Wehehe. En of. En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:58 schreef Mgolovic het volgende:
Ja dat is ook zo. Nu nog een mooi ontwerp en een goede shop vinden. Ben laatst voor mn werk bij Gekko Tattoo's in Terneuzen geweest. Was een aardige man en schijnt ook nog behoorlijk goed werk te leveren.
Hoezo?quote:En de zaterdagse telefoonslet is ook aardig.
Omdat ik dat ben!quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Mgolovic het volgende:
Ik zie hem nu idd. Is volgens mij meer een keltisch kruis?
'T is idd een ankhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:19 schreef Arma_Angelus het volgende:
![]()
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/10/27/de-ankh/
![]()
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ach wrom niet, ik ben thuis vandaag, beetje aan het opruimen en mezelf beetje vervelen omdat ik eigenlijk niet goed weet wat ik wil doen
Mensen die om een portret vragen skuppen we ook naar daarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je kan ook www.tattoosolution.com nog overwegen bianca is zeer goed in portretten (al weet ik niet in welke stijl je de beer wilt laten zetten)
En darom heb ik een stronthekel aan nietszeggende kanji.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef bloempjuh het volgende:
Het chinese karakter voor pleasure ziet er zelfs vrolijk uit
Zo'n huisje met zonnestraaltjes eronder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt die net zo strák als die hier staat ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattooquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:52 schreef saaw het volgende:
binnenkort
[afbeelding]
op het 'kuiltje' tussen heup en schaambeen
mooi!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattoo
4 x deze in aflopende grote verticaal op mn linkerzij
[afbeelding]
Ik vind deze ook wel leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:24 schreef saaw het volgende:
[..]
mooi!
ik wil mijne ook uitbreiden naar binnenkant linkerpols, binnenkant rechterenkel, en een soort rijtje [maar dan niet 'gesorteerd'] op mn linkerzij
zoiets:
[afbeelding]
[afbeelding]
vind alleen bij die laatste doe heel kleine ingkleurde sterretjes niet zo mooi, ik ga echt voor alleen een outline
ben er daarom ook nog niet helemaal over uit of ik een strakke of die rondige ster neem, misschien is het mooier als ik overal dezelfde soort ster neerzet, maar voor mn heup vind ik die rondige juist wel weer leuk
Diepere gedachte hierachter?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef crrrN het volgende:
Heb ook weer wat laten zetten.
Mensen die de Large catalogus hebben zullen hem wel herkennen. De rest kan kijken op www.large.nl voor die catalogus (dit is overigens geen reclame ofzo)
[afbeelding]
Hij is nog niet helemaal af, tattooeerder kreeg nogal last van zn rug en is daarom vroegtijd gestopt.
In het echt is hij strakker, maar foto is nogal onduidelijk.
![]()
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha toevallig ik ga morgen ook een afspraak maken voor een sterren tattoo
4 x deze in aflopende grote verticaal op mn linkerzij
[afbeelding]
Vind 'm errug leuk, mede door je uitleg van samen met je tweelingbroer gitaar spelen in je band.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:23 schreef crrrN het volgende:
Ik speel met mn tweeling broer gitaar in mn band.
Verder dan dat zit er niks achter, ik neem tattoo's omdat ik ze mooi vind, er hoeft voor mij geen reden achter te zitten.
Hee die heb ik ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef Dudette1985 het volgende:
Vanmiddag gezet bij Gekko Tattoos in Terneuzen
[[url=http://img103.imagevenue.com/loc588/th_71891_tat2_588lo.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry als de foto een beetje groot uitvalt
nou ja dat scheelt weer ik ben geen altoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen is
Zie echt niks anders dan sterren...
Hmmmmmmmmmmmmmmm. Nee. ik vind Waking the Fallen fantastisch, maar ik vind City of Evil nog veel vetter. Sounding the Seventh Trumpet vind ik ook leuk, behalve shadows z'n zang vind ik nogal kut.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
Die vind ik een stuk gaver
avenged sevenfold, de band die onthouden zal worden van de 1e en 2e plaat en daarna hard bergafwaarts...
nja de sterren lijken echt een rage te worden, na de rage van tribalsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Volgens mij is de sterren-rage bij alto's, wat het hekkenwerk van tribals op de onderrug voor veel vrouwen is
Zie echt niks anders dan sterren...
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen. Een ster is altijd een sterquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:24 schreef ukga het volgende:
[..]
nja de sterren lijken echt een rage te worden, na de rage van tribals![]()
jaja en een tattoo is altijd een tattoo, simpelequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen. Een ster is altijd een sterMaar goed, ieder z'n ding
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribals zit nog zoveel variatie met dingen en vormen.
zeg eerlijk, dit is wel een superwrede tattooquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!![]()
In tribalvorm kun je alle mogelijke dingen en figuren bedenken die je kunt laten zetten; dieren, bloemen, letters, noem het maar op...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, het ene puntje loopt de andere kant op dan bij een andere, prachtig verrassend!![]()
je hebt vast een tribal of niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:42 schreef Noisekick het volgende:
[..]
In tribalvorm kun je alle mogelijke dingen en figuren bedenken die je kunt laten zetten; dieren, bloemen, letters, noem het maar op...
Kun je dat met een ster ook?![]()
Of je het mooi vind, is een tweede ja
Nope, hoef geen voorgekauwde meukquote:
hoezo voorgekauwde meuk? volgens je eigen beweringen waren de variaties oneindig met tribals??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nope, hoef geen voorgekauwde meukEn geef meer de voorkeur aan dingen met schaduw, schets-achtig...of strakke vormen op zichzelf. Maar geen hekgebeuren
![]()
De variaties zijn ook oneindig. Dat betekent toch niet dat ik ze zelf moet hebben?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
hoezo voorgekauwde meuk? volgens je eigen beweringen waren de variaties oneindig met tribals??
Netjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mijn foto's, 21 september ga ik weer verder
Nou ik wilde eerst een vlinder maar omdat die al aan de binnenkant staat stelde mijn tattooeerder voor om een koi te doen... Hij deed hem er als voorbeeld op en ik vond het gaaf....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef ukga het volgende:
mooie tats, alleen, hoe kom je op het idee om een koi-karper te nemen?
Ga je trouwens helemaal door tot je polsen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:46 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eerst een vlinder maar omdat die al aan de binnenkant staat stelde mijn tattooeerder voor om een koi te doen... Hij deed hem er als voorbeeld op en ik vond het gaaf....![]()
Zoiets ben ik ook van plan om te nemen, niet op dezelfde lokatie maar toch.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel leuk
[afbeelding]
Nee dit blijft de lengte van me mouwtjequote:Op zondag 20 augustus 2006 01:50 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ga je trouwens helemaal door tot je polsen?![]()
Euh nee ik vond de elleboog meevallen, fijn is anders maar goed uit te houden... Ik vond de binnenkant inderdaad pijnlijker... Maar je moet maar zo denken (tenminste dat doe ik) dat het maar even is en je daarna wel iets moois op je arm hebquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:28 schreef crrrN het volgende:
Is de elleboog het pijnlijkste van de arm om te tattooeren? of vond je bijv. de binnenkant pijnlijker?
Mooie mouw trouwens
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er weer goed uit Feyenoordgirl!!Ik word steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat..
![]()
Koiquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Miauw!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef BreezerFR het volgende:
Ik ben gek op vrouwen met mauwtjes
Doe eens een fotoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
met zo'n bos kun je beter een zitmaaier en een kettingzaag nemen.
"t nieuwe stuk op mijn borst jeukt wel een beetje
Sjah.. Wat wil je laten zetten? En hoe ver wil je reizen voor iets moois?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:26 schreef saaw het volgende:
weet iemand of er een goeie tattoo shop zit in leiden?
ik wil een simpel sterretje dus hoef niet ver te reizen neem ik aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah.. Wat wil je laten zetten? En hoe ver wil je reizen voor iets moois?
Dat is gewoon de stijl van Markus :Squote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef The_Joker het volgende:
Ja, hoi.
Ik heb bij Queen of rings in Rotterdam in zo'n boek zitten bladeren (een hele tijd terug) en daarin zag ik een stijl die ik heel gaaf vond. Weet alleen niet hoe het heet. Misschien dat iemand me hier er mee kan helpen?
De kleuren die ze gebruiken zijn een soort van aardekleuren. Beetje pastelachtig. En dan vooral de kleuren rood, wit en blauw (hmm... nee, ik wil geen NL vlag). De afbeeldingen zijn veel met een soort gezichten en ook rond.
Ik heb het vermoeden dat het indiaans is ofzo... HELP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |