Klinkt als een hele creatieve vakantie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:27 schreef Weemz het volgende:
Mijn koffer gaat hopelijk ook richting Oeganda...
Ach ja, huisje bouwen, vloertje leggen... Je kent het wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:30 schreef NathaN het volgende:
Klinkt als een hele creatieve vakantie.
Naja, ik heb wel eens een laminaatvloer gelegd in m'n vakantie, dat wel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:32 schreef Weemz het volgende:
Ach ja, huisje bouwen, vloertje leggen... Je kent het wel.
*hart onder riem steek*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:41 schreef davidov het volgende:
Het zou een wonder zijn als mn ouders nog lang bij elkaar blijven
Het is een CCCtjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP Aäron is niet Gay, niet iedereen is gay hoor
Via scholieren.com of zoiets toch een heleboel...?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kent iemand een goede site met samenvattingen van schoolboeken?
niet dat dat nog lukt voor 9.30 morgenochtendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Doch, het lezen van echte boeken is natuurlijk véél leuker en leerzamer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Ouders die tijdens werktijd bellen voor iets onbenulligs en dan verontwaardigd zijn dat ik de telefoon op stil heb staan omdat ik de hele dag in meetings zat
Goed gepland man!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
niet dat dat nog lukt voor 9.30 morgenochtend
Ja, kan ik er iets aandoen dat ik net pas hoor dat ik morgen Economie doe ipv Duitsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed gepland man!![]()
![]()
Wat voor examen(s) doe je dan??
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
*kijkt rond, ziet geen bundels takken*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Tough guys wear pink?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Stuk voor stuk, Hanky788.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef hanky788 het volgende:
allemaal faggots ?
Nee gewoon miljoenen aan kosten verklaard bij de CFO op 't kantoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Met olijven, tomaatjes en kaasjes?
En veel geïnvented vandaag?
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
is geen beledeging hoowr,, sorry voor mensen die beledigt zijn xD
Ja naja... als ik jou straight noem, ben je dan beledigd?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gewoon miljoenen aan kosten verklaard bij de CFO op 't kantoor.
En verder het nieuwe betalingssysteem getest en ... ff denken.
De afdeling opgevangen (we zitten maar met 4 i.p.v. 8 i.v.m. vakantie)
En morgen een cursus d'r tussendoor.....
Olijfjes liggen in de koelkast hier
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
quote:
Fijn he... maar goed, mogen zij mij weer vervangen in augustusquote:Halve bezetting:
Goed. Lekker. Sexy.quote:Maarreehhh hoe bevalt je huis eigenlijk, zo na een tijdje??
NEE HOOOOOOOOOOOOOOOO! (of huuuuu)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef hanky788 het volgende:
Hii waxxer,,,
Bye Waxxer
Doeii,, iedereen ik ben weg,,, paarden toe
Fietsquote:
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugelsquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fiets
Paar druppels onderweg, maar mocht geen naam hebben. Vanavond terug weer gemiddeld 28 km/h
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
quote:
Ik wil eerst wat kilo's kwijt, dan kijken we wel of ik heel stoer wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?
Haai Vlarp.
Dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurt
Ach.. what ele is newquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus niet
ow en je regisseur zit me te versieren
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
Maar enfin, welkom in [HOMO]
zullen wij hier dan ook de term ontplofte mol voor in het leven roepen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
En dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vrij beledigend dus.
K. Dan is't goedquote:
Ja maar het woord "faggot" heeft nogal een lading in Engelssprekende landen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijk
Nou, ik weet dat 'ie 't niet zo bedoelt, maar als 'ie 't gaat bezigen in de VS of Groot-Britannië dan wordt 'ie raar aangekeken.quote:
Mijn gastgezingastvrouw in Londen zei dat ze een Fag opstak als ze d'r sigaret aanstak. Ik was helemaal niet bekend met het begrip (in de vorm van vlam/vonk/whatever), dus dat was wel even apart.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja maar het woord "faggot" heeft nogal een lading in Engelssprekende landen.
Damn.. homofiel dan niet?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Volgens geruchten die ik vandaag gehoord heb zou die itiliaan dat ook tegen Zidane gezegd hebben, maar dan wil in het italiaans. En daarom vind 60 procent van de Fransen dat hij die kopstoot terecht heeft uitgedeeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat doet iedereen heel netjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:33 schreef hanky788 het volgende:
Wat is je voornaam? Henk
Wat wil je ons nog vragen? ik ben zeker de eerste die dit invult?
Homo's heh?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef hanky788 het volgende:
omg,,, zijn jullie nog bezig om het woord faggot ...![]()
Ja Henkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef hanky788 het volgende:
omg,,, zijn jullie nog bezig om het woord faggot ...![]()
Ja een fag is ook gewoon een ander woord voor peuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn gastgezingastvrouw in Londen zei dat ze een Fag opstak als ze d'r sigaret aanstak. Ik was helemaal niet bekend met het begrip (in de vorm van vlam/vonk/whatever), dus dat was wel even apart.
fag·ot also fag·got Audio pronunciation of "faggot" ( P ) Pronunciation Key (fgt)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja het is dna natuurlijk ook een enoooooooooooooorme belediging voor een italiaanse macho he, dat finocchioquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens geruchten die ik vandaag gehoord heb zou die itiliaan dat ook tegen Zidane gezegd hebben, maar dan wil in het italiaans. En daarom vind 60 procent van de Fransen dat hij die kopstoot terecht heeft uitgedeeld
xD ,,, gebruik ik teveel op msnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat xD is irritant..waar slaat t eig. op?
en fijn dat dit topic over jou gaat? Dit is Henk de paydate homo.
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
dat xD is irritant..waar slaat t eig. op?
en fijn dat dit topic over jou gaat? Dit is Henk de paydate homo.
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.
Een Chineesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
xD is een smily'tje wat zijn oogjes dichtknijpt en breed lacht.
Wat zijn we weer heerlijk geprikkeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile niet :.)
Inderdaad, CDPquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kutsmilie. Gebruik de foksmilies of smile niet :.)
euh, bén je dat ook? (althans, degene op die foto's)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef hanky788 het volgende:
[..]
xD ,,, gebruik ik teveel op msn
jup,, ben hier ook al beroemd
maar dat is dus eigenlijks de reden waarom ik hier op kwam...
Ik vind t gewoon echt een br3ez4h smilie..meer niet..niets met Henk(y) te maken.quote:
Ja typo, dankzij die inconsequente hoeren van gee.enelquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja typo, dankzij die inconsequente hoeren van gee.enel
ja,, en label mij niet als gothic,, of emo of altoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
euh, bén je dat ook? (althans, degene op die foto's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |