Oh, dus ik zoek de stijl van Markus? Heeft dat niet een naam? Want het zag er heel erg uit als iets wat al jaren bestaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat is gewoon de stijl van Markus :S
Geen idee. Ik weet (nog) niet hoe het heet. (google helpt niet als ik zoek op tiki...)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
tiki's bedoel je?
Je bedoelt alsof er iemand in je been gebeten heeftquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef angelfist het volgende:
Ik zit te denken aan een tandafdruk aan de binnenkant van mijn dij, kan alleen geen voorbeeld vinden.
Ja,zo ja, maar kan dus niets vinden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bedoelt alsof er iemand in je been gebeten heeft. Als je een voorbeeld vindt... ben benieuwd hoe dat er uit zou komen te zien dan
.
't Is in ieder geval erg uhm... apartquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef saaw het volgende:
als je op google zoekt naar bitemark krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
bedoel je zoiets? ik kan me er wat moeilijk iets bij voorstellen
Hoewel, deze is ook best goed(had hem ook gezien trouwens, maar niet vergroot)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef saaw het volgende:
als je op google zoekt naar bitemark krijg je dit soort dingen
[afbeelding]
bedoel je zoiets? ik kan me er wat moeilijk iets bij voorstellen
\quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef saaw het volgende:
wel grappig inderdaad maar ik denk dat het niet heel duidelijk is
Volgens mij bedoel je een ta moko tatoo. Het komt oorspronkelijk van de Maori.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:03 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet (nog) niet hoe het heet. (google helpt niet als ik zoek op tiki...)
Hoe lang ben je er nu mee bezig? En hoeveel tijd zit er tussen elke sessie? Ik ben ongeduldig en wil het liefst m'n rug volgooien in 1 maand, dus ik ben benieuwd naar hoe snel het zal helen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Daar gaan we weer, over een uurtje ofzo. Lijntjes bij de boompjes goed zwart maken en wat servicen.
De kleurtjes voor de achtergrond ben ik al bijna over uit, ik denk van roze naar paars en dan op het laatste blauw. Hip man.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Debsterr het volgende:
Weet iemand hier trouwens bij welke tattooshops ze allemaal as (idd als in van een gecremeerd persoon) vermengen met de inkt, dus waar dat mogelijk is? Vooral omgeving Rotterdam.
Gisteren niks meer gedaan, de vorige klant liep wat uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Nee omdat ik weet dat dat niet kan, vraag ik me ook af hoe lang er tussen haar sessies zitten
Nee, dat bedoel ik niet. Het lijkt er wel een beetje op en ik vind die stijl ook erg tof! (moet nog steeds die knakker ff mailen...)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef KingB het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je een ta moko tatoo. Het komt oorspronkelijk van de Maori.
[afbeelding]
Zet m gelijk in je gezicht, das mooi![]()
[afbeelding]
B.
je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef _Boozeroony het volgende:
Na een moeilijke periode van 2 jaar, ben ik weer op de goede weg terug. Dit zou ik willen symboliseren door een opwaartse spiraal te laten zetten tussen mijn schouderbladen. Nu heb ik al her en der een aantal voorbeelden gezocht, maar heb nog niet heel veel goede voorbeelden gevonden. Gewoon, zonder kleuren, 1 of 2 lijnen, ongeveer 15 cm groot.
Heeft iemand een aantal voorbeelden om wat inspiratie op te doen?![]()
Tattoo Wim in Groningen, Gedempte Zuiderdiep. Die is goed vind ik, en niet eens zo heel erg duur, hoewel dat minder belangrijk is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef Toh het volgende:
Mijn lief wil graag een tatoeage laten zetten in Leeuwarden of Groningen
Welke tattoeerder is aan te raden?
Iemand een idee.
Wordt wel een hele fijne tatoo volgens mij (dunne lijntjes)
Ach met een beetje fantaseren zou ik er al 15+ kunnen bedenken en dan ben ik nog niet eens bijster creatief...quote:je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...
Nee, maar je vraagt alleen om een spiraal, van 15 cm hoog. Wat denk je dat wij wel op google kunnen vinden wat jij niet kunt vinden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef _Boozeroony het volgende:
Ps.
Tis volgens mij geen overtreding van de FOK! policy om naar wat advies te vragen dacht ik.
Ik neem aan dat dat op mijn vraag wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als ze het al doen is het waarschijnlijk op verzoek, dus zul je ze toch zelf moeten mailen.
Je staat direct boven me, ja dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat op mijn vraag was. Ja, zo'n vermoeden had ik al, maar vond het geen kwaad kunnen om hier voor de zekerheid na te vragen of iemand wat adresjes wist. Toch?
Zeker van m'n zaak: jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je staat direct boven me, ja dus![]()
True, true, maar as is niet gemaakt om mee te tattoėren. Als je ook nog eens iemand zoekt die kundig is, dan zou ik er niet op rekenen dat ze zomaar as toevoegen. Vooral ook omdat het na die Hazes populair is geworden :S Je moet echt zeker zijn van je zaak, de risico's kennen en dat soort dingen. Dus als ze het al doen, dan is het nog maar de vraag of ze het voor jou doen.
Er is ook geen enkele, normale, shop die met zoiets adverteert. Omdat ze niet willen dat Esparanza op de hoek het halve strand van Salou naar binnen zeult, en claimt dat het as is van d'r pappie.
Snap je![]()
Maar ik snap wel waar je het vraagt hoor![]()
Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker van m'n zaak: ja.
Risico's: ik weet er eigenlijk nog helemaal niks van. Het enige dat ik wel weet is dat de optie er is. Weet jij toevallig iets van de risico's, of waar ik die kan vinden? Ik en Google combineert niet zo goed
En ik heb gelukkig nog tijd zat om me erin te verdiepen, aangezien ik die tattoo pas volgend jaar oktober ga laten zetten.
Ik snap trouwens wat je bedoeld enzo hoor, zulk soort dingen moeten ook niet te gemakkelijk gaan (wat ik eigenlijk sowieso van het hele tattoo/piercing gebeuren vind, maar dat terzijde)
Hehe, okey, in ieder geval bedankt voor je poging om me te helpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikkenJe snapt mijn punt.
Nah, ik weet niet precies wat de risico's zijn, maar logisch nadenken komt het erop dat as niet gemaakt is om mee te tattooėren. Het is niet steriel (ēe mon, het komt uit een oven, maar het is niet steriel verpakt ofzo. Beetje grof gezegd zo, maar je begrijpt me) en ik zat ergens te lezen dat het niet in d autoclaaf kan, maar dat lijkt me raar. Je kunt er immers weinig meer aan bepesten, het is toch al as.
Dus ja, ik weet er geen zak vanMaar dat is ongeveer wat ik kan verzinnen.
Ik vind 'm echt heel tof. Ben heel benieuwd hoe je het gaat invullen enzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zettenHet was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |