Wehehe. En of. En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:58 schreef Mgolovic het volgende:
Ja dat is ook zo. Nu nog een mooi ontwerp en een goede shop vinden. Ben laatst voor mn werk bij Gekko Tattoo's in Terneuzen geweest. Was een aardige man en schijnt ook nog behoorlijk goed werk te leveren.
Hoezo?quote:En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.
Omdat ik dat ben!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Mgolovic het volgende:
Ik zie hem nu idd. Is volgens mij meer een keltisch kruis?
'T is idd een ankhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
![]()
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/10/27/de-ankh/
![]()
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach wrom niet, ik ben thuis vandaag, beetje aan het opruimen en mezelf beetje vervelen omdat ik eigenlijk niet goed weet wat ik wil doen
Mensen die om een portret vragen skuppen we ook naar daarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)
En darom heb ik een stronthekel aan nietszeggende kanji.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef bloempjuh het volgende:
Het chinese karakter voor pleasure ziet er zelfs vrolijk uit
Zo'n huisje met zonnestraaltjes eronder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die net zo strák als die hier staat ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattooquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
mooi!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattoo
4 x deze in aflopende grote verticaal op mn linkerzij
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |