het volgende:
Na een moeilijke periode van 2 jaar, ben ik weer op de goede weg terug. Dit zou ik willen symboliseren door een opwaartse spiraal te laten zetten tussen mijn schouderbladen. Nu heb ik al her en der een aantal voorbeelden gezocht, maar heb nog niet heel veel goede voorbeelden gevonden. Gewoon, zonder kleuren, 1 of 2 lijnen, ongeveer 15 cm groot.
Heeft iemand een aantal voorbeelden om wat inspiratie op te doen?![]()
Tattoo Wim in Groningen, Gedempte Zuiderdiep. Die is goed vind ik, en niet eens zo heel erg duur, hoewel dat minder belangrijk is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef Toh het volgende:
Mijn lief wil graag een tatoeage laten zetten in Leeuwarden of Groningen
Welke tattoeerder is aan te raden?
Iemand een idee.
Wordt wel een hele fijne tatoo volgens mij (dunne lijntjes)
Ach met een beetje fantaseren zou ik er al 15+ kunnen bedenken en dan ben ik nog niet eens bijster creatief...quote:je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...
Nee, maar je vraagt alleen om een spiraal, van 15 cm hoog. Wat denk je dat wij wel op google kunnen vinden wat jij niet kunt vinden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef _Boozeroony het volgende:
Ps.
Tis volgens mij geen overtreding van de FOK! policy om naar wat advies te vragen dacht ik.
Ik neem aan dat dat op mijn vraag wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als ze het al doen is het waarschijnlijk op verzoek, dus zul je ze toch zelf moeten mailen.
Je staat direct boven me, ja dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op mijn vraag was. Ja, zo'n vermoeden had ik al, maar vond het geen kwaad kunnen om hier voor de zekerheid na te vragen of iemand wat adresjes wist. Toch?
Zeker van m'n zaak: jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je staat direct boven me, ja dus![]()
True, true, maar as is niet gemaakt om mee te tattoėren. Als je ook nog eens iemand zoekt die kundig is, dan zou ik er niet op rekenen dat ze zomaar as toevoegen. Vooral ook omdat het na die Hazes populair is geworden :S Je moet echt zeker zijn van je zaak, de risico's kennen en dat soort dingen. Dus als ze het al doen, dan is het nog maar de vraag of ze het voor jou doen.
Er is ook geen enkele, normale, shop die met zoiets adverteert. Omdat ze niet willen dat Esparanza op de hoek het halve strand van Salou naar binnen zeult, en claimt dat het as is van d'r pappie.
Snap je![]()
Maar ik snap wel waar je het vraagt hoor![]()
Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker van m'n zaak: ja.
Risico's: ik weet er eigenlijk nog helemaal niks van. Het enige dat ik wel weet is dat de optie er is. Weet jij toevallig iets van de risico's, of waar ik die kan vinden? Ik en Google combineert niet zo goed
En ik heb gelukkig nog tijd zat om me erin te verdiepen, aangezien ik die tattoo pas volgend jaar oktober ga laten zetten.
Ik snap trouwens wat je bedoeld enzo hoor, zulk soort dingen moeten ook niet te gemakkelijk gaan (wat ik eigenlijk sowieso van het hele tattoo/piercing gebeuren vind, maar dat terzijde)
Hehe, okey, in ieder geval bedankt voor je poging om me te helpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikkenJe snapt mijn punt.
Nah, ik weet niet precies wat de risico's zijn, maar logisch nadenken komt het erop dat as niet gemaakt is om mee te tattooėren. Het is niet steriel (ēe mon, het komt uit een oven, maar het is niet steriel verpakt ofzo. Beetje grof gezegd zo, maar je begrijpt me) en ik zat ergens te lezen dat het niet in d autoclaaf kan, maar dat lijkt me raar. Je kunt er immers weinig meer aan bepesten, het is toch al as.
Dus ja, ik weet er geen zak vanMaar dat is ongeveer wat ik kan verzinnen.
Ik vind 'm echt heel tof. Ben heel benieuwd hoe je het gaat invullen enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zettenHet was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
En wat heb je laten zetten? Foto?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zettenHet was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
een godin, ik post nog wel een keer foto's want er komt nog meer bijquote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef BettyB het volgende:
[..]
En wat heb je laten zetten? Foto?
Waar ga je? Aig?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er wordt voor me getekend! Eindelijk! Actie!
Woehoe!
*dansje doet*
Over twee weken mag ik komen kijken en dan afspraak maken om "ontmaagd" te worden! Dįt was nog nooit zo leuk, volgens mij![]()
thanks! ik speel gitaar met mn tweelingbroer in n band.[ www.excessum.nl ] that about sums it up.quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef ukga het volgende:
haha vette tattoo.
hoe kwam je eigenlijk op het idee voor die tat?
Ik ga dus niet met mijn tieten bloot midden in die winkel leggen he. Ik wil het schermpjequote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Laat je het weten wanneer je gaat? Dan kom ik ff kijken
ik ben 2 september geweest korstjes zijn er allemaal af enzo maar ik wordt op het moment ook echt gek van de jeukquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef Scandalous het volgende:
Het is nu een week sinds de outlines op mijn rug zijn gezet en vandaag begint de jeuk![]()
god wat is het irritant als je niet mag krabben
![]()
Ohh... het gaat dus nog erger wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben 2 september geweest korstjes zijn er allemaal af enzo maar ik wordt op het moment ook echt gek van de jeuk
Ik word ook gek van de jeukquote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Teringjeuk weerNiks te showen verder hoor.
Binnenkort wordt hopelijk m'n Gameboy eens uitgetekend.
Ziet er erg veelbelovend uit, kan niet wachten op volgende foto's!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef Scandalous het volgende:
alvast een stukje tattoo:
[afbeelding]
Ja, een van de weinige tattoo's met een betekenis weer eens. Staat voor m'n jeugdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik word ook gek van de jeuk
een Gameboy tattoo![]()
Hehe, wel tof verzonnen iigquote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, een van de weinige tattoo's met een betekenis weer eens. Staat voor m'n jeugdM'n oude Gameboy en ik..
![]()
En ben benieuwd naar het verloop van je rug! Wie zet em?
Oh, arme jij!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet je, inmiddels heb ik hem wel weer vaak genoeg gezien (even zonder waarde-oordeel, want de dragers schijnen nogal trots te zijn), crrrrN en NRK.
Jullie komen volgens mij alleen maar om te showen en niet om lekker te babbelen over tats. Wordt een beetje irritant om telkens dįt ding te negeren.
Een tattoo in de vorm van een band op je bovenarm?!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef SlimShady het volgende:
* noob is...
hoe noemen ze de tattoo die hierop te zien is
[afbeelding]
Nope, helaas. Ik wilde wel maar vriendlief had geen zin...quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een stilte hier
Iemand die vandaag naar Nijmegen is geweest?
Nope, was op een conventie in Dusseldorf...als ik thuis ben schrijf ik wel wat meer.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een stilte hier
Iemand die vandaag naar Nijmegen is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |