Schat, we zitten nog in juliquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb zin om komend weekend naar de Olmense zoo te gaan. http://www.olmensezoo.be/nl/Frameset/Welkom.htm
Een kleine betaalbare dierentuin vlak over de grens van Belgie (bij Mol, Balen) De dierentuin kenmerkt zich door de grote hoeveelheid poezebeesten, waaronder een witte tijger en een witte leeuw. Veel dieren zijn prima te fotograferen. Ook de snacks zijn goed betaalbaar.
Ik ben al een keer eerder geweest en daarvan zijn dit wat resultaten. Heb je ook zin om daar komend weekend een dagje rond te stappen? Laat dan weten welke dag, meeste stemmen gelden. Al gaat mijn voorkeur uit naar zaterdag, omdat op zondag de katten een dag vasten.
Ik wil er om 11 uur zijn
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schat, we zitten nog in juli. En ik kan niet mee helaas, anders had ik wel even een camera gepikt van iemand
Ja ik weet niet wat D&D is maar dat verzet je maar hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
15e heb ik een D&D meet dus het zal zondag moeten
afgelopen zondag kregen de katjes wel te etenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb zin om komend weekend naar de Olmense zoo te gaan. Al gaat mijn voorkeur uit naar zaterdag, omdat op zondag de katten een dag vasten.
De tijgers ook? geen bordje dat ze vasten op zondag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
afgelopen zondag kregen de katjes wel te eten
![]()
dat geeft leuke fotoo's![]()
![]()
*helaas nog niets bewerkt, geen zin tijd gehad
geloof dat het mama papa en kindjes leeuw warenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De tijgers ook? geen bordje dat ze vasten op zondag?
Oeh wat liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben er ook een keertje geweest.
[afbeelding]
Toffe dierentuin.
NEEquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
Ja ik weet niet wat D&D is maar dat verzet je maar hoorik wil tijgers vissen zien vangen!
Nerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NEE
[url=wizards.com/dnd]Dungeons and Dragons[/url]
En ik moet wel, de laatste keer was 18 februari, en Aerin mijn 18e level cleric/mage/mystic theurge moet nog ff een rode draak omleggen
Shark ga ff liggen, je praat wartaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NEE
[url=wizards.com/dnd]Dungeons and Dragons[/url]
En ik moet wel, de laatste keer was 18 februari, en Aerin mijn 18e level cleric/mage/mystic theurge moet nog ff een rode draak omleggen
Nerd: nee, ik moet de firewall van mijn gateway configureren omdat ik vanaf mijn andere nerdvriendjes over internet een IP tunnel wil aanleggen direct naar mijn 200 Exabyte memorystick met zo weinig mogelijk hops ertussen.quote:
Nee hoor. Er is niks mooiers dan de blik op het gezicht van de DM die zijn snode plannen in rook op ziet gaan door een welgeplaatste Otto's Irrisistable dance.quote:
Prutser.. IPX kan niet over een router hoppen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nerd: nee, ik moet de firewall van mijn gateway configureren omdat ik vanaf mijn andere nerdvriendjes over internet een IP tunnel wil aanleggen direct naar mijn 200 Exabyte memorystick met zo weinig mogelijk hops ertussen.
En als geintje gaan we het IPX protocol gebruiken![]()
[..]
Nee hoor. Er is niks mooiers dan de blik op het gezicht van de DM die zijn snode plannen in rook op ziet gaan door een welgeplaatste Otto's Irrisistable dance.
zondag dus
Aan lijstje toegevoegdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Prutser.. IPX kan niet over een router hoppen.![]()
Zondag mits geen overmatig non nuttige werkzaamheden![]()
Een springkussenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
Ow voor fotografen die partner en kinderen mee willen nemen, er is ook een circusje en een speeltuin met springkussen...daar vermaken ze zich wel eventjes
Je mag er niet op met een duur fototoestel hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een springkussen. Nou vind ik het helemaal balen dat ik niet mee kan
!
Het meeste is goed te doen zonder toeter, wel tralies dan, maar daar kan je doorheen focussen. Sommige zitten iets verder weg. Maar de beren bijvoorbeeld, dat is gewoon eng zo dichtbij zelfsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:31 schreef Yoni het volgende:
Zitten die beestjes eigenlijk een beetje dichtbij? Of redt je het niet zonder toeter?
Was jij daar ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
afgelopen zondag kregen de katjes wel te eten
![]()
dat geeft leuke fotoo's![]()
![]()
*helaas nog niets bewerkt, geen zin tijd gehad
Mooi!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Was jij daar ook![]()
[afbeelding]
Lieve beessies
Veel te druk dat weekend...veel pleizer.
* PdeHoog denkt dat pea even uit mag leggen wat PdeHoog in die lijst doetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:36 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog
Volgende keerquote:
Ja hoor eens, jij wil nog steeds een keer naar Olmen...ik plan dat gewoon alvast voor jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog denkt dat pea even uit mag leggen wat PdeHoog in die lijst doet
Het is maar een kleine dierentuin, je hoeft niet zo ver te lopenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef An24 het volgende:
* An24 leest ook even mee. Wil wel graag, maar is een beetje op van het harde werken![]()
Anders hebben ze vast wel van die kinderzitjes dan mag iemand je door de hele dierentuin trekken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar een kleine dierentuin, je hoeft niet zo ver te lopen
rolstoelen te huur voor 2,50quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Anders hebben ze vast wel van die kinderzitjes dan mag iemand je door de hele dierentuin trekken.
Werk em dan effe verder bij...quote:
Het wordt toch zondag...want dan kunnen de meesten...lees sharkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef freud het volgende:
Ik kan helaas zaterdag niet, wil voor zo'n eind toch wel langer kunnen blijven. Ziet er wel erg leuk uit trouwens. Ben nu al benieuwd naar de foto's!
bijgewerktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Werk em dan effe verder bij...
Ik kan Zondag gewoon mee![]()
Dat van die reistijd regelen ik wel effe met m'n denkbeeldige vrienden.![]()
Je kan nog twijfelen tot zondagochtendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik twijfel nog even. Wil wel graag maar heb eigenlijk geen tijd.
Nou ik kom je niet halen daarboven, maar als je op tijd hier weet te komen kan je de rest meerijdenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef -Marjo- het volgende:
Ik wil ook graag mee, ik zit alleen nog even met het vervoer...
Als ik kom kom ik op de fiets. Probleempunt is dat ik nog routes voor volgend jaar aan het uitzetten ben, op de fiets (Olmen ligt niet aan een van deze routes) en ik eigenlijk geen tijd heb om de foto's daarna uit te zoeken en ruimte te maken op m'n PC.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan nog twijfelen tot zondagochtendJe komt op de fiets?
Ga je ook mee?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:03 schreef prupke het volgende:
De weersverwachting voor as zondag is 29 graden![]()
dus zonnebrand meenemen mensen
Waarom niet? Je hoeft toch zeker niet te werken met dit prachtige weer he?quote:
Nee, kantoortijdenbaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft toch zeker niet te werken met dit prachtige weer he?
Mutsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, kantoortijdenbaanMoet ff aan thuis denken en daarom andere afspraken gemaakt
![]()
Als je prio's liggen bij "socializen", dan kan je dat wel uitstellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef An24 het volgende:
![]()
An is altijd in voor gebak.....en ook voor meets, maar zoals ik al zei....moet even prioriteiten (per definitie kutwoord)stellen. Maar vind het lief dat jullie aan mij denken
![]()
sssssssssssst Yvonne is in het FOT gebouw gesignaleerdquote:
En maar twee users... zo makkelijk heb ik het nog niet gehad!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef pea4fun het volgende:
2modjes mee zondagWat zal het hier een zootje worden
TWEE??? Anderhalfquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
En maar twee users... zo makkelijk heb ik het nog niet gehad!
* RonaldV fluit een onschuldig deuntjequote:
Gaat Pea niet meer mee dan???quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV fluit een onschuldig deuntje
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Zondag hé?
T'is dat ik dit nu pas lees...
Ik moet ff kijken of ik vervoer kan regelen!
Je moeder staat haar auto niet af?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik vrees dat dit 'm helaas niet gaat worden voor mij...
Dat moet wel lukken. Maar 't is te kort dag voor mij om dat nu nog even op te zetten met de lange heen en terug reis.quote:
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom op zeg, het is maar 2 uur. In bijna alle gevallen was ik langer onderweg voor een fot meet.
3,5 uur heen en 3,5 uur terug...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef Xilantof het volgende:
@HM2: hoe lang duurt jou reis wel niet ?
Vanuti den haag moet ik al ruim 2 uur reizen zegt de route planner.
Ik zal vanavond even moeders bellen of ik een auto mag lenen
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3,5 uur heen en 3,5 uur terug...![]()
Maar ik ga proberen een hotel te scoren in een stad in de buurt.. Met een terras en lekker bier![]()
Na september kom ik eens mee meetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.
je zal dan wel op een luchtbed moeten, een groot luchtbed, dat dan weer wel
Leuk! Doen we eerst een kleine meet dat je kan wennenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! Doen we eerst een kleine meet dat je kan wennen
Veel plezier :wquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is goedGa ik nu vakantie vieren , adios
![]()
Ik had al een hotellek geboekt.. voor ik dit las...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.
je zal dan wel op een luchtbed moeten, een groot luchtbed, dat dan weer wel
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor...maar waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had al een hotellek geboekt.. voor ik dit las...![]()
Maar dat geeft niet.... Kan ik ook meteen achter Belgische bonbons aan voor thuis.... en traktatie voor zondag![]()
Turnhout...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor...maar waar ga je heen?
Dat is nog 30 km ervandaan...en slechte weg ernaartoequote:
ik ben wel wat gewend hoor... En het wegennet in het westen is vast niet veel beter..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is nog 30 km ervandaan...en slechte weg ernaartoe
Nee maar als je in Mol was gegaan had je al dichterbij geweest, en daar hebben ze zondagochtend ook nog een leuke marktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik ben wel wat gewend hoor... En het wegennet in het westen is vast niet veel beter..![]()
Het is een vogeltjesmarkt, maar ook konijnen, goudvissen en ander beestgedoe. Het is alleen al leuk om er rond te lopen en mensen te kijken en vooral te luisterenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
Dat kan ik nog wel effe checken...
Ik ben er toch vast rete vroeg uit op zondag... (standaard in het weekend...)
* lange broek aantrekt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Na zondag zijn de modjes behalve aan hun blauwe lettertjes ook te herkennen aan mooie blauwe schenen
quote:
* Shark.Bait wijkt meteen uit naar Blijdorpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Na zondag zijn de modjes behalve aan hun blauwe lettertjes ook te herkennen aan mooie blauwe schenen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait wijkt meteen uit naar Blijdorp
Mijn dochter is nog groter dan jijquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:10 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- heeft toch de auto en gaat zeker mee...
Neemt Ronald zijn dochter mee dan? Ik zal het 'r vragen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Leuk Marjo! Het is een stukkie rijden, maar het zijn erg mooie poezen
Neem je minimarjo ook mee? is misschien wel gezellig voor minironald (v)![]()
Naar wat de laatste berichten waren wel jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Neemt Ronald zijn dochter mee dan? Ik zal het 'r vragen...
Als Ronald zich dan even meldt weten we het zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Naar wat de laatste berichten waren wel ja
Je zoon lijkt uiterlijk niet op jou...je dochter welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
Tis maar goed dat ik even teruglees, ik dacht even dat er iets moois bloeide tussen RonaldV Jr en Marjo's dochter.
Janette gaat mee morgen.
Dan heb jij mijn zoon niet gezien de laatste twee jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zoon lijkt uiterlijk niet op jou...je dochter wel
Als je zijn haar hetzelfde doet lijkt ie niet meteen op jou hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn zoon niet gezien de laatste twee jaar.
Edit: drie zelfs.![]()
Eigenwijs. Maar je bent dan ook een vrouw.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je zijn haar hetzelfde doet lijkt ie niet meteen op jou hoorHij heeft het smalle van je vrouw
Willen zoenen alleen omdat ik een vrouw benquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eigenwijs. Maar je bent dan ook een vrouw.
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!quote:
*slikt opmerking in...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!
Mijn mini's zijn maxi, die gaan toch zeker niet naar een dierentuinquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!
Je VRAAGT het niet eens..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn mini's zijn maxi, die gaan toch zeker niet naar een dierentuin
Ik heb gezegd dat ik naar de dierentuin ging en het was niet van ow ik wil meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je VRAAGT het niet eens..
al moet ik toegeven: ik zou het risico misschien ook niet nemen, stel dat ze er iets uitflapt
Nee, het spijt me, ik ga naar blijdorpquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
sharkbait (kom je nou wel of niet?)
Korte broeken weerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef prupke het volgende:
hmmz het word morgen wel heel warm zie ik net
en helder en 30 graden....
okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, het spijt me, ik ga naar blijdorp
Ik heb maar 1 korte broek en daar zit kaugom in....quote:
Ga je nou mee dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 korte broek en daar zit kaugom in....![]()
in blijdorp zijn er mensen bij die dus geen prullebakken weten te vinden..
zonnebrand meenemen..
Dat was wel de bedoeling iigquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling iig
misschien dat we iets later zijn dan 11 uur maar dan vinden we jullie wel
Dat is nog best snel danquote:Op zondag 16 juli 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
Thuis!!!
om 19:50 om het precizeizer te zeggen..
Alleen effe gestopt om water te kopen en door te rijden...
Volgens mij had je meer foto's gemaakt hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is wat ik er van gebakken heb
En de foto's? is het wat?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik een leuke dag, vrouw een leuke dag, kinderen een leuke dag.
2 dochters die met elkaar afspreken...
Missie geslaagd wat mij betreft.
Ja heb er wel meer natuurlijk , maar om nu meteen 8 foto's te plaatsen vind ik ook weer zo ietsquote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer foto's gemaakt hoor
Bij mij is de otter trouwens ook het leukste plaatje geworden.
Eigenlijk net té warm, luie beesten enzo...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja heb er wel meer natuurlijk , maar om nu meteen 8 foto's te plaatsen vind ik ook weer zo iets
Het was idd gezellig en warm en voor herhaling vatbaar als het minder warm is
Mens, ik ben net binnen. Dat schorem van me is nog aan het rondbanjeren. Janette en Dennis hebben wel leuke plaatjes gemaakt, als ik ff snel door de thumbs blader. Van mezelf heb ik nog niet gezienquote:
Same here.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik een leuke dag, vrouw een leuke dag, kinderen een leuke dag.
2 dochters die met elkaar afspreken...
Missie geslaagd wat mij betreft.
Die is lievvv...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:51 schreef prupke het volgende:
hij is wel lief
hier zijn broer : can somebody please get me out of this joint?
[afbeelding]
Die otterquote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is wat ik er van gebakken heb
Leuk voor op een t-shirt zekerquote:Op zondag 16 juli 2006 22:50 schreef freud het volgende:
Prupke. Die wasbeer!!! Maak hem sepia, wanted erboven en een geldbedrag eronder!!!
Je had voor die uil ook helemaal geen flits nodig als je tenminste niet met zo'n grote toeter fotografeerdquote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef HMaster-II het volgende:
Effe een snelle foto erop schoppen...
Een uil die de hele nacht geen fuck heeft kunnen zien...![]()
Meteen ook goed kunnen testen dat de rode ogenreductie niet geweldig werkt op de M-stand![]()
[afbeelding]
Welneeee, die lag lekker te luierenquote:
scherp! ik heb em ook ergensquote:
Of een aapje dat een druif eet alsof het een ijsje was... Terwijl we zelf wegsmolten van de hittequote:Op maandag 17 juli 2006 20:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
scherp! ik heb em ook ergens
maaruh...ga je naar die dierentuin omdat ze van die mooie poezen hebben, wat zet je op de foto?
een kikker natuurlijk!![]()
[afbeelding]
Op zoveel meter had ik m'n bouwlamp nodig gehad.. en tegen die tijd was die druif al op...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:03 schreef pea4fun het volgende:
@prupke, volgens mij wel een pelikaanachtig iets ja. Die zet met zijn bek te flapperen toch?
@HmII kijk díe had je nou wel ff in mogen flitsen
@marjo...hele dierentuin vol dieren, allemaal fotografen die een kikker op de foto zettenzullen wel gedacht hebben...rare lui die ollanders
Erg mooie foto idd... Jammer van dat neushaar, maar dat heeft weinig met de foto te maken, meer met t onderwerpquote:
Hee, je was er ook zondag? Die leeuw lag iig net zoquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee, je was er ook zondag? Die leeuw lag iig net zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik niet meteen op het profiel.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
[..]"Praataap"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nijlpaard!![]()
En nog een uiltje... Maf ding.
Het eerste wat je moet doen voor een shoot/meet.........je instellingen checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef prupke het volgende:
Ik ben echt een doos
aangezien ik bijna nooit kijk naar mijn instellingen van de camera ....u raad het al heb ik al mijn fotokes in de dierentuin met iso 1600 geschoten.
![]()
quote:
Kan ik me voorstellen.....de scherptediepte komt dan beter tot zijn recht lijkt mequote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Scheetje he? Ik denk dat ik die laat afdrukken, in het groot is ie nog veel mooier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |