Ik zoek dus zo'n soort tattoo, alleen zoek ik er eentje met de betekenis 'trots'quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef snakelady het volgende:
Love
[afbeelding]
honor.
[afbeelding]
En nog veel meer.
http://www.free-tattoo.com/kanji-tattoo.html
http://www.free-tattoo.com/chinese-zodiac-tattoo.html
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Om het geklets wat op gang te krijgen -- heeft er iemand wel es gehoord van Anil Gupta ? Ik word helemaal kwijlerig van zijn werk... maar vraag me ook af of die miniaturen niet gewoon kleurloze blobs worden na een paar jaar, vanwege al dat gepriegel.
Het is natuurlijk een hele opgave om met je luie hol van je stoel af te komen en is ff een studio binnen te lopen en de boeken door te bladeren en te informeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:44 schreef Doagere het volgende:
Ik wil ook een tattoo laten zetten.
Al lang wil ik een chinees/japans tekentje op mijn bovenarm (van ongeveer 3 bij 4 cm)
Heeft iemand een site waar leuke voorbeeldjes op staan?
Iemand enig idee wat het kost?
Die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Raphaelo29 het volgende:
vind deez wel erg stoer : http://www.anilgupta.com/(...)mReidWORDSINSKIN.jpg
Kun je chinees? hoe weet je dan of dit de juist is. ga naar een shop (of chinees van mijn part) en zoek het op. waarom zou je alleen op het internet kijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef Doagere het volgende:
De juiste zit er niet bij..![]()
Ik zoek dus deze;
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc378/th_01811_227445_610_1137343914750_kelly_is_verdrietig_378lo.jpg]afbeelding][/URL]
Die is echt geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:00 schreef Raphaelo29 het volgende:
vind deez wel erg stoer : http://www.anilgupta.com/(...)mReidWORDSINSKIN.jpg
Wow, die heeft er echt mooi spul op staan, zeker onbetaalbaar?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Om het geklets wat op gang te krijgen -- heeft er iemand wel es gehoord van Anil Gupta ? Ik word helemaal kwijlerig van zijn werk... maar vraag me ook af of die miniaturen niet gewoon kleurloze blobs worden na een paar jaar, vanwege al dat gepriegel.
Wat wou je anders doen dan ??????quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:06 schreef BreezerFR het volgende:
-edit: ik zal maar normaal doen als ik jou was
JA zeke,r heel erg bedankt, ik ga er zsm mee aan de slag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:45 schreef Arma_Angelus het volgende:
breezer, heb je dvd's ontvangen?
Waarschijnlijk wil ze je eerst een dag bannen, en dan een week en dan 3 maand ofzo en dan denken ze dat wij dat allemaal heel erg vinden als we gebanned worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:22 schreef BreezerFR het volgende:
Wat wou je anders doen dan ??????
Zeker!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef -Marjo- het volgende:
Deze is geweldig!!!:
http://www.anilgupta.com/(...)CooperBioMechArm.jpg
dat is wel knap gedaan zegquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:18 schreef -Marjo- het volgende:
Deze is geweldig!!!:
http://www.anilgupta.com/(...)CooperBioMechArm.jpg
Wil zowiezo niet weten wat je betaald voor een tattoo van hemquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Frautie het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik denk een heeeel hoop werk! En ik wil niet weten wat je ervoor betaalt
Moet dat dan:oquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dat is niet hetzelfde als die van Kelly?!
Laat gaan joh. Wat maakt het nou uit of je "trots" of "liefde" op je lijf hebt staan? Bedoel, het gaat er toch nooit meer af!quote:
Wow.. die zijn echt heel mooi. Je gaat toch bijna overwegen een forse tattoo te nemen als je dit zietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
Ziet er mooi uit! Maar euh, waarom wil je persé die tatt? Vroeg ze heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag bij de tattooboer langsgeweest voor m'n oldschool ontwerp en het gaat een combinatie van deze 2 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat de bovenste worden, alleen de botten bij de skull gaan vervangen worden door de soortgelijke delen van het onderste ontwerp + nog wat kleine aanpassingen. 't Is een zwart/wit kopie trouwens, in het echte ontwerp zit ook nog de kleur rood verwerkt... afspraak staat voor de week na lowlands
Deze??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
supercool, ik heb een man's ruin!
Death before dishonor is gaaf!
Wow, nice hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:49 schreef innepin het volgende:
En waar zie jij aan dat het goed gezet is dan? Waar let je op?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
't is goed gezet, maar ik vind het heel erg lelijk...
maar goed, dat zal jou aan je reet roesten
of de mijnequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmm dan is mijn beeldscherm van de leg.
Neuh, maar het is altijd prettig om met iemand te praten die misschien andere dingen opvalt of ziet dan jezelf. Krijg je een breed perspectief van hequote:
Daar gaat t toch om, dat je m zelf vet vindtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:08 schreef crrrN het volgende:
Ik heb die vlammen laten inkleuren dat is wat er is veranderd sinds de vorige keer.
Ik vind hem zelf vet. Kga een hele sleeve laten zetten en voor mij hoeft niet alles super strak en symmetrisch te zijn, ik ben er zeer tevreden mee.
Death before dishonor is een hardcore band, en die woorden worden ook vaak gebruikt door hardcore-mensen. 't Is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag bij de tattooboer langsgeweest voor m'n oldschool ontwerp en het gaat een combinatie van deze 2 worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat de bovenste worden, alleen de botten bij de skull gaan vervangen worden door de soortgelijke delen van het onderste ontwerp + nog wat kleine aanpassingen. 't Is een zwart/wit kopie trouwens, in het echte ontwerp zit ook nog de kleur rood verwerkt... afspraak staat voor de week na lowlands
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:33 schreef dork22 het volgende:
[..]
Death before dishonor is een hardcore band, en die woorden worden ook vaak gebruikt door hardcore-mensen. 't Is maar dat je het weet.
Zo die Alex Grey is extreem mooi gezet...quote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
HAL9000S; something for your liking![]()
En niet zeggen dat ik je met iemand anders heb verwisselt, want dat zou lullig zijn![]()
hehe zou je dan ook met zo´n speciaal brilletje diepte kunnen zien op het been, net zoals op het 10.000 days album van toolquote:Op zondag 30 juli 2006 09:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
HAL9000S; something for your liking![]()
En niet zeggen dat ik je met iemand anders heb verwisselt, want dat zou lullig zijn![]()
Ik dacht wel dat je het leuk zou vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 15:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zo die Alex Grey is extreem mooi gezet...
Haha, zou wel koel zijn, een 3D piecequote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef lievelieze het volgende:
[..]
hehe zou je dan ook met zo´n speciaal brilletje diepte kunnen zien op het been, net zoals op het 10.000 days album van tool
Oorspronkelijk is het volgens mij een oude USMC tattoo/uitspraak, eigenlijk hetzelfde als "Meine Ehre Heist Treue" van de SSquote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.
En om welke van de 3 redenen zet jij 'm?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Klopt, het is tevens een albumnaam van een album van The Exploited en een klassieke tattoo.
Wie heeft hier eigenlijk allemaal een IAM?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden![]()
Hij staat op de modblog van bme.
Omdat ik het mooi vind, geen achterliggende redenen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:18 schreef dork22 het volgende:
[..]
En om welke van de 3 redenen zet jij 'm?
Zie de link in m'n sigquote:Trouwens, als je elke letter van HAL 1 letter van het alfabet opschuift krijg je IBM![]()
quote:Some versions state that the name HAL was derived by a one letter shift (see Caesar cipher) from the name IBM, although this has been denied by both Arthur C. Clarke and his fictional character Dr. Chandra, who states that "by now, any idiot should know that HAL stands for Heuristic ALgorithmic" (2010).
Neuh hoor, ook een eigen profiel maken met een blog en 'modtracker'quote:Op maandag 31 juli 2006 13:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik had er eentje, maar als iets nutteloos was dan was dat het wel. Enige wat je ermee kunt is andere profielen bekijken. Nou, joepie.
Oh, stond ook in de ontdekking van de hemel.quote:
Iedere non-retard shop ontwerpt zelf..quote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef dork22 het volgende:
Zouden ze in de tattoo shop zo'n flag kunnen ontwerpen
Hmm ja ik ben best n00b op dit gebiedquote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iedere non-retard shop ontwerpt zelf..
Volgende keer maar eens een grote uitgebreide OP maken ofzo.
Achja je bent nog geen 18 dus nog tijd zat om een goede studio incl ontwerp te zoeken dacht ik zoquote:Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef dork22 het volgende:
[..]
Hmm ja ik ben best n00b op dit gebiedterwijl ik toch heel graag (een) tattoo('s) wil.
Ik zeg puik.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef Doagere het volgende:
En hier ben ik met tattoo
[[url=http://img150.imagevenue.com/loc444/th_71764_Image2_444lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zou toch een mooiere nemen als deze scheve kindertekening.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:39 schreef dork22 het volgende:
Ik wil ook een Tattoo, zoiets als dit:
[afbeelding]
Met de tekst Death or Glory of cogito ergo sum. Zouden ze in de tattoo shop zo'n flag kunnen ontwerpen, ik wil absoluut niet een plaatje uit een catalogusOf kan ik 'm 't beste zelf ontwerpen met tekst erbij??
Mja eerst even 18 worden![]()
Ik heb er zelf ook 1 tussen mijn schouderbladen..ook niet echt makkelijk om bij te komen. Maar als je je rug hol maakt en gewoon wat calendula zalf op je vingertoppen doet, dan kan je er best goed bijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Mgolovic het volgende:
Even een vraagje, ik wil graag een tattoo tussen mijn schouderbladen laten zetten. Nu begrijp ik dat de tattoo dagelijks ingesmeerd moet worden. Op die plaats kan ik er dus moeilijk zelf bij, en ik geloof niet dat mijn ouders hier aan mee willen werken (zijn anti-tattoo). Hoe ga ik dat dan dus doen? Ik zit ook dagelijks vele uren in de auto, dus is dat niet slecht voor het genezingsproces, een paar uur per dag tegen de autostoel aan schuren?
En hoe zit het met dat schuren tegen een auto stoel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook 1 tussen mijn schouderbladen..ook niet echt makkelijk om bij te komen. Maar als je je rug hol maakt en gewoon wat calendula zalf op je vingertoppen doet, dan kan je er best goed bij
Oefening baart kunst
Had ik geen last van?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Mgolovic het volgende:
En hoe zit het met dat schuren tegen een auto stoel?
En hoe lang moet je ongeveer blijven smeren? Dagen/weken/maanden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:46 schreef Frautie het volgende:
[..]
Had ik geen last van?!
Je moet de korst ook vochtig houden met calendula. Het word pas irri als je korst opdroogt en je jeuk krijgt
Ik had de tube met zalf ook altijd bij me, just in case
'T heeft bij mij 2 weken geduurd, maar mijn tat was niet zo grootquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:00 schreef Mgolovic het volgende:
En hoe lang moet je ongeveer blijven smeren? Dagen/weken/maanden?
Wat bedoel je met niet zo groot? Ik weet de afmetingen nog niet precies wat ik wil laten zetten, maar 10 bij 10 zal het wel ongeveer worden denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:27 schreef Frautie het volgende:
[..]
'T heeft bij mij 2 weken geduurd, maar mijn tat was niet zo groot
Ik heb alleen de lijnen laten zetten, dus hij's niet ingekleurd. Ik kan me voorstellen dat dan 't genezen wat langer duurt.
Enneuh, denk eraan....never leave home without the calendula. Want er is niks ergers dan jeuk en niet mogen krabben![]()
![]()
ik heb geen foto van mijn tat. Maar dit is 't plaatje waarmee ik naar de tattoo shop ben gegaan...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet zo groot? Ik weet de afmetingen nog niet precies wat ik wil laten zetten, maar 10 bij 10 zal het wel ongeveer worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |