Ik vind haar niet zoveelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
god allemachtig ja, ze liep ook langs toen tiesto aan het draaien was paar weken terug![]()
![]()
Geweldig... Ellemieke Vermolen... wauw!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan sta je in een goede rij, Ellemieke vermolen is er geboren in Hellevoetsluis![]()
Waarom toekijken als je ze kanquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Shirley het volgende:
Vanaf aanstaande woensdag rijdt de Wednesday Night Skate weer door de stad!
Gezellig, toekijken vanaf m'n balkon.
http://www.wednesdaynightskate.nl/
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Heel goedquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
* heiden6 gaat vast een oefenrondje rijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom toekijken als je ze kanoverrijden
?!
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzoquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Shirley het volgende:
[..]! Neee....dat is zonde van de auto joh!
Ik vind het altijd wel leuk, ik zet muziek aan, en gooi waterballonnen enzo. Het is vooral leuk als er een valpartij voor je neus is. Juichen joh!
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat ze dan zo allemaal over elkaar heen vallen enzo. Met veel bloed en pleisters
.
En met een beetje mazzel vallen die dan óókquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan komen die EHBO mannetjes in hun EHBO vestjes aangesneld.
En dan kan de ambulance er pas bij als die hele stoet voorbij isquote:Op zondag 23 juli 2006 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel vallen die dan óók.
Wat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:10 schreef Koewam het volgende:
Zo.
Vandaag weer eens lekker duidelijk geworden hoe goed Rotterdam wel niet is.
Nee. Wannabe Rotterdammersquote:Op zondag 23 juli 2006 23:11 schreef Triggershot het volgende:
Mag Schiedam mee doen dan?
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdanquote:
Oh.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is een on-Rotterdams gebruik dat watdan![]()
![]()
Den Haag komt op mij een beetje aso over, ook al is dat vooral op basis van Koninginnenach.quote:Maar ik was vandaag in Den Haag om een kamer te bekijken, en wat een kutstad. Overal rommel op straat, sommige mensen daar zijn echt klootzakken (ik vroeg wat aan iemand die bij de deur stond en werd de deur keihard in m'n gezicht dichtgegooid), en echt overal politie in de weer.
Ja, bij mij thuisquote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Helaas, dan zijn wij tijdelijk gesloten wegens vakantiequote:Op maandag 24 juli 2006 00:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ok, de 8ste rond een uur of 8.
Als het niet schikt moet je het even zeggen.
Prima, toch? Ik vind dat echtquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat er meer schoonmakers zijn dan afvalpapiertjes![]()
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Stpan het volgende:
XcUZ_Me, moesten je buren nog slapen of waren ze vroeg wakker om naar hun werk te gaan?
In Historisch Delfshaven heb je wel een paar leuke restaurantjes voor dit soort gelegenheden.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
Heeft iemand een tip voor een leuk, schattig, lief, klein, romatisch restaurantje?
Ik kom alleen in de nette buurten.quote:
De charmes van het multikulgebeuren.quote:Overigens ben ik wat minder fan op het moment, ik werd vanochtend voor de zoveelste keer gewekt door keiharde negermuziek.
Als je van Thais houdt: De Kleine Ondeugd. Schattiger en liever bestaan ze niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als je je ff had omgedraaid had je een mooier plaatje gehad![]()
Thanks.quote:
Klopt @ Veerhaven, mooi stukje Rotterdam met het leukste terras van Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef Erasmusch het volgende:
Dat is toch tegenover t Westelijk Handelsterrein?
Nope.quote:Nog mooie fotos van Coolhaven?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
Toffe foto's Teknomist!
De eerste Wednesday Night Skate zit erop! Niet meegedaan natuurlijkwel gekeken zoals altijd vanaf m'n balkonnetje, en het duurde weer een kwartier eer de hele stoet voorbij was. Zo'n mooie gezicht. Zal volgende week foto's maken
Hele mooie foto's.quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:37 schreef Djoj het volgende:
Een aantal pics genomen van de 38ste verdieping van mijn werkgever, ING dus, plaatjes zijn door een collega genomen..
Je kunt overigens alleen naar binnen/boven als je aangemeldt bent als bezoeker en opgehaald wordt.
Westin Hotel
[afbeelding]
Euromast
[afbeelding]
Erasmusbrug
[afbeelding]
Centrum
[afbeelding]
Zestienhoven
[afbeelding]
De Haagse variant van NN
[afbeelding]
De Kuip
[afbeelding]
Als je de week erop meedoet, laat hier even weten hoe je eruitziet of wat je aandoet. Dan kan ik naar je zwaaienquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook weer meedoen. Alleen volgende week kan ik helaas niet..
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:57 schreef teknomist het volgende:
Freud zou zeggen... vanuit je onderbewustzijn wil je een brug slaan tussen iets..
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.quote:
Uhm...waar zit die?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Same here, vind overigens de oude spoorbrug de mooiste van Rotterdam.
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm...waar zit die?
Ik blijf de Willemsbrug de mooiste vinden...
Ah, vandaar dat ik hem niet meteen herkende. Ik kom nooit in die buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Eh, tussen het Noordereiland en Zuid.
[afbeelding]
Willemsbrug is een goede tweede..
Ik ook, maar dat was omdat ik de Gamma weer eens niet kon vinden, waar ik toch al vaker was geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:12 schreef Hilzillah het volgende:
Vandaag weer heerlijk verdwaald in MIJN Rotterdam
Moest bij de Noord molen straat zijn!
Aliceyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was omdat ik de Gamma weer eens niet kon vinden, waar ik toch al vaker was geweest.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
Nog mensen naar zomercarnaval?
Vanaaf kwam er hier ook al een stoet met veel trommels en ongein de Schiedamsedijk over,zal er wel mee te maken hebben.quote:
voor mij niet, lekker dagje hoek van holland, oftewel ik hoop op mooi weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
Persoonlijk vind ik de Regentessebrug de mooiste brug van Rotterdam. Heeft iemand daar toevallig nog een foto van?quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Regentessebrug de mooiste brug van Rotterdam. Heeft iemand daar toevallig nog een foto van?
De toch begint om 13.00 op de Boompjes, daar kun je vanaf nu al niet meer komen denk ik. Vanmiddag was ook de Coolsingel al voor alle verkeer afgesloten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoelaat begint die tocht? Over de maasboulevard kan ik toch gewoon fietsen?
Hoeren. Ik moet naar de UB om te studerenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De toch begint om 13.00 op de Boompjes, daar kun je vanaf nu al niet meer komen denk ik. Vanmiddag was ook de Coolsingel al voor alle verkeer afgesloten.
De metro? Met dit weer? Jij bent gek.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Erasmusch het volgende:
Als je zo nerderi gemotiveerd bent, pak je toch de metro?
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.quote:
Beter uit te houden dan fietsen. Sowieso is t maar 5minuutjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De metro? Met dit weer? Jij bent gek.
Wat je ook bent trouwens![]()
Ik herken nu wel vaag iets. Totaal veranderdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.
Nu staan daar kantoren en een appartementencomplex en is er geen enkel gebouw meer aanwezig dat op de foto staat.
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
NeeBen dit weekend gelukkig niet in R'dam!
* DutchTrain heeft Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.
Heb net wel een series opgedirkte aanhangers voorbij zien rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain heeft Alicey ook niet gezien op het zomercarnaval.
Maar het was wel weer leuk om gezien te hebben, lijkt wel of het elk jaar groter wordt.![]()
[afbeelding]
Eeuwig zonde. Rotterdam was zo mooi voor de oorlog.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De straat tussen de Boompjes en de Blaak. Bij de Wijnhaven.
Nu staan daar kantoren en een appartementencomplex en is er geen enkel gebouw meer aanwezig dat op de foto staat.
Ik kon vrijdag ook niet normaal thuis komen..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef heiden6 het volgende:
Dat teringcarnaval, ik ben godverdomme 45 minuten langer onderweg naar huis geweest door dat jostifeest. En dan ook nog onder het genot van die bombastische takkeherrie.
Voor jou zal het nog wel erger zijn, de hele kneuzenkermis komt toch voor een groot deel over Zuid?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kon vrijdag ook niet normaal thuis komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |