Je had voor die uil ook helemaal geen flits nodig als je tenminste niet met zo'n grote toeter fotografeerdquote:Op maandag 17 juli 2006 20:41 schreef HMaster-II het volgende:
Effe een snelle foto erop schoppen...
Een uil die de hele nacht geen fuck heeft kunnen zien...![]()
Meteen ook goed kunnen testen dat de rode ogenreductie niet geweldig werkt op de M-stand![]()
[afbeelding]
Welneeee, die lag lekker te luierenquote:
scherp! ik heb em ook ergensquote:
Of een aapje dat een druif eet alsof het een ijsje was... Terwijl we zelf wegsmolten van de hittequote:Op maandag 17 juli 2006 20:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
scherp! ik heb em ook ergens
maaruh...ga je naar die dierentuin omdat ze van die mooie poezen hebben, wat zet je op de foto?
een kikker natuurlijk!![]()
[afbeelding]
Op zoveel meter had ik m'n bouwlamp nodig gehad.. en tegen die tijd was die druif al op...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:03 schreef pea4fun het volgende:
@prupke, volgens mij wel een pelikaanachtig iets ja. Die zet met zijn bek te flapperen toch?
@HmII kijk díe had je nou wel ff in mogen flitsen
@marjo...hele dierentuin vol dieren, allemaal fotografen die een kikker op de foto zettenzullen wel gedacht hebben...rare lui die ollanders
Erg mooie foto idd... Jammer van dat neushaar, maar dat heeft weinig met de foto te maken, meer met t onderwerpquote:
Hee, je was er ook zondag? Die leeuw lag iig net zoquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee, je was er ook zondag? Die leeuw lag iig net zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klik niet meteen op het profiel.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
[..]"Praataap"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nijlpaard!![]()
En nog een uiltje... Maf ding.
Het eerste wat je moet doen voor een shoot/meet.........je instellingen checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef prupke het volgende:
Ik ben echt een doos
aangezien ik bijna nooit kijk naar mijn instellingen van de camera ....u raad het al heb ik al mijn fotokes in de dierentuin met iso 1600 geschoten.
![]()
quote:
Kan ik me voorstellen.....de scherptediepte komt dan beter tot zijn recht lijkt mequote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Scheetje he? Ik denk dat ik die laat afdrukken, in het groot is ie nog veel mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |