Fietsquote:
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugelsquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fiets
Paar druppels onderweg, maar mocht geen naam hebben. Vanavond terug weer gemiddeld 28 km/h
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nou heel mooi is en in de goede leeftijdscategorie dan trek ik wel aan wa anders da z'n teugels
quote:
Ik wil eerst wat kilo's kwijt, dan kijken we wel of ik heel stoer wordtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Word je nu heel breed en gespierd en stoer?
Haai Vlarp.
Dus nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij was ik eerst aan de beurt
Ach.. what ele is newquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus niet
ow en je regisseur zit me te versieren
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef hanky788 het volgende:
is geen beledeging hoowr,, sorry voor mensen die beledigt zijn xD
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
Maar enfin, welkom in [HOMO]
zullen wij hier dan ook de term ontplofte mol voor in het leven roepen ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"faggot" betekent vuurtje, homo's worden dus faggots genoemd omdat ze vroeger op de brandstapel eindigden. Vrij beledigend dus.
Maar enfin, welkom in [HOMO]
En dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vrij beledigend dus.
K. Dan is't goedquote:
Ja maar het woord "faggot" heeft nogal een lading in Engelssprekende landen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik noem homo's ook flikkers, poten, darmkanaalverkenners, rugridders enz enz.. lekker belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |