abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39734745
quote:
NET5 komt met Peking Express Vip
NET5 heeft vandaag de najaarsprogrammering bekend gemaakt. De zender blijft zich profileren als zender voor de 'jonge moderne vrouw'.

De dinsdagavond op NET5 is de avond van de topseries en woensdagavond is er wonen en lifestyle. De donderdagavond is gereserveerd voor topfilms. Vrijdag- en zaterdagavond worden 'misdadig goed' en de zondagavond staat in het teken van reality.

In navolging van Wie is de Mol met bekende Nederlanders is er nu ook Peking Express Vip. Twaalf bekende Nederlanders geven hun luxeleven op voor een barre tocht door India. Ze liften met een halve euro per dag over een afstand van 4000 km van het noorden naar het zuiden van India. Ze racen dwars door India, van de hoogste bergen ter wereld, de Himalaya, naar de Indische Oceaan in het tropische zuiden. Peking Express Vip is vanaf het najaar te zien op NET5.

Ook voortgezet wordt Het Blok, spectaculairder dan ooit, meldt de zender. In tegenstelling tot eerdere seizoenen start het programma nu met vijf koppels, terwijl er maar vier appartementen zijn. Na een weekend van slopen en elkaar beter leren kennen, bepaalt een wedstrijd wie welk appartement gaat verbouwen en welk koppel definitief afvalt.
In Het Blok Extra bezoekt presentator Erik van der Hoff familieleden en vrienden van de kandidaten van het Blok. Erik neemt de relaties van de deelnemers flink onder de loep en hij zorgt ervoor dat niets geheim blijft.

Gecontinueerd worden onder meer Evelien, Samenwonen, Extreme Makeover Home Edition, Grey’s Anatomy, Law and Order en Cold Case.
Ik weet niet echt of ik op een Peking Express met VIPS zit te wachten. Ben ook benieuwd of ze met echte BN'ers aan komen zetten of een beetje het B en C grut wat bij SBS6 en voorheen Yorin altijd kwam.
pi_39735094
Wel een beetje eens met de TS wat betreft PE-VIP, hangt inderdaad volkomen af van de BN'ers. Maar bijv. bij een programma als Wie is de Mol? vond ik het ook niet echt storend ofzo.
pi_39735136
van nu.nl: http://www.nu.nl/news/776(...)de_Nederlanders.html

Wel echte B-sterren dus
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:47:12 #4
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_39736845
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:00 schreef Quispi het volgende:
van nu.nl: http://www.nu.nl/news/776(...)de_Nederlanders.html

Wel echte B-sterren dus
Ja, als het maar leuke B-sterren zijn.
Iemand Fien soms gezien?
pi_39737381
Hanna Verboom is geen A-ster, maar ze is ook weer niet irritant ofzo .
pi_39739417
quote:
Peking Express VIP krijgt soort spin off

Peking Express krijgt niet alleen een VIP-versie die zich voornamelijk zal gaan afspelen in India, twee kandidaten uit de VIP-versie hebben bovendien een tweede programma opgenomen in Zuid Afrika.

Het VIP-koppel sprong er dermate uit dat daarom besloten is het koppel te gebruiken voor nog een programma dat na Peking Express hetzelfde slot zal vervullen. Welke kandidaten het zijn wilde Karin de Groot (programmadirecteur NET 5) ons niet melden, maar wij hebben aanwijzingen dat Chimène van Oosterhout er 1 van is. In deze spin-off moeten de twee kandidaten opdrachten doen op de minder bekende plekjes van Zuid Afrika. De werktitel is dan ook 'Zuid Afrika'. Het winnen van een opdracht kan er voor zorgen dat ze lekker kunnen slapen in een mooi hotel, anders moeten ze bijvoorbeeld in de nacht een reservaatwachter helpen bij het bewaken van een natuurpark. 'Het programma is echter niet te vergelijken met een programma als Duel in Frankrijk, (een programma van RTL 5 met oa Fabienne - red.) maar eerder een variant op Peking Express in een ander land en met slechts twee kandidaten'.

(TVtoekomst)
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:37:33 #7
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_39748031
Hm...hier zit ik eigenlijk niet op te wachten. Dat gestrooi van zenders met BN-ers altijd, op een gegeven moment heb je dat ook wel weer gezien. Allemaal mediageil, constant de aandacht willen trekken met semi-leuke uitspraken waardoor het reizen zelf veel minder belangrijk wordt/lijkt.
pi_39753340
waarom BN-ers :-(
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_39760660
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:10 schreef Mr_Romano het volgende:
waarom BN-ers :-(
Ja.

Met onbekende mensen is het veel leuker.
That's all folks!
pi_39760790
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja.

Met onbekende mensen is het veel leuker.
Om zo meer kijkers te trekken .
pi_39760950
Lijkt me niks, maar ik ga toch wel kijken .
Nu kunnen we onderlinge ruzie's en kutstreken wel vergeten denk ik .
pi_39761054
BNers
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:49:23 #13
88233 Steve
Still the best.
pi_39772909
Jammer dat het bn'ers worden. De programma's die op bekende Nederlanders over zijn gegaan zijn er niet bepaald leuker op geworden. Ben wel benieuwd wie mee gaan doen.

edit: Chimène van Oosterhout ken ik al niet. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39780116
Met BN'ers vind in er niet veel aan. Onbekende mensen zijn veel leuker.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:01:05 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_39780337
Overstappen op BN'ers is vrijwel altijd een jump the shark-moment, zo ook bij WIDM. We zullen zien of dat hier ook het geval is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:04:49 #16
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_39780404
Ik zit in ieder geval niet te wachten op BN'ers in PE. Het zijn meestal toch van die typetjes die graag enorm opvallen. Dat hoeft van mij niet, dat past niet bij PE
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_39786754
Komt er dan geen gewone Peking Express met gewone mensen meer?
pi_39802791
Ik was er al een beetje bang voor. Ik vind het jammer. PE was perfect zoals het was.
pi_39858380
Dit vind ik ook jammer.Die semi-bekende nederlanders zullen wel weer flink gematst worden.
Ja en amen.
pi_39859784
Oh wat zonde krijg je van die zogenaamde-BN'ers zoals soapies die nergens meer aan de bak komen.

Kleine kans dat ik dit ga kijken.
  zondag 16 juli 2006 @ 01:22:10 #21
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_39867122
Toch ben ik wel benieuwd.
Alleen dat bericht over die spinoff begrijp ik niet zo goed, want ik hoorde juist dat ze van de week zijn vertrokken.
pi_39947716
Doe dan onbekende NLs met karakter. Heb je veel leukere tv.
pi_39966119
BLEEEEH!
Nothing takes the past away like the future!
pi_40456520
Ik ben wel benieuwd moet ik zeggen. Het is altijd leuk om te zien hoe koppels met elkaar omgaan die elkaar niet kennen. Dat zal nu ook zo zijn. Juist doordat ze bekend zijn hebben ook andere BNers misschien een indruk van hun medespeler. Kan best leuk zijn denk ik!
Spoilers!
pi_40456552
En wanneer wordt dat uitgezonden?
Spoilers!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:00:44 #26
88233 Steve
Still the best.
pi_40457108
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Komt er dan geen gewone Peking Express met gewone mensen meer?
Ik zag een paar dagen geleden op net5 een oproep om je op te geven.
Gelukkig maar.
pi_40460948
Bij Wie is de Mol vind ik het erg leuk, hier kan het ook wel leuk worden , Bart Veldkamp lijkt me bijvoorbeeld echt wel een leuke personelijkheid voor z'n programma
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:51:00 #28
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_40712709
Wat suf
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_40712802
Gatver. Zeker weer van die semi-bekende Nederlanders die alleen maar aandacht voor zichzelf willen

Gelukkig komt er nog een versie met onbekende Nederlanders
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:57:00 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40712918
Hm, ik ben benieuwd of dat leuk wordt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40714374
Reinier is best een bekende nederlander geworden onder de volgers van PE, die mag van mij nog wel een keer mee
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_40716061
Zijn er al meer deelnemrs bekend? Vooralsnog weet ik alleen van Cimene van Oosterhout, Hanna Verboom en Bart Veldkamp.
Spoilers!
pi_40757909
Bij WIDM viel het mee, en hier zal het best ook wel weer meevallen. Maar toch is het jammer
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:39:10 #34
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40788190
Ik hoorde vanmorgen op de radio wat meer namen voorbij komen: Guido Weijers, Bas Westerweel, Maxim Hartman, Joep Sertons en Jan Bos.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40788261
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 08:39 schreef m@x het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio wat meer namen voorbij komen: Guido Weijers, Bas Westerweel, Maxim Hartman, Joep Sertons en Jan Bos.
Het werd toch met bekende Nederlanders???
Wie is Guido Weijers? De naam komt me vaag bekend voor, maar kan 'm niet plaatsen. En Maxim Hartman? Wie is dat?
Bas Westerweel, Joep Sertons en Jan Bos zeggen me wel wat.
  maandag 14 augustus 2006 @ 08:49:20 #36
3142 m@x
pi_40788291
Maxim Hartman is van Rembo en Rembo en allerlei andere kinderprogramma's van de VPRO. Guido Weijers is een cabaretier. Er schiet me trouwens nog een naam te binnen: Pieter Storms.
pi_40788344
Ok! Rembo en Rembo is tof en Maxim Hartman bij deze dus ook!
Guido Weijers heb ik dan idd wel eens van gehoord. Een cabretier kan leuk uitpakken met zo'n programma. Ik ben benieuwd.

Maar Pieter Storms?????
Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:11:52 #38
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_40788553
PE is sowieso tof, misschien iets minder met BN'ers, maar ik denk dat het echt wel weer leuk wordt, het programma is gewoon erg goed .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:14:13 #39
3142 m@x
pi_40788585
Ik denk dat het allemaal nog best wel mee kan vallen. Als ik zie wie ze hebben 'geregeld' om mee te doen dan zitten daar best leuke mensen tussen. Het zijn in ieder geval niet van die figuren die je in elk quizpanel of praatprogramma voorbij ziet schuiven.
pi_40794354
Guido Weijers is wel leuk, heb hem in het theater gezien en die gast is echt gek. Maar ook ik zie liever geen bn-ers, zeker geen Pieter Storms (((
I'm not crazy. I'm just not you!!!
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:40:53 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_40794840
Guido Weijers. . Die is echt totaal niet grappig. Zou een goed koppel zijn met Sara Kroos, net zo'n humorloos cabaretier. .
De rest kan ik me wel in vinden. .

[ Bericht 14% gewijzigd door Steve op 14-08-2006 14:56:12 ]
pi_40795130
Vandaag staat er een groot stuk in de Telegraaf over PE!!

De deelnemende koppels zijn:

1. Bart Veldkamp en Chimene van Oosterhout
2. Bob de Jong en Bas Westerweel
3. Hanna Verboom en Terence Schreurs
4. Pieter Storms en Regina Romeijn
5. Joep Sertons en Marianne Mudder
6. Maxime Hartman en Guido Wijers
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:18:23 #43
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40795525
Marianne Mudder is tof .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40795616
Dit artikel?
quote:
Peking Express-presentator Art Rooijakkers (31) doet een boekje open over bekende Nederlanders. Drie weken was hij met een groep mee op overlevingsreis in India. „Daar lag de rode loper niet voor ze klaar. Alles hadden we afgepakt: hun mobiele telefoon, creditcard, zonnebril. Ze hadden geen eten, geen onderdak, geen geld, geen vervoer… De bn’ers moesten echt vanaf nul beginnen.”

Art Rooijakkers neemt bn’ers mee op overlevingstocht in India…

Van kaviaar naar diarree

„Bob de Jong is zelfs in het ziekenhuis terechtgekomen”

Voor de derde keer presenteert Art Rooijakkers het programma Peking Express. Voor het eerst gaan er geen ’gewone’ mensen, maar bn’ers mee op ’survival’. Wie als snelste van Noord- naar Zuid-India reist, wint. Hij vertelt: „Ze bleken echt bloedfanatiek. Logisch ook. Als je als bekende Nederlander als eerste naar huis moet, ga je af voor heel Nederland.”

Art geeft eerlijk toe: „Bij het idee dat er een Peking Express met bekende Nederlanders zou komen, hield ik mijn hart vast. Voor ’gewone’ Nederlanders is het al heftig, laat staan voor bn’ers. Die zijn meer luxe gewend. Maar we hebben ze echt niet gespaard. Het was wel een kortere periode, maar dat lag aan hun drukke agenda’s. In drie weken reisden ze van Noord-India naar Zuid-India. Zonder geld, vervoer of onderdak.”

En smokkelen was er niet bij… „Ze moesten echt alles inleveren. Wat me heel erg opviel”, vervolgt de presentator, „is dat de groep snel in het avontuur zat. Zij hebben natuurlijk ook ervaring met de camera. Voortdurend stond er eentje op hen gericht. Bn’ers hebben toch een imago en status voor heel Nederland hoog te houden.”

Art merkte nog een opvallend verschil tussen ’gewone’ deelnemers en bekendheden op. „Hun emoties lagen veel dichter aan de oppervlakte. Neem nou deelnemer Bart Veldkamp. De voormalig schaatser bleek explosief en superfanatiek. Tussen hem en zijn reisgenote, presentatrice Chimène van Oosterhout, kon het echt knetteren. Ze hebben zelfs een tijdje niet meer tegen elkaar gepraat. Dan baalden ze echt van elkaar.”

Ook vloeiden er aardig wat tranen tijdens de reis. „Sommige deelnemers die in een dorpje kleine kinderen zagen, misten hun eigen kinderen zó dat ze enorm moesten huilen. De omstandigheden waaronder we hebben gewerkt, waren naar mijn mening de zwaarste die ik tot nu toe heb meegemaakt”, vervolgt Art. „Met 45 graden reisden ze door het binnenland. Het regenseizoen begon veel later dan verwacht. Ik vind het nogal wat als je dan op het heetst van de dag achter een auto aan moet rennen.”

Met grote ogen: „Mensen zijn ook erg ziek geworden. Maar je moet door, anders verlies je… De dokter heeft haar hele medicijnkist moeten gebruiken. Het was echt van de rode loper naar een stoffige Indiase weg. Van kaviaar naar diarree zeg maar.” Hij grijnst: „Regelmatig zag ik mensen met wc-papier de bosjes induiken. Bob de Jong is bij terugkomst zelfs in het ziekenhuis terechtgekomen. De schaatser was heel veel afgevallen en bleek oververmoeid te zijn. En hij is nota bene een sportman! Het gaat nu gelukkig weer goed met hem.”

„Sommigen hebben moeten opgeven”

Art presenteert voor de derde keer Peking Express. „Reizen voor je werk is toch het mooiste dat er is? Tja, bij sommige belangrijke gebeurtenissen zoals een geboorte of een huwelijk kun je niet altijd zijn. Je moet uitkijken dat je niet onthecht, maar ik bel en sms zoveel mogelijk.” Met glimmende ogen: „Als ik thuiskom ben ik heel blij mijn vriendin weer te zien, maar ik moet wel een à twee weken afkicken. Ik heb in een heel andere wereld gezeten. Mijn vriendin werkt ook voor tv. Zij heeft een drukke baan achter de schermen.

Een gezin? Dat zit er voorlopig niet in. Ik heb het heel druk en ontzettend naar mijn zin met wat ik doe.”

„De dokter heeft haar hele medicijnkist moeten gebruiken”

Denk je dat de bn’ers wilden meedoen om weer ’in the picture’ te komen?
„Misschien ben ik naïef, maar ik denk dat ze ’ja’ hebben gezegd omdat het een unieke ervaring is. Ze kenden het programma en wisten welke ontberingen ze te wachten stonden.”

Hebben de bn’ers het nu echt allemaal zo goed gedaan?
Hij glimlacht geheimzinnig: „Oké, er zijn mensen die hebben moeten opgeven. Omdat het zo zwaar was. Maar het was echt niet bij de eerste tegenslag. ’Ik heb een gebroken nagel en wil nu naar huis’ was er niet bij. Geloof me, het waren stuk voor stuk doorzetters. Ik heb echt heel veel respect voor ze…”

Deze vips strijden om de winst

De twaalf bekende Nederlanders die meedoen aan Peking Express Vip, werden nietsvermoedend aan elkaar gekoppeld. Dit zijn de stellen die strijden om de winst:
1. Bart Veldkamp en Chimène van Oosterhout
2. Bob de Jong en Bas Westerweel
3. Hanna Verboom en Terence Schreurs
4. Pieter Storms en Regina Romeijn
5. Joep Sertons en Marianne Mudder
6. Maxim Hartman en Guido Wijers
pi_40800356
Caberatiers moeten alleen niet zo hopeloos grappig willen zijn in dit soort programma's. Dat kunnen ze alleen als ze hun grapjes eeuwen van tevoren ingestudeerd hebben.
pi_40934740
Op de frontpage staat onder videonieuws een filmpje van PE Vip! Je kunt dan ook zien welke teams ze hebben gemaakt.
Spoilers!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:57:24 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_40942506
quote:
Peking Express: diarree voor BN'ers.

Verschillende BN'ers zijn tijdens de opnamen van Peking Express Vip behoorlijk ziek geworden. Cabaretier Maxim Hartman, acteur Joep Sertons, actrice Marian Mudder, schaatser Bart Veldkamp en presentatrice Chimène van Oosterhout raakten flink aan de diarree. Sommigen waren ook de eerste weken in Nederland nog niet helemaal beter, vertellen zij aan Novum Nieuws. Twaalf BN'ers reisden zonder geld in koppels van Noord- naar Zuid-India.

Hartman en zijn partner, cabaretier Guido Wijers, hadden geen tactiek die erop was gericht de wedstrijd te winnen. "Maar wel een techniek", lacht Hartman. "Iedereen dacht dat wij het niet zo serieus namen, dus we speelden een beetje de underdog." Om een lift te krijgen zette Hartman een intimiderend gezicht op. "Dat werkt altijd." Volgens Veldkamp is blijven vragen de beste manier. "Nee bestaat niet. Je moet gewoon blijven vragen, net zo lang tot je ja hebt." Het koppel Mudder-Sertons gooide het over een andere boeg. Mudder: "Ik zou eigenlijk iedereen afraden om te gaan liften in India. Maar als je het wilt doen, doe het dan op z'n vriendelijkst."

De BN'ers hebben zoveel indrukwekkends meegemaakt dat ze het moeilijk vinden een hoogtepunt uit te zoeken. Toch hebben ze allemaal iets waar ze meteen aan denken. "In een dorpje midden in India had ik even een breekmoment", vertelt Van Oosterhout. "Ik zag er mensen lopen die daar zijn geboren en nooit meer weg zullen gaan. Dat was mijn leermoment. Ik realiseer me dat ik het zo goed heb, dat mijn zoon het zo goed krijgt."

Wijers vond het allerergste dat hij beren zag die met een touw door hun neus moeten dansen voor toeristen. "Ik wil niet dat die beer voor ons als toeristen danst. Ik wil dat die beer niet hoeft te dansen."

Mudder en Sertons moeten denken aan een speciale nacht in een boerendorp. "We werden zó gastvrij ontvangen", vertelt Sertons. "Er werd gekookt, een slaapplek geregeld en we hebben gezongen en gedanst. Dan leer je dat het ook anders kan. Je hebt niet zoveel nodig. Als je bij jezelf blijft, moet dat genoeg zijn."

Wie er gaat winnen, laten de BN'ers nog even in het midden. "Maar we zijn wel blij dat we zo ver zijn gekomen", verklapt Hartman. Andere deelnemers aan het programma zijn Regina Romeijn, Pieter Storms, Hanna Verboom, Terence Schreurs, Bas Westerweel en Bob de Jong. Peking Express Vip is vanaf 3 september te zien op Net 5.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_40945204
Bart Veldkamp lijkt me toch wel een leuk type voor dit programma. Maakt het vast erg "levendig"

[ Bericht 2% gewijzigd door cora4034 op 18-08-2006 21:49:33 ]
Dat is eens wat anders...
pi_40947036
Ja Bart Veldkamp lijkt me ook erg leuk voor een programma zoals PE.
Jammer genoeg een van de weinig leuke deelnemers deze keer.
pi_40954876
Nah, de namen zeggen me nog weinig. PE is gewoon goed.
pi_40955638
Lijkt me niet zo leuk met die semi-BN'ers, maar alles is beter dan een MANJA ...
pi_41007922
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
En wanneer wordt dat uitgezonden?
al iets bekend?
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 20:16:41 #53
9859 crew  Karina
Woman
pi_41008001
Om nou te zeggen: die zijn bekend, nou nee. Volgens mij ken ik alleen Pieter Storms en Bas Westerweel, Pieter is dan wel weer leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_41008325
bart veldkamp en bob de jong zijn beiden gouden medaille winnaars op OS
pi_41349059
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:22 schreef Molline het volgende:
Lijkt me niet zo leuk met die semi-BN'ers, maar alles is beter dan een MANJA ...
...of een Inge & Lien

Het begint zondag aanstaande om 21:30 op Net 5. Ze moeten dus van de Himalaya naar het zuiden van India. Het wordt dus een soort van India Express. Ik ga zeker kijken
pi_41434053
Voor wie het interessant vindt;
Morgen voorafgaand aan de eerste aflevering om 19.25u voorstellen van de VIP's.
pi_41446037
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
vanavond al!!!!
pi_41446508
ik hoop dat Guido Weijers ver komt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_41446982
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:21 schreef hardsilence het volgende:
Gelijk maar geprogrammeerd.
sig verwijderd door FA
  zondag 3 september 2006 @ 12:00:57 #60
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41447431
Waarom nou weer een VIP editie

dat is zo niet grappig, omdat het tien keer strakker geregiseerd is dan de vorige edities waarbij er gewone mensen meededen. BN'ers zijn altijd zo verrekte bewust van de camera en letten altijd zo godsongenadig hard op wat ze zeggen, ze zijn constant bezig met hun carriere, en dus is hetgeen ze zeggen en doen altijd een verlengstuk van hun drang om maar niet een collega te beledigen, in ieder geval niet oprecht.

Kijk naar Bobo's in de Bush, waarbij alleen de meest uitgerangeerde BN'er zich nog ergens iets van vrijheid kon verloven omdat deze wist dat zijn carriere toch geen deuk meer kon oplopen. En zelfs toen kwam het grwuelijk geforceerd over. Hetzelfde gold voor de BB-VIP editie.

PE VIP is dus nu al begonnen met een zwakke start, omdat ik niet nog meer inteelt op de Nederlandse buis wil zien... want de Nederlandse sterren zijn nu eenmaal niet boeiend genoeg om een reallife soap mee te vullen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41447544
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom nou weer een VIP editie

dat is zo niet grappig, omdat het tien keer strakker geregiseerd is dan de vorige edities waarbij er gewone mensen meededen. BN'ers zijn altijd zo verrekte bewust van de camera en letten altijd zo godsongenadig hard op wat ze zeggen, ze zijn constant bezig met hun carriere, en dus is hetgeen ze zeggen en doen altijd een verlengstuk van hun drang om maar niet een collega te beledigen, in ieder geval niet oprecht.

Kijk naar Bobo's in de Bush, waarbij alleen de meest uitgerangeerde BN'er zich nog ergens iets van vrijheid kon verloven omdat deze wist dat zijn carriere toch geen deuk meer kon oplopen. En zelfs toen kwam het grwuelijk geforceerd over. Hetzelfde gold voor de BB-VIP editie.

PE VIP is dus nu al begonnen met een zwakke start, omdat ik niet nog meer inteelt op de Nederlandse buis wil zien... want de Nederlandse sterren zijn nu eenmaal niet boeiend genoeg om een reallife soap mee te vullen.
Noem je net de twee programma's waar het niet is gelukt. Wie is de Mol is er leuker op geworden.
pi_41447663
Hmmm, wat mij betreft waren de Wie is de Mol seizoenen zonder bekende nederlanders toch wel leuker. (australie, schotland, portugal)
  zondag 3 september 2006 @ 12:11:58 #63
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41447699
denk je werkelijk dat we deze editie een Rhani-Hans koppeltje hebben dat opbotst tegen een Reinier-whateverhernamewas met een rellende TattoeBob-TattoeBetty er tussendoor?

Of denk je dat we sympathieke figuren zullen zien zoals in PE2?

Er zal zelfs geen gloeiend irritant pottenkoppel inzitten die je zo erg haat dat ze je flink op de kast jagen als iets hen lukt, omdat je ze nog geen hondenvoer gunt.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41447886
VIP editie of niet, heb er al weer zin in!
pi_41451155
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven Als het niet leuk is zijn er nog veel meer andere programma's te volgen..
pi_41456086
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Nuna het volgende:
Nouja, VIP lijkt me ook minder leuk. Maar toch ga ik kijken en het een kans geven
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.

Ik ben erg benieuwd naar deze editie, en denk eigenlijk dat het best iets kan worden. Ga het zeker een kans geven!
Ik zoek niet, ik vind.
pi_41456173
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
  zondag 3 september 2006 @ 18:16:31 #68
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41456542
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:54 schreef Wakey het volgende:
Eens. Er zullen inderdaad geen extreme figuren bij zitten, maar het zijn wel allemaal koppels die door PE zijn samengesteld, dus dat zal best wat onderlinge irritaties opleveren. Want ook al ben je BN'er, bewust van de camera, je kunt echt niet 24/7 acteren en doen alsof alles geweldig is terwijl je uren op een lift staat te wachten, en je opgedrongen reispartner niet zo leuk is als je zou willen.
Welkom bij BB-VIP en Bobo's in the Bush... waar ze dat over het algemeen toch goed afging.

Misschien ligt het ook aan het feit dat ik vorig seizoen het hele "In het spoor van Peking Express" slaapverwekkend debiel vond, met omhoog gevallen sterretjes die diepzinnig dachten te doen in het verre Oosten, omdat ze daarmee hun Zen goed in balans konden brengen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 3 september 2006 @ 18:22:07 #69
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41456644
tvp
  zondag 3 september 2006 @ 18:22:57 #70
88233 Steve
Still the best.
pi_41456666
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Is er al een fotorijtje?
Ik kan een aantal mensen niet voor de geest halen
http://pekingexpress.org/
Onder kandidaten.
pi_41456994
vip editie of niet, ik ga kijken
pi_41457261
Even van de site geplukt, misschien handig voor de OP.

Bas Westerweel & Bob de Jong

Chimène van Oosterhout & Bart Veldkamp

Guido Weijers & Maxim Hartman

Hanna Verboom & Terence Schreurs

Joep Sertons & Marian Mudder

Regina Romeijn & Pieter Storms
  zondag 3 september 2006 @ 18:57:07 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41457626
best leuke kandidaten
alleen met dat laatste koppel heb ik niks... die Regina ken ik geloof ik niet eens
  zondag 3 september 2006 @ 19:05:58 #74
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41457879
Regina Romeijn
Bob de Jong

Wie zijn dit?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 3 september 2006 @ 19:08:30 #75
88233 Steve
Still the best.
pi_41457971
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Regina Romeijn
Bob de Jong

Wie zijn dit?
Bob is schaatser. Marian speelde in Baantjer.
Die andere twee ken ik ook niet.
pi_41457984
Joep Sertons ken ik van Onderweg naar Morgen, Marian Mulder was die rooie uit Baantje. Bob de Jong schaatst en Regina Romeijn zegt me weinig.
pi_41457991
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joep Sertons (=acteur) & Marian Mudder (=actrice en andere TV-dingen)
Regina Romeijn (vd TV)
Bob de Jong (schaatser)

Wie zijn dit?
pi_41458047
Terence

pi_41458066
Regina Romeijn komt van de EO, komend seizoen bij NET5.

Niet gek dat niemand die dan niet kent
  zondag 3 september 2006 @ 19:12:47 #80
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41458092
Ik vind het helemaal niet erg dat sommige namen mij volledig onbekend zijn, dan heb ik misschien niet zo'n BN'er idee.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 3 september 2006 @ 19:13:09 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41458108
het is best knap om Joep Sertons níet te kennen, hij heeft toch een aardige cv!
speelde o.m. grote rollen in Spijkerhoek en Westenwind
  zondag 3 september 2006 @ 19:15:51 #82
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_41458191
Regina Romeijn is blijkbaar een of ander opkomend niemendalletje van een figuur. Ze heeft bij de EO haar grote doorbraak gehad, met een serie waar niemand naar keek, daarna mocht ze weekendtripper presenteren, een programma dat ook een totaal van drie kijkers trok.

Joep Sertons is iemand die vooral soaps heeft gedaan zo te zien, en series die mensen alleen nog maar vaag van naam kennen. Een man die ver over de houdbaarheidsdatum is. Echt iemand die sinds het begin der tijden televisie maakt, maar wiens naam me geen zak zegt.

Marian Mudder voornamelijk bekend van Baantjer waar ze een tweederangs rol 8 jaar lang heeft mogen spelen. Met andere woorden, wwer een figuur dat je alleen kent als je van een bepaald slag series houd.

Wow Bob de Jong is een schaatser... en ziet er tien jaar ouder uit dan dat hij in werkelijkheid is.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_41458262
Oh, en Bob de Jong slist. Niets mis mee, maar wel heel vervelend om langdurig naar te luisteren
pi_41458471
Maxim Hartman
pi_41458657
"Ik heb op de wereldkaart gekeken waar India lag"

Bob toch
  zondag 3 september 2006 @ 19:40:08 #86
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41458663
Bart Veldkamp!!

Nu ga ik zeker kijken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41458788
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:40 schreef Sanne het volgende:
Bart Veldkamp!!

Nu ga ik zeker kijken.
lol

hij schaatst danwel niet meer, maar dan kan je hem hier tenminste nog zien.
pi_41458877
Tnxx voor de foto's
Een aantal ken ik inderdaad niet, maar dat maakt het er alleen maar leuker op denk ik omdat je niet bevooroordeeld bent.
Wat Pieter Storms daar doet, is me echt een raadsel
  zondag 3 september 2006 @ 19:49:03 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41458896
Behalve Bart Veldkamp, Bob de Jong en mijn golfvriendje Pieter Storms, zeggen de namen mij helemaal niets.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 3 september 2006 @ 19:58:08 #90
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41459182
oh joh, er is al 'n PE-previewachtig program bezig
  zondag 3 september 2006 @ 19:59:45 #91
88233 Steve
Still the best.
pi_41459225
Rembo&Rembo. .
  zondag 3 september 2006 @ 20:01:04 #92
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41459251
Eén keer in het buitenland op vakantie geweest: In Zeeland!
  zondag 3 september 2006 @ 20:01:07 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41459253
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Rembo&Rembo. .
hulde inderdaad
pi_41459559
Lekkere droge humor altijd die Maxime
  zondag 3 september 2006 @ 20:18:46 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41459847
Deze heb ik echt nog nooit eerder gezien...
  zondag 3 september 2006 @ 20:26:24 #96
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41460079
grappig dat ze bijna allemaal zeggen dat ze niet zozeer hoeven te winnen enzo, en dan in die fragmentjes allemaal bloedfanatiek blijken
pi_41460141
Bart Veldkamp: "Hij zakt in kaste!" Geweldig
  zondag 3 september 2006 @ 20:29:03 #98
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41460165
Bart: "Breng ons maar naar het vliegveld, ik ben klaar!"
pi_41460249
Bart Veldkamp dat wordt genieten. Lekker driftig mannetje
pi_41460321
Dit gaat een leuke serie worden!
pi_41460466
We nemen het op, want eerst zomergasten
  zondag 3 september 2006 @ 20:48:48 #102
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_41462831
Het begint nu echt
  zondag 3 september 2006 @ 21:36:32 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41462852
Bijna
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:37:27 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41462889
eens een leuke selectie bekende Nederlanders en niet de geeikte groep
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 september 2006 @ 21:38:36 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41462939
lachuh dat ze nog niks weten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:39:16 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41462980
Hanna
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41463044
de eerste semi-diepzinnige dozenactie is alweer een feit.

"kijk ik heb een stip op m'n voorhoofd in India, ik ben helemaal in touch met m'n karma ik ben helemaal in mijn brahman element! Look at me I'm deep and meaningful, and a pathetic attention whore!"
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 3 september 2006 @ 21:41:00 #109
88233 Steve
Still the best.
pi_41463055
Storms mag er van mijn part nu al uit. .
  zondag 3 september 2006 @ 21:41:34 #110
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463084
Als Bart maar blijft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:42:00 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463106
"Ja ik ben aan het rekenen ja"
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41463111
Verwacht nog wel leuke dingen met Bart
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:42:37 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463137
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Storms mag er van mijn part nu al uit. .
nee dat wordt leuk met liften
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41463145
Hand in hand met Pieter Storms.
  zondag 3 september 2006 @ 21:42:56 #115
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41463155
"ik ken jou van tv, van rondjes rijden"
pi_41463193
Westerweel haalt een bruine neus... alhoewel volgens mij zit hij nu al tot aan zijn nek in z'n partner's hol. Een hele prestatie, zelf voor PE-begrippen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 3 september 2006 @ 21:43:47 #117
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41463202
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:42 schreef rubbereend het volgende:
nee dat wordt leuk met liften
ik zie hem wel 'n beetje als de Reinier
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:43:48 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463203
Bob kijkt ook tegen Bas op waarschijnlijk; omdat hij met Babette van Veen is getrouwd en daar had Bob vast posters van
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 september 2006 @ 21:44:28 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463232
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik zie hem wel 'n beetje als de Reinier
daar zat ik net aan te denken!
Bart wordt het enfant terible van deze Peking Express!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:44:39 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463239
mooi avatar heb je trouwens Babette21, Eva
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41463305
Volgens mij kunnen we heel erg gaan lachen om Bart Veldkamp!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:46:59 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463342
leuke koppels
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41463350
Bart is heerlijk fanatiek.
  zondag 3 september 2006 @ 21:47:49 #124
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463374
Owww heerlijk die tune weer!
pi_41463385
Toch wel leuker dan verwacht
  zondag 3 september 2006 @ 21:48:34 #126
88233 Steve
Still the best.
pi_41463407
Roosje, waar ben je??? .

Koppels lijken me best leuk. .
  zondag 3 september 2006 @ 21:49:16 #127
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463439
Bart: "Geef mij je rugzak maar."
pi_41463465
Bart is natuurlijk niet de slimste
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:50:12 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463472
Bart kan hard schaatsen maar hij is natuurlijk niet de slimste
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 september 2006 @ 21:51:14 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41463504
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Roosje, waar ben je??? .
mja weinig Belgische deelnemers dit jaar he...
behalve Bart dan, da's een beetje een nep-Belg, vanwege z'n schaatsen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:51:16 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463506
Pieter ziet die rij......................... hij krijgt vast meteen breekijzer neigingen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 september 2006 @ 21:53:20 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41463581
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Roosje, waar ben je??? .

Koppels lijken me best leuk. .
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 3 september 2006 @ 21:53:58 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463592
Die meiden in die bus!
  zondag 3 september 2006 @ 21:55:21 #134
15080 static
pi_41463637
Ondanks de VIPs vind ik het er veelbelovend uitzien.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41463638
Leuk tot nu toe
pi_41463668
de zondagavond met Peking.
  zondag 3 september 2006 @ 21:57:25 #137
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_41463709
het valt me nog niks tegen
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_41463809
Ik denk dat het mee gaat vallen met de vips. Hopelijk klopt die gedachte!
pi_41463935
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Pieter ziet die rij......................... hij krijgt vast meteen breekijzer neigingen
Hij lost het in ieder geval prachtig op
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 3 september 2006 @ 22:04:39 #140
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41463937
Ik zie ze zo niet als vips. Niemand in India die ze kent. Ze zijn gewoon op zichzelf aangewezen.
  zondag 3 september 2006 @ 22:05:30 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41463975
Bob moet kotsen!!
  zondag 3 september 2006 @ 22:08:16 #142
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41464074
zorgzame Bart
  zondag 3 september 2006 @ 22:11:08 #143
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41464177
een pruikje en twee sinaasappeltjes
pi_41464213
Leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk!!!!
Je zit er gelijk weer midden in!
Geweldig programma!
  zondag 3 september 2006 @ 22:12:49 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41464242
Die meiden als eerste!
pi_41464472
Pieter doet het wel helemaal op zijn eigen manier.
Gewoon door blijven vragen
pi_41464596
Fuck vergete

Wordt dit nog herhaald?
pi_41465001
Die twee meiden zullen wel ver komen, zoals de vrouwen altijd zwaar in het voordeel zijn. Voor de rest maakt het mij niet uit. IIg geen Inge en Lien koppel, gelukkig.
pi_41465357
Bartje
pi_41465604
kutwijven
  zondag 3 september 2006 @ 22:43:00 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41465607
Kutwijven!
  zondag 3 september 2006 @ 22:43:22 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41465622
ah de eerste irritaties
  zondag 3 september 2006 @ 22:49:13 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41465849
heb het laatste stukje even gemist, maar ach, toch geen afvallers vandaag toch?!
pi_41465890
Geweldig. Valt me niet tegen tot nu toe.
  zondag 3 september 2006 @ 22:50:20 #155
15080 static
pi_41465896
Die Hanna steekt gewoon een sigaret op in de laadruimte van een explosievenvrachtauto.
  zondag 3 september 2006 @ 22:51:20 #156
17114 Pistol_Pete
pi_41465944
Hanna
  zondag 3 september 2006 @ 22:51:48 #157
17114 Pistol_Pete
pi_41465971
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
heb het laatste stukje even gemist, maar ach, toch geen afvallers vandaag toch?!
nope
pi_41465994
Erg leuk! Je ziet meteen wie er het meest fanatiek zijn en wie helemaal niet. Die Marjan met die andere knakker maakt het echt weinig uit. Chimene en Bart zijn daarintegen echt enorm fanatiek.
pi_41466133
Chimene kwam niet zo fanatiek over in d'r introfilmpje.
  zondag 3 september 2006 @ 22:59:52 #160
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41466328
Terence .
Hoogachtend,
Erik.
pi_41466344
. Hanna en Terence. .
pi_41466427
Ik vond het een leuke aflevering. Bart en Chimene blijven er hopelijk nog lang in, volgens mij wordt dat nog lachen. Die 2 meiden kan ik ook wel waarderen... Joep en Marjan zitten volgens mij in het verkeerde programma, wat mij betreft mogen zij afvallen - of ze moeten vanaf volgende week echt levendiger zijn.
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 3 september 2006 @ 23:02:24 #163
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_41467549
Leuke aflevering

Je ziet echt dat Hanna en Terence ontzettend fanatiek zijn. Vreemd ook dat ze voor die twee cabaratiers kozen, ze hadden beter sporters kunnen kiezen voor zo'n lichamelijk klusje.
  zondag 3 september 2006 @ 23:41:50 #165
15080 static
pi_41468212
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
. Hanna en Terence. .
Precies.
pi_41468766
Heel erg leuk weer.
Ik denk dat er nog genoeg (hoop ik) leuke momenten komen met guido en maxim
Terence is bloedfanatiek
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_41468828
Hanna!

Enne, Storms: "de mens is niet gemaakt om te lopen"
pi_41469251
Ik vond het leuk!
Jammer dat Guido weinig in beeld is geweest.

Pieter Storms was goed, die man een uur lang voor hem laten zoeken naar een slaapplek!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 4 september 2006 @ 00:18:59 #169
15080 static
pi_41469429
Ja, 'we maken van ons probleem zijn probleem'.
pi_41469659
tvp
PWBF
  maandag 4 september 2006 @ 03:43:23 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41472705
Pjoter
mijn golfvrendje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41474533
Wordt dit nou nog herhaald
pi_41474990
een cameraploeg, gesloten deuren en niet-direct meewerkende mensen... Pieter denkt volgens mij dat ie in "Breekijzer India" zit.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_41476832
Het dieptepunt was voor mij “Pieters Storms in onderbroek”.

Pieter, waarom???
pi_41477060
quote:
Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef Mr_Romano het volgende:
een cameraploeg, gesloten deuren en niet-direct meewerkende mensen... Pieter denkt volgens mij dat ie in "Breekijzer India" zit.
Ja, gewoon die rij bij die tempel overslaan.
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef Molline het volgende:

Pieter, waarom???
Ik deed snel mijn ogen dicht!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_41479289
quote:

Pieter, waarom???
Ja, idd
pi_41479849
Hanna!!
pi_41479970
Bart

En Pieter in slip was idd het dieptepunt.
pi_41480273
561.000 kijkers.

Wie iemand nog hoeveel dat er vorig jaar waren?
pi_41484149
Ik was bang dat het helemaal niks zou worden, maar ik vond het geweldig, zat binnen vijf minuten weer helemaal in het Peking-sfeertje!

Ik ben altijd al weg geweest van Joep , maar hij was niet vooruit te branden... Hoop dat dat nog verandert...

Bas en Bob vond ik ook erg leuk. Bas: "Ja, Bob kotst elke dag"
live life
pi_41491423
Wordt het nog herhaald of komt het ergens online?
sig verwijderd door FA
  maandag 4 september 2006 @ 20:29:53 #182
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41492072
Ik keek er echt weer naar uit, en het is me echt helemaal niet tegen gevallen! Kan nu al niet wachten tot volgende week zondag.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41492339
Bartje viel mij niet tegen met zijn fanatieke instelling.
Om een of andere reden vond ik die Storms ook wel knap. Gewoon iemand anders voor je het werk laten doen en lekker laten bellen voor een slaapplaats.
pi_41494205
Pieter Storms . Briljante gast, jammer dat ie zo'n kleurloos teamgenoot heeft.
pi_41497748
Go Rembo
Storms doet me denken aan die pad van 2/3 jaar geleden.
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:01:53 #186
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_41507047
quote:

Pieter, waarom???
had je m liever zonder gezien?
pi_41508814
Wat denk jezelf .....

*ril* het idee alleen al doet me
pi_41510177
Let op: op woensdag 6 september om 23.35 uur wordt 'Peking Express Vip: De eerste etappe' herhaald.

mooi zo
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:55:54 #189
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41516080
Pieter Storms _o_

Ik zie hem nog wel voor een auto springen en eisen dat de bestuurder de auto afstaat
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:26:24 #190
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_41516973
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
Wat denk jezelf .....

*ril* het idee alleen al doet me
wie weet wat hij die nacht in die kamer met zo'n jonge vrouw naast zich allemaal heeft gedaan.
pi_41613827
Voor 't eerst dat ik geen last heb van BN'ners! Ik kende ze overigens totaal niet, maar in die introductie-aflevering kwamen ze goed voor de dag. Ik was bang dat het van die egotrippers zouden zijn, maar het blijken normale mensen die wat dat betreft toch leuker zijn dan gewone Peking-expressers. Hulde!!
pi_41614433
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

wie weet wat hij die nacht in die kamer met zo'n jonge vrouw naast zich allemaal heeft gedaan.
Je fantasie slaat op hol, dolle_hond
pi_41626661
Hoe die Pieter Storms die gast voor hem een slaapplaats liet zoeken was inderdaad wel mooi
pi_41641972
Ik vond de aflevering wel leuk, ondaks de BN'ers. Ik blijf vooralsnog kijken!
pi_41687188
Over half uurtje weer
  zondag 10 september 2006 @ 21:31:28 #196
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688347
Ik zit klaar
pi_41688484
Precies op tijd klaar met de video van vorige week .
sig verwijderd door FA
  zondag 10 september 2006 @ 21:35:07 #198
15080 static
pi_41688491
Same here. Leuke zondag-avond programmering.
pi_41688501
Die twee acteurs mogen er wel uit, die waren gaar vorige week.

Bart
  zondag 10 september 2006 @ 21:37:33 #200
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688581
Pieter: Fuck the Duck
pi_41688613
Oh heerlijk, even buishangen.

Peking!
  zondag 10 september 2006 @ 21:38:27 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688623
Waarom ligt die Bas nou op zijn rug? Dat is niet zo snugger.
pi_41688662
Twee dagen niet drinken en als je het dan weer doet krijg je meteen last van je hoofd
sig verwijderd door FA
  zondag 10 september 2006 @ 21:40:19 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688712
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Twee dagen niet drinken en als je het dan weer doet krijg je meteen last van je hoofd
Zij wel.
  zondag 10 september 2006 @ 21:41:22 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688752
Bart: Ik stop d'rmee Chimene, voor mij is het spel afgelopen.

Kort lontje.
  zondag 10 september 2006 @ 21:42:38 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688809
Met Joep Sertons moet je ook de oorlog niet hoeven winnen.
pi_41688812
Anders ga je er gewoon ff bij zitten
  zondag 10 september 2006 @ 21:45:55 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41688947
Het peloton van Pieter.
pi_41688977
Daar gaat je teamwork
  zondag 10 september 2006 @ 21:48:18 #210
15080 static
pi_41689032
Chimene is een mooie vrouw.

Maar waar moet ik die Terence van kennen?
  zondag 10 september 2006 @ 21:50:43 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41689115
Schiet eens op met die reclame.
pi_41689142
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:48 schreef static het volgende:
Chimene is een mooie vrouw.

Maar waar moet ik die Terence van kennen?
Die heeft geacteerd in "de band" en heeft ooit een aflevering gemaakt voor Yorin Travel (of hoe het ook heet tegenwoordig!).
pi_41689297
Terence deed ook ooit wat bij 6Pack.
pi_41689600
die Indier
pi_41689737
Oei, Pieter belazeren, dat wordt oorlog .
sig verwijderd door FA
pi_41689853
Ow ow ow, wat hebben Bas en Bob die Pieter lopen piepelen. Dat wordt inderdaad oorlog! Pieter gaat nu over op Breekijzer mode en zal Bas en Bob kapot gaan maken! Tenminste, dat zal z'n plan zijn... of het gaat lukken is een tweede.
PWBF
pi_41689976
Hij is verliefd op Regina , niet zo gek natuurlijk .
sig verwijderd door FA
pi_41689984
Verliefd op Regina.
pi_41690026
Rembo & Regina!
PWBF
pi_41690309
Wat een leuke aflevering.
pi_41690375
Geweldig, dat hij verliefd is.. Ik lag dubbel op de manier hoe hij het zei..
  zondag 10 september 2006 @ 22:23:12 #222
3142 m@x
pi_41690416
Yo, Regina. Zullen we even op de ossenkar?
pi_41690485
Die beesten die op hol zijn geslagen
pi_41690518
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef m@x het volgende:
Yo, Regina. Zullen we even op de ossenkar?
[afbeelding]
pi_41690597
"Hij maakte een knoop in het touwtje en het was geregeld..."

Had ie dat zelf niet kunnen verzinnen en daarna uitvoeren in plaats van een beetje hulpeloos te gaan zitten wachten?
PWBF
  zondag 10 september 2006 @ 22:30:30 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41690690
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef Nielsch het volgende:
"Hij maakte een knoop in het touwtje en het was geregeld..."

Had ie dat zelf niet kunnen verzinnen en daarna uitvoeren in plaats van een beetje hulpeloos te gaan zitten wachten?
Kennelijk niet.
  zondag 10 september 2006 @ 22:31:20 #227
88233 Steve
Still the best.
pi_41690723
Volgens mij gaan die twee van die foto's nog problemen krijgen met Storms. .
Verliefd op Regina. .

De ossenkar het publiek in. .
pi_41690768
Chimene overreden door de ossenkar
pi_41690797
"Ik vind: je moet gewoon met je poten van Regina afblijven"

Briljant hoe hij het uitspeelt, dat verliefdheidsverhaal!
PWBF
pi_41690817
Die Joep en Marian mogen er echt uit.
pi_41690918
Bob de Jong, je bent een aardige gast en daarnaast Olympisch kampioen, maar laat je alsjeblieft eens nakijken door een logopedist...
pi_41690949
Die Joep en nogwat meoten er echt uit

echt saaie/slechte deelnemers
pi_41691079
Mooi zo
pi_41691081
Marian en Joep.

We zullen jullie niet missen.
  zondag 10 september 2006 @ 22:40:34 #235
17114 Pistol_Pete
pi_41691082
pi_41691105
Gelukkig! Alle andere deelnemers vind ik wel leuk en zie ik graag terug.
pi_41691233
Hebben Bart en Chimene een rechtstreekse bus geregeld voor Mariane en Joep winnen ze nog niet
  zondag 10 september 2006 @ 22:45:32 #238
15080 static
pi_41691282
Ik moet bekennen dat ik het VIP element helemaal niet zo storend vind.
  zondag 10 september 2006 @ 22:46:28 #239
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_41691336
wat is Bart Veldkamp een irritant ventje zeg

net ook weer tegen Terence & Hannah , dat afzeiken de hele tijd...
en ook tegen Chimene in die lift...
pi_41692601
Ik vind Bart en Chimene eigenlijk wel supergrappig samen, allebei superfanatiek
Verder vind ik het duo Regina en Pieter ook briljant
pi_41692754
Ik vond het juist schatten, Joep en Marian, allebei. Maar aar geen winnaars, helaas.
  zondag 10 september 2006 @ 23:19:17 #242
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_41692827
hannah
The more debt, the better
  zondag 10 september 2006 @ 23:40:50 #243
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41693625
Ik vind die "komiek" maar irritant... Hij gaat een beetje acteren en gemaakt grappig doen..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41693699
Ach ja, terecht dat ze er uit liggen. Bij die twee kreeg ik het idee dat ze niks durfden te vragen, maar zo ongeveer aan het wachten waren tot iemand ze uit zichzelf iets zou aanbieden.
pi_41693977
Ging wel lang duren idd. Maar ze gingen minder voor de race denk ik, meer voor de India ervaring. da's ook mooi, ik kan me herinneren in een vorige editie dat niemand! op uitzondering van Rink en Jolien(?) de Tasj Mahal deden. Dat bij de rest de race voorging. Is het wel een race, maar da's toch zonde.
  maandag 11 september 2006 @ 00:34:00 #246
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_41695087
Ik vond dit wel een leuke aflevering. Die BN'ers gedragen zich eigenlijk als heel gewone mensen, moet ik tot mijn verrassing constateren, al zijn ze allemaal wel bovengemiddeld goed gebekt. Opvallend weinig interessantdoenerij en "kijk mij eens bijzonder zijn"-gezeur.
It's not a lie, if you believe
pi_41695146
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:34 schreef 18konijn het volgende:
Ik vond dit wel een leuke aflevering. Die BN'ers gedragen zich eigenlijk als heel gewone mensen, moet ik tot mijn verrassing constateren, al zijn ze allemaal wel bovengemiddeld goed gebekt. Opvallend weinig interessantdoenerij en [b]"kijk mij eens bijzonder zijn"-gezeur. [/b]
Helemaal mee eens.
pi_41695277
Ik vind het erg gaaf

Pieter Storms is briljant!
pi_41695537
wat ik wel jammer vindt is dat er over de ruggen van arme mensen ( de locals) een programma wordt gemaakt waar NET5 veel geld aan verdient.

maar verder wel lache hoor dat PE met die bekende Nederlanders
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  maandag 11 september 2006 @ 01:10:00 #250
15080 static
pi_41695763
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:58 schreef laffer het volgende:
wat ik wel jammer vindt is dat er over de ruggen van arme mensen ( de locals) een programma wordt gemaakt waar NET5 veel geld aan verdient.
Ze weten niet beter. Heb ik ook in Nigeria meegemaakt.
  maandag 11 september 2006 @ 01:23:33 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41696010
Video bekeken. Me helemaal rot gelachen om die ossernkarrace en het fanatisme van Bart Veldkamp.

En natuurlijk weer ook om Pieter.
Die is eigenlijk net zo fanatiek en berekend bezig als die sporters.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41696518
Ja, Bob de Jong werd even flink afgetroefd zeg... Overigens is het goede koppel eruit. Die waren echt niet gretig genoeg...
pi_41698220
Oh, wat is die Chimene een irritant mens zeg, brr.
  maandag 11 september 2006 @ 18:21:52 #254
88233 Steve
Still the best.
pi_41713421
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:58 schreef laffer het volgende:
Volgens mij vinden een hoop mensen het alleen maar leuk, een paar van die buitenlanders... . Alleen dat opdringerige bij het liften is misschien wat jammer soms.
pi_41715147
Hanna zometeen in De Wereld draait door.
sig verwijderd door FA
  maandag 11 september 2006 @ 19:43:19 #256
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41716046
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hanna zometeen in De Wereld draait door.
samen met Pieter....

heerlijke aflevering gisteren, het blijft mooie opmerkingen regenen
pi_41718282
Vanavond om 23.10 uur de herhaling. Na Sense and Sensibility!
  maandag 11 september 2006 @ 23:44:24 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41724710
Ik val er net in en vind het best leuk!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:06:12 #259
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_41737108
Gek. Gisteren voor het eerst gezien (geen idee hoe lang het al bezig is door vakantie) en op de één of andere manier grijpt het me een stuk minder dan de reguliere afleveringen, waar ik een gróót fan van ben. Misschien komt het dat ik er nog niet "in" zit, maar het lijkt ook een stuk minder spannend en minder lol uit te stralen... Weet niet waar het aan ligt.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_41738895
heb ik precies hetzelfde, ik denk ook niet dat ik het blijf volgen, terwijl ik voor de vorige ´reguliere´ afleveringen bij wijze van spreken nog thuis bleef zitten! Misschien doordat het VIP-pies zijn? of het land is minder leuk (heb niet zoveel met India)?
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:29:29 #261
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_41855923
Zwaar irritant programma, zowel de VIP als de gewone versie, typisch iets voor westerse nOObs die geen reet van die landen en mensen snappen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_41855980
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zwaar irritant programma, zowel de VIP als de gewone versie, typisch iets voor westerse nOObs die geen reet van die landen en mensen snappen.
Jij snapt het natuurlijk wel allemaal?
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:43:39 #263
124676 RobertoCarlos
pi_41856051
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij snapt het natuurlijk wel allemaal?
te goed, helaas. Het draait niet om de landen, de cultuur of de mensen, die worden gebruikt als decor voor een nietszeggend spelletje.

Kijk maar eens wat Pieter Storms flikte in India en hoe grappig en onschuldig de westerse mensen dat vinden. Ach moet kunnen even wat arme mensjes schofferen
pi_41856554
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 09:43 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

te goed, helaas. Het draait niet om de landen, de cultuur of de mensen, die worden gebruikt als decor voor een nietszeggend spelletje.

Kijk maar eens wat Pieter Storms flikte in India en hoe grappig en onschuldig de westerse mensen dat vinden. Ach moet kunnen even wat arme mensjes schofferen
Pieter Storms gedraagd zich exact hetzelfde daar als in nederland , namelijk irritant en afdwingend. Dat hij in nl en India hetzelfde resultaat mee bereikt heeft niks met arme mensen schofferen in India te maken, dat doet ie namelijk in nederland ook.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:35:52 #265
124676 RobertoCarlos
pi_41856672
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:28 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Pieter Storms gedraagd zich exact hetzelfde daar als in nederland , namelijk irritant en afdwingend. Dat hij in nl en India hetzelfde resultaat mee bereikt heeft niks met arme mensen schofferen in India te maken, dat doet ie namelijk in nederland ook.
In NL had het mss nog wel een functie en kan ik me er iets bij voorstellen. Maar dan nog: er is een heel groot verschil tussen een rijke westerling en mensen die aan het overleven zijn, te schofferen.

Daarnaast: andere Vippers doen dit soort dingen ook, en ja ook niet-vippers schofferen de hele tijd mensen die wel heel wat anders aan hun hoofd hebben dan mee te doen met een spelletje.
Het trieste is dat men hier niet eens ziet hoe onbeschofd de mensen uit die landen door de westerse deelnemers behandeld worden.
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:24:40 #266
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41857580
@ RobertoCarlos: jij hebt duidelijk nog nooit gekeken... Die mensen vinden het juist allemaal geweldig om mee te maken, van die westerlingen in huis enzo. Dat zij soms hun weinige eten delen is voor hun heel gewoon en totaal vrijwillig. De westerlingen hebben het hier juist vaak moeilijk mee, maar slaan zo'n aanbod uit beleefdheid niet af. Als zo'n (in dit geval) Indiër iets niet wil, dan doen ze het heus niet hoor...

De deelnemers hebben nog nooit iets afgedwongen wat zo'n inwoner kan schaden (goh, voordringen in een rij, alsof het uitmaakt of er 400 of 402 mensen voor je staan), ze hebben nog nooit iets gestolen of iemand persoonlijk leed aangedaan, en al met al verdiend zo'n land meer aan een programma als dit dan dat het kwijtraakt (denk aan alle kosten die de productie daar maakt).

Dat je niet kijkt moet jij weten, maar je kritiek is zo ongegrond als wat...
pi_41857888
Ik vind het eigenlijk best leuk .
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:24:28 #268
124676 RobertoCarlos
pi_41864250
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
@ RobertoCarlos: jij hebt duidelijk nog nooit gekeken... Die mensen vinden het juist allemaal geweldig om mee te maken, van die westerlingen in huis enzo. Dat zij soms hun weinige eten delen is voor hun heel gewoon en totaal vrijwillig. De westerlingen hebben het hier juist vaak moeilijk mee, maar slaan zo'n aanbod uit beleefdheid niet af. Als zo'n (in dit geval) Indiër iets niet wil, dan doen ze het heus niet hoor...

De deelnemers hebben nog nooit iets afgedwongen wat zo'n inwoner kan schaden (goh, voordringen in een rij, alsof het uitmaakt of er 400 of 402 mensen voor je staan), ze hebben nog nooit iets gestolen of iemand persoonlijk leed aangedaan, en al met al verdiend zo'n land meer aan een programma als dit dan dat het kwijtraakt (denk aan alle kosten die de productie daar maakt).

Dat je niet kijkt moet jij weten, maar je kritiek is zo ongegrond als wat...
Het is wel grappig: jouw reactie illustreert nou juist mijn punt

Die is nl dat de acties van (sommige, natuurlijk nooit allemaal) deelnemers van de Peking Express en de hele opzet van de race voor ons onschuldig lijken, maar daaro zo totaal niet zo overkomen.
Je kijkt vanuit jouw westerse blik naar de mensen, het land en de cultuur daar.
pi_41868865
Wat maakt jou dan zo'n Indië expert RC?
  zondag 17 september 2006 @ 10:00:06 #270
124676 RobertoCarlos
pi_41881423
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
Wat maakt jou dan zo'n Indië expert RC?
Die reactie had ik verwacht.

Ik heb het niet specifiek over India (ik neem aan dat je dat bedoelt ), maar over de opzet van het programma in het algemeen. Ik heb denk ik genoeg gezien in, en weet ook genoeg van, verschillende landen om in te kunnen schatten hoe zo'n 'race' overkomt en wat de effecten op mensen daar zijn.

Op zich kom je trouwens ook al heel ver met echte interesse en met veel inlevingsgevoel hoe het is om elke dag te moeten piekeren hoe je in godsnaam nu weer je eten regelt voor je familie.

Maar van de andere kant gezien, de hele race is opgezet vanuit een rijke, westerse gedachte, waarbij niet nagedacht is over wat je wel en niet kunt maken in die landen. Dat kan eigenlijk ook niet, want dan hou je weinig race over.

Terwijl we hier in het westen romantisch doen over wat we dan ' avontuurlijk reizen' noemen, is er juist geen interesse in de mensen en het land.
Ik snap wel dat zo'n kritische opmerking als gezeur overkomt, maar dat is het zeer cker niet.
pi_41902068
Gaan we weer
pi_41902080
  zondag 17 september 2006 @ 21:39:52 #273
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41902258
straks mixen
pi_41902276
hahaha ik wil pieter wel als blok aan het been te werk zien gaan
pi_41902280
Oh, wordt lachen.

Blok aan 't been.
pi_41902333
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef hardsilence het volgende:
Oh, wordt lachen.

Blok aan 't been.
Pieter kan wel eens leuk worden.
Maar of hij Reinier kan overtreffen is nog maar te zien
  zondag 17 september 2006 @ 21:44:45 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41902456
die Hanna zit te paffen in die auto..... ziet er niet uit
pi_41902559
Hahahahaha de Macdonalds
pi_41902612
die swastika
  zondag 17 september 2006 @ 21:51:02 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41902718
Pieter en Regina hebben het wel weer voor elkaar met die lift in de auto van de Premier van dat gebied.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!fossiel zondag 17 september 2006 @ 21:53:13 #281
8443 cptmarco
it's captain...
pi_41902810
Hannah
pi_41902847
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef cptmarco het volgende:

[..]

is een teken van voorspoed en geluk...
Weet ik. Blijft raar.
  zondag 17 september 2006 @ 22:00:27 #284
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41903074
ik vind Chimene vrij vervelend
  zondag 17 september 2006 @ 22:05:04 #285
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41903219
Regina: "Pieter is eigenlijk ook al een klein blokje aan mijn been"
pi_41903227
Ik heb even een wat normalere OP gemaakt, dus mag ik de volgende openen?
pi_41903303
"Ik heb al diarree, en dan nog Pieter Storms erbij"
  zondag 17 september 2006 @ 22:07:36 #288
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41903304
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Piles het volgende:
sure

die Maxim met z'n Reginaliefde
pi_41903348
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Piles het volgende:
Tuurlijk, ik help je even op weg naar de 300!
  zondag 17 september 2006 @ 22:09:10 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41903372
Pieter en Maxime worden een leuk koppel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41903391
Lekker makkelijk: we zijn Olympisch kampioen
  zondag 17 september 2006 @ 22:10:02 #292
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41903403
"we are olympic champians" en hoppa
  zondag 17 september 2006 @ 22:10:15 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41903410
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef spruud het volgende:
Lekker makkelijk: we zijn Olympisch kampioen
Gelijk hebben ze!
  zondag 17 september 2006 @ 22:18:59 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41903659
Ik lig steeds in een deuk om die Maxim.

En inderdaad, Pieter is in het echt helemaal geen vervelende vent.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41903674
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik help je even op weg naar de 300!
Nog 6
pi_41903728
Prachtig programma
  zondag 17 september 2006 @ 22:20:58 #297
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_41903741
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
Ik lig steeds in een deuk om die Maxim.
Regina vindt hem minder grappig
pi_41903742
Maxim
  zondag 17 september 2006 @ 22:21:11 #299
15080 static
pi_41903751
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:19 schreef Piles het volgende:

[..]

Nog 6
Maak maar vast aan hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')