Dat klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef MaJo het volgende:
Hezbollah en Hamas
Let op de manier waarop ik de vraag gesteld heb, Masquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Mas het volgende:
En trouwens, Hezbollah is niet Palestijns maar Libanees!
Tja, ik wist niet hoe bekend ze hier waren. PLO is niet geheel meer als terreur-organisatie te zien. Ik wist niet of mensen ook Jyhad zouden kunnen noemen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Wat een makkelijke van Asmo op het laatst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow, de meester van de snelheidquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef Asmodian het volgende:
Gryffindor, Ravenclaw, Slytherin, Hufflepuff
Wahoo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow, de meester van de snelheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Asmo +1
harry potterquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef MaJo het volgende:
Noem de vier afdelingen waarin Hogwarts (Zweinstein) is opgedeeld. Mag zowel in het Nederlands als in het Engels. Voor de duidelijkheid: het gaat hier om Harry Potterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kende alleen PLO, Hamaz, Hezbollah en "iets met Jihad"quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, ik wist niet hoe bekend ze hier waren. PLO is niet geheel meer als terreur-organisatie te zien. Ik wist niet of mensen ook Jyhad zouden kunnen noemen...
Oeh, wat dichtbij... Ik heb een ander werkwoord nodig, dus:quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wek nooit een slapende draak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop