Schat, we zitten nog in juliquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb zin om komend weekend naar de Olmense zoo te gaan. http://www.olmensezoo.be/nl/Frameset/Welkom.htm
Een kleine betaalbare dierentuin vlak over de grens van Belgie (bij Mol, Balen) De dierentuin kenmerkt zich door de grote hoeveelheid poezebeesten, waaronder een witte tijger en een witte leeuw. Veel dieren zijn prima te fotograferen. Ook de snacks zijn goed betaalbaar.
Ik ben al een keer eerder geweest en daarvan zijn dit wat resultaten. Heb je ook zin om daar komend weekend een dagje rond te stappen? Laat dan weten welke dag, meeste stemmen gelden. Al gaat mijn voorkeur uit naar zaterdag, omdat op zondag de katten een dag vasten.
Ik wil er om 11 uur zijn
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schat, we zitten nog in juli. En ik kan niet mee helaas, anders had ik wel even een camera gepikt van iemand
Ja ik weet niet wat D&D is maar dat verzet je maar hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
15e heb ik een D&D meet dus het zal zondag moeten
afgelopen zondag kregen de katjes wel te etenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:06 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb zin om komend weekend naar de Olmense zoo te gaan. Al gaat mijn voorkeur uit naar zaterdag, omdat op zondag de katten een dag vasten.
De tijgers ook? geen bordje dat ze vasten op zondag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
afgelopen zondag kregen de katjes wel te eten
![]()
dat geeft leuke fotoo's![]()
![]()
*helaas nog niets bewerkt, geen zin tijd gehad
geloof dat het mama papa en kindjes leeuw warenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De tijgers ook? geen bordje dat ze vasten op zondag?
Oeh wat liefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben er ook een keertje geweest.
[afbeelding]
Toffe dierentuin.
NEEquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef pea4fun het volgende:
Ja ik weet niet wat D&D is maar dat verzet je maar hoorik wil tijgers vissen zien vangen!
Nerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
NEE
[url=wizards.com/dnd]Dungeons and Dragons[/url]
En ik moet wel, de laatste keer was 18 februari, en Aerin mijn 18e level cleric/mage/mystic theurge moet nog ff een rode draak omleggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |