*meldt*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor.Moeten er alleen niet al teveel komen.
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:12 schreef nectarientje het volgende:
jaameet!
NSJ was eens maar nooit weer.. Tracy Chapman vond ik erg goed, maar verder is me vooral duidelijk geworden dat jazz niet mijn ding is. Ach ja, ik heb het iig geprobeerd![]()
Morgen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.
Datum? Tijd?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan maar meteen concreet : BBQ bij alicey thuis. Bij teveel belangstellenden verkassen we naar het Zuiderpark, is tenslotte ook op loopafstand.
Datum? Tijd?
Vandaag is me iets te kort dag eigenlijk.quote:
Als wat ik met mijn linkerhanden kan doen nog open ligt wil ik je wel helpen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]Count me in (als ik kan).
Zuiderpark lijkt me ook bij een kleine groep een supertof idee, het is daar leuk.
Ik heb er nu al zin in.Kunnen we er misschien meteen een klusmeet achteraan plakken als ik tegen die tijd mijn nieuwe huis heb?
Maakt mij niet zoveel uit zolang het maar in een weekend is.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vandaag is me iets te kort dag eigenlijk.Maar wat voor dag komt voor iedereen het beste uit? Zaterdag? Zondag?
Voor mij hetzelfde. Zaterdag of zondag allebei goed.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit zolang het maar in een weekend is.
Prima wmb.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Ergens tegen eind augustus? Zaterdag 19 augustus? Dan begint mijn vakantie.
Is goed, die dag is er geen bijzonder zomerfestival. Wel zal de Willemsbrug al afgesloten zijn vanwege Bavaria City Racing de volgende dag.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:39 schreef Isegrim het volgende:
Ergens tegen eind augustus? Zaterdag 19 augustus? Dan begint mijn vakantie.
OKquote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan mijn OP niet meer wijzigen.Wil een modje de voorgestelde datum en de reeds gedane aanmeldingen in de OP zetten?
19 aug, fine with me.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Datum? Tijd?
oehh das ut nieuwe bejaardentehuis bij de keizerswaard! kan niet wachten totdat ze het daar ook autovrij maken en zoquote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even mijn bijdrage van een stukje "Mooi Rotterdam"
[afbeelding]
Ik denk daar altijd: wat een energieverspilling.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Even mijn bijdrage van een stukje "Mooi Rotterdam"
[afbeelding]
Omdat heel dat verticale gebouw daarachter fel verlicht is met TL-buizen. Maargoei, ik ben nogal een energiehippie dus anderen denken er anders overquote:
Gewoon een wachtwoord aanvragen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef Alicey het volgende:
De 20e wordt het wat mij betreft dan. Om meteen maar de wiki-software van Xs4All te testen heb ik hier een pagina waar je jezelf kunt toevoegen als je van plan bent te komen.
Oh, ik was ook al toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zover heb ik nog niet eens gekeken.
Woei!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Ja.Vriendin van mijn
gaat een half jaar naar Letland en geeft een afscheidsfeest.
Waar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Dat is gratis ja. Maar je moet wel een ticket bestellen op de site. Dat krijg je dan toegemaild.
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:33 schreef Hilzillah het volgende:
Ikke EX rotterdammer... Ok ok heb er geen eeuwen gewoont... een jaartje maar.
Pappa & mamma komen beide wel uit rotterdam, en ik ben er gemaakttelt dat ook?
Nu hellevoetsluizig!
Vind jij diequote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |