Dat moet wel lukken. Maar 't is te kort dag voor mij om dat nu nog even op te zetten met de lange heen en terug reis.quote:
Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
Kom op zeg, het is maar 2 uur. In bijna alle gevallen was ik langer onderweg voor een fot meet.
3,5 uur heen en 3,5 uur terug...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef Xilantof het volgende:
@HM2: hoe lang duurt jou reis wel niet ?
Vanuti den haag moet ik al ruim 2 uur reizen zegt de route planner.
Ik zal vanavond even moeders bellen of ik een auto mag lenen
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
3,5 uur heen en 3,5 uur terug...![]()
Maar ik ga proberen een hotel te scoren in een stad in de buurt.. Met een terras en lekker bier![]()
Na september kom ik eens mee meetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.
je zal dan wel op een luchtbed moeten, een groot luchtbed, dat dan weer wel
Leuk! Doen we eerst een kleine meet dat je kan wennenquote:
Is goedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! Doen we eerst een kleine meet dat je kan wennen
Veel plezier :wquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:53 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is goedGa ik nu vakantie vieren , adios
![]()
Ik had al een hotellek geboekt.. voor ik dit las...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook hier logeren hoor. Op het terras valt niet veel te kijken (behalve vogels) maar een pilsje heb ik ook nog wel koud liggen.
je zal dan wel op een luchtbed moeten, een groot luchtbed, dat dan weer wel
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor...maar waar ga je heen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had al een hotellek geboekt.. voor ik dit las...![]()
Maar dat geeft niet.... Kan ik ook meteen achter Belgische bonbons aan voor thuis.... en traktatie voor zondag![]()
Turnhout...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor...maar waar ga je heen?
Dat is nog 30 km ervandaan...en slechte weg ernaartoequote:
ik ben wel wat gewend hoor... En het wegennet in het westen is vast niet veel beter..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is nog 30 km ervandaan...en slechte weg ernaartoe
Nee maar als je in Mol was gegaan had je al dichterbij geweest, en daar hebben ze zondagochtend ook nog een leuke marktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik ben wel wat gewend hoor... En het wegennet in het westen is vast niet veel beter..![]()
Het is een vogeltjesmarkt, maar ook konijnen, goudvissen en ander beestgedoe. Het is alleen al leuk om er rond te lopen en mensen te kijken en vooral te luisterenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:03 schreef HMaster-II het volgende:
Dat kan ik nog wel effe checken...
Ik ben er toch vast rete vroeg uit op zondag... (standaard in het weekend...)
* lange broek aantrekt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Na zondag zijn de modjes behalve aan hun blauwe lettertjes ook te herkennen aan mooie blauwe schenen
quote:
* Shark.Bait wijkt meteen uit naar Blijdorpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:35 schreef pea4fun het volgende:
Na zondag zijn de modjes behalve aan hun blauwe lettertjes ook te herkennen aan mooie blauwe schenen
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait wijkt meteen uit naar Blijdorp
Mijn dochter is nog groter dan jijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |