abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41198383
Haha, in 1 maand gaat je dus niet lukken, of je hebt een heel leeg design Of je moet sessies van 24 uur gaan doen, en reken maar dat dat niet lukt.

Maand genezingstijd he, denk dat sessies van 3/4 uur normaal zijn.
pi_41198739
Nee omdat ik weet dat dat niet kan, vraag ik me ook af hoe lang er tussen haar sessies zitten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41201187
Oh, vandaar :p
pi_41221360
Mijn lief wil graag een tatoeage laten zetten in Leeuwarden of Groningen

Welke tattoeerder is aan te raden?
Iemand een idee.

Wordt wel een hele fijne tatoo volgens mij (dunne lijntjes)
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited, Imgination encircles the world.
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:40:05 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_41224889
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef Debsterr het volgende:

Weet iemand hier trouwens bij welke tattooshops ze allemaal as (idd als in van een gecremeerd persoon) vermengen met de inkt, dus waar dat mogelijk is? Vooral omgeving Rotterdam .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_41225241
Als ze het al doen is het waarschijnlijk op verzoek, dus zul je ze toch zelf moeten mailen.
pi_41225905
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Nee omdat ik weet dat dat niet kan, vraag ik me ook af hoe lang er tussen haar sessies zitten
Gisteren niks meer gedaan, de vorige klant liep wat uit

Maar het ligt er helemaal aan. Wanneer er tijd is en ik zin heb gaan we weer verder. De laatste keer is al meer dan een maand geleden geweest. We zijn begonnen in april geloof ik, en ik heb er nu 7 sessies opzitten waarvan 1 hele grote van 2 dagen achter elkaar op een conventie.
pi_41237266
Na een moeilijke periode van 2 jaar, ben ik weer op de goede weg terug. Dit zou ik willen symboliseren door een opwaartse spiraal te laten zetten tussen mijn schouderbladen. Nu heb ik al her en der een aantal voorbeelden gezocht, maar heb nog niet heel veel goede voorbeelden gevonden. Gewoon, zonder kleuren, 1 of 2 lijnen, ongeveer 15 cm groot.

Heeft iemand een aantal voorbeelden om wat inspiratie op te doen?
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:23:02 #234
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_41238325
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:42 schreef KingB het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je een ta moko tatoo. Het komt oorspronkelijk van de Maori.

[afbeelding]

Zet m gelijk in je gezicht, das mooi

[afbeelding]

B.
Nee, dat bedoel ik niet. Het lijkt er wel een beetje op en ik vind die stijl ook erg tof! (moet nog steeds die knakker ff mailen...)
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:27:48 #235
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_41240885
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef _Boozeroony het volgende:
Na een moeilijke periode van 2 jaar, ben ik weer op de goede weg terug. Dit zou ik willen symboliseren door een opwaartse spiraal te laten zetten tussen mijn schouderbladen. Nu heb ik al her en der een aantal voorbeelden gezocht, maar heb nog niet heel veel goede voorbeelden gevonden. Gewoon, zonder kleuren, 1 of 2 lijnen, ongeveer 15 cm groot.

Heeft iemand een aantal voorbeelden om wat inspiratie op te doen?
je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_41243248
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef Toh het volgende:
Mijn lief wil graag een tatoeage laten zetten in Leeuwarden of Groningen

Welke tattoeerder is aan te raden?
Iemand een idee.

Wordt wel een hele fijne tatoo volgens mij (dunne lijntjes)
Tattoo Wim in Groningen, Gedempte Zuiderdiep. Die is goed vind ik, en niet eens zo heel erg duur, hoewel dat minder belangrijk is.
Heeft bij mij ook alle 3 gezet, ook alle 3 netjes, incl de fijne lijnen enzo.
pi_41249892
quote:
je wilt een opwaartse spiraal, hoeveel dingen kun je daarmee bedenken...
Ach met een beetje fantaseren zou ik er al 15+ kunnen bedenken en dan ben ik nog niet eens bijster creatief...
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:37:51 #238
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_41254584
nou ik zou zeggen ga met je 15 ideëen naar een shop of laat ons eens zien wat je precies bedoelt...
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_41255373
Het 1 sluit het ander niet uit, maar ik zal, als ik thuis ben, wel even wat plaatjes posten.

Ps.
Tis volgens mij geen overtreding van de FOK! policy om naar wat advies te vragen dacht ik.
pi_41255482
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef _Boozeroony het volgende:
Ps.
Tis volgens mij geen overtreding van de FOK! policy om naar wat advies te vragen dacht ik.
Nee, maar je vraagt alleen om een spiraal, van 15 cm hoog. Wat denk je dat wij wel op google kunnen vinden wat jij niet kunt vinden?

Plus; tattoo artiesten worden niet voor niets artiesten genoemd.

Plus 2; een tattooboer kan veel beter zeggen wat mogelijk is en wat niet.

Kortom.
pi_41256317
Zoals ik al zei; Ik zal zeker bij een tattooboer langsgaan (Heb ook al een aantal mensen gesproken). Ik verwacht niet dat iemand een geniale tekening post, die perfect bij mij past. Maar ik probeer zoveel mogelijk ideeen en me te orienteren, voordat ik daadwerkelijk zo'n ding op mijn lichaam ga laten zetten. Lijkt me vrij logisch bij iets permanents als een tattoo, toch?
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:19:57 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_41263438
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als ze het al doen is het waarschijnlijk op verzoek, dus zul je ze toch zelf moeten mailen.
Ik neem aan dat dat op mijn vraag was . Ja, zo'n vermoeden had ik al, maar vond het geen kwaad kunnen om hier voor de zekerheid na te vragen of iemand wat adresjes wist. Toch?
pi_41267903
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat op mijn vraag was . Ja, zo'n vermoeden had ik al, maar vond het geen kwaad kunnen om hier voor de zekerheid na te vragen of iemand wat adresjes wist. Toch?
Je staat direct boven me, ja dus

True, true, maar as is niet gemaakt om mee te tattoëren. Als je ook nog eens iemand zoekt die kundig is, dan zou ik er niet op rekenen dat ze zomaar as toevoegen. Vooral ook omdat het na die Hazes populair is geworden :S Je moet echt zeker zijn van je zaak, de risico's kennen en dat soort dingen. Dus als ze het al doen, dan is het nog maar de vraag of ze het voor jou doen.

Er is ook geen enkele, normale, shop die met zoiets adverteert. Omdat ze niet willen dat Esparanza op de hoek het halve strand van Salou naar binnen zeult, en claimt dat het as is van d'r pappie.

Snap je

Maar ik snap wel waar je het vraagt hoor
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:55:24 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_41274171
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Je staat direct boven me, ja dus

True, true, maar as is niet gemaakt om mee te tattoëren. Als je ook nog eens iemand zoekt die kundig is, dan zou ik er niet op rekenen dat ze zomaar as toevoegen. Vooral ook omdat het na die Hazes populair is geworden :S Je moet echt zeker zijn van je zaak, de risico's kennen en dat soort dingen. Dus als ze het al doen, dan is het nog maar de vraag of ze het voor jou doen.

Er is ook geen enkele, normale, shop die met zoiets adverteert. Omdat ze niet willen dat Esparanza op de hoek het halve strand van Salou naar binnen zeult, en claimt dat het as is van d'r pappie.

Snap je

Maar ik snap wel waar je het vraagt hoor
Zeker van m'n zaak: ja .
Risico's: ik weet er eigenlijk nog helemaal niks van. Het enige dat ik wel weet is dat de optie er is. Weet jij toevallig iets van de risico's, of waar ik die kan vinden? Ik en Google combineert niet zo goed

En ik heb gelukkig nog tijd zat om me erin te verdiepen, aangezien ik die tattoo pas volgend jaar oktober ga laten zetten.

Ik snap trouwens wat je bedoeld enzo hoor, zulk soort dingen moeten ook niet te gemakkelijk gaan (wat ik eigenlijk sowieso van het hele tattoo/piercing gebeuren vind, maar dat terzijde)
pi_41282847
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zeker van m'n zaak: ja .
Risico's: ik weet er eigenlijk nog helemaal niks van. Het enige dat ik wel weet is dat de optie er is. Weet jij toevallig iets van de risico's, of waar ik die kan vinden? Ik en Google combineert niet zo goed

En ik heb gelukkig nog tijd zat om me erin te verdiepen, aangezien ik die tattoo pas volgend jaar oktober ga laten zetten.

Ik snap trouwens wat je bedoeld enzo hoor, zulk soort dingen moeten ook niet te gemakkelijk gaan (wat ik eigenlijk sowieso van het hele tattoo/piercing gebeuren vind, maar dat terzijde)
Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikken Je snapt mijn punt.

Nah, ik weet niet precies wat de risico's zijn, maar logisch nadenken komt het erop dat as niet gemaakt is om mee te tattooëren. Het is niet steriel (çe mon, het komt uit een oven, maar het is niet steriel verpakt ofzo. Beetje grof gezegd zo, maar je begrijpt me) en ik zat ergens te lezen dat het niet in d autoclaaf kan, maar dat lijkt me raar. Je kunt er immers weinig meer aan bepesten, het is toch al as.
Dus ja, ik weet er geen zak van Maar dat is ongeveer wat ik kan verzinnen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:52:04 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_41287067
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 08:01 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik dat je zeker bent, maar mij hoef je niet te overtuigen want ik ga je niet prikken Je snapt mijn punt.

Nah, ik weet niet precies wat de risico's zijn, maar logisch nadenken komt het erop dat as niet gemaakt is om mee te tattooëren. Het is niet steriel (çe mon, het komt uit een oven, maar het is niet steriel verpakt ofzo. Beetje grof gezegd zo, maar je begrijpt me) en ik zat ergens te lezen dat het niet in d autoclaaf kan, maar dat lijkt me raar. Je kunt er immers weinig meer aan bepesten, het is toch al as.
Dus ja, ik weet er geen zak van Maar dat is ongeveer wat ik kan verzinnen.
Hehe, okey, in ieder geval bedankt voor je poging om me te helpen . Ik ga binnenkort gewoon is langs bij een tattoo zaakje waar ze het schijnen te doen, wat meer informatie inwinnen. Want dat ik het ga laten doen is een ding dat zeker is, ook al moet ik ervoor naar Groningen .
pi_41533805
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zetten Het was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41534070
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zetten Het was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
Ik vind 'm echt heel tof. Ben heel benieuwd hoe je het gaat invullen enzo.
pi_41534813
hier eer gister het mailtje ontvangen dat er een ontwerpje klaar ligt voor de mogelijk tattoo die ik graag zou willen laten zetten.
nu nog keertje komen kijken.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 6 september 2006 @ 09:24:40 #250
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_41541184
ik ben zaterdag ook geweest voor mn sterren tattoo duurde ff maar dan heb je ook wat het is nu fijn aan het genezen... en dus lekker aan het jeuken pics volgen nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')