quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef longinus het volgende:
Volgens mij zijnhebben ze een beetje te hard gereden
Je hebt er gewerkt dus geld dit nog steeds voor jou of deed je je tijdens de solicitatie dommer voor dan dat je was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jarenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef Huizilopochtli het volgende:
Hoe plebs is het om je af te zetten tegen een groep mensen die zijn aangesteld om een ieders veiligheid te waarborgen.
Gebrek aan sociale controle en doorgeslagen (veelal) materialistische individualisatie heeft dit veroorzaakt.. De politie is er echt niet minder op geworden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:11 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit zo veilig gevoeld als de laatste jaren![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest
Dus als ik het goed begrijp was je burger in dienst van/bij de politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb bij de poltie gewerkt en ik kan je vertellen dat het absoluut geen raketgeleerden zijn. Sterker nog, je komt niet door de selectie heen als je te intelligent of te sociaalvoelend bent. Nee, lompighed en stompzinnig volgens het boekje handelen en als het even kan er ook nog plezier in hebben om je medemens een poot uit te draaien, dat zijn de criteria waarop de hedendaagse politieman wordt geselecteerd.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik begin 14 augustus bij de pliesie.... en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest en je moet ook sociaal sterk zijn. 1 op de 5 mensen wordt maar toegelaten en de meeste struikelen bij de psychologishe test...
Wat wil je... das een belgquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een gezag gaat er toch van die mensen uit hè
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
die plaatjes geven nu een heel negatief beeld van de politie, maar ze doen heus wel iets goeds...
even nadenken hoor...
....
nee, ze doen niets goeds![]()
Zeiken als ze je dronken vriendjes bij de kroeg die mensen lastigvallen tot orde brengen zeker ("Fuck die politie"), maar ook zeiken als ze de mannetjes die in dronken toestand JULLIE lastigvallen. ("Waarom is die fucking politie er niet als je hem nodig hebt") Stoer hoor, zo anti-politie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
die plaatjes geven nu een heel negatief beeld van de politie, maar ze doen heus wel iets goeds...
even nadenken hoor...
....
nee, ze doen niets goeds
Joh!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dus als ik het goed begrijp was je burger in dienst van/bij de politie.
Nee, ik heb een vak dat doorgaans meer betaalt dan dat van agent.quote:-Wilde je politieagent worden.
Geen idee, ik heb het niet geprobeerd en daar heb ik eerlijk gezegd nog geen minuut spijt van gehad.quote:-Was je [x] ongeschikt
De doorsnee politieagent is inderdaad niet bijster slim. Dat komt omdat de taken die een agent moet uitvoeren doorgaans weinig intelligentie vereisen. Ze lossen geen zware wiskundige problemen op ofzo. Ook het oplossen van een burenruzie vraagt niet zo heel erg veel punten boven de 100 iq. Een agent is goed in een ding, namelijk het uitvoeren van het "doe wat ik zeg of je krijgt een bekeuring" principe, ook wel machtsmisbruik geheten.quote:-Zijn ze nu allemaal stom en ben jíj de beste !
Bij deze. U is agent of heeft familie/vrienden/bekenden in een dergelijke betrekking rondlopen?quote:Zeg dat dan meteen joh !
Het gold niet voor mij wantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef longinus het volgende:
[..]
Je hebt er gewerkt dus geld dit nog steeds voor jou of deed je je tijdens de solicitatie dommer voor dan dat je was.
Wil je gehaat worden dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:50 schreef CecilBDemented het volgende:
geen moeite met die lui.
zit serieus te overwegen een baan te nemen bij de politie of
de koninklijke marechaussee
Ben je schilder ofzoquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gold niet voor mij want
- ik was burgerpersoneel
- ik zat derhalve niet in een functie waarin ik was aangesteld om andere mensen een poot uit te draaien
Daarnaast hoefde ik er niet te solliciteren om er binnen te komen. Klein voordeel van de functie die ik heb.
Nee. Jij wel? Vertel ons alles over je boeiende leven!quote:
Boete gehad voor lelijk zijn in het openbaar vuile miet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef cultheld het volgende:
Post hier de mooiste smerisbakken van het land!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin ook 14 aug.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik begin 14 augustus bij de pliesie.... en bij de keuring word je wel degelijk op intiligentie getest en je moet ook sociaal sterk zijn. 1 op de 5 mensen wordt maar toegelaten en de meeste struikelen bij de psychologishe test...
Ik ben er van overtuigd dat je wordt aangenomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik begin ook 14 aug.
In Apeldoorn!
Iemand die oudere vrouwen zoekt op fora en wout wil worden heeft geen recht van spreken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Boete gehad voor lelijk zijn in het openbaar vuile miet?
Hó.Marokkaan haat je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je gehaat worden dan?Dat kunnen wij ook wel voor je regelen hoor.
Dat kan niet! In Apeldoorn heerst enorme wetteloosheidquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:13 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik begin ook 14 aug.
In Apeldoorn!
Alles geloven wat men post op internet getuigt van intelligentie...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iemand die oudere vrouwen zoekt op fora en wout wil worden heeft geen recht van spreken natuurlijk.
ROFLOLLERCOPPERS!!#@!@!@!EEISNZNZN Dat ben ik alquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:15 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je wordt aangenomen.![]()
En het leuke is dat jij voor die auto's moet betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef cultheld het volgende:
Post hier de mooiste smerisbakken van het land!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed excuus, zou ik ook zeggen als ik een oudere vrouwen rukkert was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Alles geloven wat men post op internet getuigt van intelligentie...
Het leuke is dat de rest van de maatschappij een stuk meer verdient dan jijquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
En het leuke is dat jij voor die auto's moet betalen.![]()
Ik ben nog geen agent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Goed excuus, zou ik ook zeggen als ik een oudere vrouwen rukkert was.
Als je fotoboek wel klopt, dat heb je trouwens nog steeds geen recht van spreken, oom agent![]()
Liefde voor het vak hé....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het leuke is dat de rest van de maatschappij een stuk meer verdient dan jij
Dat zal dan wel niet lang meer duren denk ik zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Bendeleider het volgende:
Besides ik heb al bijna 2 jaar een vriendin.
Nope. ICT.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:36 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Liefde voor het vak hé....
Marketing Yup![]()
Mits ze lurkt en lacht om reacties zoals die van u.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zal dan wel niet lang meer duren denk ik zo.
[..]
Nope. ICT.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mits ze lurkt en lacht om reacties zoals die van u.
ICT![]()
Veel plezier met je bureaubaan en kruipen voor de baas!
Jammer dat ze zo waardeloos pijpt, want van haar bekkie moet ze het ook al niet hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Bendeleider het volgende:
ik heb al bijna 2 jaar een vriendin.
Dan gaat er lekker nog een correctie van af en dan hoef je lekker niet te betalen whehehe sukkelquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo waardeloos pijpt, want van haar bekkie moet ze het ook al niet hebben.
![]()
En trouwens, ik hou mijn hart vast, als een verheven low-life-strepen-jager als jij daadwerkelijk agentje mag spelen.
"Nee mevrouw, u kunt mij niet omkopen, u reed nu eenmaal 51 km/u waar 50 km/u is toegestaan. En trouwens, ik heb al bijna 2 jaar een vriendin."
Zum kotzen
Wie zegt dat ik dat niet al mee had gerekend, lul-met-een-snorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan gaat er lekker nog een correctie van af en dan hoef je lekker niet te betalen whehehe sukkel![]()
In je post staat toch echt " U reed 51 waar u 50 mag" .... klopt niet !quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet al mee had gerekend, lul-met-een-snor
Dus als ik het goed begrijp, is zo'n correctie dus niet nodig, omdat je rijdt wat je rijdt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In je post staat toch echt " U reed 51 waar u 50 mag" .... klopt niet !Lul-zonder-een-snor
Ik ga toch niet bij mezelf op schoot zittenquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef NielsTriple het volgende:
veel plezier bij oom agent op schoot dan maar :p
Sukkel je zegt u reed 51 waar 50 is toegestaan dan moet er nog een correctie van af! en dan reed je dus niet harder als 50 en krijg je dus geen boetequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is zo'n correctie dus niet nodig, omdat je rijdt wat je rijdt...
Je rijdt 55, na correctie rijd je opeens 50... je rijdt het dan wel.. of niet.. toch? of...
Paardelul
Ah, je bent een wout...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij mezelf op schoot zitten
Dan klopt die post niet.... dan moet je zeggen U reed NA correctie 51 Km per uurquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef NielsTriple het volgende:
Ja, en wat heb je dan na die correctie? dan reed je dus te hard, maar hebben ze "het" gecorrigeerd?? dan reed je dus alsnog te hard of niet, stuk onbenul?
En wat dan als ik er op doelde dat de snelheid 51 km/u is, NA de correctie?? daar al rekening mee gehouden, corky?? vast niet! want je hebt het IQ van een agent.
[afbeelding]
Dank je! Ik heb er niet eens zo veel voor hoeven te doen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:04 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ah, je bent een wout...
dan sta ook jij vanaf nu op mijn fuck-list.
jazeker, ik heb zo'n lijst.. jij staat er nu op...
Dus dan reed je het alsnog, cork.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
U reed NA correctie 51 Km per uur
Wat ben jij domquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dus dan reed je het alsnog, cork.
Wat ben jij een corkquote:
Als je daadwerkelijk die mening bent toegedaan overschat je jezelf schromelijk óf speelt jouw werk zich af in een kast met de deur dicht en het licht uit. Maargoed. Iedereen heeft recht op zijn eigen onbenul.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
De doorsnee politieagent is inderdaad niet bijster slim. Dat komt omdat de taken die een agent moet uitvoeren doorgaans weinig intelligentie vereisen. Ze lossen geen zware wiskundige problemen op ofzo. Ook het oplossen van een burenruzie vraagt niet zo heel erg veel punten boven de 100 iq. Een agent is goed in een ding, namelijk het uitvoeren van het "doe wat ik zeg of je krijgt een bekeuring" principe, ook wel machtsmisbruik geheten.
1e plaatje was al gepostquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:35 schreef NielsTriple het volgende:
[afbeelding]
*zucht*
[afbeelding]
Ja mensen, tegenwoordig hoor je een scooter met het VOORWIEL op de rollerbank te zetten.
En ik weet het, die pet past ons allemaal...
je moet alleen wel even bereid zijn om er mee voor lul te lopen
dus veel plezier met bonnen schrijven, snor
Jij bent het niet eens met de stelling "wouten zijn dom"quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk die mening bent toegedaan overschat je jezelf schromelijk óf speelt jouw werk zich af in een kast met de deur dicht en het licht uit. Maargoed. Iedereen heeft recht op zijn eigen onbenul.
En dat allemaal in ONZ zeg....
Need I say more?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:10 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hier moest ik serieus wel even om lachen![]()
In je post stond niets over de correctiequote:
Dus omdat ik humor af en toe wel kan waarderen wil dat gelijk zeggen dat ik dom benquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:12 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens met de stelling "wouten zijn dom"
na jou reageerd een agent als volgt:
[..]
Need I say more?
Nee sorry.... ik ben geen agent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij deze. U is agent of heeft familie/vrienden/bekenden in een dergelijke betrekking rondlopen?
Er staat ook niets over een correctiequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In je post stond niets over de correctie![]()
Had er dan van gemaakt : U reed 54 en na de correctie van 3 km kom je uit op 51km/h dat word betalen sukkel whehehe en nu donuts whehehe met snor![]()
achterstevoren???quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
1e plaatje was al gepost
2e plaatje is hij gewoon nog bezig om de hele scooter op de rollerbank te zetten
wow origineel!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:14 schreef leejow het volgende:
Een echte vent wordt geen agent
hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Nee sorry.... ik ben geen agent.
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik problemen heb met d'tjes en t'tjesquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus omdat ik humor af en toe wel kan waarderen wil dat gelijk zeggen dat ik dom ben
het is trouwens reageert
over domheid gesproken![]()
Tja als je dat nog zou ontkennen was je nog minder serieus te nemen dan dat je al bent.. en geloof me..dat kan al bijna niet .quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:16 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik problemen heb met d'tjes en t'tjes
Ik ben geen agent.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
Om de een of andere reden boeit het me niet als een paardelul met zwaailichten mij niet serieus neemtquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja als je dat nog zou ontkennen was je nog minder serieus te nemen als dat je al bent.. en geloof me..dat kan al bijna niet .![]()
ow jammerquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:18 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Om de een of andere reden boeit het me niet als een paardelul met zwaailichten mij niet serieus neemt
Touche!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:20 schreef NielsTriple het volgende:
jammer joh, je hebt het aangepast, maar het is gezien...
in een post waarin je iemand wil afzeiken om taal-foutjes, maak je zelf ook een fout...
tsk tsk... typische agent...
Ow sorry dat ik kei hard een congruentie fout maak!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:22 schreef NielsTriple het volgende:
Anderen pakken op fouten/overtredingen, en ze vervolgens zelf ook keihard begaan..
dat is een agenten-streek
goed lezen, ik zei dat het een agenten streek was.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik kei hard een congruentie fout maak!
Ben ik toch een typische agent!![]()
Mooi dan zijn we het daar over eens! Doe ik mijn werk toch nog goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
goed lezen, ik zei dat het een agenten streek was.
het wordt pas een typische agentenstreek, als je het wil verhullen / in de doofpot wil stoppen.
en dat deed jij, dus maakt het je inderdaad een typische agent![]()
Dank je wel papaquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:28 schreef NielsTriple het volgende:
als in jouw taakomschrijving staat dat je een NSB'er moet zijn, en eigen fouten direct moet verbergen omdat je dan geloofwaardiger anderen kan bestraffen, dan doe je het inderdaad goed.
Ik ben trots op je, m'n jongen.
Als het niet te veel moeite isquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:30 schreef NielsTriple het volgende:
wil je dat op alfabetische volgorde?
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 01:30 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
En als er wat gebeurd snel de politie bellen allemaal
Triest.
en nee ik ben geen agent
Ik zal er een mooi verhaaltje van maken.quote:
oh je bent zo'n grafjosti die 't allemaal zelf wel ff regelt, stoere meneer ben je nu zeg...quote:
Vergeet niet dat ik agent ben he! Dus niet te vriendelijk tegen me worden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:32 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik zal er een mooi verhaaltje van maken.
Hoe goed ben jij zeg?quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:32 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
oh je bent zo'n grafjosti die 't allemaal zelf wel ff regelt, stoere meneer ben je nu zeg...
nee, je bent en blijft een paardelul met zwaailichtenquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik agent ben he! Dus niet te vriendelijk tegen me worden..
Mooi dan is dat duidelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
nee, je bent en blijft een paardelul met zwaailichten
Lees eens terug, je hebt wel meer neer geprakt dan 1 woord.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij zeg?
Je kan van 1 woord afleiden hoe iemand in elkaar steekt!!!!![]()
wacht! mijn vriendin zegt nu "snurk", verbaas mij wederom, door je mensenkennis ook op haar los te laten!
klopt, maar uit het woordje "nee", kan jij afleiden dat ik een stoere bikkel ben die alles zelf wel even oplost.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:38 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Lees eens terug, je hebt wel meer neer geprakt dan 1 woord.....
Wie zegt dat elke agent een bonnenschrijver is, een domme ambtenaar, ken je soms zoveel agenten? Of ben je er vaker mee in aanraking gekomen omdat je wat fout deed en generaliseer je uit gemak maar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
klopt, maar uit het woordje "nee", kan jij afleiden dat ik een stoere bikkel ben die alles zelf wel even oplost.
Wie zegt dat ik zo iemand ben? los daarvan, wie zegt dat "zelf een oplossing zoeken voor een conflict" altijd met geweld te maken heeft?
Dit was zo voorspelbaar..quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:43 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Wie zegt dat elke agent een bonnenschrijver is, een domme ambtenaar, ken je soms zoveel agenten? Of ben je er vaker mee in aanraking gekomen omdat je wat fout deed en generaliseer je uit gemak maar.
Hey? Ik kreeg nog de alfabetische opsomming!quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:46 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dit was zo voorspelbaar..
*zucht*
jullie zijn nieteens leuk meer. Ik word er slaperig van.
Ben slapen, tot sinas.
Wat let je! Toekomstige Collega!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:10 schreef Erwtensoep het volgende:
hehe het is eigenlijk wel zo. Ik heb totaal geen ambitie en zou best wel bij de politie willen werken.
Wees maar niet bang koter ik zal coulant optreden voor scootmobiel rijdende mongolen zoals jij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo waardeloos pijpt, want van haar bekkie moet ze het ook al niet hebben.
![]()
En trouwens, ik hou mijn hart vast, als een verheven low-life-strepen-jager als jij daadwerkelijk agentje mag spelen.
"Nee mevrouw, u kunt mij niet omkopen, u reed nu eenmaal 51 km/u waar 50 km/u is toegestaan. En trouwens, ik heb al bijna 2 jaar een vriendin."
Zum kotzen
Ik heb een afgeronde ICT studie hoor vriend....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom jij agent wordt.
Ge kijkt teveel tv oelewapper.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:25 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
goed lezen, ik zei dat het een agenten streek was.
het wordt pas een typische agentenstreek, als je het wil verhullen / in de doofpot wil stoppen.
en dat deed jij, dus maakt het je inderdaad een typische agent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |