quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef longinus het volgende:
Volgens mij zijnhebben ze een beetje te hard gereden
Je hebt er gewerkt dus geld dit nog steeds voor jou of deed je je tijdens de solicitatie dommer voor dan dat je was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Hoe plebs is het om je af te zetten tegen een groep mensen die zijn aangesteld om een ieders veiligheid te waarborgen.
Gebrek aan sociale controle en doorgeslagen (veelal) materialistische individualisatie heeft dit veroorzaakt.. De politie is er echt niet minder op geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jaren![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest
Dus als ik het goed begrijp was je burger in dienst van/bij de politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |