Detailsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
dirk kuyt is boos op zijn team
Ik dacht even aan de User op Fok!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
dirk kuyt is boos op zijn team
Hoezo? Ben je te zien danquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de opvoedpolitie kijkt op SBS ?
Nee, maar het is wel lachenquote:
Het is geweldige tv.quote:
Erg die man. Met zijn geschreeuw. En toch wil ie niet luisteren. Je zal maar zo'n pa hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is geweldige tv.
Is hier ook weer een vader die er niet aan wil, want 'het ligt niet aan mij'![]()
Ja ik toevallig ook, dat kindje is trouwens wel flink op overgewicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de opvoedpolitie kijkt op SBS ?
We kijken even naar NOVA over Zidane voordat de avond-etappe begint.quote:
Shit dat vergeet ik steedsquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma van de VRT over de Tour vanaf 22.00 is ook goed te doen.
hehe ow dat heb ik ook gezien...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Pritt het volgende:
De nanny werd erg emotioneel.
Nu lekker de avond-etape kijken.
'I've got the bullets.'quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Wist je dat er mensen zijn die ze niet (kunnen) horen
Mijn oom! Maar ja die is doof!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Ik ken wel mensen die geen muizen horen piepen, wel zo rustig voor mijn moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Ik ken een paar mensen die ze niet horen, echt waar.quote:
Heeft met de frequentie en het aantal herz te maken, geloof ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken een paar mensen die ze niet horen, echt waar.
(De krekels dan) Wij konden er niet van slapen met kamperen, echt oorverdovend hard getjirp naast je tent, maar zij hoorden niks
ze heeft wel een leuk jong enthausiasme idd. ik weet alleen niet of niet-leken er ook erg gecharmeerd van zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma
Wat een geweldig programma over Rembrandt op Ned-2.
Nou ja niet echt een prestatie als je het niveau van zijn posts bekijktquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen 1 of andere mafkees denkt dat ik hem gebanned heb
Vergeten op te nemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma van de VRT over de Tour vanaf 22.00 is ook goed te doen.
U komt of u gaat?quote:
Ik kom net binnen en tutoyeren mag... Ik ben nog jongquote:
Wat heb je gedaan dan ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef sjimz het volgende:
Hmm cultheld gaat mij niet meer lief vinden![]()
Wat doe je dan?quote:
Ben je politie-agent of zoquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik dat zeg ben ik mijn leven niet meer zeker hier in dit cafe![]()
Ja dusquote:
Ach ja, iedereen gaat wel een keer de fout inquote:
Ja, die heb ik al begaan toen ik ooit probeerde Commerciele Economie op het HBO te studerenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen gaat wel een keer de fout in
Ach ja coppers.... zo lang ze zich op zinloos geweld en verkrachters richten, vind ik dat ze nuttig werk doen. Minder tof vind ik de bermkneuzen en horeca-agenten (vlakbij de ingang van een café: heuj hebbie je ID wel bij je joh????).quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef sjimz het volgende:
Hmm cultheld gaat mij niet meer lief vinden![]()
haha ja dat was het topic!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja coppers.... zo lang ze zich op zinloos geweld en verkrachters richten, vind ik dat ze nuttig werk doen. Minder tof vind ik de bermkneuzen en horeca-agenten (vlakbij de ingang van een café: heuj hebbie je ID wel bij je joh????).
Overigens is het topic waar je ongetwijfeld op doelt slechts een (soort van) maatschappelijk experiment
http://partyflock.nl/topic/886784.html
Daar post ik al!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:09 schreef dndiek het volgende:
Speciaal voor sjimz:
Geen ambitie? Dan maar bij de politie!
Zo zie je maar weer wat er voor vooroordelen bestaan over bepaalde beroepen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:09 schreef sjimz het volgende:
Daar post ik al!en heb zelfs al met 1 simpele post een vijand gemaakt! Terwijl ik nog aardig doe!
![]()
Ach ja... Had ik er maar niet voor moeten kiezen. Elk beroep heeft zijn voor en nadelen hequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat er voor vooroordelen bestaan over bepaalde beroepen.
Ik niet.. er is mij net verteld dat agenten geen leven hebben..dus daar ga ik maar eens aan voldoen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo ook maar eens mijn mandje weer opzoeken.
Trusten golfert en alle anderen die gaan slapenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo ook maar eens mijn mandje weer opzoeken.
Ik rek mijn virtuele bestaan nog even op.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:49 schreef dndiek het volgende:
Trusten golfert en alle anderen die gaan slapen
Dan is die opmerking voor straksquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik rek mijn virtuele bestaan nog even op.
daar moet je van genieten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:58 schreef Gollemrulez het volgende:
achja het leven..
pv3 dat is positief in de late nacht...quote:
Ik ben eigenlijk ook altijd positief ingesteld! Ben bourgondier he! Dus levensgenieter!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
pv3 dat is positief in de late nacht...![]()
Lijkt bijna een contradictio in terminis met je beroep.quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:10 schreef sjimz het volgende:
Ik ben eigenlijk ook altijd positief ingesteld! Ben bourgondier he! Dus levensgenieter!
Er werd mij altijd gezegd dat ik Prive en Zakelijk gescheiden moet houden! Ben ik best goed inquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt bijna een contradictio in terminis met je beroep.
Weltruste!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen met contra tegen Dictio
Trusten
nou, in dat geval trek ik vast een fles bier openquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:37 schreef dndiek het volgende:
Glenn was toch jarig vandaag ?
2 Hoeraatjes voor Glenn
Alcoholist!quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, in dat geval trek ik vast een fles bier open![]()
wanneer begin je met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:02 schreef Bjoro het volgende:
morning !
7 aug....morgen hier de laatste dagquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
wanneer begin je met je nieuwe baan?
Na morgen lekker vakantie dusquote:
precies...lekker 3 weken !quote:
goede berichten BSquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo lijkt het nog weken te duren en zo mag je morgen al naar het ziekenhuis voor een kijkoperatie
Snel maar alles een beetje klaarmaken dus.
Goed nieuws manquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo lijkt het nog weken te duren en zo mag je morgen al naar het ziekenhuis voor een kijkoperatie
Snel maar alles een beetje klaarmaken dus.
Ja, redelijk. Ik was met mijn hoofd meer bezig met alles regelen. Werd vanmorgen om 8.00 al gebeldquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed nieuws man![]()
Hoe ging je tentamen vanochtend?
Lekkere tijden zijn dat, zeker vlak voor een tentamequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik was met mijn hoofd meer bezig met alles regelen. Werd vanmorgen om 8.00 al gebeld. Eerst even nagedacht (werk, tentamens, ouders moet toch verzorgd worden he
), daarna toch maar teruggebeld. Werk moeten bellen, die waren niet blij
Maar ik denk dat ik hem misschien wel gehaald heb.
Volgende week woensdag op krukken de zaal in, wordt lachen hoor
Yup. Zometeen om 13.00 richting ziekenhuis voor vooronderzoek. Om 18.00 mag ik weer naar huis; wel zo relaxed dat het 500m hemelsbreed van mijn deur verwijderd isquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Lekkere tijden zijn dat, zeker vlak voor een tentame
Is het gewoon een dagopname ofniet?
Succes toegewenst!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Zometeen om 13.00 richting ziekenhuis voor vooronderzoek. Om 18.00 mag ik weer naar huis; wel zo relaxed dat het 500m hemelsbreed van mijn deur verwijderd is. En dan morgen wachten tot ik geopereerd kan worden. Zal me wel vroeg moeten melden ofzo.
Ligt er een beetje aan hoe laat je geopereerd wordt. Als het 's morgens of vroeg in de middag is vaak om 8 uur melden, anders rond half 1 geloof ik. Maar schiet me er niet op af.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Zometeen om 13.00 richting ziekenhuis voor vooronderzoek. Om 18.00 mag ik weer naar huis; wel zo relaxed dat het 500m hemelsbreed van mijn deur verwijderd is. En dan morgen wachten tot ik geopereerd kan worden. Zal me wel vroeg moeten melden ofzo.
Goed van me hequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
de Tourmaletquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef Pritt het volgende:
Ik ga lekker in de tuin de Tour kijken vanaf 12:15, gaat een mooie etape worden. ^^
dan ga ik radio 1 maar weer eens zoekenquote:
Na werktijd voor mij, maar Glenn de hele dag (die is de Capo van de speeltuin aan het uithangen)quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:25 schreef Suijk het volgende:
Feli Glenn!
Genieten jullie ook een beetje van het mooie weer?
met een Italia-shirt aan zeker ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Na werktijd voor mij, maar Glenn de hele dag (die is de Capo van de speeltuin aan het uithangen)
doe je niet te gekquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat op de bank hangen: Tour kijken, op d'n Belg. Tot later![]()
Tis zo jammer dat dit soort bergen tegenwoordig vrijwel altijd als 1e in het parcours opgenomen zitten, waardoor je op misschien een enkele totaal oninteressante en ongevaarlijke vluchter na niks anders te zien krijgt dan 1 groot peloton in slakkentempo.quote:
Ja maar ja maar het is nog niet helemaal zeker! Morgen is ie hier in Groningen waarschijnlijk om alles af te rondenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:22 schreef Bjoro het volgende:
trouwens Clau...ik zie je helemaal niet springen dat jullie Svejdik hebben binnen gehaald![]()
ik doe wel ff mee met je visoenenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Jemig. Het is gewoon te mooi weer om te werken. Ik heb summerjam op de radio, net heel even naar buiten geweest in de pauze (niet te lang want het zal jullie niet verbazen maar de collega is weer eens ziek) en het weer is gewoon perfect. Voor op het strand dan, niet op kantoor![]()
Strakblauwe hemel, klein beetje wind, lekker warm maar niet benauwd. * clauwheee visioenen ziet van zon, zee en strand en lekker mensen/wasbordjes kijken...
Ach we hebben FOK! , wat wil je nog meerquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Jemig. Het is gewoon te mooi weer om te werken. Ik heb summerjam op de radio, net heel even naar buiten geweest in de pauze (niet te lang want het zal jullie niet verbazen maar de collega is weer eens ziek) en het weer is gewoon perfect. Voor op het strand dan, niet op kantoor![]()
Strakblauwe hemel, klein beetje wind, lekker warm maar niet benauwd. * clauwheee visioenen ziet van zon, zee en strand en lekker mensen/wasbordjes kijken...
iemand die vorige week donderdag er niet was, maandag niet, gisteren niet en vandaag niet..........die is toch 'weer' ziek ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:02 schreef Bluezz het volgende:
En ik vind het gevaarlijk om over een collega te zeggen dat ie 'weer' ziek is trouwens
Er vallen toch wat grote namen al weg. Mayo was trouwens boos dat de camera steeds bij hem wasquote:
Mayoquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er vallen toch wat grote namen al weg. Mayo was trouwens boos dat de camera steeds bij hem was![]()
klein groepje vooruit, met daarin oa. Flecha, daarachter een aardig peloton en daarachter waaien een hoop renners eraf. Eerste bus is al gevormd. Maar de toppers geven nog geen gas.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:32 schreef clauwheee het volgende:
Ow sjips, de zwaarste etappe is vandaag zeker? Ist wat?
Euskatel en Discovery gaan hun wonden likken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klein groepje vooruit, met daarin oa. Flecha, daarachter een aardig peloton en daarachter waaien een hoop renners eraf. Eerste bus is al gevormd. Maar de toppers geven nog geen gas.
Hij gaat tot nu toe gemakkelijk mee.quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Thanx mannen! Hoest met ons aller Boogerd?
wasbordjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Jemig. Het is gewoon te mooi weer om te werken. Ik heb summerjam op de radio, net heel even naar buiten geweest in de pauze (niet te lang want het zal jullie niet verbazen dat ik weer alleen zit) en het weer is gewoon perfect. Voor op het strand dan, niet op kantoor
![]()
Ik ben blij met mijn wasmachinequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wasbordjes, wil je die van mij ook zien
![]()
Ik vind het zo beschuldigend klinken...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:15 schreef Bjoro het volgende:
iemand die vorige week donderdag er niet was, maandag niet, gisteren niet en vandaag niet..........die is toch 'weer' ziek ?
pfew niet te harden wat heet!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef MaxPower het volgende:
* MaxPower gaat zo ook maar eens buiten lunchen
Gewoon ff de situatie uitleggen ipv mensen in het ongewisse laten lijkt me dan.. of is dat vervelend?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het zo beschuldigend klinken...
ik val ook wel eens uit (soms vaker ivm neurologische klacht) en als er dan gezegd wordt, goh was je 'weer' ziek, dan denk ik, Je moest eens weten hoe dat is.. dat je liever werkt dan dat je je zo verschrikkelijk half dood voelt.
Snappies ?
Ik probeer altijd mensen hierin op te voeden
Nee, het gaat nu niet over mij, maar die collega van Clauquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:04 schreef MaxPower het volgende:
Gewoon ff de situatie uitleggen ipv mensen in het ongewisse laten lijkt me dan.. of is dat vervelend?
Ofcourse. (Ik zeg het soms zelfs tijdens sollicitaties)quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Snap ik.Maar het is voor ons kritische medewerknemers makkelijker als je de achtergrond van iemand weet. Al heb je snel genoeg door wie degene is die met mooi weer vaak een 'griepje' heeft.
maar heb je die verhalen van vorige week niet gehoord dan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu niet over mij, maar die collega van Clau
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef Bjoro het volgende:
dat hij niet kwam omdat hij zenuwachtig was omdat Italie die avond moest spelen....dan vraag je toch om dat soort opmerkingen of niet ?
Ja, maar jij of hij, dat is een heel groot verschil, neem dat van mij aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het zo beschuldigend klinken...
ik val ook wel eens uit (soms vaker ivm neurologische klacht) en als er dan gezegd wordt, goh was je 'weer' ziek, dan denk ik, Je moest eens weten hoe dat is.. dat je liever werkt dan dat je je zo verschrikkelijk half dood voelt.
Snappies ?
Ik probeer altijd mensen hierin op te voeden
Euh euh...quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wasbordjes, wil je die van mij ook zien
![]()
Jezus zeg, sorry danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, maar jij of hij, dat is een heel groot verschil, neem dat van mij aanJij blijft toch niet thuis om 'energie op te doen voor de halve finale van het WK omdat je snachts niet lekker hebt geslapen en je daarom niet zo lekker voelt?'
![]()
Maar boeien verder. Over tot de orde van de dag
pascal heeft geen wasbordje........hij is veel moderner....hij heeft een wastrommelquote:
Zolang ze maar van je lange snijtand afblijven, Knijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet weer naar de tandarts, voor verstandskies twee. Die ellende daarna.![]()
Lekker is dat hequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben blij dat ik geen verstand heb.
kun je mooi opvullen met een strookje underlayment van 18mmquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, 18 mm aan verstandskies kwijt. Het valt nog mee nu.
Jawelquote:
ik zou het niet wetenquote:
Dat niet alleen, hij rijdt contant voorop van het kleine peletonnetje dat nog over is.quote:
heb er nieuwe ingelegdquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
Nee joh, die van gisteren bedoel je? Die zijn al op.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef MaxPower het volgende:
wat is de verwachte aankomsttijd?
we zijn weer lekker aan het ruizenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef clauwheee het volgende:
Nee joh, die van gisteren bedoel je? Die zijn al op.
als tegenprestatie wil ze sexquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef sjimz het volgende:
Mijn vriendin komt thuis en wat heeft ze voor me meegenomen! 3 x 6pack GUINNESS!
Ik krijg een leuke avond voor de boeg![]()
![]()
Hopelijk verblijdt de NS jou vandaag ook eens en kom je een keer zonder vertragingen thuis.quote:
Ja hij heeft het tempo bepaald en nu kan Menchov het hopelijk af maken!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Wat is er gebeurd? Heeft Boogerd lopen heersen?
zekersquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Wat is er gebeurd? Heeft Boogerd lopen heersen?
Knap staaltje teamwerk!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Rasmussen en vooral Boogerd.
Laatste nieuws: nu alweer 20 minuten vertraging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
Hopelijk verblijdt de NS jou vandaag ook eens en kom je een keer zonder vertragingen thuis.
quote:Normaal wel of niet in Staphorst?
Veel commotie over het optreden van rockgroep Normaal op 22 september in
Staphorst. Gaat het door? Donderdag zou deze beslissing worden genomen.
De burgemeester van Staphorst heeft het verlossende antwoord uitgesteld tot 18 juli.
Dit omdat de kwestie zo gevoelig ligt bij de grootste partij van de gemeente,de SGP.
Deze christelijke partij wil dat de gemeente het concert verbiedt.
De SGP heeft problemen met het taalgebruik van de band.
Ook zijn ze bang voor relletjes en drankmisbruik.
Zanger Bennie Jolink snapt al het gedoe niet.Hij wil nog steeds graag optreden in Staphorst.
Inteeltdorpquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Waar gaat het heen in deze wereld![]()
![]()
[..]
oe ruig ideequote:Op donderdag 13 juli 2006 18:24 schreef borisz het volgende:
etenkrieltjes + sperziebonen en een stukkie biefstuk
![]()
Ik zat het net ook even te kijken. Mooie omgeving inderdaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:38 schreef golfer het volgende:
Lekker nog even het Schotse Open golf bekijken op de BBC.
Loch Lomond, wat is het daar toch mooi.
Ik ben die achterlijke houding wel gewend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:03 schreef sjimz het volgende:
dat is toch niet normaal
Lijkt me inderdaad geen pretje.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben die achterlijke houding wel gewend.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zwaait vanuit Engeland naar de Hoolsies!
[me=Vom zwaait terug vanuit de UB, waar ie al vanaf half 10 zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:08 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] zwaait vanuit Engeland naar de Hoolsies![/me]
ik ook niet echt, ookal ben ik nog aan het werkquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Eilanden het volgende:
Damn Vom ... ik kan niet echt jaloers op je zijn
Ik ben hier in ons kantoor op Engelse collega's aan het wachten om een 'pint' te gaan drinken, dus voor mij komt het er ook aan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook niet echt, ookal ben ik nog aan het werk
ik heb wel bier namelijk
geweldig dat Rasmussen ook tegen Boogerd zei dat hij zelf wel op het vlakke zou rijden omdat Boogerd vandaag beter berg op wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:24 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Rasmussen en vooral Boogerd.
in de Gelderlander stond een mooi stuk daarover. In Hardenberg speelde ooit hetzelfde en toen heeft de voorzitter van de fanclub het raadslid van de SGP uitgenodigd en die vond het prachtig, sindsdien zijn ze er nog vaak geweestquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Waar gaat het heen in deze wereld![]()
![]()
[..]
Leuke etappe inderdaad. Gevolgd op radio1, lyrisch waren ze!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geweldig dat Rasmussen ook tegen Boogerd zei dat hij zelf wel op het vlakke zou rijden omdat Boogerd vandaag beter berg op waswat een team denken
Ach ja, over 2 uurtjes ben ik wel ongeveer thuis.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:21 schreef Eilanden het volgende:
Damn Vom ... ik kan niet echt jaloers op je zijn
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Goeie Spaanse films op televisie vanavond. Die eerste maar eens opnemen!
Voor de eerste vind ik het net te mooi weer, die nemen we op en kijken we later. De tweede moet kunnen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We gaan ze allebei bekijken vanavond en daardoor neem ik de Avondetappe op.
zag al iets voorbij komen v/d week op tv, beide al gezien en in bezitquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Goeie Spaanse films op televisie vanavond. Die eerste maar eens opnemen!
en nu ga je dr snel zelf eentje maken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:37 schreef appelsientje het volgende:
Net naar de dochter geweest van mijn beste vriend.. wat een schatje is het toch.. zo onwijs klein allemaal. Snel terug gegeven aan papa toen ze begon te huilen
zeker voortreffelijk stukje filmquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef golfer het volgende:
Die eerste Spaanse film was heel bijzonder, vond ik.
Prachtig gespeeld ook.
Straks die andere dus ook maar eens bekijken.
Ik ga wel oefenenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef rubbereend het volgende:oi
en terug uit het centrum, huisje van mn beste vriend ziet er mooi uit, morgen gaan ze erin! Nu wachten op de eerste bbq
[..]
en nu ga je dr snel zelf eentje maken?
dat had je al kunnen wetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Nu weten wij pas wat voor DVDtjes onze pascje kijkt
Jeej! Ik zou al moeite hebben met gewoon boogschieten!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boogschieten
Doe dat maar eens na!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boogschieten
Doe dat maar eens na!
Geen lelijke meidquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boogschieten
Doe dat maar eens na!
dat was ook zo ongeveer mijn eerste gedachtequote:
Tering, wat een prachtige film en wat een mooi verhaal was het. En ja, die seksscenes mochten er ook wezen.quote:
Goals van Sara (2X) en Faye (2X). Onder de wedstrijd was er al een staande ovatie van het Ujpest publiek voor Vaduz.quote:
Gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
En ja, die seksscenes mochten er ook wezen.![]()
Gave sportquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:26 schreef sjimz het volgende:
Ik ga nog even wat Pride dvdtjes bekijken en dan naar bedje toe!
![]()
Nee, eigenlijk heb ik (o.a. door het WK) nog helemaal niks nieuws gezien qua K-1/Pride etc.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je de kwartfinale van de OWGP al gezien?
Jammer..echt de moeite waard! De halve finales van de OWGP zijn ook al bekend.. en Chuck Lidell gaat in de Octagon tegen Wanderlei Silva op UFC regels vechten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heb ik (o.a. door het WK) nog helemaal niks nieuws gezien qua K-1/Pride etc.
Ik zal eens kijken of ik ze kan vinden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer..echt de moeite waard! De halve finales van de OWGP zijn ook al bekend.. en Chuck Lidell gaat in de Octagon tegen Wanderlei Silva op UFC regels vechten.
Dat zijn wedstrijden die nog gevochten moeten wordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik ze kan vinden.
En dit gaat overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:55 schreef sjimz het volgende:
Dat zijn wedstrijden die nog gevochten moeten worden![]()
Pride Critical Countdown Absolute 2006 is de laatste die uit is. Zitten mooie partijen tussen.
Ik heb zelf alle Pride's vanaf PRIDE-Total Elimination 2003
Een soort freefight zeg maar.quote:
Aha, dames die elkaar de ogen uitkrabben. Dat soort free-fights dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |