Weet het wel zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Drie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die luie Antilianen bestaan echt en er zijn er zelfs meer dan 2 denk ik![]()
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.![]()
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
[..]
Pas maar op dat ze niet gaan kruisen met Marokkanen. Dan krijg je dieven die te lui zijn om te stelen.
Dat is toch juist een vooruitgang!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij nog meer generaties dan bij jouquote:Op zondag 9 juli 2006 20:35 schreef eos het volgende:
[..]
Heeft deze Crooswijkse ff mazzel.....bij mij wonen er al meer generaties in Rotterdam als jij opnoemt.
Op welke titel kan ik nu aanspraak maken?
Ik ben m`n 2e moeder`s verjaardag vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef eos het volgende:
[..]
Familie van al die andere 'lansers' in crooswijk?
Ik vind het een grappige foto en ik ben voor Feyenoord, in navolging van mijn lief (overigens een geboren Rotterdammer).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:32 schreef Stpan het volgende:
Anders zit je even een jochie dat van z'n vader heeft geleerd dat tegenstanders van Feyenoord 'joduh' zijn en als straf krijgt dat hij dan naar 'Ajax' moet in de OP.
Bovendien zijn échte Rotterdammers (en niet van die importboeren en provincialen) niet voor Zuid maar voor Sparta (of Excelsior).
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Nooit gewoond (tja.. ben Amsterdammer) maar wel een half jaar in de hoge toren van de NN gewerkt. En ik moet zeggen; wat een uitzicht!
Ik zal wel eens informeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooiste stukje Rotterdam om te wonen vind ik.
Waar zou je precies willen wonen daar,in 1 van die nieuwbouw appartementen?quote:
Er zijn wel wat andere hoge gebouwen waar je af en toe in kan. Zoals het World Port Centre op de Wilhelminapier (op dag van de Architectuur, of de Wereldhavendagen), het Westin hotel, die woontorens als er weer eens één geopend wordt en natuurlijk de Euromast.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Is het mogelijk om dat gebouw als 'leek' te beklimmen? Ik zou dat erg graag willen.
hmm ik zal het even aan mijn schoonvader vragen, die werkt er, dus die zal het vast wel weten, want volgens mij (als ik het goed van hem heb begrepen kan je als leek niet naar binnen, maar is de trappenloop er nog wel.) maar ik zal het zaterdag aan hem vragenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Ik weet dat in 2 andere gebouwen van de ING er tours zijn. In het oude hoofdkantoor lopen er regelmatig groepen Japanners rond
Voor de NN toren weet ik het eigenlijk niet. Het gebouw is er niet echt voor gemaakt, en de laatste jaren zijn ze erg streng qua beveiliging geworden. Toen ik er zat kon ik bijvoorbeeld mn vriendin nog aanmelden om even te lunchen en naar de bovenste verdieping te lopen. Nu kan dat niet meer. Je kunt altijd even bellen of binnen te lopen.
De NN trappenloop doen ze geloof ik niet meer, anders had je daar aan mee kunnen doen
Een krater met hekken er om heen. Het heeft echt wat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 05:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je van niet? Ik vind het eigenlijk wel wat hebben.
Zou dat de reden zijn dat ik al tijden door een bouwput heen moet 's ochtends?quote:
Het zit je diep he? Er zijn er wel meer zoals mij hoor. Maar even mijn studie afmakenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
22 juli DJ Ferry Corsten - Euromast
bliksemschigt moet je niet verhuizen
hohoho. Wordt dat het nieuwe CS van Rotterdam?quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik al tijden door een bouwput heen moet 's ochtends?
En dat het tunneltje langs CS dicht is![]()
Het nieuwe CS wordt wel mooi trouwens!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar zou je precies willen wonen daar,in 1 van die nieuwbouw appartementen?
Dat wil iedereen. Ik zou op termijn liever op de geplande torens bij Blaak willen wonen, vind ik qua locatie iets beter.quote:
Dat wel ja. Op die schets iig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef Stpan het volgende:
Het nieuwe CS wordt wel mooi trouwens!
[afbeelding]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdamquote:
Dan niet in het penthouse héquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdam
(penthouse Montevideo S41.192)
Wonen op ongekend hoog niveau. Uniek in Nederland 453m² woonoppervlakte exclusief
129,5 m² terras en eigen privé zwembad op 130 meter hoogte, 360 graden uitzicht over de regio Rotterdam.
Alle voordelen van de stad binnen handbereik. Het project is een hoogwaardige ontwikkeling van ING Realestate. Het wordt de hoogste woontoren van Nederland gelegen naast hotel New York op de Wilhelminapier te Rotterdam-centrum.
Het penthouse bestaat uit 3 woonlagen welke vrij indeelbaar zijn. In de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en een parkeerbox inbegrepen.
Indeling verdieping: entree, woon-/gebruiksruimte met opstelplaats keuken en toilet, oppervlakte 259m²
1e verdieping; woon-/gebruiksruimte van 115,5m² met opstelplaats badkamer, ruim dakterras van 70m² en vide naar ondergelegen woonetage
2e verdieping: woon-gebruiksruimte van 79,1m², ruim dakterras (40,6m²) met verhoging (18,9m²), casco privé zwembad van 30m² en opstelplaats voor 2e badkamer en keuken.
Bijzonderheden:
-penthouse wordt geheel casco opgeleverd
-in de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en 1 box inbegrepen
-eigen grond
-oplevering voorjaar 2006
-bijdrage VvE EUR 487,50 per maand
-huismeester aanwezig
-brutoplafondhoogte 3.20 mtr
¤ 2.475.000
Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:22 schreef Jarno het volgende:
Aan het begin van de Hoogstraat zit er ook 1, heeft ook lekkere broodjes en heeft een wat cleanere uitsraling maar toch kom ik elke keer weer bij Kong terecht.. Sfeer is gewoon beter!
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar niet meer in her centrum. Hebben ze bij Kong de zaak nou al eens verbouwd? Ik geloof dat de gemeente eiste; verbouwen of sluiten.![]()
Niks verbazingwekkends aan inderdaad. Het interieur was (is?) zo vreselijk gammel dat het een waar avontuur was om ergens te gaan zitten in de angst wat er nu weer mis zou gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt?! Why am I not surprised. Nee, ik zou het niet weten. Toen ik voor het laatst in R'dam was, was -ie nog gewoon open..
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
Op een gegeven moment hadden ze volgens mij ook die zwerver die voor een bord nasi de straat voor de winkel schoonveegde ofzo..
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die altijd op een kruk voor de zaak zat met een halve literblik bier? Ik ben zijn naam vergeten Die was zo gek als een deur. Soms stond ie ineens midden op de Oude Binnenweg te schreeuwen naar iets op de straat, maar er was niks te zien.....
![]()
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
En niet te vergeten die eeuwige 'heeft u een euro voor de nagopvang?!'..
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah vrôger, toen waren er nog zwervers op straat in R'dam.
Op een gegeven moment was het ook niet meer dan 'neurovoornagopvang'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doordat ik op de Westersingel werkte kwam ik die gozer vijf of meer keer per dag tegen met zijn; hebtueeneurovoordenagovaaaannggggg!?![]()
Op een gegeven moment kon ik hem zijn strot wel afbijten.
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Toen hij begon met zijn gedichten stopte hij niet voor hij klaar was met zijn gedicht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En die ene die elke keer gedichtjes voor je maakte. Liep vaak in de Witte de Wit geloof ik of bij Boijmans.
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toch niet Sieger die ook wel eens in de trein te vinden was?
"ik ben geeeeeen junkiiiiieeeee".
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Die is vervelendquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was die vieze met die baard. Dat was niet dezelfde.
Toen hij net in Rotterdam was liep hij met een goor plastic zeiltje om zich heen inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met dat plastic dekzeiltje van 'm?.
Nee, die van die gedichtjes was redelijk normaal. (Nouja). In m'n herinnering leek íe op Ed de Goey.
.
Daar was laatst nog een topic over op Fok!quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die donkere kerel die altijd bij de Bijenkorf stond?
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor..
Oh, daar is nu de 'Mag ik u wat vragen?' maffia van Lenen.nl en Koopeenprutshypotheek.com voor in de plaats gekomen. Vooruitgang hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet zo raar. Het liep totaal uit de hand, je kon geen 20 stappen zetten of er stond weer een andere vieze tronie in je gezicht te ademen met zijn hand op.
Ik heb wel een keer een lastige bedelaar gehad. Liep gewoonlijk bij de kruiskade, en had bijna geen tanden meer. Een keer is dat figuur me dus gevolgd tot het station (Alwaar hij door de pliesie op een niet al te zachtzinnige manier werd eh.. verwijderd).quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij heerst er zero-tolerance op het gebied van bedelen tegenwoordig in R'dam. Kweenie waarom. De meeste hoorden gewoon een beetje bij de stad en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld door een zwerver. Daar zorgden de grote getalen hangjongeren in de Hoogstraat 5 minuten na sluitingstijd altijd wel voor..
Het laatse wat ik van weet is dat het (redelijk) goed met hem ging en dat hij weer terug naar Limburg is gegaan. Hij had trouwens een gebroken oogkas waar hij niet mee naar het ziekenhuis ging waardoor zijn oog blauw bleef.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:08 schreef NanKing het volgende:
Leeft die gozer uit maastricht eigenlijk nog?
Hij is een jaar of 25 en is een jaar of 8 geleden naar Rdam gekomen, en hing altijd rond CS.
Hij heeft ongeveer 3 jaar rond gelopen met een dik blauw oog.
Oh dat is wel fijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het laatse wat ik van weet is dat het (redelijk) goed met hem ging en dat hij weer terug naar Limburg is gegaan. Hij had trouwens een gebroken oogkas waardoor zijn oog blauw bleef.
Triest verhaal inderdaad, maar ik heb door de jaren heen iets teveel van dat soort verhalen gehoord die gewoon niet waar waren... Dan geloof je geen van allen meer, tja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn.
Ik maakte altijd een praatje met hem. Echt een triest verhaal was het.
Dat is heel goed te begrijpen uiteraard.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Triest verhaal inderdaad, maar ik heb door de jaren heen iets teveel van dat soort verhalen gehoord die gewoon niet waar waren... Dan geloof je geen van allen meer, tja.
Ik bedoel het stationsgebouw, doos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een krater met hekken er om heen. Het heeft echt wat.
In het pand naast Mid-town,recht tegenover de ingang van de Gamma.quote:
Als ik daar nog 100 euro bij leg zit ik aan de huurprijs van mij huidige flat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Landverhuizersplein 152 te Rotterdam
(penthouse Montevideo S41.192)
Wonen op ongekend hoog niveau. Uniek in Nederland 453m² woonoppervlakte exclusief
129,5 m² terras en eigen privé zwembad op 130 meter hoogte, 360 graden uitzicht over de regio Rotterdam.
Alle voordelen van de stad binnen handbereik. Het project is een hoogwaardige ontwikkeling van ING Realestate. Het wordt de hoogste woontoren van Nederland gelegen naast hotel New York op de Wilhelminapier te Rotterdam-centrum.
Het penthouse bestaat uit 3 woonlagen welke vrij indeelbaar zijn. In de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en een parkeerbox inbegrepen.
Indeling verdieping: entree, woon-/gebruiksruimte met opstelplaats keuken en toilet, oppervlakte 259m²
1e verdieping; woon-/gebruiksruimte van 115,5m² met opstelplaats badkamer, ruim dakterras van 70m² en vide naar ondergelegen woonetage
2e verdieping: woon-gebruiksruimte van 79,1m², ruim dakterras (40,6m²) met verhoging (18,9m²), casco privé zwembad van 30m² en opstelplaats voor 2e badkamer en keuken.
Bijzonderheden:
-penthouse wordt geheel casco opgeleverd
-in de koopsom zijn 2 parkeerplaatsen en 1 box inbegrepen
-eigen grond
-oplevering voorjaar 2006
-bijdrage VvE EUR 487,50 per maand
-huismeester aanwezig
-brutoplafondhoogte 3.20 mtr
¤ 2.475.000
Daar vlak bij de AH? Die altijd staat te zingen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef junkiexp het volgende:
Die man die altijd bij dat pleintje bij de levi's store staat is ook erg goed,kan ook van alles en lacht altijd erg aardig .
Is een zwarte man.
Vergeet La Cazuela niet!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef Snakey het volgende:
Er zijn op Zuid trouwens ook wel wat leuke restaurants bijgekomen. De Sultan (zit er alweer een paar jaar maar alla) Beetje zoals Bazar op de Witte de Wit, maar stukken gezelliger en niet zo irritant druk en volgestampt. http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4144&rtn=index-topten&nsfwfs=yes
En restaurant Thuis in Art en Woonhotel hotel Rotterdam. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zit er ook alweer even. Maar erg gezellig, goede keuken en goed personeel.
Die laatste ga ik nu effe bezoeken.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar vlak bij de AH? Die altijd staat te zingen?
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, cool. Die kende ik nog niet. Binnenkort eens proberen.
Laat deze maar even zitten. http://www.woonhotelrotterdam.com/new/index.html Zodra tussen het vlees en vis het enige verschil het vlees en vis is, is of de chef kok op vakantie, of hij heeft een ernstige dip in zijn creativiteit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je doen! Erg goed eten! Daan, de kok, heeft vroeger in de Bazaar gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |