AHquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In het pand naast Mid-town,recht tegenover de ingang van de Gamma.
Jij?
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef junkiexp het volgende:
Die man die altijd bij dat pleintje bij de levi's store staat is ook erg goed,kan ook van alles en lacht altijd erg aardig .
Is een zwarte man.
Daan zwerft al jaren door verschillende keukens trouwens. Hij kan het goed opzetten maar daarna moet hij gewoon weggaan. Hij kan het nergens lang volhouden om een of andere reden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaan.
Wat een drukke kutsitequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.![]()
Mwah, Reza, de eigenaar heeft hetzelfde, goeie match dusquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daan zwerft al jaren door verschillende keukens trouwens. Hij kan het goed opzetten maar daarna moet hij gewoon weggaan. Hij kan het nergens lang volhouden om een of andere reden.
Daar fiets ik elke dag overheen,dat is toch tussen de Laan op Zuid en de Oranjeboomstraat,bij dat winkelcentrum zekerquote:
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Daar fiets ik elke dag overheen,dat is toch tussen de Laan op Zuid en de Oranjeboomstraat,bij dat winkelcentrum zeker![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
Rotterdam is weer een autobestuurder rijker!
Oh, verkapte tvp trouwens.
Mijn ouder wonen in Oud-Beijerland en hebben ook de hele nacht zonder stroom gezeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
wij hebben geen tv, ridderkerk
sommige hadden helemaal geen stroom vanochtend
iemand die er meer van weet
quote:zo 16 juli
14.00 uur en 15.15 uur Primigenio
Vier ‘aapachtigen’ zijn ontsnapt uit een onderzoekscentrum! Geen paniek want ze zijn echt niet gevaarlijk, maar vooral ontzettend grappig! Deze act van het Catalaanse ‘Teatro de Pronto’ is met vele prijzen onderscheiden op internationale festivals: improvisatie en openluchttheater op topniveau!!
14.15 uur Labryenco
Vlammende flamencogitaar, groovy percussie, diepwarme bas, prachtig vioolspel en indringende flamencozang vormen samen het geluid van Labryenco. Het geheel klinkt als flamenco, maar je hoort ook invloeden van andere stijlen waar voorman en gitarist Alain Labrie ooit naar geluisterd heeft: pop, rock, klassiek, latin, jazz en Arabische muziek.
15.45 uur Cochon Bleu
Cochon Bleu staat voor cajunmuziek uit ons eigen hoge Noorden, waarbij ze het enerverende, vrolijke en melancholieke van deze muziek combineren met invloeden van Europese folk. Superdansbare muziek waarbij hoofdrollen zijn weggelegd voor accordeon, gitaar, mandoline en vijfstemmige zang. Humor en plezier staan voorop bij Cochon Bleu! [Foto: Jorien Waanders]
Knutselworkshop voor kinderen:
BlingBling, lekker glitterding! Juf Klieder en Klodder helpen jullie gouden kroontjes te versieren met diamanten en robijnen, als er nog tijd over is komt er nog een “royal” schmink aan te pas.
Thaise massage
En voor de Zuiderlingen:quote:Rotterdam swingt! Met de komst van het wereldberoemde North Sea Jazz Festival naar Ahoy', bruist de stad van de jazz. Voorafgaand aan en tijdens dit festival, geeft North Sea Round Town een overzicht van deze gevarieerde muziekstroming. Er zijn concerten en andere activiteiten op tal van locaties in de stad. Van tentoonstellingen, tot optredens en afterparty's tot in de vroege ochtend. Een goede reden om eerder naar Rotterdam te komen!
Prettig Weekendquote:Dit gratis festival in Zuid biedt naast een podium voor opkomend zangtalent, nog veel meer. Zo zijn er o.a. straattheater en authentieke dansvormen te vinden. En brengt een rap-koor, ter gelegenheid van de opening, het Wilhelmus op urban-wijze ten gehore!
Metrostation Maashaven zo. 16 juli
Dat is toch die restaurant bij Queen of south? Daarzo aan de achterkant?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.![]()
Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
Ik tram er dagelijks langs als ik hier ben. Ik heb een keertje goddelijk lekker Perzisch gegeten in Berlijn, hoop dat het bij PoP ook zo lekker is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik fiets er wel dagelijks langs.
Ik fiets er ook dagelijks langs en denk telkens dat ik daar wel eens een keer wil gaan etenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:55 schreef Isegrim het volgende:
Iemand al eens bij Prince of Persia aan de Schiekade geweest?
nou ik heb het nagevraagd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragen
enne ik meld me natuurlijk weer
2quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef PeRi het volgende:
Iedereen die zegt dat Rotterdam niet mooi is, krijgt een mep..
Dat wordt netwerken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef gothic-blackie het volgende:
hij zegt zelf: zorg dat je iemand kent binnen NN, en laat je aanmelden als bezoeker, dan kan je nog wel van het uitzicht genieten.
Bij mijn moeder in de leer gaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
In Rotterdam is het de kunst zo niet-Rotterdams te zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Zou je ook een cursus kunnen doen om je Friese tongval te wijzigen in een Rotterdams accent?
Geen idee. Jij vindt dat ik nauwelijks een Rotterdams accent hebt, dus ik vrees dat je zelf dan helemaal een lange weg te gaan hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Vind't prima.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
Of we gaan tussen alle families in het Zuiderpark zittenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef KcA het volgende:
EDIT: Tijd voor een FOK! Rotterdammers Meeting??
De BBQ past wel lijkt me, maar of alle mensen passen is de vraag. Hoewel met een beetje passen en duwen er nog best aardig wat man passen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:40 schreef Koewam het volgende:
Als 't niet past zetten we de BBQ gewoon binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |