Waarom niet? Je hoeft toch zeker niet te werken met dit prachtige weer he?quote:
Nee, kantoortijdenbaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoeft toch zeker niet te werken met dit prachtige weer he?
Mutsquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee, kantoortijdenbaanMoet ff aan thuis denken en daarom andere afspraken gemaakt
![]()
Als je prio's liggen bij "socializen", dan kan je dat wel uitstellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef An24 het volgende:
![]()
An is altijd in voor gebak.....en ook voor meets, maar zoals ik al zei....moet even prioriteiten (per definitie kutwoord)stellen. Maar vind het lief dat jullie aan mij denken
![]()
sssssssssssst Yvonne is in het FOT gebouw gesignaleerdquote:
En maar twee users... zo makkelijk heb ik het nog niet gehad!quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:38 schreef pea4fun het volgende:
2modjes mee zondagWat zal het hier een zootje worden
TWEE??? Anderhalfquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
En maar twee users... zo makkelijk heb ik het nog niet gehad!
* RonaldV fluit een onschuldig deuntjequote:
Gaat Pea niet meer mee dan???quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV fluit een onschuldig deuntje
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Zondag hé?
T'is dat ik dit nu pas lees...
Ik moet ff kijken of ik vervoer kan regelen!
Je moeder staat haar auto niet af?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik vrees dat dit 'm helaas niet gaat worden voor mij...
Dat moet wel lukken. Maar 't is te kort dag voor mij om dat nu nog even op te zetten met de lange heen en terug reis.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |