En wat heb je laten zetten? Foto?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb vandaag mijn rugtattoo laten zettenHet was een heule lange zit en het zijn alleen nog de outlines, hopelijk kan ik volgende maand verder
een godin, ik post nog wel een keer foto's want er komt nog meer bijquote:Op woensdag 6 september 2006 14:21 schreef BettyB het volgende:
[..]
En wat heb je laten zetten? Foto?
Waar ga je? Aig?quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er wordt voor me getekend! Eindelijk! Actie!
Woehoe!
*dansje doet*
Over twee weken mag ik komen kijken en dan afspraak maken om "ontmaagd" te worden! Dįt was nog nooit zo leuk, volgens mij![]()
thanks! ik speel gitaar met mn tweelingbroer in n band.[ www.excessum.nl ] that about sums it up.quote:Op zondag 10 september 2006 20:01 schreef ukga het volgende:
haha vette tattoo.
hoe kwam je eigenlijk op het idee voor die tat?
Ik ga dus niet met mijn tieten bloot midden in die winkel leggen he. Ik wil het schermpjequote:Op maandag 11 september 2006 22:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Laat je het weten wanneer je gaat? Dan kom ik ff kijken
ik ben 2 september geweest korstjes zijn er allemaal af enzo maar ik wordt op het moment ook echt gek van de jeukquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:52 schreef Scandalous het volgende:
Het is nu een week sinds de outlines op mijn rug zijn gezet en vandaag begint de jeuk![]()
god wat is het irritant als je niet mag krabben
![]()
Ohh... het gaat dus nog erger wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben 2 september geweest korstjes zijn er allemaal af enzo maar ik wordt op het moment ook echt gek van de jeuk
Ik word ook gek van de jeukquote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Teringjeuk weerNiks te showen verder hoor.
Binnenkort wordt hopelijk m'n Gameboy eens uitgetekend.
Ziet er erg veelbelovend uit, kan niet wachten op volgende foto's!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:59 schreef Scandalous het volgende:
alvast een stukje tattoo:
[afbeelding]
Ja, een van de weinige tattoo's met een betekenis weer eens. Staat voor m'n jeugdquote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik word ook gek van de jeuk
een Gameboy tattoo![]()
Hehe, wel tof verzonnen iigquote:Op donderdag 14 september 2006 18:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, een van de weinige tattoo's met een betekenis weer eens. Staat voor m'n jeugdM'n oude Gameboy en ik..
![]()
En ben benieuwd naar het verloop van je rug! Wie zet em?
Oh, arme jij!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Weet je, inmiddels heb ik hem wel weer vaak genoeg gezien (even zonder waarde-oordeel, want de dragers schijnen nogal trots te zijn), crrrrN en NRK.
Jullie komen volgens mij alleen maar om te showen en niet om lekker te babbelen over tats. Wordt een beetje irritant om telkens dįt ding te negeren.
Een tattoo in de vorm van een band op je bovenarm?!quote:Op donderdag 14 september 2006 20:28 schreef SlimShady het volgende:
* noob is...
hoe noemen ze de tattoo die hierop te zien is
[afbeelding]
Nope, helaas. Ik wilde wel maar vriendlief had geen zin...quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een stilte hier
Iemand die vandaag naar Nijmegen is geweest?
Nope, was op een conventie in Dusseldorf...als ik thuis ben schrijf ik wel wat meer.quote:Op zondag 24 september 2006 23:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een stilte hier
Iemand die vandaag naar Nijmegen is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |