Detailsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
dirk kuyt is boos op zijn team
Ik dacht even aan de User op Fok!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:13 schreef borisz het volgende:
dirk kuyt is boos op zijn team
Hoezo? Ben je te zien danquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de opvoedpolitie kijkt op SBS ?
Nee, maar het is wel lachenquote:
Het is geweldige tv.quote:
Erg die man. Met zijn geschreeuw. En toch wil ie niet luisteren. Je zal maar zo'n pa hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is geweldige tv.
Is hier ook weer een vader die er niet aan wil, want 'het ligt niet aan mij'![]()
Ja ik toevallig ook, dat kindje is trouwens wel flink op overgewicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de opvoedpolitie kijkt op SBS ?
We kijken even naar NOVA over Zidane voordat de avond-etappe begint.quote:
Shit dat vergeet ik steedsquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma van de VRT over de Tour vanaf 22.00 is ook goed te doen.
hehe ow dat heb ik ook gezien...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:28 schreef Pritt het volgende:
De nanny werd erg emotioneel.
Nu lekker de avond-etape kijken.
'I've got the bullets.'quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Wist je dat er mensen zijn die ze niet (kunnen) horen
Mijn oom! Maar ja die is doof!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Ik ken wel mensen die geen muizen horen piepen, wel zo rustig voor mijn moederquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]!!
Ik ken een paar mensen die ze niet horen, echt waar.quote:
Heeft met de frequentie en het aantal herz te maken, geloof ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken een paar mensen die ze niet horen, echt waar.
(De krekels dan) Wij konden er niet van slapen met kamperen, echt oorverdovend hard getjirp naast je tent, maar zij hoorden niks
ze heeft wel een leuk jong enthausiasme idd. ik weet alleen niet of niet-leken er ook erg gecharmeerd van zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Geweldig programma
Wat een geweldig programma over Rembrandt op Ned-2.
Nou ja niet echt een prestatie als je het niveau van zijn posts bekijktquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachen 1 of andere mafkees denkt dat ik hem gebanned heb
Vergeten op te nemenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma van de VRT over de Tour vanaf 22.00 is ook goed te doen.
U komt of u gaat?quote:
Ik kom net binnen en tutoyeren mag... Ik ben nog jongquote:
Wat heb je gedaan dan ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:48 schreef sjimz het volgende:
Hmm cultheld gaat mij niet meer lief vinden![]()
Wat doe je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |