Labiel dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of alto xD
ik heb ook andere foto's xD
Bij hun is dequote:
Heb je ook andere smileys?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
quote:
Maar die Canisfire, da''s dus een boze afgewezene?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
Amerikaanse reclame's zijn leukquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef wonderer het volgende:
DIe reclames hier
Hoe kun je meer geld krijgen als je denkt dat iemand je iets heeft aangedaan? Bel attorney blablabla!
Neuh....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef hanky788 het volgende:
[..]
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of alto![]()
Gay, gayer, gayst?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh....
'Gay' lijkt mij wel voldoende
quote:
Dat kost hem dan direct zijn zakgeld voor heel de maandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, is die "hanky788" niet wat voor TehRockstar?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja een fag is ook gewoon een ander woord voor peuk.
http://forum.fok.nl/user/profile/127233quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:52 schreef hanky788 het volgende:
nee,,, voor wie xD ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een klasgenote die rookte en haar spul uit de automaat wilde halen, maar wat zij wilde, zat er niet in...
Was in Londen, en een Engelsman vroeg haar "Can I help you?", waarop zij hem verontwaardigd aankeek: "Shag?"
![]()
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kost hem dan direct zijn zakgeld voor heel de maand![]()
Hoe reageerde die gast?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een klasgenote die rookte en haar spul uit de automaat wilde halen, maar wat zij wilde, zat er niet in...
Was in Londen, en een Engelsman vroeg haar "Can I help you?", waarop zij hem verontwaardigd aankeek: "Shag?"
![]()
Oh jee zijn die Sander Lantinga foto's nu al uitgelektquote:
Geen idee, maar de rest v/d groep lachte haar natuurlijk heel erg uitquote:
Oh Henk is sponsored by Mengvoeders Unitedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Henkiepenkiespermatenkiiiieeeee!!!
Wat zie je er stoer uit man!!
Zeg, je moet met mij dwepen, niet met hemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:04 schreef Waxxer het volgende:
Henkiepenkiespermatenkiiiieeeee!!!
Wat zie je er stoer uit man!!
Tegenwoordig hebben ze ook van die mobiele pinautomaten, is 't niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh Henk is sponsored by Mengvoeders United![]()
maar dan hoeft hij voor z'n date toch niet gepayd te worden![]()
ja ze moesten toch wat nu de eurocheque niet meer bestaat, en een postwissel te lang onderweg isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze ook van die mobiele pinautomaten, is 't niet?
Creditcard is meestal gangbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ze moesten toch wat nu de eurocheque niet meer bestaat, en een postwissel te lang onderweg is![]()
Hahaha aaawwwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je moet met mij dwepen, niet met hem
jij doet het er ook gewoon om hèquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Creditcard is meestal gangbaar.
Ze vinden 't onweerstaanbaar als ik met mijn golden creditcard hen op de wangetjes streel.
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar radenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
Tussen twee grote borsten door en de pincode via de tepels?
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagdenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:18 schreef Waxxer het volgende:
Hoe was dat eigenlijk, zo je handtekening zetten op je bul?!
Uit het speciale bonnetjesmachientje, wat naast de kassa staat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar raden![]()
ligt de tuinslang nog op dezelfde plaats als de vorige keer....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeneenee
temperatuur in de kamer is gewoon weer erg hoog
Neeee niet met al die apparatuur die ik hier heb staanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt de tuinslang nog op dezelfde plaats als de vorige keer....
oh nee je zit binnen nu, daar mag ik niet met water spetteren![]()
Nou, gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagden
Stommiiiig
Loat me roaie: der rechter neusgât?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar het bonnetje uitkomt mag je naar raden![]()
En je bent getuige geweest op een bruiloft en dat betekent dat je heel belangrijk bent voor die persoon en je hebt spulletjes gekocht voor in je huis zoals die schalen en een keuken uitgezocht met dingen en dat is allemaal van jou want je hebt bereikt wat je wil en daardoor kun je je leven zó invullen zoals jij het wilt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saai. Op de KUB is dat ook maar een sobere uitreiking. Alleen jij, evt familieleden en dan je begeleider van de universiteit, van het bedrijf en een neelezer 9andere docent). Niet eens een feetse of bijeenkomst met alle geslaagden
Stommiiiig
Nou ja stap ik wel weer de auto in om met de waaier achter je te gaan staan en je koelte toe te wuivenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neeee niet met al die apparatuur die ik hier heb staan
Da's al 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd iig![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik bel straks trouwens met een SE W800i, is dat wat verder zeg maar?
Yeah, my life's completequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je bent getuige geweest op een bruiloft en dat betekent dat je heel belangrijk bent voor die persoon en je hebt spulletjes gekocht voor in je huis zoals die schalen en een keuken uitgezocht met dingen en dat is allemaal van jou want je hebt bereikt wat je wil en daardoor kun je je leven zó invullen zoals jij het wilt!
En zo zonder pijn in het hard afstand genomen van de Siemens familie ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik bel straks trouwens met een SE W800i, is dat wat verder zeg maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |