Klinkt als een hele creatieve vakantie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Weemz het volgende:
Mijn koffer gaat hopelijk ook richting Oeganda...
Ach ja, huisje bouwen, vloertje leggen... Je kent het wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:30 schreef NathaN het volgende:
Klinkt als een hele creatieve vakantie.
Naja, ik heb wel eens een laminaatvloer gelegd in m'n vakantie, dat wel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:32 schreef Weemz het volgende:
Ach ja, huisje bouwen, vloertje leggen... Je kent het wel.
*hart onder riem steek*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:41 schreef davidov het volgende:
Het zou een wonder zijn als mn ouders nog lang bij elkaar blijven
Het is een CCCtjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP Aäron is niet Gay, niet iedereen is gay hoor
Via scholieren.com of zoiets toch een heleboel...?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kent iemand een goede site met samenvattingen van schoolboeken?
niet dat dat nog lukt voor 9.30 morgenochtendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Doch, het lezen van echte boeken is natuurlijk véél leuker en leerzamer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Ouders die tijdens werktijd bellen voor iets onbenulligs en dan verontwaardigd zijn dat ik de telefoon op stil heb staan omdat ik de hele dag in meetings zat
Goed gepland man!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
niet dat dat nog lukt voor 9.30 morgenochtend
Ja, kan ik er iets aandoen dat ik net pas hoor dat ik morgen Economie doe ipv Duitsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed gepland man!![]()
![]()
Wat voor examen(s) doe je dan??
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
*kijkt rond, ziet geen bundels takken*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Tough guys wear pink?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Stuk voor stuk, Hanky788.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Nee gewoon miljoenen aan kosten verklaard bij de CFO op 't kantoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Met olijven, tomaatjes en kaasjes?
En veel geļnvented vandaag?
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
is geen beledeging hoowr,, sorry voor mensen die beledigt zijn xD
Ja naja... als ik jou straight noem, ben je dan beledigd?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gewoon miljoenen aan kosten verklaard bij de CFO op 't kantoor.
En verder het nieuwe betalingssysteem getest en ... ff denken.
De afdeling opgevangen (we zitten maar met 4 i.p.v. 8 i.v.m. vakantie)
En morgen een cursus d'r tussendoor.....
Olijfjes liggen in de koelkast hier
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
quote:
Fijn he... maar goed, mogen zij mij weer vervangen in augustusquote:Halve bezetting:
Goed. Lekker. Sexy.quote:Maarreehhh hoe bevalt je huis eigenlijk, zo na een tijdje??
NEE HOOOOOOOOOOOOOOOO! (of huuuuu)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef hanky788 het volgende:
Hii waxxer,,,
Bye Waxxer
Doeii,, iedereen ik ben weg,,, paarden toe
Fietsquote:
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugelsquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fiets
Paar druppels onderweg, maar mocht geen naam hebben. Vanavond terug weer gemiddeld 28 km/h
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
quote:
Ik wil eerst wat kilo's kwijt, dan kijken we wel of ik heel stoer wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?
Haai Vlarp.
Dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurt
Ach.. what ele is newquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus niet
ow en je regisseur zit me te versieren
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
Maar enfin, welkom in [HOMO]
zullen wij hier dan ook de term ontplofte mol voor in het leven roepen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
En dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vrij beledigend dus.
K. Dan is't goedquote:
Ja maar het woord "faggot" heeft nogal een lading in Engelssprekende landen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijk
Nou, ik weet dat 'ie 't niet zo bedoelt, maar als 'ie 't gaat bezigen in de VS of Groot-Britanniė dan wordt 'ie raar aangekeken.quote:
Mijn gastgezingastvrouw in Londen zei dat ze een Fag opstak als ze d'r sigaret aanstak. Ik was helemaal niet bekend met het begrip (in de vorm van vlam/vonk/whatever), dus dat was wel even apart.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja maar het woord "faggot" heeft nogal een lading in Engelssprekende landen.
Damn.. homofiel dan niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Volgens geruchten die ik vandaag gehoord heb zou die itiliaan dat ook tegen Zidane gezegd hebben, maar dan wil in het italiaans. En daarom vind 60 procent van de Fransen dat hij die kopstoot terecht heeft uitgedeeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat doet iedereen heel netjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:33 schreef hanky788 het volgende:
Wat is je voornaam? Henk
Wat wil je ons nog vragen? ik ben zeker de eerste die dit invult?
Homo's heh?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef hanky788 het volgende:
omg,,, zijn jullie nog bezig om het woord faggot ...![]()
Ja Henkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef hanky788 het volgende:
omg,,, zijn jullie nog bezig om het woord faggot ...![]()
Ja een fag is ook gewoon een ander woord voor peuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn gastgezingastvrouw in Londen zei dat ze een Fag opstak als ze d'r sigaret aanstak. Ik was helemaal niet bekend met het begrip (in de vorm van vlam/vonk/whatever), dus dat was wel even apart.
fag·ot also fag·got Audio pronunciation of "faggot" ( P ) Pronunciation Key (fgt)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja het is dna natuurlijk ook een enoooooooooooooorme belediging voor een italiaanse macho he, dat finocchioquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens geruchten die ik vandaag gehoord heb zou die itiliaan dat ook tegen Zidane gezegd hebben, maar dan wil in het italiaans. En daarom vind 60 procent van de Fransen dat hij die kopstoot terecht heeft uitgedeeld
xD ,,, gebruik ik teveel op msnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat xD is irritant..waar slaat t eig. op?
en fijn dat dit topic over jou gaat? Dit is Henk de paydate homo.
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat xD is irritant..waar slaat t eig. op?
en fijn dat dit topic over jou gaat? Dit is Henk de paydate homo.
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.
Een Chineesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.
Wat zijn we weer heerlijk geprikkeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile niet :.)
Inderdaad, CDPquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile niet :.)
euh, bén je dat ook? (althans, degene op die foto's)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef hanky788 het volgende:
[..]
xD ,,, gebruik ik teveel op msn
jup,, ben hier ook al beroemd
maar dat is dus eigenlijks de reden waarom ik hier op kwam...
Ik vind t gewoon echt een br3ez4h smilie..meer niet..niets met Henk(y) te maken.quote:
Ja typo, dankzij die inconsequente hoeren van gee.enelquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja typo, dankzij die inconsequente hoeren van gee.enel
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of altoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
euh, bén je dat ook? (althans, degene op die foto's)
Labiel dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of alto xD
ik heb ook andere foto's xD
Bij hun is dequote:
Heb je ook andere smileys?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
quote:
Maar die Canisfire, da''s dus een boze afgewezene?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
Amerikaanse reclame's zijn leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef wonderer het volgende:
DIe reclames hier
Hoe kun je meer geld krijgen als je denkt dat iemand je iets heeft aangedaan? Bel attorney blablabla!
Neuh....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of alto![]()
Gay, gayer, gayst?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh....
'Gay' lijkt mij wel voldoende
quote:
Dat kost hem dan direct zijn zakgeld voor heel de maandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, is die "hanky788" niet wat voor TehRockstar?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een fag is ook gewoon een ander woord voor peuk.
http://forum.fok.nl/user/profile/127233quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:52 schreef hanky788 het volgende:
nee,,, voor wie xD ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een klasgenote die rookte en haar spul uit de automaat wilde halen, maar wat zij wilde, zat er niet in...
Was in Londen, en een Engelsman vroeg haar "Can I help you?", waarop zij hem verontwaardigd aankeek: "Shag?"
![]()
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kost hem dan direct zijn zakgeld voor heel de maand![]()
Hoe reageerde die gast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een klasgenote die rookte en haar spul uit de automaat wilde halen, maar wat zij wilde, zat er niet in...
Was in Londen, en een Engelsman vroeg haar "Can I help you?", waarop zij hem verontwaardigd aankeek: "Shag?"
![]()
Oh jee zijn die Sander Lantinga foto's nu al uitgelektquote:
Geen idee, maar de rest v/d groep lachte haar natuurlijk heel erg uitquote:
Oh Henk is sponsored by Mengvoeders Unitedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Henkiepenkiespermatenkiiiieeeee!!!
Wat zie je er stoer uit man!!
Zeg, je moet met mij dwepen, niet met hemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Henkiepenkiespermatenkiiiieeeee!!!
Wat zie je er stoer uit man!!
Tegenwoordig hebben ze ook van die mobiele pinautomaten, is 't niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh Henk is sponsored by Mengvoeders United![]()
maar dan hoeft hij voor z'n date toch niet gepayd te worden![]()
ja ze moesten toch wat nu de eurocheque niet meer bestaat, en een postwissel te lang onderweg isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze ook van die mobiele pinautomaten, is 't niet?
Creditcard is meestal gangbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ze moesten toch wat nu de eurocheque niet meer bestaat, en een postwissel te lang onderweg is![]()
Hahaha aaawwwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je moet met mij dwepen, niet met hem
jij doet het er ook gewoon om hčquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Creditcard is meestal gangbaar.
Ze vinden 't onweerstaanbaar als ik met mijn golden creditcard hen op de wangetjes streel.
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar radenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
Tussen twee grote borsten door en de pincode via de tepels?
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagdenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:18 schreef Waxxer het volgende:
Hoe was dat eigenlijk, zo je handtekening zetten op je bul?!
Uit het speciale bonnetjesmachientje, wat naast de kassa staat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar raden![]()
ligt de tuinslang nog op dezelfde plaats als de vorige keer....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeneenee
temperatuur in de kamer is gewoon weer erg hoog
Neeee niet met al die apparatuur die ik hier heb staanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt de tuinslang nog op dezelfde plaats als de vorige keer....
oh nee je zit binnen nu, daar mag ik niet met water spetteren![]()
Nou, gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagden
Stommiiiig
Loat me roaie: der rechter neusgāt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar raden![]()
En je bent getuige geweest op een bruiloft en dat betekent dat je heel belangrijk bent voor die persoon en je hebt spulletjes gekocht voor in je huis zoals die schalen en een keuken uitgezocht met dingen en dat is allemaal van jou want je hebt bereikt wat je wil en daardoor kun je je leven zó invullen zoals jij het wilt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagden
Stommiiiig
Nou ja stap ik wel weer de auto in om met de waaier achter je te gaan staan en je koelte toe te wuivenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeee niet met al die apparatuur die ik hier heb staan
Da's al 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd iig![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik bel straks trouwens met een SE W800i, is dat wat verder zeg maar?
Yeah, my life's completequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je bent getuige geweest op een bruiloft en dat betekent dat je heel belangrijk bent voor die persoon en je hebt spulletjes gekocht voor in je huis zoals die schalen en een keuken uitgezocht met dingen en dat is allemaal van jou want je hebt bereikt wat je wil en daardoor kun je je leven zó invullen zoals jij het wilt!
En zo zonder pijn in het hard afstand genomen van de Siemens familie ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik bel straks trouwens met een SE W800i, is dat wat verder zeg maar?
Neeeeeee dat niet!quote:
Dus jij snuift coke?!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat die voor ander gebruik beschikbaar moest blijven![]()
*rits sluit*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
*zich in dansuniform hijs*
Nou nee, Stroekie, ik heb hier een foto ingelijst...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En zo zonder pijn in het hard afstand genomen van de Siemens familie ?
Doelen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeee dat niet!Maar dat komt wel!
Maar je zit iig niet zo te kl***n met het doelen bereiken zoals ik...
AAAAAAUW (ik heb een enorme blauwe plek op m'n linkerbel, geen idee waarvan ... heb je toevallig al eerder gepetst?)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*rits sluit*
*pets op bil*
Succes jongen!
Met vleugeltjes ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:32 schreef Ang3l het volgende:
*zich in dansuniform hijs*
You'd wishquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zou zeggen: maak er 'n eind aan![]()
![]()
quote:
Nee niet op mij toepassenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij snuift coke?!Tijdens "feestjes"?
Ow ja nouquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doelen?
O ja, ik werk inderdaad inmiddels in de Marketing alwaar ik mijn drs gehaald heb.
O ja, ik heb inderdaad inmiddels een relatie met iemand waar ik echte lol mee heb en van hou.
Och verrek ja, de relatie met mijn ouders is inderdaad optimaal en hardstikke knus en gezellig.
O jaaaa... ik droom.
*word wakker*
Ocj ja, ik heb een eigen appartement.
mocht je het oude ding dan niet mee naar huis nemen en als een relikwie ook in de vensterbank zetten naast b.v. een ander ding dat ook licht geeft in het donker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef Waxxer het volgende:
En dan nog:
[..]
Nou nee, Stroekie, ik heb hier een foto ingelijst...waar ik altijd naar kijk...
'k Was cynisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You'd wish
Been there, tried that. Neuh. Was niet mijn ding.
Zonde, ergens, toch wel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow ja nouIk bedoelde het goed hoor
Hier word ik moederlijk van, nog even en ik kom je ongevraagd verzorgen
Volgens mij heb jij een probleem met interpreteren van emoties achtr posts. Zo wordt "faggot"als beledigend opgevat terwijl dat duidelijk nit zo bedoelt was en zo wordt mijn reactie als onbeschoft opgevat terwijl het duidelijk cynisch en depressief was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Was cynisch.
Je reactie kwam nogal onbeschoft over.
Zeg, je weet wel érg goed wat er allemaal in mijn huis staat he??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mocht je het oude ding dan niet mee naar huis nemen en als een relikwie ook in de vensterbank zetten naast b.v. een ander ding dat ook licht geeft in het donker?
of staat die nu in je nieuwe huis niet meer op de vensterbank![]()
So what kinda chicken do ya roast danait?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:43 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben hier trouwens reclames voor viagra, condooms, glijmiddel, dingen tegen prostaatproblemen... hoezo, Amerikanen zijn preuts?
Ohw...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:46 schreef Ang3l het volgende:
Ow... mijn date met Miguell gaat ineens tņch door morgen
Jeeez, make up your mind or bčta a la mierda camrón
Er staat pork op het menuquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
So what kinda chicken do ya roast danait?
Oh nou ja:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, getypte tekst maakt alles zo anders dan dat het gesproken zou zijn. En zelfs smiley's kunnen niet opboxen tegen lichaamstaal.
Ow!quote:
Nou, we gaan allemaal mee heurquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Mańana, 21.00, Miguell y Angelito, cinéma pathé, la pelķcula Flight 93
en nu ga ik echt!
Of wat doet dat mokkel nog in m'n slaapkamer..snapte ie niet dat ie bij zonsopgang richting huis moest strompelenquote:
Bareback Mountain?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben binnenkort weer 2 weekjes alleen thuis, iemand nog goede DVDtips?
Wil sowieso Walk The Line afzien, The Breakfast Club eindelijk zien..
ach d'r zijn wel eens plaatjes verschenen met het een en ander eropquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, je weet wel érg goed wat er allemaal in mijn huis staat he??
Mijn nieuwe telquote:
Wat deed jij trouwens bij mijn raam toen ik laatst de gordijnen open deed?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach d'r zijn wel eens plaatjes verschenen met het een en ander erop![]()
Al gezien...quote:
Dat je dat niet meer weet Waxxerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat deed jij trouwens bij mijn raam toen ik laatst de gordijnen open deed?
Hij's gaafquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telDie ik nog krijg, althans, klaarligt als ik terug ben van vakantie
Is dat een erge?
Ten eerste, ik heb enkel uitgelegd dat 'faggot' een zwaar beladen scheldwoord is, die post ging niet over hoe hij het bedoelde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een probleem met interpreteren van emoties achtr posts. Zo wordt "faggot"als beledigend opgevat terwijl dat duidelijk nit zo bedoelt was en zo wordt mijn reactie als onbeschoft opgevat terwijl het duidelijk cynisch en depressief was.
Hmmz.
Ja die wilde ik dus ook heeeelll graag, maar is nog niet leverbaar icm mijn abo én deze was gratis, en iig beter dan mijn huidige nood-telefoon Nokia 1110quote:
Heb je de mijne nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja die wilde ik dus ook heeeelll graag, maar is nog niet leverbaar icm mijn abo én deze was gratis, en iig beter dan mijn huidige nood-telefoon Nokia 1110
[afbeelding]
En ik ben trouwens 90% van alle telefoonnummers kwijt doordat die andere stuk ging.
Neequote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeAlleen nog "thuis" en "dutchtone info" en naja terloops weer wat nrs erbij
Maar verder van alles en iedereen kwijt
![]()
Haha idd, terwijl ik net een enorme terugbel-planning had gemaaktquote:
Have fun in Zwollequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:39 schreef davidov het volgende:
*ontsnapt de chaos @ home*
Ben een nachtje overnachten in the middle of nowhere
Werd er zoveel op je billen gepetst?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
De dochter van Bruce (9 jaar) had de choreografie van vanavond gemaakt
En damn, die was eigenlijk best wel pittig... ik denk dat ik morgen onder de blauwe plekken zit
quote:
Sofietjequote:
Kniebeschermers is ook voor stratenmakers, he, niet voor stoere bouwvakkers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:neh
We hadden hele grondstukjes en ik was altijd van mening "Kniebeschermers tijdens een cursistenles?Dč is ņk" ... nou, wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Jamaar jamaar das een liedje... sofietje, ze dronk ranje met een rietje!quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nou tijdens een demo-training ben ik anders maar wat blij dat ik ze om heb!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kniebeschermers is ook voor stratenmakers, he, niet voor stoere bouwvakkers.
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.quote:
Ja zelfs maat houden hoeft tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.
En mocht je ooit met TRS of Erik op dezelfde dansvloer staan, zijn scheenbeschermers blijkbaar ook een verstandige optie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou tijdens een demo-training ben ik anders maar wat blij dat ik ze om heb!
Nee, ik schreef of jij niet iets voor hem was (en/of vice versa)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef hanky788 het volgende:
Hier daar is TheRockStar,,, Wie vroeg ook alweer of ik dat was ?!
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zelfs maat houden hoeft tegenwoordig niet meer
En een tok-dinges, en een helm, en elleboogbeschermers, padding everywhere.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
En mocht je ooit met TRS of Erik op dezelfde dansvloer staan, zijn scheenbeschermers blijkbaar ook een verstandige optie.
Voor dat soort mensen is de Lee Towers-manoeuvre uitgevonden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.
Dus je bent een gillende nicht die niet kan dansen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Nee.
Gewoon hard gillen dat je heel experimenteel en avant garde bent.
Maatgevoel heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Tis kuuuunst, KUNST zeg ik je!"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Misschien beter om ze gewoon van de dansvloer te duwen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
En een tok-dinges, en een helm, en elleboogbeschermers, padding everywhere.
Daar heb jij dus blijkbaar geen gevoel voor, knulquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
oo ok,,, sorry verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, ik schreef of jij niet iets voor hem was (en/of vice versa)
Bij mij is het, geniet, maar dans niet.quote:
"Bukken teef"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat een liefde hier, jeetje. Het kan er weer eens van af.
Homo's!
Volgens mij moeten we toch gewoon op de volgend meet niet meer naar een middag activiteit zoeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat een liefde hier, jeetje. Het kan er weer eens van af.
Homo's!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je kut? Post je hoofd.
Ik haat lesgevenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we toch gewoon op de volgend meet niet meer naar een middag activiteit zoeken.
Jij geeft gewoon een masterclass 's middags![]()
Bovendien wordt het dan daarna te druk op de dansvloerquote:
Whoohoo! De 3 meter zijn overwonnen.quote:
jij bent gewoon bang dat we lastige cursisten zullen zijnquote:
Ja, maar dan gaat de helft gillen dat ze avant garde zijn en daar krijg je me toch een koppijn van...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
jij bent gewoon bang dat we lastige cursisten zullen zijn
maar dat ligt toch aan de cursusleider
want niet luisteren, doe die oefening nog maar 10 keer![]()
Zeg mijn arische domina, ze kunnen niet allemaal zo bleek en blank zijn als jij hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw, een Indo.
en dat doen ze anders niet dan??????quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de helft gillen dat ze avant garde zijn en daar krijg je me toch een koppijn van...
Hangt er vanaf van wie het komt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
"Too bad I don't one night stands or else I would fuck your brains out"
Zal ik dat maar als een compliment beschouwen?
Daar krijg je geen koppijn van. Zeker niet als je het niet leest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
en dat doen ze anders niet dan??????
lees jij dan die meet topics maar eens terug
en dat is dan alleen nog maar digitaal gemiep![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg mijn arische domina, ze kunnen niet allemaal zo bleek en blank zijn als jij he
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
Jaaaah die zijn leuk lief en lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
Ben jij een oppervlakkig persoon?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
't Is maar waar je op valt. Maar als jij daar gelukkig mee wordt...quote:
Het ging niet over penetratie, gup.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
Neen. Ik ben diep.
Krijg je rsi vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. F5en op pagina 5 terwijl we al op 6 zijn is niet handig
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Jij vuigaard!
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...
Zo kennen we je toch ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...
What's in a name...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Geef mij een John Bender!
[afbeelding]
TRS blijkbaar nog niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
Zo kennen we je toch ook?
Nieuwe invulling van het begrip strandjutter?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
Nee joh, gewoon the real thing
op het strand van Ipanema in Rio![]()
Letters.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
What's in a name...
En dan kijk ik niet eens Lingo...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Correct.
Sil vond een meisje op het strandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nieuwe invulling van het begrip strandjutter?
Dan tellen de punten ook niet.quote:
Kun je dat niet braaf in de badkamer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo,
Let maar niet op mij. Ik kom alleen wat napalm lozen.
Dat geeft niet. Ik vind die ballenbak gewoon een vies idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan tellen de punten ook niet.
Dat had je dan maar eerder moeten bedenken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hallo? Die is net opnieuw betegeld.
Of jij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat had je dan maar eerder moeten bedenken.
en wat zou daar het effect van moeten zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo,
Let maar niet op mij. Ik kom alleen wat napalm lozen.
Ik hou me noch met de betegeling bezig, noch met de timing van jouw lozingen.quote:
We gaan toch geen moeilijke vragen stellen hé? Het is of dit of Sarin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat zou daar het effect van moeten zijn
moeten we nog specifieke voorzorgsmaatregelen treffen
Vol blauwe ballen, geen lol aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Ik vind die ballenbak gewoon een vies idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |