Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Drie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.![]()
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
Dat is toch juist een vooruitgang!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij nog meer generaties dan bij jouquote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef eos het volgende:
[..]
Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.
Op welke titel kan ik nu aanspraak maken?
Ik ben m`n 2e moeder`s verjaardag vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:
[..]
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
Ik vind het een grappige foto en ik ben voor Feyenoord, in navolging van mijn lief (overigens een geboren Rotterdammer).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Stpan het volgende:
Anders zit je even een jochie dat van z'n vader heeft geleerd dat tegenstanders van Feyenoord 'joduh' zijn en als straf krijgt dat hij dan naar 'Ajax' moet in de OP.
Bovendien zijn échte Rotterdammers (en niet van die importboeren en provincialen) niet voor Zuid maar voor Sparta (of Excelsior).
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Nooit gewoond (tja.. ben Amsterdammer) maar wel een half jaar in de hoge toren van de NN gewerkt. En ik moet zeggen; wat een uitzicht!
Ik zal wel eens informeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooiste stukje Rotterdam om te wonen vind ik.
Waar zou je precies willen wonen daar,in 1 van die nieuwbouw appartementen?quote:
Er zijn wel wat andere hoge gebouwen waar je af en toe in kan. Zoals het World Port Centre op de Wilhelminapier (op dag van de Architectuur, of de Wereldhavendagen), het Westin hotel, die woontorens als er weer eens één geopend wordt en natuurlijk de Euromast.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Een krater met hekken er om heen. Het heeft echt wat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 05:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je van niet? Ik vind het eigenlijk wel wat hebben.
Zou dat de reden zijn dat ik al tijden door een bouwput heen moet 's ochtends?quote:
Het zit je diep he? Er zijn er wel meer zoals mij hoor. Maar even mijn studie afmakenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli DJ Ferry Corsten - Euromast
bliksemschigt moet je niet verhuizen
hohoho. Wordt dat het nieuwe CS van Rotterdam?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik al tijden door een bouwput heen moet 's ochtends?
En dat het tunneltje langs CS dicht is![]()
Het nieuwe CS wordt wel mooi trouwens!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar zou je precies willen wonen daar,in 1 van die nieuwbouw appartementen?
Dat wil iedereen. Ik zou op termijn liever op de geplande torens bij Blaak willen wonen, vind ik qua locatie iets beter.quote:
Dat wel ja. Op die schets iig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Stpan het volgende:
Het nieuwe CS wordt wel mooi trouwens!
[afbeelding]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdamquote:
Dan niet in het penthouse héquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdam
(penthouse Montevideo S41.192)
Wonen op ongekend hoog niveau. Uniek in Nederland 453m² woonoppervlakte exclusief
129,5 m² terras en eigen privé zwembad op 130 meter hoogte, 360 graden uitzicht over de regio Rotterdam.
Alle voordelen van de stad binnen handbereik. Het project is een hoogwaardige ontwikkeling van ING Realestate. Het wordt de hoogste woontoren van Nederland gelegen naast hotel New York op de Wilhelminapier te Rotterdam-centrum.
Het penthouse bestaat uit 3 woonlagen welke vrij indeelbaar zijn. In de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en een parkeerbox inbegrepen.
Indeling verdieping: entree, woon-/gebruiksruimte met opstelplaats keuken en toilet, oppervlakte 259m²
1e verdieping; woon-/gebruiksruimte van 115,5m² met opstelplaats badkamer, ruim dakterras van 70m² en vide naar ondergelegen woonetage
2e verdieping: woon-gebruiksruimte van 79,1m², ruim dakterras (40,6m²) met verhoging (18,9m²), casco privé zwembad van 30m² en opstelplaats voor 2e badkamer en keuken.
Bijzonderheden:
-penthouse wordt geheel casco opgeleverd
-in de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en 1 box inbegrepen
-eigen grond
-oplevering voorjaar 2006
-bijdrage VvE EUR 487,50 per maand
-huismeester aanwezig
-brutoplafondhoogte 3.20 mtr
¤ 2.475.000
Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef Jarno het volgende:
Aan het begin van de Hoogstraat zit er ook 1, heeft ook lekkere broodjes en heeft een wat cleanere uitsraling maar toch kom ik elke keer weer bij Kong terecht.. Sfeer is gewoon beter!
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.![]()
Niks verbazingwekkends aan inderdaad. Het interieur was (is?) zo vreselijk gammel dat het een waar avontuur was om ergens te gaan zitten in de angst wat er nu weer mis zou gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open..
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
Op een gegeven moment hadden ze volgens mij ook die zwerver die voor een bord nasi de straat voor de winkel schoonveegde ofzo..
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....
![]()
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'..
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah vrôger, toen waren er nog zwervers op straat in R'dam.
Op een gegeven moment was het ook niet meer dan 'neurovoornagopvang'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?![]()
Op een gegeven moment kon ik hem zijn strot wel afbijten.
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Toen hij begon met zijn gedichten stopte hij niet voor hij klaar was met zijn gedicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?
"ik ben geeeeeen junkiiiiieeeee".
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Die is vervelendquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Toen hij net in Rotterdam was liep hij met een goor plastic zeiltje om zich heen inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?.
Nee, die van die gedichtjes was redelijk normaal. (Nouja). In m'n herinnering leek íe op Ed de Goey.
.
Daar was laatst nog een topic over op Fok!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die donkere kerel die altijd bij de Bijenkorf stond?
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor..
Oh, daar is nu de 'Mag ik u wat vragen?' maffia van Lenen.nl en Koopeenprutshypotheek.com voor in de plaats gekomen. Vooruitgang hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.
Ik heb wel een keer een lastige bedelaar gehad. Liep gewoonlijk bij de kruiskade, en had bijna geen tanden meer. Een keer is dat figuur me dus gevolgd tot het station (Alwaar hij door de pliesie op een niet al te zachtzinnige manier werd eh.. verwijderd).quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor..
Het laatse wat ik van weet is dat het (redelijk) goed met hem ging en dat hij weer terug naar Limburg is gegaan. Hij had trouwens een gebroken oogkas waar hij niet mee naar het ziekenhuis ging waardoor zijn oog blauw bleef.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Leeft die gozer uit maastricht eigenlijk nog?
Hij is een jaar of 25 en is een jaar of 8 geleden naar Rdam gekomen, en hing altijd rond CS.
Hij heeft ongeveer 3 jaar rond gelopen met een dik blauw oog.
Oh dat is wel fijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het laatse wat ik van weet is dat het (redelijk) goed met hem ging en dat hij weer terug naar Limburg is gegaan. Hij had trouwens een gebroken oogkas waardoor zijn oog blauw bleef.
Triest verhaal inderdaad, maar ik heb door de jaren heen iets teveel van dat soort verhalen gehoord die gewoon niet waar waren... Dan geloof je geen van allen meer, tja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn.
Ik maakte altijd een praatje met hem. Echt een triest verhaal was het.
Dat is heel goed te begrijpen uiteraard.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Triest verhaal inderdaad, maar ik heb door de jaren heen iets teveel van dat soort verhalen gehoord die gewoon niet waar waren... Dan geloof je geen van allen meer, tja.
Ik bedoel het stationsgebouw, doos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een krater met hekken er om heen. Het heeft echt wat.
In het pand naast Mid-town,recht tegenover de ingang van de Gamma.quote:
Als ik daar nog 100 euro bij leg zit ik aan de huurprijs van mij huidige flat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdam
(penthouse Montevideo S41.192)
Wonen op ongekend hoog niveau. Uniek in Nederland 453m² woonoppervlakte exclusief
129,5 m² terras en eigen privé zwembad op 130 meter hoogte, 360 graden uitzicht over de regio Rotterdam.
Alle voordelen van de stad binnen handbereik. Het project is een hoogwaardige ontwikkeling van ING Realestate. Het wordt de hoogste woontoren van Nederland gelegen naast hotel New York op de Wilhelminapier te Rotterdam-centrum.
Het penthouse bestaat uit 3 woonlagen welke vrij indeelbaar zijn. In de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en een parkeerbox inbegrepen.
Indeling verdieping: entree, woon-/gebruiksruimte met opstelplaats keuken en toilet, oppervlakte 259m²
1e verdieping; woon-/gebruiksruimte van 115,5m² met opstelplaats badkamer, ruim dakterras van 70m² en vide naar ondergelegen woonetage
2e verdieping: woon-gebruiksruimte van 79,1m², ruim dakterras (40,6m²) met verhoging (18,9m²), casco privé zwembad van 30m² en opstelplaats voor 2e badkamer en keuken.
Bijzonderheden:
-penthouse wordt geheel casco opgeleverd
-in de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en 1 box inbegrepen
-eigen grond
-oplevering voorjaar 2006
-bijdrage VvE EUR 487,50 per maand
-huismeester aanwezig
-brutoplafondhoogte 3.20 mtr
¤ 2.475.000
Daar vlak bij de AH? Die altijd staat te zingen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef junkiexp het volgende:
Die man die altijd bij dat pleintje bij de levi's store staat is ook erg goed,kan ook van alles en lacht altijd erg aardig .
Is een zwarte man.
Vergeet La Cazuela niet!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef Snakey het volgende:
Er zijn op Zuid trouwens ook wel wat leuke restaurants bijgekomen. De Sultan (zit er alweer een paar jaar maar alla) Beetje zoals Bazar op de Witte de Wit, maar stukken gezelliger en niet zo irritant druk en volgestampt. http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4144&rtn=index-topten&nsfwfs=yes
En restaurant Thuis in Art en Woonhotel hotel Rotterdam. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zit er ook alweer even. Maar erg gezellig, goede keuken en goed personeel.
Die laatste ga ik nu effe bezoeken.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar vlak bij de AH? Die altijd staat te zingen?
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, cool. Die kende ik nog niet. Binnenkort eens proberen.
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaan.
AHquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In het pand naast Mid-town,recht tegenover de ingang van de Gamma.
Jij?
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef junkiexp het volgende:
Die man die altijd bij dat pleintje bij de levi's store staat is ook erg goed,kan ook van alles en lacht altijd erg aardig .
Is een zwarte man.
Daan zwerft al jaren door verschillende keukens trouwens. Hij kan het goed opzetten maar daarna moet hij gewoon weggaan. Hij kan het nergens lang volhouden om een of andere reden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaan.
Wat een drukke kutsitequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.![]()
Mwah, Reza, de eigenaar heeft hetzelfde, goeie match dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daan zwerft al jaren door verschillende keukens trouwens. Hij kan het goed opzetten maar daarna moet hij gewoon weggaan. Hij kan het nergens lang volhouden om een of andere reden.
Daar fiets ik elke dag overheen,dat is toch tussen de Laan op Zuid en de Oranjeboomstraat,bij dat winkelcentrum zekerquote:
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Daar fiets ik elke dag overheen,dat is toch tussen de Laan op Zuid en de Oranjeboomstraat,bij dat winkelcentrum zeker![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
Rotterdam is weer een autobestuurder rijker!
Oh, verkapte tvp trouwens.
Mijn ouder wonen in Oud-Beijerland en hebben ook de hele nacht zonder stroom gezeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
wij hebben geen tv, ridderkerk
sommige hadden helemaal geen stroom vanochtend
iemand die er meer van weet
quote:zo 16 juli
14.00 uur en 15.15 uur Primigenio
Vier ‘aapachtigen’ zijn ontsnapt uit een onderzoekscentrum! Geen paniek want ze zijn echt niet gevaarlijk, maar vooral ontzettend grappig! Deze act van het Catalaanse ‘Teatro de Pronto’ is met vele prijzen onderscheiden op internationale festivals: improvisatie en openluchttheater op topniveau!!
14.15 uur Labryenco
Vlammende flamencogitaar, groovy percussie, diepwarme bas, prachtig vioolspel en indringende flamencozang vormen samen het geluid van Labryenco. Het geheel klinkt als flamenco, maar je hoort ook invloeden van andere stijlen waar voorman en gitarist Alain Labrie ooit naar geluisterd heeft: pop, rock, klassiek, latin, jazz en Arabische muziek.
15.45 uur Cochon Bleu
Cochon Bleu staat voor cajunmuziek uit ons eigen hoge Noorden, waarbij ze het enerverende, vrolijke en melancholieke van deze muziek combineren met invloeden van Europese folk. Superdansbare muziek waarbij hoofdrollen zijn weggelegd voor accordeon, gitaar, mandoline en vijfstemmige zang. Humor en plezier staan voorop bij Cochon Bleu! [Foto: Jorien Waanders]
Knutselworkshop voor kinderen:
BlingBling, lekker glitterding! Juf Klieder en Klodder helpen jullie gouden kroontjes te versieren met diamanten en robijnen, als er nog tijd over is komt er nog een “royal” schmink aan te pas.
Thaise massage
En voor de Zuiderlingen:quote:Rotterdam swingt! Met de komst van het wereldberoemde North Sea Jazz Festival naar Ahoy', bruist de stad van de jazz. Voorafgaand aan en tijdens dit festival, geeft North Sea Round Town een overzicht van deze gevarieerde muziekstroming. Er zijn concerten en andere activiteiten op tal van locaties in de stad. Van tentoonstellingen, tot optredens en afterparty's tot in de vroege ochtend. Een goede reden om eerder naar Rotterdam te komen!
Prettig Weekendquote:Dit gratis festival in Zuid biedt naast een podium voor opkomend zangtalent, nog veel meer. Zo zijn er o.a. straattheater en authentieke dansvormen te vinden. En brengt een rap-koor, ter gelegenheid van de opening, het Wilhelmus op urban-wijze ten gehore!
Metrostation Maashaven zo. 16 juli
Dat is toch die restaurant bij Queen of south? Daarzo aan de achterkant?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.![]()
Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
Ik tram er dagelijks langs als ik hier ben. Ik heb een keertje goddelijk lekker Perzisch gegeten in Berlijn, hoop dat het bij PoP ook zo lekker is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.
Ik fiets er ook dagelijks langs en denk telkens dat ik daar wel eens een keer wil gaan etenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
nou ik heb het nagevraagd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragen
enne ik meld me natuurlijk weer
2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef PeRi het volgende:
Iedereen die zegt dat Rotterdam niet mooi is, krijgt een mep..
Dat wordt netwerken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef gothic-blackie het volgende:
hij zegt zelf: zorg dat je iemand kent binnen NN, en laat je aanmelden als bezoeker, dan kan je nog wel van het uitzicht genieten.
Bij mijn moeder in de leer gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
In Rotterdam is het de kunst zo niet-Rotterdams te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
Geen idee. Jij vindt dat ik nauwelijks een Rotterdams accent hebt, dus ik vrees dat je zelf dan helemaal een lange weg te gaan hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Vind't prima.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
Of we gaan tussen alle families in het Zuiderpark zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
De BBQ past wel lijkt me, maar of alle mensen passen is de vraag. Hoewel met een beetje passen en duwen er nog best aardig wat man passen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
*meldt*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor.Moeten er alleen niet al teveel komen.
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:12 schreef nectarientje het volgende:
jaameet!
NSJ was eens maar nooit weer.. Tracy Chapman vond ik erg goed, maar verder is me vooral duidelijk geworden dat jazz niet mijn ding is. Ach ja, ik heb het iig geprobeerd![]()
Morgen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.
Datum? Tijd?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.
Datum? Tijd?
Vandaag is me iets te kort dag eigenlijk.quote:
Als wat ik met mijn linkerhanden kan doen nog open ligt wil ik je wel helpen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]Count me in (als ik kan).
Zuiderpark lijkt me ook bij een kleine groep een supertof idee, het is daar leuk.
Ik heb er nu al zin in.Kunnen we er misschien meteen een klusmeet achteraan plakken als ik tegen die tijd mijn nieuwe huis heb?
Maakt mij niet zoveel uit zolang het maar in een weekend is.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag is me iets te kort dag eigenlijk.Maar wat voor dag komt voor iedereen het beste uit? Zaterdag? Zondag?
Voor mij hetzelfde. Zaterdag of zondag allebei goed.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit zolang het maar in een weekend is.
Prima wmb.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Ergens tegen eind augustus? Zaterdag 19 augustus? Dan begint mijn vakantie.
Is goed, die dag is er geen bijzonder zomerfestival. Wel zal de Willemsbrug al afgesloten zijn vanwege Bavaria City Racing de volgende dag.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Ergens tegen eind augustus? Zaterdag 19 augustus? Dan begint mijn vakantie.
OKquote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan mijn OP niet meer wijzigen.Wil een modje de voorgestelde datum en de reeds gedane aanmeldingen in de OP zetten?
19 aug, fine with me.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Datum? Tijd?
oehh das ut nieuwe bejaardentehuis bij de keizerswaard! kan niet wachten totdat ze het daar ook autovrij maken en zoquote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even mijn bijdrage van een stukje "Mooi Rotterdam"
[afbeelding]
Ik denk daar altijd: wat een energieverspilling.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even mijn bijdrage van een stukje "Mooi Rotterdam"
[afbeelding]
Omdat heel dat verticale gebouw daarachter fel verlicht is met TL-buizen. Maargoei, ik ben nogal een energiehippie dus anderen denken er anders overquote:
Gewoon een wachtwoord aanvragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Alicey het volgende:
De 20e wordt het wat mij betreft dan. Om meteen maar de wiki-software van Xs4All te testen heb ik hier een pagina waar je jezelf kunt toevoegen als je van plan bent te komen.
Oh, ik was ook al toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zover heb ik nog niet eens gekeken.
Woei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Ja.Vriendin van mijn
gaat een half jaar naar Letland en geeft een afscheidsfeest.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gratis ja. Maar je moet wel een ticket bestellen op de site. Dat krijg je dan toegemaild.
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ikke EX rotterdammer... Ok ok heb er geen eeuwen gewoont... een jaartje maar.
Pappa & mamma komen beide wel uit rotterdam, en ik ben er gemaakttelt dat ook?
Nu hellevoetsluizig!
Vind jij diequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Ik vind haar niet zoveelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
god allemachtig ja, ze liep ook langs toen tiesto aan het draaien was paar weken terug![]()
![]()
Geweldig... Ellemieke Vermolen... wauw!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Waarom toekijken als je ze kanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Vanaf aanstaande woensdag rijdt de Wednesday Night Skate weer door de stad!
Gezellig, toekijken vanaf m'n balkon.
http://www.wednesdaynightskate.nl/
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Heel goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
* heiden6 gaat vast een oefenrondje rijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Shirley het volgende:
[..]! Neee....dat is zonde van de auto joh!
Ik vind het altijd wel leuk, ik zet muziek aan, en gooi waterballonnen enzo. Het is vooral leuk als er een valpartij voor je neus is. Juichen joh!
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzo. Met veel bloed en pleisters
.
En met een beetje mazzel vallen die dan óókquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.
En dan kan de ambulance er pas bij als die hele stoet voorbij isquote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel vallen die dan óók.
Wat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef Koewam het volgende:
Zo.
Vandaag weer eens lekker duidelijk geworden hoe goed Rotterdam wel niet is.
Nee. Wannabe Rotterdammersquote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
Mag Schiedam mee doen dan?
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdanquote:
Oh.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdan![]()
![]()
Den Haag komt op mij een beetje aso over, ook al is dat vooral op basis van Koninginnenach.quote:Maar ik was vandaag in Den Haag om een kamer te bekijken, en wat een kutstad. Overal rommel op straat, sommige mensen daar zijn echt klootzakken (ik vroeg wat aan iemand die bij de deur stond en werd de deur keihard in m'n gezicht dichtgegooid), en echt overal politie in de weer.
Ja, bij mij thuisquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Helaas, dan zijn wij tijdelijk gesloten wegens vakantiequote:Op maandag 24 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok, de 8ste rond een uur of 8.
Als het niet schikt moet je het even zeggen.
Prima, toch? Ik vind dat echtquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat er meer schoonmakers zijn dan afvalpapiertjes![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Stpan het volgende:
XcUZ_Me, moesten je buren nog slapen of waren ze vroeg wakker om naar hun werk te gaan?
In Historisch Delfshaven heb je wel een paar leuke restaurantjes voor dit soort gelegenheden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Ik kom alleen in de nette buurten.quote:
De charmes van het multikulgebeuren.quote:Overigens ben ik wat minder fan op het moment, ik werd vanochtend voor de zoveelste keer gewekt door keiharde negermuziek.
Als je van Thais houdt: De Kleine Ondeugd. Schattiger en liever bestaan ze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je je ff had omgedraaid had je een mooier plaatje gehad![]()
Thanks.quote:
Klopt @ Veerhaven, mooi stukje Rotterdam met het leukste terras van Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is toch tegenover t Westelijk Handelsterrein?
Nope.quote:Nog mooie fotos van Coolhaven?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Toffe foto's Teknomist!
De eerste Wednesday Night Skate zit erop! Niet meegedaan natuurlijkwel gekeken zoals altijd vanaf m'n balkonnetje, en het duurde weer een kwartier eer de hele stoet voorbij was. Zo'n mooie gezicht. Zal volgende week foto's maken
Hele mooie foto's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Westin Hotel
[afbeelding]
Euromast
[afbeelding]
Erasmusbrug
[afbeelding]
Centrum
[afbeelding]
Zestienhoven
[afbeelding]
De Haagse variant van NN
[afbeelding]
De Kuip
[afbeelding]
Als je de week erop meedoet, laat hier even weten hoe je eruitziet of wat je aandoet. Dan kan ik naar je zwaaienquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef teknomist het volgende:
Freud zou zeggen... vanuit je onderbewustzijn wil je een brug slaan tussen iets..
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.quote:
Uhm...waar zit die?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm...waar zit die?
Ik blijf de Willemsbrug de mooiste vinden...
Ah, vandaar dat ik hem niet meteen herkende. Ik kom nooit in die buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.
[afbeelding]
Willemsbrug is een goede tweede..
Ik ook, maar dat was omdat ik de Gamma weer eens niet kon vinden, waar ik toch al vaker was geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:12 schreef Hilzillah het volgende:
Vandaag weer heerlijk verdwaald in MIJN Rotterdam
Moest bij de Noord molen straat zijn!
Aliceyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was omdat ik de Gamma weer eens niet kon vinden, waar ik toch al vaker was geweest.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
Nog mensen naar zomercarnaval?
Vanaaf kwam er hier ook al een stoet met veel trommels en ongein de Schiedamsedijk over,zal er wel mee te maken hebben.quote:
voor mij niet, lekker dagje hoek van holland, oftewel ik hoop op mooi weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
Persoonlijk vind ik de Regentessebrug de mooiste brug van Rotterdam. Heeft iemand daar toevallig nog een foto van?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Regentessebrug de mooiste brug van Rotterdam. Heeft iemand daar toevallig nog een foto van?
De toch begint om 13.00 op de Boompjes, daar kun je vanaf nu al niet meer komen denk ik. Vanmiddag was ook de Coolsingel al voor alle verkeer afgesloten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelaat begint die tocht? Over de maasboulevard kan ik toch gewoon fietsen?
Hoeren. Ik moet naar de UB om te studerenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De toch begint om 13.00 op de Boompjes, daar kun je vanaf nu al niet meer komen denk ik. Vanmiddag was ook de Coolsingel al voor alle verkeer afgesloten.
De metro? Met dit weer? Jij bent gek.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Erasmusch het volgende:
Als je zo nerderi gemotiveerd bent, pak je toch de metro?
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.quote:
Beter uit te houden dan fietsen. Sowieso is t maar 5minuutjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De metro? Met dit weer? Jij bent gek.
Wat je ook bent trouwens![]()
Ik herken nu wel vaag iets. Totaal veranderdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.
Nu staan daar kantoren en een appartementencomplex en is er geen enkel gebouw meer aanwezig dat op de foto staat.
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
NeeBen dit weekend gelukkig niet in R'dam!
* DutchTrain heeft Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.
Heb net wel een series opgedirkte aanhangers voorbij zien rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain heeft Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.
Maar het was wel weer leuk om gezien te hebben, lijkt wel of het elk jaar groter wordt.![]()
[afbeelding]
Eeuwig zonde. Rotterdam was zo mooi voor de oorlog.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.
Nu staan daar kantoren en een appartementencomplex en is er geen enkel gebouw meer aanwezig dat op de foto staat.
Ik kon vrijdag ook niet normaal thuis komen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef heiden6 het volgende:
Dat teringcarnaval, ik ben godverdomme 45 minuten langer onderweg naar huis geweest door dat jostifeest. En dan ook nog onder het genot van die bombastische takkeherrie.
Voor jou zal het nog wel erger zijn, de hele kneuzenkermis komt toch voor een groot deel over Zuid?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kon vrijdag ook niet normaal thuis komen..
Niet eens de Erasmusbrug? Die vind ik toch vele malen sierlijker dan de andere bruggen hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm...waar zit die?
Ik blijf de Willemsbrug de mooiste vinden...
Nope, is voornamelijk centrum. Maar om thuis te komen moest ik wel over de Coolsingel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor jou zal het nog wel erger zijn, de hele kneuzenkermis komt toch voor een groot deel over Zuid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |