quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:10 schreef -Marjo- het volgende:
* -Marjo- heeft toch de auto en gaat zeker mee...
Neemt Ronald zijn dochter mee dan? Ik zal het 'r vragen...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Leuk Marjo! Het is een stukkie rijden, maar het zijn erg mooie poezen
Neem je minimarjo ook mee? is misschien wel gezellig voor minironald (v)![]()
Naar wat de laatste berichten waren wel jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Neemt Ronald zijn dochter mee dan? Ik zal het 'r vragen...
Als Ronald zich dan even meldt weten we het zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Naar wat de laatste berichten waren wel ja
Je zoon lijkt uiterlijk niet op jou...je dochter welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
Tis maar goed dat ik even teruglees, ik dacht even dat er iets moois bloeide tussen RonaldV Jr en Marjo's dochter.
Janette gaat mee morgen.
Dan heb jij mijn zoon niet gezien de laatste twee jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zoon lijkt uiterlijk niet op jou...je dochter wel
Als je zijn haar hetzelfde doet lijkt ie niet meteen op jou hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn zoon niet gezien de laatste twee jaar.
Edit: drie zelfs.![]()
Eigenwijs. Maar je bent dan ook een vrouw.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je zijn haar hetzelfde doet lijkt ie niet meteen op jou hoorHij heeft het smalle van je vrouw
Willen zoenen alleen omdat ik een vrouw benquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eigenwijs. Maar je bent dan ook een vrouw.
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!quote:
*slikt opmerking in...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!
Mijn mini's zijn maxi, die gaan toch zeker niet naar een dierentuinquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Pea nou ook nog "mini" meeneemt!
Je VRAAGT het niet eens..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn mini's zijn maxi, die gaan toch zeker niet naar een dierentuin
Ik heb gezegd dat ik naar de dierentuin ging en het was niet van ow ik wil meequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je VRAAGT het niet eens..
al moet ik toegeven: ik zou het risico misschien ook niet nemen, stel dat ze er iets uitflapt
Nee, het spijt me, ik ga naar blijdorpquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:42 schreef pea4fun het volgende:
sharkbait (kom je nou wel of niet?)
Korte broeken weerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:52 schreef prupke het volgende:
hmmz het word morgen wel heel warm zie ik net
en helder en 30 graden....
okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, het spijt me, ik ga naar blijdorp
Ik heb maar 1 korte broek en daar zit kaugom in....quote:
Ga je nou mee dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 korte broek en daar zit kaugom in....![]()
in blijdorp zijn er mensen bij die dus geen prullebakken weten te vinden..
zonnebrand meenemen..
Dat was wel de bedoeling iigquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling iig
misschien dat we iets later zijn dan 11 uur maar dan vinden we jullie wel
Dat is nog best snel danquote:Op zondag 16 juli 2006 19:56 schreef HMaster-II het volgende:
Thuis!!!
om 19:50 om het precizeizer te zeggen..
Alleen effe gestopt om water te kopen en door te rijden...
Volgens mij had je meer foto's gemaakt hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is wat ik er van gebakken heb
En de foto's? is het wat?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik een leuke dag, vrouw een leuke dag, kinderen een leuke dag.
2 dochters die met elkaar afspreken...
Missie geslaagd wat mij betreft.
Ja heb er wel meer natuurlijk , maar om nu meteen 8 foto's te plaatsen vind ik ook weer zo ietsquote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij had je meer foto's gemaakt hoor
Bij mij is de otter trouwens ook het leukste plaatje geworden.
Eigenlijk net té warm, luie beesten enzo...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja heb er wel meer natuurlijk , maar om nu meteen 8 foto's te plaatsen vind ik ook weer zo iets
Het was idd gezellig en warm en voor herhaling vatbaar als het minder warm is
Mens, ik ben net binnen. Dat schorem van me is nog aan het rondbanjeren. Janette en Dennis hebben wel leuke plaatjes gemaakt, als ik ff snel door de thumbs blader. Van mezelf heb ik nog niet gezienquote:
Same here.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik een leuke dag, vrouw een leuke dag, kinderen een leuke dag.
2 dochters die met elkaar afspreken...
Missie geslaagd wat mij betreft.
Die is lievvv...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:51 schreef prupke het volgende:
hij is wel lief
hier zijn broer : can somebody please get me out of this joint?
[afbeelding]
Die otterquote:Op zondag 16 juli 2006 21:25 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is wat ik er van gebakken heb
Leuk voor op een t-shirt zekerquote:Op zondag 16 juli 2006 22:50 schreef freud het volgende:
Prupke. Die wasbeer!!! Maak hem sepia, wanted erboven en een geldbedrag eronder!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |