nee dat wordt leuk met liftenquote:Op zondag 3 september 2006 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Storms mag er van mijn part nu al uit..
daar zat ik net aan te denken!quote:Op zondag 3 september 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie hem wel 'n beetje als de Reinier
mja weinig Belgische deelnemers dit jaar he...quote:
quote:Op zondag 3 september 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Roosje, waar ben je???.
Koppels lijken me best leuk..
Hij lost het in ieder geval prachtig opquote:Op zondag 3 september 2006 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Pieter ziet die rij......................... hij krijgt vast meteen breekijzer neigingen
nopequote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
heb het laatste stukje even gemist, maar ach, toch geen afvallers vandaag toch?!
Precies.quote:
Ja, gewoon die rij bij die tempel overslaan.quote:Op maandag 4 september 2006 09:50 schreef Mr_Romano het volgende:
een cameraploeg, gesloten deuren en niet-direct meewerkende mensen... Pieter denkt volgens mij dat ie in "Breekijzer India" zit.
Ik deed snel mijn ogen dicht!quote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef Molline het volgende:
Het dieptepunt was voor mij “Pieters Storms in onderbroek”.![]()
![]()
![]()
Pieter, waarom???![]()
Ja, iddquote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef Molline het volgende:
![]()
![]()
Pieter, waarom???![]()
had je m liever zonder gezien?quote:Op maandag 4 september 2006 11:18 schreef Molline het volgende:
![]()
![]()
Pieter, waarom???![]()
wie weet wat hij die nacht in die kamer met zo'n jonge vrouw naast zich allemaal heeft gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:30 schreef Molline het volgende:
Wat denk jezelf .....![]()
*ril* het idee alleen al doet me![]()
Je fantasie slaat op hol, dolle_hondquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wie weet wat hij die nacht in die kamer met zo'n jonge vrouw naast zich allemaal heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |