quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef longinus het volgende:
Volgens mij zijnhebben ze een beetje te hard gereden
Je hebt er gewerkt dus geld dit nog steeds voor jou of deed je je tijdens de solicitatie dommer voor dan dat je was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Hoe plebs is het om je af te zetten tegen een groep mensen die zijn aangesteld om een ieders veiligheid te waarborgen.
Gebrek aan sociale controle en doorgeslagen (veelal) materialistische individualisatie heeft dit veroorzaakt.. De politie is er echt niet minder op geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jaren![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest
Dus als ik het goed begrijp was je burger in dienst van/bij de politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik begin 14 augustus bij de pliesie.... en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest en je moet ook sociaal sterk zijn. 1 op de 5 mensen wordt maar toegelaten en de meeste struikelen bij de psychologishe test...
Wat wil je... das een belgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een gezag gaat er toch van die mensen uit hè
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
die plaatjes geven nu een heel negatief beeld van de politie, maar ze doen heus wel iets goeds...
even nadenken hoor...
....
nee, ze doen niets goeds![]()
Zeiken als ze je dronken vriendjes bij de kroeg die mensen lastigvallen tot orde brengen zeker ("Fuck die politie"), maar ook zeiken als ze de mannetjes die in dronken toestand JULLIE lastigvallen. ("Waarom is die fucking politie er niet als je hem nodig hebt") Stoer hoor, zo anti-politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
die plaatjes geven nu een heel negatief beeld van de politie, maar ze doen heus wel iets goeds...
even nadenken hoor...
....
nee, ze doen niets goeds
Joh!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was je burger in dienst van/bij de politie.
Nee, ik heb een vak dat doorgaans meer betaalt dan dat van agent.quote:-Wilde je politieagent worden.
Geen idee, ik heb het niet geprobeerd en daar heb ik eerlijk gezegd nog geen minuut spijt van gehad.quote:-Was je [x] ongeschikt
De doorsnee politieagent is inderdaad niet bijster slim. Dat komt omdat de taken die een agent moet uitvoeren doorgaans weinig intelligentie vereisen. Ze lossen geen zware wiskundige problemen op ofzo. Ook het oplossen van een burenruzie vraagt niet zo heel erg veel punten boven de 100 iq. Een agent is goed in een ding, namelijk het uitvoeren van het "doe wat ik zeg of je krijgt een bekeuring" principe, ook wel machtsmisbruik geheten.quote:-Zijn ze nu allemaal stom en ben jíj de beste !
Bij deze. U is agent of heeft familie/vrienden/bekenden in een dergelijke betrekking rondlopen?quote:Zeg dat dan meteen joh !
Het gold niet voor mij wantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Je hebt er gewerkt dus geld dit nog steeds voor jou of deed je je tijdens de solicitatie dommer voor dan dat je was.
Wil je gehaat worden dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef CecilBDemented het volgende:
geen moeite met die lui.
zit serieus te overwegen een baan te nemen bij de politie of
de koninklijke marechaussee
Ben je schilder ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gold niet voor mij want
- ik was burgerpersoneel
- ik zat derhalve niet in een functie waarin ik was aangesteld om andere mensen een poot uit te draaien
Daarnaast hoefde ik er niet te solliciteren om er binnen te komen. Klein voordeel van de functie die ik heb.
Nee. Jij wel? Vertel ons alles over je boeiende leven!quote:
Boete gehad voor lelijk zijn in het openbaar vuile miet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef cultheld het volgende:
Post hier de mooiste smerisbakken van het land!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin ook 14 aug.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik begin 14 augustus bij de pliesie.... en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest en je moet ook sociaal sterk zijn. 1 op de 5 mensen wordt maar toegelaten en de meeste struikelen bij de psychologishe test...
Ik ben er van overtuigd dat je wordt aangenomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik begin ook 14 aug.
In Apeldoorn!
Iemand die oudere vrouwen zoekt op fora en wout wil worden heeft geen recht van spreken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Boete gehad voor lelijk zijn in het openbaar vuile miet?
Hó.Marokkaan haat je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je gehaat worden dan?Dat kunnen wij ook wel voor je regelen hoor.
Dat kan niet! In Apeldoorn heerst enorme wetteloosheidquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik begin ook 14 aug.
In Apeldoorn!
Alles geloven wat men post op internet getuigt van intelligentie...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand die oudere vrouwen zoekt op fora en wout wil worden heeft geen recht van spreken natuurlijk.
ROFLOLLERCOPPERS!!#@!@!@!EEISNZNZN Dat ben ik alquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je wordt aangenomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |