Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden inquote:Op maandag 10 juli 2006 18:42 schreef Erasmusch het volgende:
Dan valt het allemaal wel meer hier in West
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:41 schreef HansU het volgende:
[..]
Aha, die locatie ken ik. Verbaast me eigenlijk niks dat daar iemand wordt neergestoken![]()
wel dicht bij de Cappadociaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden in![]()
's-Gravendijkwal. ?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja, het kan beter ik woon tussen 3 stripclubs en 2 opvang centra voor zwervers/verslaafden in![]()
Als het slachtoffer daarheen kan strompelen kan het volgende keer ook netzogoed daar gebeuren. Het messentrek type is over algemeen toch te lomp om een plaats zonder getuigen te zoeken, het kan dus net zogoed voor jouw deur of de mijne gebeuren. Dat krijg je nou eenmaal als je in een grote stad woont, daarom verbaast het mij ook niets.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.
Waarom zou je het krijgen als je in een grote stad woont, en niet in een dorp?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Als het slachtoffer daarheen kan strompelen kan het volgende keer ook netzogoed daar gebeuren. Het messentrek type is over algemeen toch te lomp om een plaats zonder getuigen te zoeken, het kan dus net zogoed voor jouw deur of de mijne gebeuren. Dat krijg je nou eenmaal als je in een grote stad woont, daarom verbaast het mij ook niets.
het is hier idd een stuk beter dan vroegerquote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bullshit. De steekpartij was op de Oleanderstraat naar het schijnt, het slachtoffer is naar de laan gestrompeld. Het is hier juist een stuk beter dan vroeger, dus geleuter van "verbaast me niets" daar krijg ik jeuk van op nare plaatsen.
Ik denk omdat er in de randstad teveel ongein rondloopt, en je mag zelf raden wat voor soort personen dat zijnquote:Op maandag 10 juli 2006 19:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou je het krijgen als je in een grote stad woont, en niet in een dorp?
Tuig!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik denk omdat er in de randstad teveel ongein rondloopt, en je mag zelf raden wat voor soort personen dat zijn![]()
quote:Dode na steekpartij in Rotterdam
Een jongeman is maandagmiddag in de Heidestraat in Rotterdam neergestoken. Hij overleed later in een ziekenhuis.
Dat heeft de politie vandaag bekend gemaakt.
Over de identiteit van het slachtoffer is nog niets bekend. Ook over de aanleiding van de steekpartij tast de politie vooralsnog in het duister. De politie verwacht wel op korte termijn iemand te kunnen aanhouden in verband met de steekpartij.
Ik moet de stadionweg ook telkens overquote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga voortaan van huis ( Witte de With) naar mijn werk (Stadionweg) ,op de fiets.
Heerlijk in het zonnetje over de zwaan fietsen op mijn gemakkie![]()
Rotterdam.
Ik werk vlakbij die grote Gamma daarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moet de stadionweg ook telkens over![]()
Mooiste stukje Rotterdam om te wonen vind ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef R81 het volgende:
Ik ga terug verhuizen naar Rotterdam.
Kop van Zuid waarschijnlijk![]()
Siebe Fokkema schijnt ie te heten. Hij had ruzie met iemand over twee kippen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Crazykill het volgende:
Weet iemand meer over de afkomst van dader en slachtoffer?
Dat klinkt als Friese afkomst. Vanuit R'dams oogpunt allochtoon dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Siebe Fokkema schijnt ie te heten. Hij had ruzie met iemand over twee kippen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt als Friese afkomst. Vanuit R'dams oogpunt allochtoon dus.
Edit: het was een grapje zeker.Ik trap ook overal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |